Krátký úvodník pro VKm:
Budu teď Vašíkovi podsouvat svoje myšlenky... celkem jsem mu s Trikolórou fandil. Dovedl jsem si představit jeho potenciál, měl zdravé názory na školství, nesnášel byrokracii, dokonce si párkrát troufnul říct něco na plnou hubu... až ho za to vyhodili z ODS. V otázce covidu milý Václav prošel klasickou chřipečkářskou cestou. Nejprve covid neexistoval, pak byla opatření zbytečná, pak na něj nikdo navíc neumíral, pak teda jo, ale můžou za to opatření - až došel ke klasickému konci o kterém psal Čmoud - opatření nefungují, proto se nedodržují a opatření se nedodržují, proto nefungují.
Ale chlap to byl vždycky chytrej, takže si dovedu představit, že došel k tomu stejnému závěru jako já. Že by sice měl mobilizovat a burcovat voliče, ale k ničemu to nebude, protože volič nesnese ani minimální nepohodlí. Ano, chtěl by vystoupit z EU, ale není ochoten kvůli tomu obětovat ani kousíček své životní úrovně a zvyklostí. Že tak dlouho burcoval proti opatřením a proti Babišovi, až se doburcoval k Pirátům a Bartošovi v premiérské sesli.
Zjistil, že se o své voliče nemůže opřít, protože jakmile po nich bude chtít jakoukoliv oběť, udělají z něj dalšího fašistu, který jim bere svobodu.
Měl jsem Vaška celkem rád, takže si budu myslet, že se nevzdal z pohodlnosti, lenosti, nebo jen předešel zákonitému výbuchu ve vlastní straně, kterou si podle stanov seskládal jako svoje léno. Z posledního kousku náklonnosti k němu si budu myslet, že došel nějakou svojí cestou k tomu stejnému co já - že to prostě nemá cenu. Že je jeho program sice sympatický, ale běda kdyby to mělo voliče stát jakékoliv úsilí.
Budu si proto myslet, že Vašík prožil svůj Mnichov podobně jako já a zjistil, že má sice voliče, ale žádné opravdové následovníky. Že sliboval voličům něco, co nikdy nebude moci splnit. A tak toho nechal včas.
A teď už dnešní článek:
Všímáte si, jak se v posledních měsících vyvinula strategie pravověrných médií proti fejk ňůs? Už to tak dělají úplně všude a úplně všichni. Pravdomluvné a majstrýmové médium si pozve nějakého odborníka - psychologa, politologa, psychiatra, sociologa, prostě někoho s tituly před jménem i za jménem, který pracuje ideálně v nějaké mediální nebo sociologické agentuře. Posadí ho proti moderátorovi a začnou spolu rozebírat, proč lidé věří dezinformacím. Během rozhovoru si zpravidla vyberou nějakou řádnou ptákovinu - jako třeba teorii ploché země nebo pedofily ve Washingtonu, usmívají se nad nevědomostí lidí, cupují to na kusy... .
A pak se vždycky doberou ke stejnému výsledku, jenom ho různě okecávají. Já to teď řeknu na plnou hubu. Vždycky dojdou k tomu, že průměrný český človíček věří dezinformacím, protože je prostě debil. Vždycky se doberou k tomu, že jde o lidi nevzdělané, čtoucí bulvár a sledující porno, lidi, kteří se nevyznají v dnešním mladém krásném a chytrém světě, kteří nemají žádný rozhled, neznají jazyky, nikde nebyli, prostě jsou to blbci, imbecilové, burani, pitomci. A na tom zůstanou. Pitomec je prostě pitomec, není třeba chápat jaké pochody se mu dějí v mozku, s blbcem není důvod se párat, nemá smysl mu nic vysvětlovat, maximálně je třeba vymyslet, jak kreténa nepustit k volbám, protože kazí ten náš skvělý a růžový náhled na svět.
Dement prostě nemyslí a proto věří všem těm hoaxům, řetězovým mailům a vlastně věří těm vykřičníkům za větami, věří těm umně poskládaným slovům, které někde píší ruští propagandisté. Já to musím vědět, jsem autorem několika řetězových mailů - někdo (v Kremlu samozřejmě) vzal moje články z Kydů, zkopíroval je do mailu a rozeslal debilním důchodcům, kteří si to tak dlouho přeposílali, až se mi to vrátilo.
Já tedy jsem jen Vidlák a fakt nemám ten rozhled, vysokou školu ani tituly, ale přesto bych si troufal tvrdit, že hned tím základním postulátem média s chutí lžou.
Otázka by totiž měla znít jinak. Nejde vůbec o to, proč lidi věří dezinfromacím, ale správná otázka redaktora, kterého zajímá pravda, by měla znít: Jak je možné, že lidi nevěří médiím. A především nevěří České televizi, Seznamu, Novinkám, Mladé frontě, Bakalonovinám, Reflexu ani Respektu. Jak je možné, že ani slušný rozpočet, ani dobře placení reportéři, ani kvalitní technika, korektury pravopisu, hezká hlasatelka... nic z toho nestačí, aby lidi těmto médiím věřili?
Oni totiž lidi většině dezinformací fakt nevěří. Mluví o nich, rozebírají je, šíří je, ale ve skutečnosti jim nevěří. Kdyby jim věřili, museli bychom tu mít masovou migraci směrem ven - nejlépe do Ruska. To samé platí teď o celém koronaviru. Kdyby lidi skutečně věřili tomu, že covid neexistuje, že jsme jen určeni k likvidaci pomocí vakcín a testování, kdyby skutečně věřili tomu očipování, tak by dávno prodávali nemovitosti a stěhovali se někam, kde to takhle není. Třeba do Běloruska. Ale místo toho se jen kecá... Jak na nás koronavirus sypou z letadel, jak budeme nadosmrti zavření, jak nás fašistický stát připravuje o svobodu... ale nikoho ani nenapadne s tím něco fakt dělat. Před Druhou světovou válkou utíkali vojáci přes Polsko pryč, leckteří židé prodali včas majetek a zdrhli jak to jen šlo, Winton vyvážel děti... Teď nevidím ani náznak něčeho podobného i když to i ve zdejší diskusi chvílemi zní, jako by Hitler právě dělal Protektorát. Proto bych si vidlácky myslel, že lidi tyto možnosti rozebírají, zkoumají, ale ve skutečnosti jim ani zdaleka nevěří.
Porovnejte to s jinou "dezinformací", které lidi skutečně uvěřili - Isoprinosin a Ivermektin. Skoro každý to má doma i když se to tu nedá koupit. Včetně mě. Takhle vypadá, když se něčemu věří. Když se věří, tak se podle toho i koná. Když se nekoná, tak se nevěří. Připouští se ta možnost, rozebírá se to, hledá se, jestli na tom něco nemůže být... ale od toho je k věření a konání ještě hodně daleko.
Ve skutečnosti je to totiž tak, že lidí tyto fejk ňůs připouští jako jednu z variant. Což je zcela logický postup, jen novinářští analfabeti nedokážou pochopit ten rozdíl. . Jestliže někdo nevěří České televizi, tak prostě hledá. A při hledání je třeba se koukat i tam, kde třeba nic není. Jestliže je Česká televize nedůvěryhodná, je třeba se rozhlížet. A při rozhlížení se nkukuje i tam, kam už se někdo koukal. Objevuje se objevené, přetřásá se přetřesené a opětovně se zkoumá to, co bylo už dávno zamítnuto. Objevují se znovu myšlenky, které už byly zahozeny a mluví se i o tom, co by Míru Karase ani nenapadlo. Proto si Míra myslí, že lidi věří dezinformacím a jsou blbí. Nechápe, že lidi především nevěří jemu.
A proč jsou naše velká sluníčková média nedůvěryhodná? Protože už tolikrát okatě lhala, že teď jim nikdo nevěří ani když náhodou říkají pravdu. Od války v Gruzii, přes Majdan k Sýrii až podnes, pořád si tam ohýbali realitu a dělali to tak okatě, že to lidi prostě začalo štvát. Ano, průměrný český človíček nemá vysokou školu, aby dokázal vzletně argumentovat, jak lhali o válce na Donbase, ale každý viděl, jak ruská média mluvila o Debalcevu, kde Ukrajinská armáda pohořela jak papír, ale pravdomluvná ČT, tvrdila ještě dlouho opak.
Já si třeba osobně pamatuju reportéra BBC Shauna Walkera, kterak popisoval i s kamerou, že stojí na rusko ukrajinské hranici a ukazoval video, jak kolem něj projíždí ruská kolona vojenské techniky a emotivně mluvil, jak byl právě svědkem, že Rusko posílá na Ukrajinu tanky. Pak se ukázalo, že chlapec stál třicet kilometrů v ruském vnitrozemí. Když tohle uvidíte na vlastní oči, tak se vám do nějaké důvěry moc nechce.
Mojí další osobní zkušeností je Bohumír Rada - původní majitel Agro Jevišovice, kterému jsem věnoval ve svých článcích dost prostoru. Poslouchal jsem v televizi, jak tam roní krokodýlí slzy, jak mi Andrejko ukradl firmu, jak mu spálil úrodu a jak skvělým hospodářem byl. Přitom dodnes po něm uklízím jeho bordel. Taková zkušenost je nad zlato. Když mi v televizi lžou o Radovi, mohou mi lhát i o jiných věcech.
Všichni jsme viděli ty velké příběhy o migrační krizi, o uprchlících, jak jsou nadprůměrně vzdělaní, jak jsou mírumilovní, jak by mouše neublížili, jak jsou to především ženy a děti... a pak přišel silvestr v Kolíně nad Rýnem, přišly reportáže o muslimském kuplířském gangu v Anglii, přišly reportáže o Syřanovi se dvěma manželkami a hodně dětmi, který nemůže pracovat, protože trpí steskem.
Pamatuju si, jak mluvili o tom, že žádné no go zóny nejsou a dneska máme reportáže o tom, jak se v Malmo nedá leckde vůbec existovat a brusleský Molenbeck je také dost nebezpečné místo.
Těch příkladů je mnohem víc... ale i tohle samo o sobě bez problémů stačí na ztrátu důvěryhodnosti. Česká televize se tím dostala na stejnou úroveň jako ty fejk ňůs média. A tak je propírána úplně stejně jako všechno ostatní.
A myslím, že to jim tam na Kavčích horách vadí nejvíc. Je neštve, že nejsou důvěryhodní. Mají za úkol dělat propagandu pro tu správnou stranu, dostali za to dobře zaplaceno a peníze nesmrdí. Ale strašně je sákne, že v očích veřejnosti jsou ve stejném pytli jako Aeronet. Že mezi nimi a Vidlákovými kydy není z hlediska běžného človíčka žádný rozdíl. Lokajem pohrdají ti nahoře i ti dole, oni si mysleli, že budou vážení, že se jim bude tleskat... a místo toho jsou posuzováni jako jakýkoliv obskurní plátek. Ne, jsou na tom hůř, protože si o sobě moc myslí.
Většina alternativních médií tak nějak počítá s tím, že budou propíráni. Tak nějak vědí, že nemají žádný bianko šek na důvěru, že si ji budou muset nejprve vybojovat, budou muset ukázat, že věci rozumí a nebo se budou muset pokorně omluvit, že se spletli. Vědí, že nemají velký dosah, nemají k dispozici žádné technické prostředky, jen trochu postřehu a to ještě ne vždy.
Pro reportéry v České televizi je samozřejmě mnohem jednodušší dojít k tomu, že lidi jsou blbí a proto věří blbinám. Kdyby třeba jen na minutku připustili, že lidi především nevěří jim a až pak věří něčemu jinému, museli by se začít ptát, jestli náhodou nedělají něco špatně. A to by mohli uhodit hřebíček na hlavičku a to by spustilo řetězec průserů, které nikdo na Kavkách nemá zapotřebí. Proto budou raději propírat horem dolem, jak lidi věří naprostým hovadinám, než aby jen připustili stín toho, že na začátku je nedůvěra k nim samotným a je to nedůvěra stále se prohlubující. Od toho se pak odvíjí všechno další, co se na mediální scéně děje.
Takže ještě jednou, aby to pochopil i Václav Moravec a náš Scallop... lidi především NEVĚŘÍ České televizi. Nevěří jí tak hluboce, že má smůlu i když mluví pravdu. A protože jí nevěří, tak hledají něco jiného. To je celé.
- Log in to post comments
Komentáře
Popírači genocidy také…
Popírači genocidy také nevěří, že došlo k holocaustu nebo třeba ukrajinskému holodomoru nebo jiné genocidě. Jsou přesvědčeni, že kdo tvrdí opak, ten jim lže.
Je tedy celkem jedno, kdybych argumentoval průzkumy ukazujícími, že veřejnoprávní média jsou mezi lidmi naopak nejdůvěryhodnější. Vůbec snaha podložit tvrzení o (ne)důvěryhodnosti nějakými tvrdšími daty jen zvýší nedůvěru Vidláka, protože to jde proti jeho filozofii: pravda a lež jsou jen názor.
Česká televize pořád ještě rozlišuje pravdu a lež - občas se splete (a přiznává chybu), ale důsledně se o to snaží. Je to holt stará škola. Nás pan vidlák postavil pravdu a lež na stejnou hodnotovou úroveň jako každý je by názor a proto i jen hodnotit pravdu jako něco lepšího než lež ze strany ČT znamená, že jí nevěří. A když jí nevěří pan vidlák, tak ani na vteřinu nepochybuje o tom, že jí nevěří většina občanů.
Já jsem rád, že ČT nevěří člověk, který v naprostém klidu vydává fake projev Reagana za pravý - i když pak píše, že už předem tušil, že to celé byla lež. Jsem rád, že ČT nevěří popírači té či oné genocidy. To totiž znamená, že ČT dělá svou práci dobře.
V + W
Lháři ve fraku, každý věří....
Myslite premiera nebo…
Myslite premiera nebo prezidenta? Nebo hodneho pana vidlaka s fake projevem vydavanym za pravy?
Ani na vtipnou odpověď jako…
Ani na vtipnou odpověď jako dal čmoud nemáš, když jsi musel trapným "Zeman" :D Už při volbách kdy kandidoval na prezidenta podruhé to podle výásledků bylo smešné a bez výsledků, ty fakt musíš opakovat něco co bylo směšné před lety?
Sem se díval na ČT webu, na ty kinozprávy z 50 let, kdy svazáci "ideologiky intervenovali" jako to děláš ty, vtipné je, že jejich žvásty , alespoň ukazovali, že museli mít náznak znalosti+schopností, proč ty nemáš ani jedno, když už děláš "politruka-politickou výchovu"? U vás nepřijímají schopné, ale jenom blbé? Proč?
Ja vim, tim svym bazirovanim…
Ja vim, tim svym bazirovanim na pravde a faktech jsem tady holt smesny.
😎
Tady se taky kydá. Taky jen howna, ale aspoň sem se pobavil. 😂🤣😂 https://svobodne-radio.cz/2021-03-23-studio-beta-martin-koller-tentokra…
propagandy je v ČT plno
už jen covidové. Pro příklad - naprostá většina pacientů překoná covid buď zcela v pohodě, nebo coby chřipku.
Ovšem ČT píše pouze o těžkých případech, čímž vytváří nepravdivý a nevyvážený obraz. Čistá propaganda, zneužití pravdy zobrazením pouze malého přísně vybraného vzorku informací.
Podobnou selekcí informací lze "dokázat", že židi kradou, pražáci przní malé děti a ostraváci neuměj číst.
KAZDE zpravodajstvi…
KAZDE zpravodajstvi informuje vice o problemech nez o pzitivnich vecech - i vidlak pise hlavne o tom, jak je vsechno v hazjlu (a jen obcas pri tom zmini, ze se ma vlastne moc dobre).
Ja uprimne receno nechci zpravodajstvi, ktere mi rekne, jak kracime ke svetlym zitrkum. To maji dnes v rusku a ja sam si je pamatuji jako dite. Me skutecne vyhovuje model, kdy zacatek zprav pro mne znamena, ze ted se dovim o problemech doma i ve svete.
Obavam se, ze jiny model nefunguje nikde ani komercne - tedy nebude fungovat ani na verejnopravni televizi. Lidi zajimaji negaitivni zpravy vice nez ty pozitivni (coz jasne dokazuji treba bulvarni media).
Super, takžře i tobě vadí ty…
Super, takžře i tobě vadí ty kecy o světlých zířkách s Bruselem, eurem :D Takový obrat v názorech jsem nečekal, máš u mě Scaloope bod, že i tebe serou kecy o tom jak je euro super a jak brusel chrání naši demokrycii ;)
Nerozumim jazyka Vaseho…
Nerozumim jazyka Vaseho kmene. Sorryjako,.
Scallop
"Ja uprimne receno nechci zpravodajstvi, ktere mi rekne, jak kracime ke svetlym zitrkum./ --- To maji dnes v rusku --- / a ja sam si je pamatuji jako dite. Me skutecne vyhovuje model, kdy zacatek zprav pro mne znamena, ze ted se dovim o problemech doma i ve svete."
-------------------------
Takže, z čeho vycházíte? Z jaké TV, z kolika opakování a z jaké doby?
Jakže to mají "dnes" v Rusku???? 😂
PS:
nikdy bych do scallops neřekl, že sleduje pravidelně nějakou ruskou tv... 😉
Deník N
24. března 2021 12:38
Koronavirus
Očkování
Rusko
Většina Rusů se nechce dát očkovat ani Sputnikem. Proč Putin neprozradil, jakou vakcínu si nechal dát?
MIREK TÓDA
Ruský prezident Putin při cestě na Sibiř. 21. března 2021. Foto: kremlin.ru
Až 64 procent Rusů si myslí, že koronavirus byl vyvinut jako biologická zbraň, a většina populace odmítá i vakcínu ruské výroby.
00:0006:09
Vladimir Putin je očkován, cítí se prý dobře a dnes ho čeká normální pracovní den. Mluvčí ruského prezidenta Dmitrij Peskov takto suše oznámil ruským médiím informaci, na kterou čekala více než půl roku.
První dávku dali Putinovi netradičně za zavřenými dveřmi, bez kamer, a neprozradili ani to, kterou vakcínou se nechal očkovat.
Záhada Putinovy vakcíny
„Buď nechce preferovat žádnou konkrétní vakcínu, nebo nebyl očkován Sputnikem jako všichni ruští občané.....
Tento článek je exkluzivní obsah pro předplatitele Deníku N
Rusko
Pavla Holcová, Investigace.cz
Finanční skandál kolem FSB a Putinova bratrance sahá až do Česka
Filip Titlbach
Studio N: Další ruská špionážní síť odhalena. Už nás nešpehujte, vyzývají..
Finanční skandál kolem FSB a Putinova bratrance sahá až do Česka
Nikomu nic zlého - ale ta…
Nikomu nic zlého - ale ta menšina je natoliuk veliká že se to vyrovná poctivé ruské ruletě, děkuji nemlsám.
no Carlosi, když už jste se vrátil k problematice ČT
tak mi tak nějak. Kam všechny ty peníze jdou. programů mají sice habaděj, ale stará ĆT dělala přenosy s divadel, přenosy z kdejakého sportovního klání, a taky nic nového a kvalitního se nedělá, všechno ubohý podprůměr, tak hluboký, že dokonce i bulvární televize mívají, snad kromě Ulice lepší úroveň. Kam se ty peníze ztrácejí, že by na ?platy? Ale zase takový můj vedlejší plus z té jejich stopky. Měsíčně mi to ušetří pětikilo. Dvě za poplatky, protože se dalo poslouchat i rádio ač jsem to nepoužívala od dob, kdy začali vyřvávat reklamy a rozšířil se net a ta tři kila mi dělá EE. Jako bývalá cifršpionka, sleduji měsíční spotřebu a vážně a to bych nečekala že tolik, mi spotřeba dělá o tři kila měsíčně míň. Já vím že proti platům ředitelovic a zainteresovaných "tvůrců" je to pakatel, ale pro důchodkyni to bylo příjemné překvapující zjištění. NJN svět se mění a to si zřejmě její uzurpátoři nějak nechtějí uvědomit.
Je to ještě horší.
Představte si jo, naprostá většina řidičů dojede domů bez nehody a VŠECHNY televize mluví jen o nehodách.
V naprosté většině baráků nehoří a VŠECHNY televize mluví jen o těch, kde hořelo.
Naprostá většina politiků se většinu dní v roce nenechá zavřít policií a VŠECHNY televize to nikdy neřeknou, nepochválej nic. Přitom by mohli mít plno pořadů o tom, jak se kterej politik dneska zase nedal zavřít.
Jo jo Scallope... a právě…
Jo jo Scallope... a právě proto nemine den , aby v české televizi nepropírali, proč lidi věří fake news. To samé rozhlas a to samé všechna velká tištěná média. Kdykoliv otevřu kterékoliv noviny, každý den věnují alespoň jeden maličký článek tomu, že fake news jim kazí požitek z práce. Furt, dokolečka dokola. Oni sami to vnímají, oni sami dobře vědí, jak je to s jejich důvěryhodností doopravdy. Oni sami nastolili tuhle agendu ve které řeší, proč lidi věří na fake news.
Kdyby to nepovažovali za problém, mohlo by jim to být jedno... Jako je to třeba jedno mně. Já se svojí důvěryhodností žádný problém nemám. Chceš mi věřit, můžeš. Nechceš, nemusíš. Ale nepotřebuju denně ronit slzy nad tím, že mi nikdo nevěří.
A nemyslete si Scallope - oni vám dávají trochu jiné notičky, ale ve skutečnosti dobře vědí, proč jsou nedůvěryhodní.
fake
S dnešním Vidlákem souhlas.
Na TV se dívám jen když tam dávají nějaký pěkný film.
A jeden z rozdílů mezi ČT a Kydy je ten, že tady mohu vyjádřit svůj (někdy možná mylný) názor a svobodně o něm diskutovat.
Ale houbeles, Vy jste to v…
Ale houbeles, Vy jste to v televizi slysel jednou nebo dvakrat, a hned tady tvrdite, ze v televizi o fake news mluvi kazdy den. Vy mate hotovy nazor na prvni dobrou a halasne ho kricite do sveta - vzdyt scallop je elf protoze ma dve IP, hotovo dvacet, sup s timhle kravinou na sklo.
Ale je spravne, ze tema lhani se probira v mediich - preci vite, ze pro mne je podstatna pravda (a dusledna snaha ji odlisit od lzi), data a fakta. Muj pocatecni udiv a sok nad tim, kolik lidi tohle ma nastavene jinak (jako treba Vy) se casem zmenil v pozorovani vasi subkultury (zajima mne, ale nemam ambici vas presvedcit o tom, ze lez je neco spatneho, to me davno preslo).
Takze to zkusme uzavrit pro jednou smirne: CT proste neni pro Vas. Presneji receno, zpravodajstvi CT neni pro Vas (na ostatni nekoukam mene, nechci hodnotit), ale je pro tech cca 60% lidi, kteri CT duveruji, coz z CT (spolu s verejnopravnim rozhlasem) dela nejduveryhodnejsi medium v Cesku. Ja bych skutecne nechtel, aby tam davali fake projevy Reagana nebo popirali genocidu jako u Vas. Kdyby se CT zkusila zvidlakovatet, ztratila by jine divaky a verilo by ji jeste mene lidi. (Jestli se ptate, kde jsem vzal tech 60%, tak samozrejmu muzu argumentovat sociologickymi pruzkumy, ale tem vy neverite uz predem, takze je tato diskuze zbytecna.)
Strucne receno: proc se snazila byt CT duveryhodna tem, kteri neveri nikomu, stala by se skutecne mediem, kteremu neveri nikdo. CT dela maximum mozneho co se tyce duveryhodnosti prave proto, ze u Vas duveryhodnost ztraci. Ale Vasi duveryhodnost maji vic internetovi anonymove a kremelsti propagandiste a na tom se medium postavit neda.
Timhle samozrejme nechci rici, ze se vidlakum nepodari CT znicit - Dvorak jiste brzy vyleti a zacne normalizace CT. Nevim, jak to dopadne, ale jedno je jasne predem - bud zustane CT typove stejna jako dnes (tj. pro Vas neduveryhodna) nebo se z CT stane krotke medium, ktere nebude nikoho zajimat. Co muzes, to urvi, co nemuzes to zkurvi - to je plan vidlakovksych normalizatoru v rade CT. Uvidime, jak to dopadne.
Sice jsme to tady už nejméně dvakrát probírali, mlho
ale klidně potřetí:
Dvacetiletá normalizace ČT09 s pevně usazenými sosáčky ze sedmimiliardového struku ucítila loni na jaře slabý závan svěžího vánku a přestože se normalizovaná zatuchlina v reálu (!) nepohnula ani o milimetr, pouhá představa takového pohnutí vyvolala zuřivý a poplašený kvikot všech šarapatek a dalších pevně usazených normalizátorů, jakož i těch, co je dvacet roků usilovně dosazovali, např. ten exhibík ze senátu, co je tak pevně přesvědčen o tom, že je nad pravidly (to je ostatně pro scallopí bublinky celkem typický jev). A kvikot se line ve dvou směrech - prvním jsou kýbly vylhané špíny na ty členy Rady, kteří v ní dělají svoji práci namísto pokyvování normalizátorům. Druhým směrem je kvikot o "zničení ČT", což ve skutečnosti znamená, že by ČT přestala být krotké médium ke scallopům (jak dokládá analýza, kterou se šarapatky ve staré Radě pokusily zatlouct - holt pravda scallopům nevoní), ale začala dělat svoji práci pro občany, kteří si ji povinně musí platit.
Na CT jsou nejcasteji…
Na CT jsou nejcasteji politici z ANO. Fakta, fakta, fakta ...
Ještě aby ne, mlho
když reprezentují největší část obyvatelstva. Referenti jsou vážně zábavní. Otázkou zůstává jednak, zda tam jsou v četnosti odpovídající počtu občanů, které zastupují (silná pochybnost) a jednak způsob vedení rozhovorů s nimi v kontrastu se způsoby vůči okopávačům vládních kotníků (tam už je to bez pochybností, rozdíly jsou evidentní). To ostatně potvrdila i analýza, kterou se šarapatčí Rada pokusila neúspěšně zatlouct, neboť dokládá fakta, fakta, fakta a ta scallopům nevoní.
Na CT jsou nejcasteji politici z ANO,
tvrdí nám škeble. A nějakou statistiku k tomu máte? Když se po přehledu zvaní politiků do diskuzních pořadů sháněla u Dvořáka ta Rada ČT, dozvěděla se, že to prý v ČT neevidují a nelze to zjistit.
Fakta, fakta, fakta. Fakta po způsobu ČT
Třeba jistý "bývalý premiér" ve proslovu reportéra Jiřího Hynka, následně vyzmizíkovaném z archivu i-vysílání.
Pouhá chybička, po níž dezinformační média začala hysterčit, odbyl příhodu světoznámý lovec dezinformátorů - Manipulátor.cz Cemper.
https://manipulatori.cz/chyba-ceske-televize-a-hysterie-dezinformacnich…
No jistě, chybička se vloudí, ale hned třikrát v jednom vstupu? To je skoro jako by reportér před výstupem požil něco příliš účinného.
Podle Rady pro rozhlasové a televizní vysílání tím ČT ovšem porušila zákon.
https://www.lupa.cz/aktuality/ct-podle-uradu-porusila-zakon-oznacenim-b…
Nebo jedna žumportáž ČT09 o „zastrašování žáků střední průmyslové školy v Plzni v souvislosti s návštěvou premiéra Andreje Babiše. Učitelé jim měli vyhrožovat problémy u maturity, pokud se budou ptát na kauzu Čapí hnízdo.“ Studentka, která to tvrdila, to ale pouze četla u někoho na Facebooku, což ČT09 nijak nebránilo v tom, aby aktivní prací střihačů vytvořila dojem přímého svědectví. Po několika hodinách ČT09 reportáž bez udání důvodu stáhla.
https://zpravy.aktualne.cz/regiony/ct-vysilala-o-udajne-cenzure-ve-skol…
Miluju fakta. Zvláště fakta filtrovaná přes redaktory ČT.
Televize obecně
Jednou jsem zaslechl tvrzení, že televize je největší nepřítel lidstva. A s tímto názorem jsem se ztotožnil. Bylo to tak, je to tak a bude tak až do skonání věků.
Nejlepší pohled na televizi je, když letí z okna. :-)
Lidé čtěte, neblbnětě
Průmysl lži -Alexandra Alvarová
Já bych se průzkymi neoháněl.
Záleží na tom, jak je položená otázka a zda má jednoznačnou odpověd. A právě v tomto je umění zkoumání veřejného mínění. Učastním se takových průzkumů, tak vím o čem mluvím. A musel jsem se zavázat, že nebudu o konkrétních otázkách nikde mluvit.
Mám tam chybu.
Má být průzkumy.
Vysvětlení pro berrnarda
Zaregistroval jsem, že jste se mírně podivil, jak se navážím do škebloně. - pardon - scallopa.
Zde je, prosím, ukázka jeho klasické práce s písmenky.
Citace jeho příspěvku:
"... ČT ... občas se plete... (a přiznává chybu)..."
Konec citace.
Nevím, jak jsou na tom ostatní kydači, ale já jsem ještě nezažil, že by kdokoli z ČT řekl: "Pardon, udělali jsme chybu, informovali jsme špatně, nesprávně, nepravdivě, neposkytli jsme celou informaci, nýbrž jen její část, blablabla..."
Opakuji - NIKDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jestliže škebloň lže tak "bezočivo" (nádherný slovenský výraz, že?), stává se pro mne naprosto nedůvěryhodným mačkačem tlačítek buď za prachy, nebo z vlastní blbosti, který kudy chodií, tudy lže, anebo přinejmenším polhává, a používá přitom klasickou taktiku přimísení zrnek nepravd a polopravd do hromady zřejmých a ověřitelných skutečností.
Nemám tyhle kurvy rád.
Stačí?
Vysvětlení užití vulgarizmu pro pana zemědělce - u nás se kdysi běžně používal termín "kurva převlečená za kamaráda" pro označení lidských zmetků hotových komukoli a kdykoli podrazit nohy, pokud se jevila alespoň minimální šance osobního prospěchu na úkor podraženého.
Škebloň tuto definici splňuje dokonale, až na to kamarádství. Ale je z úplně stejného matroše.
škebloň
Pane Targus.
Použiji tu Vaši slovní otočku,jak někdo dobře napíše,hned ho sepsujete a asi jsem se do škebloně trefil.
Jenže,Vy to myslíte z nadhledem,kdežto mnozí i naše média,hned ho ukamenují.
Nejde jen o to, že se ČT …
Nejde jen o to, že se ČT "občas plete". Ale jde PŘEDEVŠÍM o to, že "ČT se občas plete a alternativa jsou prakticky vždy úmyslné prokremelské desionformace a fakenews s proruským narativem."
https://www.ceskatelevize.cz…
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/219411000100…
cas 9:57
Kvíz
Otázka: Víte, jaký je rozdíl mezi prostitukou a kurvou?
Odpověď: Prostitutka je zaměstnání, kurva je vlastnost.
Na pohlaví přitom nezáleží.
Na koho to pasuje, to teď a tady neřeším... :-)
Tzv. Ukrajinský hladomor je typická dezinformace.
Mainstream se v nás snaží vyvolat dojem, že zlí Rusové se pokusili hladomorem vyhubit hodné Ukrajince. Což je nesmysl, který vyvrací i silně proukrajinský historik Timothy Snyder. Hladomor nebyl výsledkem mezietnického boje, nýbrž třídního boje. Hladomor byl způsoben politikou bolševiků (mezi kterými byli etničtí Rusové ve výrazné menšině) vůči sedlákům. Zasáhl pás úrodné země od (tehdejší sovětské) Ukrajiny až po Kazachstán. Nejvíce obětí vůči počtu obyvatel bylo na jihu Ruska a v částech Ukrajiny, obývaných etnickými Rusy. Hladomor nebyl v ukrajinských městech - ukrajinské dělnické třídy se nijak nedotknul. Ostatně, ukrajinská dělnická třída byla jednou z opor bolševického režimu. Co je podstatné, hladomor proběhl v rusofonní oblasti Ukrajiny, která je dodnes proruská. Ukrajinští nacionalisté jsou však koncentrováni v oblasech, které v době hladomoru byly součástí Polska, a kterých se hladomor nedoknul - v Haliči a na Volyni. Je nutno upozornit, že v době hladomoru byli ve vedení Sovětského svazu představitelé neruských etnik. Úkolem kolektivizace zemědělství, který přivedl zemi k hladomoru, byl pověřen Lazar Mojsejevič Kaganovič. Nemusím snad vysvětlovat, že se nejednalo o etnického Rusa, nýbrž rodáka z Ukrajiny, z vesnice Kabany, neruského původu.
Ani sám Timothy Snyder netvrdí, že Sovětský hladomor byl úmyslný a už vůbec netvrdí, že se jednalo o prostředek, kterým by etničtí Rusové chtěli provést genocidu na etnických Ukrajincích. Je zcela jasné, že se jednalo o výsledek špatných rozhodnutí politiků. To se bohužel stává často, dnes jsme svědky gerontocidy, kterou také způsobili neschopní politici, od Richterové po Babiše. Ano, Ruská federace jako nástupnický stát SSSR má jistě odpovědnost za hladomor, ale má ji stejnou, možná menší, než jakou má Ukrajina, jako jiný nástupnický stát SSSR. Protože na průběhu hladomoru se podepsaly i místní ukrajinské orgány.
Proč o něm psal i Solženicin…
Proč o něm psal i Solženicin v době, kdy byl ještě celý západní mainstream prokomunistický?
Solženicin tvrdil, že hladomor byl vyvolán uměle
s cílem genocidy Ukrajinců? Určitě ne, Solženicin kritizoval sovětský režim a rozhodně netvrdil, že to byla genocida etnických Ukrajinců. Dobře věděl, že hladomoru podlehli především ruskojazyční Ukrajinci a etničtí Rusové. Ostatně, jako ruský vlastenec, výslovně upozorňoval na to, že ukrajinští nacionalisté zneužívají hladomor k vyvolávání nenávisti vůči, jak sami říkají, "Moskalům". A Západ jim to baští, protože se to geopoliticky hodí a na Západě lidé nemají ani ponětí o ruské a ukrajinské historii.
Moskalové, že by to bylo něco podobného jako Tramtárie?
Kdysi existoval útvar Moskovie, Moskevské knížectví, později Moskevské velkoknížectví (rusky Великое Княжество Московское, „Velikoje Kňažestvo Moskovskoje“), byl historický státní útvar, existující mezi roky 1276 a 1547 na severovýchodní Rusi. Vznikl vydělením údělu, jehož centrem byla Moskva, z Vladimirsko-suzdalského knížectví. Jeho území bylo postupně rozšiřováno, současně rostla prestiž zdejších vládců, kteří se od konce 14. století titulovali jako veliká knížata moskevská. Veliký kníže Ivan III. dokončil „sobiranije russkich zemel vokrug Moskvy“, integraci samostatných ruských knížectví pod moskevskou nadvládou, a položil tak základy budoucímu carskému Rusku. Ivan IV. Hrozný přijal jako první ruský panovník roku 1547 carskou korunu, čímž bylo velkoknížectví formálně nahrazeno carstvím.
Tramtárie je možná jen zkomolenina Tartárie, která opravdu byla. Aj wiki to zná: https://cs.wikipedia.org/wiki/Tart%C3%A1rie
Asi protože je Solženičin…
Asi protože je Solženičin takovej ruskej Havel, tedy "komedieand co za peníz proda svoji matku" ;)
Ale popisem soužití s Židy si to úplně po*ral u západu
Najednou jako by nebyl, moc se o něm nikdo nezmiňuje a dokonce mě facebook zablokoval, když jsem jednomu maníkovi poslala odkaz na jeko knihu Dvě stě let pospolu. Na fb jsem kvůli příbuzným v zahraničí, sestra je v Kanadě a zbytek v Řecku a okolí. Ti v Řecku jsou vygumovaní víc než segra a další příbuzenstvo v Makedonii...
...
Vždyť psal napřed do šuplíku bez velkých nadějí na vydání.
Ivana Děnisoviče prosadil osobně až Chruščov v ÚV.
Havel byl panskej synek se služkou a rodičema zaháčkovenejma s komunistama i náckama. Byl to flákač.
Solženicin byl z rodiny rolíků, jeho otec zemřel ještě před jeho narozením, byl spíš pária, protože nosil křížek a makal a makal. Už jako dítě měl plno poviností. Makal ve škole, protože se výborně učil. Na práci se upnul i v lágru. Po propuštění psal taky jako workaholik
A fakt záleží z jaké rodiny…
A fakt záleží z jaké rodiny je, abych soudil jeho činy, jeslti dobré/špatné? Já vždy bral, že zýáleží na činech a ne na původu, a to nemáš rád komunisty, ale původ vs činy řešíš :D
Je to reakce na přirovnání k Havlovi
Havel byl princátko. Solženicin ne.
Jestli Solženicin žil jak princátko, tak si o tom rád někde přečtu a doplním si znalosti. Co vím, tak to žádná legrace nebyla.
Jak žil jako dítě určuje charakter. Nikoliv původ samotný.
Činy spisovatele jsou jeho knihy. Ve srovnání s Havlem je to jak srovnávat králičí bobky s mramorovou sochou Davida. (Havel jsou ty bobky).
To, že byl komunista jsem se dozveděl z věty: "Ve 40 letech přestal věřit v komunismus." (Možná tam bylo po 40, možná před 40, ale tak nějak to bylo) Podobnou větou bych se chtěl dozvědět o komunistický minulosti úplně každýho. Že a kdy na to přestal věřit. - Pak by byl svět prostě úžasnej.
Co jsem si tehdy pomyslel, když jsem to četl? Překvapilo mě, cože mu to trvalo tak dlouho. Mě to zabralo tak 3-5 vteřin. - V jeho knihách jsem ovšem četl tolik chytrých věcí, že to beru jako jako jednu či druhou pitomost, která napadla Einsteina.
Solženicin nikde nevykládá, jak bylo za komunismu dobře, jak to slyším odjinud. Věděl líp než jí, že nebylo. To by mě stačilo slyšet odevšad.
Stále probíráš třídní původ…
Stále probíráš třídní původ ne jeho činy ;) Tak komunistou byl i maršál Pavel, mnoho disidentů, takže to dokazuje prosím, kromě třídního původu co, když řešíme činy?
Představ si, že mnoho komunistů bylo z lepších rodin, tedy podle třídního původu, to nebyli komunisté nebo nějak jejich činy musíme hodnotit jinak, než činy komunistů rolnického původu?
Takže jsi mi vysvětlil třídní původ, který jsem znal, ale jaksi poslední větou potvrdil co jsem psal, že jako haval psal ody proti komunismu co vydával západ...
P.S. Tak když 300milionovej stát dupne, je to jiné jak když dupne 15 milionový, takže srovnávat SSSR vs ČSSR je stejná blbost jako dopad Havel vs Solženicyn, ano, ze SSSR padne, jako padne z USA či Německa Hovno, když něco poserou, když posere něco ČR či posralo ČSSR, tak v porovnání z hovnem velkých hráčů to bude bobek, to máš pravdu ;)
Solženicyn nebyl ze žádné rolnické rodiny.
Otec byl důstojníkem carské armády a matka dcerou velkostatkáře z Kubáně. A rodina přišla o rozsáhlé pozemkové majetky až v r. 1930.
Ten otec, co umřej ještě před jeho narozením?
Jako matka byla tedy bohatá, s konexema a se služkou? Tu práci zapisovatelky těsnopisu měla jako zábavu nebo je to taky fake?
Klidně mi něco doporučte, rád si přečtu, jak žil od dětství život (relativní) hojnosti až do roku 1930.
Jo ano, napsal jsem rolníci. Mělo tam být zemědělci, nejsou to úplně synonyma. Nebo tomu budeme říkat podnikatelé v zemědělství?
No prostě proto
že Solženicyn je jeden z největších lhářů 20 století.
Ani lhář ani Havel
Solženicyn nebyl ani lhář, ani Havel. Výborný spisovatel, ale hlavně byl osobně velmi statečný, o čemž svědčí jeho spolubojovníci ve válce. Ti ho nikdy neopustili a za doby jeho věznění riskovali své existence, kdy pravidelně posílali dopisy na všechny strany, aby dokázali, že byl zavřen velký hrdina. Jeho činnost za války je dokonce v Rusku hodnocena často výše, než jeho spisovatelská činnost.
Jeho smůlou bylo, že si ho nejdříve neoblíbil Brežněv, a poté, co byl vyštván ze země (zoufale se tomu bránil), ho potkala další smůla, kdy pochopil, že ho Západ používá proti Rusku, které miloval. Dostal Templtonovu cenu (podobně jako Halík) a pochopil, že se stal loutkou, kterou nechtěl být. Proto se také vrátil do Ruska. Konec svého života věnoval, dalo by se říci ve světle dnešního článku, výrobou "fake news" a začal odkrývat, co vlastně chce Západ udělat s Ruskem. Proto je dnes okatě proskribován. Proto to nemůže být Havel. Ten se dal plně do služeb, které ho platily. V tom je rozdíl mezi nimi.
Volyň nebyla v Polsku celá…
Volyň nebyla v Polsku celá. Z českých vesnic na Volyni po I. stětové válce byly 2/3 v Polsku, 1/3 v SSSR. Právě těch v SSSR se hladomor na Ukrajině výrazněji nedotkl.
Re: PzV Já doplním - protože etniční Češi na Volyni nebyli
takoví debilové, aby sežrali vlastní osivo a tažný dobytek.
Zejména stavy dobytka jsou poměrně dobře zachyceny.
Tak ono je potřeba dodat, že…
Tak ono je potřeba dodat, že tam je černozem a ty sedláci, aby nemuseli odevzdat voly co orali, je pozabíjeli a jaksi nebylo čím orat a tak nebylo ve výsledku jídlo, jinak řečeno, sedláci si ho zavinili sami bojem proti bolševikům :D
Ale uznávám, že narozdíl od dnešních bojovníků, měli koule zabít zvíře co jim dává jídlo sovu prací a tak umírali hladem, aby ukázali, že dokáží bojovat do konce, to se dneska nevidí, dneska se mele jenom hubou...
Re: Ass jste naprosto mimo mísu. Soudruzi sedláci čekali, že
jim bolševici, ZNOVU poskytnou osivo a oni je ZNOVU sežerou, jako to udělali rok předtím.
A ono hovno, protože se urodilo málo i jinde, kde ty volky nesežrali.
A to se děje i dnes akorát místo volů jezdí kamiony
A až dojezdí a to se může klidně stát, budeme jak ti Ukrajinci.