Málo platné, Američané byli první. Měli svoje jedenácté září už před více než dvaceti lety. Udělalo z největšího světového věřitele největšího světového dlužníka, vojenskoprůmyslový komplex jim začal bujet přímo rakovinotvorně, zbraně se hodně zdražily, ale zato bojeschopnost šla dolů, USA prohrály vliv na středním východě a jak vidno, tak také v Africe. V Nigeru teď z té stejné základny na jedné straně odcházejí američtí vojáci a z druhé strany přicházejí ruští Wagnerovci… tedy, oni se teď už jmenují jinak.
Před dvaceti roky byly USA nezpochybnitelným hegemonem a dnes můžeme číst, že je Čína přečísluje ve výrobě všeho, jejich tanky hoří na Ukrajině stejně dobře jako kterékoliv jiné, ale zato se dobře boří do tamního bahna a i přes tři sta miliard dolarů pomoci Ukrajině (což je asi tak dvojnásobek celého ruského vojenského rozpočtu) Ukrajina nejenže nevítězí, ale přímo prohrává. Především životy…
Druhé jedenácté září si přednedávnem odbyli Rusové. Ti ovšem zareagovali úplně obráceně, než předtím Amíci. Jejich teroristé zůstali naživu, byli pochytáni a už zazpívali všechno, co věděli i co nevěděli. Rusové nezaútočili na Tádžikistán, ale přitvrdili proti migraci. Američané naopak tenkrát přitvrdili proti svobodě slova (výsledek teď vidíme na univerzitních kampusech) a pustili si do země kdejakou verbež (to také vidíme na záběrech z holywoodských bulvárů). Zároveň mají Rusové ukrajinskou stopu v celém případu, do armády se jim díky tomu přihlásila obrovská spousta dobrovolníků, takže Putin ani po vítězných volbách nevyhlásil žádnou další mobilizaci. Zřejmě mu stačí ty chytré bomby OKD (Já vím, že jsou to bomby FAB, ale já si vždycky vzpomenu, jak Bakala lidem zprivatizoval byty se stejným devastačním účinkem).
Ale jinak ruské jedenácté září posloužilo stejně jako to americké. Společnost se semknula, akceptuje mnohem větší bič a menší dvůr, je ochotna akceptovat ztráty a neptat se, jestli byly nutné a v konečném důsledku je možné na obyvatelstvo uvalit spoustu nových daňových břemen, protože je přece válka, vole!
No, a co potřebuje Evropa, aby se také pěkně přidala do války i jinak než jen kecama o hodnotové politice a posíláním zbraní? Ano, potřebuje také své jedenácté září. Lidi jsou všude stejní, potřebují pořádný šok a rychle nalezeného viníka (ohořelé pasy se vždycky najdou, protože na to terorista nikdy nezapomene) a rázem nikdo nebude přemýšlet o nějaké svobodě, ale jen o odplatě. Tohle funguje naprosto spolehlivě.
Nebude lepší příležitost, mluvit o tom, než dnes, ve výročí konce jedné hodně strašné války.
Však už před tím Koudelkové všech zemí varují. Rusko se chystá dělat v Evropě sabotáže a nebude hledět na civilní ztráty. Takhle to Rusové vždycky dělají. Dva roky chlácholili předstíranou slabostí evropskou společnost, aby nepřešla na válečnou výrobu a vůbec jim nevadily propagandistické kecy o ukradených pračkách, polních lopatkách a mezinárodní izolaci, ale teď, když začali vyhrávat, teď spustí teroristické útoky, aby se Evropané probudili a rozjeli ty zakonzerované provozy na výrobu střelné bavlny, na které doteď nesáhli, i když to už dávno mohlo být v provozu.
Jo, jen v Německu je provoz na výrobu výbušnin, který má dvojnásobnou kapacitu než všechny tři zbylé evropské továrny na nitrocelulózu. Jen to Němci po druhé světové museli zavřít. Američani moc nechtěli, aby Německo vyrábělo základní složku takřka všech válečných hračiček. I před dva roky války na Ukrajině, Němci tento provoz nespustili, takže Rus samozřejmě neudělá nic jiného, než že jim k tomu dá nějaké zdůvodnění pomocí terorismu na německém území. Logika, ne?
A co si budeme povídat… pod vrbětickým muničákem jsou také podzemní patra jako v Azovstalu. Když máte někde obrovský sklad, tak u něj máte i výrobu. Ono se úplně nehodí, vyrábět granáty někde jinde a převážet je ve velkém přes města a vesničky… Když to tam bouchalo, tak se neuklízely nějaké samopaly ze šedesátých let za blbých pár desítek milionů korun. Uklízely se hnusné chemikálie z všech možných delaborací munice, kterých toho tam bylo za miliardy korun a ne miliony… Ale tohle všechno jsem si teď vymyslel a vůbec za mnou nebyli další lidé, kteří s tím muničákem také přišli do styku.
Ruský generální štáb teď usilovně přemýšlí, jak to udělat, aby Evropa zmobilizovala svých pět set milionů obyvatel a všechnu dávnou vojenskou výrobu do války proti Moskvě… Teroristický útok s haldou mrtvých civilistů, to by mohlo být přesně ono. Putin už to schválil a podepsal, protože přesně takhle to bylo i v Sýrii, kde vždycky těsně před vítězstvím použili chlór. A pokud tomu někdo nevěří a přijde mu to přitažené za vlasy, tak je odporný chcimír a kolaborant.
Mimochodem… už i Němci začínají mluvit o tom, že ukrajinské muže pošlou hezky domů na Ukrajinu, aby tam bojovali za Vanguard… eh, čo to tárám, aby tam bojovali za svobodu, demokracii a evropské hodnoty. Nedělal bych si iluze, že tato tvrdost platí jen pro „úkáčka,“ ta se použije i na nás.
Američané si to potřebují rozdat s Čínou… oni ti žluťáci jdou nějak moc rychle nahoru a začínají s Blinkenem jednat nikoliv jako rovný s rovným, ale poněkud ho přehlížejí…. Zápas s Čínou bude vysloveně existenciální a jediný rozumný způsob, jak mohou Amíci rozvázat své evropské závazky, je, že žádná Evropa už nebude.
Já vím, přeháním to, ale když byli v Evropě schopni vypnout funkční jaderné elektrárny s tím, že je nahradí větrníky, slunečníky a měsíčníky, tak si člověk už dovede představit cokoliv.
Mimochodem… francouzští cizinečtí legionáři už na Ukrajině jsou… prý zatím nebojují… zatím. Kruh se uzavírá, už chybí jen maličko…
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
- Log in to post comments
Komentáře
Komentář k Vidlákovi
EU - jedenácté září - Olympijské hry v Paříži
Vidlák ...co potřebuje Evropa, aby se také pěkně přidala do války i jinak než jen kecama o hodnotové politice a posíláním zbraní? Ano, potřebuje také své jedenácté září...
Celou Evropu nyní čekají dvě zásadní a přelomové události. Tou první jsou Evropské volby, které mohou zcela přeformátovat politiku EU a vést buď k ukončení války na Ukrajině, anebo naopak k vyslání vojsk EU na Ukrajinu. Druhou událostí, daleko důležitější, budou Olympijské hry v Paříži. Tento okultní svatostánek globalistů totiž naznačí, jakým směrem se bude ubírat vývoj světa. Není ani vyloučeno, že budeme svědky teroristického útoku na Olympiádě, ze kterého budou obviněni buď Rusové, anebo Palestinci.
V procesech řízení by to nebylo nijak překvapivé, že v okamžiku, kdy kolektivní Západ je ohrožen, tak dochází k teroristickému útoku, který má odvést pozornost od jiných problémů. Znepokojení vyvolává i podivná oficiální propagační grafika olympiády od agentury Above & Beyond Group, která evokuje explozi bomby pod Eiffelovou věží a sportovce vyhozené do povětří. Posuďte sami obrázek níže. Agentura se specializuje na boháče a prodej exkluzivních lístků VIP na různé zážitkové akce po celém světě.
A zneužít Olympiádu k odvedení pozornosti od Evropských voleb a jejich výsledků bude pro západní elity velice lákavé. A taková událost by samozřejmě vedla ke zvýšení veřejné podpory v EU k vyslání vojsk na Ukrajinu. V podstatě by šlo o evropské 11. září a veřejnost by začala řvát a tlačit své vlády a politiky do války proti Rusku. Kolektivní Západ už ví, že Ukrajina válku proti Rusku nezvládla, a pokud Západ nechce čelit masivní mocenské porážce ve válce globálních konceptů Západ vs. Východ, tak bude muset Ukrajině pomoci i tím, čím pomoci nikdy nechtěl, tedy vysláním vlastních vojáků.
zdroj: AE news
Už je to tady.
Jak se zmiňuje Vidlák o Evropě která potřebuje své 11 září a jak je popsáno v předešlém článku, že by Rusko mohlo být obviněno z terorismu na Olympiádě v Paříži, tak už je to tady. To je neuvěřitelné, jako kdyby někdo na vnitru svolával tiskovky podle článků z AEN viz zde:
Kritická místa pod dohledem. I Česko reaguje na hrozbu ruských sabotáží
Tajné služby v různých evropských zemí varují vlády, že Rusko plánuje sabotážní akce napříč kontinentem, upozornil o víkendu list Financial Times (FT). Cílem by měla být především infrastruktura. České úřady situaci sledují a už minulý týden ministr vnitra Vít Rakušan uvedl, že Česko posílí bezpečnostní opatření. Připustil také možnou revizi systému stupňů ohrožení terorismem. Moskva podle zahraničních zpravodajských služeb začala chystat bombové nebo žhářské útoky a akce namířené proti infrastruktuře na evropském území, a to buď sama, nebo prostřednictvím svých spojenců!!!...
vice zde:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/financial-times-rusko-saboraz-hrozba-vit-rakusan-bis-policie.A240506_131531_domaci_tty
Český mainstream ve stavu hluboké deprese
- už přiznává informace z Aeronetu
Dokonce už i český mainstream chytá depku do takové míry, že redaktoři už narovinu v nadpisech článků přiznávají, že vojáci NATO včetně těch českých již na Ukrajině jsou, a budou postupně přibývat. Tohle napsal v úterý časopis Reflex. Kdo by to před ještě půl rokem řekl, že?
Kdyby toto napsal slovo od slova Aeronet před nějakým půl rokem, zase by to na ČT vyvracela nějaká banda neziskovčíků jako příklad ruské propagandy. A hle, najednou v květnu 2024 se už takhle konspiračně a nehodnotově píše už i v Reflexu! A v článku se dokonce i píše o tom, že výcvik ukrajinských pilotů na stíhačkách F-16 jde mimořádné pomalu, protože Ukrajinci mají jazykové bariéry a obsluha západní techniky není hračka.
Výcvik ukrajinských pilotů F-16 na simulátoru virtuální reality
Je tak náročná, že se de facto už otevřeně mluví o tom, že s těmi stíhačkami budou na Ukrajině létat západní veteráni, tedy vojenští piloti v záloze, kteří zřejmě podepíšou s Ukrajinou žoldáckou smlouvu. A až nějaký ten pilot se nad Donbasem katapultuje, tak Rusové se od něj dozví, že výcvik na F-16 trvá normálně 3,5 roku, ale tolik času Ukrajinci nemají, takže místo nich létají nad Ukrajinou v těch F-16 piloti zemí NATO. Musíte pochopit, že když už i ukrajinský premiér na kanadské televizi oceňuje a vítá Macronův nápad na rozmístění vojsk nejen Francie na území Ukrajiny, tak už i českým redaktorům mainstreamu dochází, že selanka s ukrajinskými vlaječkami a s peremogou definitivně skončila.
Kolektivní Západ stojí před zásadním dilematem – Nechat Ukrajinu padnout, anebo poslat na Ukrajinu vojska NATO
Takže je nejvyšší čas pozvat na Ukrajinu záchrannou kavalérii. V podstatě teď už Ukrajina si na nic nehraje a vystoupení Šmyhala na CBC vstoupí do dějin. Zvací dekret odvysílaný na kanadské televizi. Pro jistotu na kanadské, protože USA mají moc velký strach z Ruska. Přímá účast Američanů proti Ruské armádě by nemusela dopadnout pro americké ozbrojené síly vůbec nijak lichotivě. Proto je jasné, že Deep State se bude snažit do poslední chvíle na Ukrajině zaměstnat vojska evropských zemí NATO, aby pomohly Ukrajině udržet Dněpr. Podle mého názoru se hraje právě o Dněpr, protože Charkov, Oděsa a potom Dněpropetrovsk, Záporoží a další prostě podlehnou ruskému tlaku.
Přitom k tomu by dojít nemuselo. Rusko potřebuje, aby Ukrajina byla neutrální a aby ruské etnikum tam nečelilo útlaku. Jenže neutrální Ukrajina by znamenala porážku kolektivního Západu. A tak kolektivisté budou tlačit Ukrajinu dál do války a Ukrajina tak dál postupně bude přicházet o další, a další, a další území. A jak na to zareaguje NATO? Vysláním pozemních vojsk na pomoc Ukrajině k zastavení Ruska. A v tom okamžiku stojíme 5 minut od jaderné výměny mezi východem a západem. Šílenství nemá žádné hranice a limity! Pouze racionálně uvažující lidí mají meze a limity, za které už nejdou, ale šílenci ne. Ti žádné hranice neznají! A to je realita!
Část článku z: https://aeronet.news/vudce-demokratu-v-kongresu-prohlasil-ze-vladimir-putin-usiluje-o-obnovu-sovetskeho-svazu-a-usa-budou-muset-vyslat-vojaky-na-ukrajinu-pokud-ukrajina-padne-a-neudrzi-frontu/
V těch Vrběticích
se jistě též našly ohořelé dva pasy Myškina a Čepigy, kromě toho byla na místě výbuchu nalezena igelitová taška a v ní hliníkový ešus s nedojezeným borščem. Na tom ešusu byl fixkou a Putinovou rukou napsán tento stručný vzkaz: Vyhoďte to už, vy čuňata!
P.S.
Putin zřejmě myslel vyhodit ten boršč! A tak se chyba vloudila...
Pecka
😁👍
Rusko se prý chystá dělat v Evropě sabotáže...
Jó, takový je svět. Jenže, západ se stejně více než Rusů bojí přičmoudlé pakáže, kterou nedokáže umravnět.
Další jedenácté září
Když tak všude čtu jak Rusové podnikají kyberútoky na naší infrastrukturu (mediální příprava akce), tak bych si dokázal představit, že by nám Fiala (CIA) vypnul třeba na týden internet a nebo elektřinu. Po takovéto nepřátelské akci by snadno získal od občanů mandát k mobilizaci a posílání vojáků na Ukrajinu. A nikdo by se nedozvěděl, že to tak ve skutečnosti nebylo. Možná se pletu, ale stejně mám doma spíž stále plnou, sulcuju v trezoru nějakou hotovost a auto tankuji, když výjezdím půlku nádrže. Kdo je totiž připraven, nebývá zaskočen :-)
ad iw
To je to čeho se už pár dnů obávám, že už to může být příprava na nějaký ten plán manuál? Když spadla do Polska raketa, tak bylo vše hned "jasné" a nutně za tím byli Rusové a už se kdekdo prsil do útoku! A Rusové to sice nebyli, to neprošlo, ale v tom fofru "odsouzení a jistoty" to mohl být velký průšvih! Je možné, že teď už to může být i "sofistikovanější"...
M. Zaharová: "Francouzské jednotky jsou legitimní cíle"
Vidlák .... Mimochodem… francouzští cizinečtí legionáři už na Ukrajině jsou...
Ano Danieli potvrzuje to dnešní článek viz zde:
M. Zaharová: "Francouzské jednotky, které přijdou na Ukrajinu, budou ruskou armádou považovány za legitimní cíle". "Zdá se mi, že Paříž už o tom má důkaz."
Zástupkyně ruského ministerstva zahraničí Maria Zacharovová dnes ve středu (8.5.) varovala Francii, že pokud prezident Emmanuel Macron pošle vojáky na Ukrajinu, budou považováni za legitimní cíle ruské armády.
Macron v únoru vyvolal kontroverzi tím, že v budoucnu nemůže vyloučit nasazení pozemních jednotek na Ukrajině.
Francouzský vůdce varoval, že pokud Rusko zvítězí na Ukrajině, pak bude zničena důvěryhodnost Evropy.
„Je příznačné, že sám Macron vysvětluje touto rétorickou touhou vytvořit pro Rusko nějaký druh ‚strategické nejistoty‘,“ řekla novinářům mluvčí ruského ministerstva zahraničí Maria Zacharovová.
"Zklameme ho, pro nás se situace zdá jistější," řekla M. Zakharová.
„Pokud se Francouzi objeví v bojové zóně, stanou se nevyhnutelně cílem ruských ozbrojených sil. Zdá se mi, že Paríž už o tom má důkazy.“
zdroj: https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/enoples-sygkroyseis/m-zaxarova-an-o-e-makron-steilei-strateymata-stin-oukrania-tote-tha-theorithoun-nomimoi-stoxoi-apo-to-rosiko-strato/
Larry Johnson: Francouzští vojáci se vrátí v rakvích
Bývalý analytik CIA: "Francouzští vojáci vyslaní E. Macronem na Ukrajinu se vrátí v rakvích"
"Takové provokativní kroky jen ukazují zoufalství panující v NATO"
Bývalý analytik CIA a bývalý protiteroristický analytik ministerstva zahraničí Larry Johnson uvedl, že francouzský prezident Emmanuel Macron již poslal francouzské vojáky na Ukrajinu, „kteří půjdou domů v rakvích, pokud z jejich těl něco zbyde“.
Francouzská cizinecká legie je již na Ukrajině a aktivně se účastní konfliktu a podle Rusů již její první důstojníci padli v bojích v Chasiv Yar .
„Ano, to můžeme říct. Oficiálně ne, ale ano. To znamená, že vysláním francouzské cizinecké legie vlastně neposílají jednotky francouzských ozbrojených sil, ale jsou to Francouzi, umí zacházet s dělostřelectvem a šli do první linie.“
Larry Johnson označil rozhodnutí E. Macrona za šílené a poznamenal, že takovéto provokativní kroky jen ukazují zoufalství panující v NATO.
Bývalý náměstek amerického ministra obrany v článku zveřejněném v Asia Times uvedl, že Francie „oficiálně vyslala“ vojáky cizinecké legie na Ukrajinu.
Byli nasazeni na podporu 54. ukrajinské samostatné motorizované brigády ve Slavjansku.
Prvotní skupinu podle něj tvoří asi 100 lidí z asi 1500 vojáků francouzské cizinecké legie, kteří mají na Ukrajinu dohromady dorazit.
zdroj: https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/enoples-sygkroyseis/proin-praktoras-cia-oi-galloi-stratiotes-pou-esteile-stin-oukrania-o-e-makron-tha-epistrepsoun-mesa-se-feretra/
francouzští
legionáři nebojují, protože dostali do centra jednu klouzavou a 60 jich skejchlo. Z té stovky, co tam nakráčela jich moc nezbylo, takže nemá smysl něco rozjíždět. Za pár dní skončí to velkolepé cvičení Nato o kterém se mluvilo jen pár dní po začátku a teď nikdo ani nemukne a až skončí, bude dosti problematické zaútočit na Rusko, nikdo jim ten jejich nevinný vpád neuvěří. A 11 září už také máme za sebou, nebo jsme snad zapomněli na tu střílečku na fylozofické fakultě? Mrtvých bylo málo?
frantíci
na UA nejsou ? Na Telegramu jsou už fotky mrtvých vojáků s francouzskými insigniemi
Diskuze
Eurovolby 2024
Vím, že zdejší komunita není nakloněna straně PRO, ale zkuste si poslechnout p.Rajchla mezi minutou 55:45 a 1:02:00 na co že potřebuje naše hlasy v Eurovolbách. Co si o tom myslíte? Video viz odkaz níže.....
https://m.youtube.com/watch?v=sRncPw7CglA&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fstranapro.cz%2F&embeds_referring_origin=https%3A%2F%2Fstranapro.cz&source_ve_path=Mjg2NjY&feature=emb_logo
iw23
Vím to, a naprosto s tím souhlasím!
tady ani nejde o Rajchla,
ale o lidi kolem něj
O Rajchla nejde...
Samozřejmě jsem díky panu Vidlákovi sledoval rozkol ve vedení PRO a odchod většiny členů včetně mé oblíbenkyně Petry Rédové. Podle analýzy výpovědí všech aktérů jsem nabyl dojmu, že neshoda spočívala hlavně v rozdílném názoru na další směřování strany. To se prostě stává a nikdo s tím nejspíš nic nenadělá. V takovém případě neshody členové odcházejí, předseda zůstává. Potom byli do vedení zvoleni jiní lidé a tam je zřejmě kontroverzní hlavně jméno Ivana Haška. Viděl jsem video, kde pan Raichl nominaci pana Haška obhajoval tím, že je to bývalý sociální demokrat (vždy tedy zastával sociální jistoty pro obyčejné lidi) a že je dobrým styčným člověkem pro spolupráci se Slováky, jelikož si tyká s premiérem Ficem (za mě chytrý tah). Taky to byl asi první člověk ze strany PRO (Hašek) kterého jsem viděl v televizi v době, kdy tam po straně PRO jen plivali a s jeho názory osobně nemám problém. Pan Rajchl si tedy systematicky vybírá lidi podle užitečnosti a s tím problém také nemám. Typ lidí jako je pan Rajchl dobře znám, protože sám jsem dost podobný. Má analytické myšlení a pracuje systematicky. Je chytrý a vytrvalý, takže určitě bude mít úspěch ve všem na co sáhne (to znám také z vlastní zkušenosti :-) ). Dělá co je třeba pro dosažení cíle a nedělá to co k cíli nevede. Pokud by náhodou v Eurovolbách nezískal počet hlasů o kterém mluvil že potřebuje, stejně ho odhaduji na to, že se o sjednocení vlastenecké scény přesto pokusí. Znám tyto lidi zaměřené výhradně na cíl, takže jeho neúspěch je vysoce nepravděpodobný. Je to asi jediný politik, kterého si dokážu představit jako svého premiéra. A jelikož si myslím, že nenechá své spolustraníky jakkoli brzdit dosažení svého cíle, tak bych řekl, že o Rajchla tady jde především....Howgh
Jde o Rajchla?
O peníze jde vždy až v první řadě. Okřídlené to rčení. Všude mají rozhodující slovo majitelé a sponzoři. Ani jedno ani druhé pan Rajchl NENÍ. Hlavní sponzor má hlavní slovo (již jednou zablokoval "koalici" s SPD) a myslíte že to nebude pokračovat? Bude jen to co sponzoři dovolí.
Rozhodující slovo mají sponzoři
Opravdu tady nechci dělat panu Rajchlovi advokáta, ale hlavní sponzoři strany PRO jsou tito: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-proc-by-svrhli-premiera-fialu-i-s-vladou-zpovedi-rajchlovych-mecenasu-229607
Opravdu si někdo myslí, že když hlavní sponzor dá panu Rajchlovi 300 tis. korun, tak pak on bude skákat jak sponzor píská? Nemyslím si, že když sponzoři dají dohromady 1,5 milionu člověku, který si dokázal vydělat na Porsche, tak ho tím ovládnou. 1,5 milionu nejsou žádné peníze dokonce ani pro mě natož pro pana Rajchla. Sponzoring strany PRO mi přijde jako drobná podpora strany, která je mi sympatická (tzv.dar), spíš než podnikatelský záměr jak získat vliv na pozdější rozdělování zakázek. Mimochodem, nikde jsem nedokázal dohledat, že sponzor PRO zakázal koalici PRO a SPD, takže pořád věřím, že pan Rajchl je tady hlavní postava. Pokud by sem někdo dal odkaz na článek o zákazu koalice PRO-SPD od svých sponzorů , abych si mohl poopravit chybnou domněnku, budu moc rád.....
Nikomu víru neberu
ale věřit více jak rok starému článku na "Seznamu" ... Nemám nic proti PRO, ani panu Rajchlovi, ale vždy se rád dívám tzv. "za oponu". Kdy nastal zlom u PRO? Proč se najednou hnutí rozdělilo? Kdo se od léta 23 skrývá za oponou? Určitě bude veřejně a ještě na Seznam zprávy povídat kolik, kde, komu, jak a za co.
"Mimochodem, nikde jsem nedokázal dohledat, že sponzor PRO zakázal koalici PRO a SPD" - tak toto určitě bude vytrubovat do lesa. Popovídejte si s některými co PRO opustili a proč.
Důvěřuj, ale prověřuj! Stačí se podívat kolem sebe. Kolik koupených maňásků - pardon politiků - je kolem. Ať je za nimi Aspen, či jiná zlotřilá "neziskovka, nebo miliardáři, koncerny - stačí se podívat od Hradu dolů.
ad iw23
opět souhlas. I s tím tahem a kontaktem na Fica. Těžko by se sám Fico orientoval v našich nových tvářích v politice, a Hašek když nic jiného, je pro to vhodný prostředník - s Ficem se znají, protože "stará garda".
ad Včelka Mája
Děkuji za pozitivní zpětnou vazbu, čekal jsem že dneska dostanu pořádnou sodu :-) . Totiž poslední dobou zvažuji, že to v Eurovolbách hodím panu Rajchlovi. Sice zastávám doktrínu volit vždy největší pronárodní stranu aby nepropadly hlasy, ale pomalu začínám dospívat k názoru, že v Eurovolbách bych mohl udělat vyjímku. Když by totiž v Eurovolbách propadlo 20% vlasteneckých hlasů jako posledně v parlamentních volbách, přišli bychom o cca 4 vlastenecké europoslance z celkového počtu 721. A jelikož 4 poslanci nejsou v Evropě žádná velká síla, tak bych raději dal mandát straně PRO, pro zahájení vyjednávání o spojení vlasteneckých stran do parlamentních voleb. Ještě nejsem pevně rozhodnutý, ale dává mi to smysl. Pokud má někdo na věc nějaký názor, tak prosím sem s ním...
iw23
Nebudu v té době v ČR, ale místo sebe pošlu (trochu poinformuju) 2-3 lidi, to je můj úkol. Aby zakroužkovali p. Turkovou a Rajchla, potřebuje se hlavně dostat do médií a do širšího povědomí lidí.
hašek je lhář,
gauner s 46 funkcemi a titulem koupeným ve slovenském Sládkovičovu
Jde o Rajchla, ne o Haška …
Jde o Rajchla, ne o Haška (když nic jinýho, tak aspoň na kontakt s Ficem dobrý.)
Posledních 21 dnů Ruské osvobozenecké armády
Buňačenkova věčná nedůvěra k Němcům, která do té doby dřímala, okamžitě zvedla hlavu: hodlají problémovou divizi vyhladit. Žukov se chystá zahájit generální ofenzivu, a pak je s divizí konec. Rozkaz dát jí úsek fronty byl porušením dohody mezi ROA a německou stranou. Proto Buňačenko ignoroval rozkaz a nařídil divizi zahájit ústup z původních pozic. Na svoji obhajobu Buňačenko uvedl, že rozkaz byl v rozporu s Vlasovovými pokyny a že napříště bude podávat zprávy pouze Vlasovovi, svému přímému nadřízenému. Požadoval povolení k pochodu na jih. Poté svolal vyšší důstojníky na poradu, během níž bylo rozhodnuto stáhnout se jižním směrem. Buňačenkovi se nakonec podařilo získat od velitelství 9. armády povolení k ústupu do Cottbusu. Z hodiny na hodinu museli čekat ruskou ofenzívu a v německém štábu byli dokonce rádi, že se zbavili problémové divize.
Po dokončení přechodu se divize ocitla na strategicky výhodném místě. Krytá ze severu a východu Labem, kontrolovala most. Během noci se však roztříštěná tanková divize SS přesunula do sousedních vesnic a druhý den se tam stáhly i další jednotky SS. Proslýchalo se, že byly vyslány, aby divizi odzbrojily. Buňačenko nařídil uniknout jihozápadním směrem po německém území souběžně s Krušnými horami. Zde je zastihl rozkaz od generála Schörnera, velitele , aby se divize urychleně přesunula do prostoru Brna a vstoupila do obranných bojů. S tím, že další neuposlechnutí by mělo velmi vážné následky.
Buňačenko si byl vědom nálady svého vojska a věděl, že nabídka pomoci bude Čechy přijata s nadšením. Psychologické napětí posledních let, předchozí ponižování a podvody Němců, téměř bezvýchodná situace, v níž se ROA ocitla - to vše dávalo o sobě vědět. Ale Buňačenko ještě nebyl připraven k jednoznačnému rozhodnutí. Čekal na Vlasova, s nímž se mu nakonec podařilo navázat kontakt, pokračoval v pochodu jižním směrem a zastavil se u Berouna, třicet kilometrů jihozápadně od Prahy.
Mezitím se Vlasov nacházel u jednotek 2. divize, která se přesouvala směrem na Linec.
V některých částech města začalo povstání již 4. května, bylo vyvolané zprávou, že letadla se zbraněmi, které Češi potřebovali, opustila italské Bari. Letadla však nedorazila, protože Churchill na Stalinovu žádost let zrušil. Boje byly dočasně pozastaveny - německá převaha byla příliš velká.
S počátkem povstání zahájili povstalci jednání s Českou národní radou (ČNR), prozatímním parlamentem české exilové vlády v Londýně. Předsedou Rady byl profesor Albert Pražák, jeho zástupcem a představitelem menšinové komunistické frakce Josef Smrkovský. Exilová vláda jmenovala hlavním vojenským velitelem kapitána Nechanského, který byl do Československa vysazen padákem.
Vstup ruské divize do akce byl rozhodujícím faktorem úspěchu povstání.
Buňačenko pověřil Vlasovova adjutanta, kapitána Antonova, aby udržoval spojení s velitelem. Ráno 7. května se Antonov náhodou setkal se Smrkovkým ve vestibulu budovy ČNR. Smrkovský prohlásil, že Rada odmítá pomoc zrádců a německých kolaborantů a nepřeje si s nimi mít žádné styky. Brzy do města přijdou sovětská vojska pod vedením maršála Koněva a pomohou povstalcům. Když ohromený Antonov poznamenal, že povstalci sami požádali Vlasova o podporu, řekl Smrkovský toto:
"Ale to nežádala ČNR. Pouze ČNR má zde politickou moc a odpovědnost. Vy sami potvrzujete, že bojujete proti komunismu. Mnozí členové Rady jsou komunisté. Proto jste našimi nepřáteli."
Zatímco takto hovořili, přistoupil k nim člen Rady, doktor Otokar Machotka, a vysvětlil jim nedorozumění: komunisté jsou v Radě v menšině, a proto ČNR odhlasovala přijetí Vlasovovy pomoci. Tlak komunistů však stačil k tomu, aby zabránil podpisu psané dohody.
Tato zpráva byla pro Buňačenka těžkou ranou. Požadoval písemnou omluvu a písemné uzavření dohody s ČNR. Rada to odmítla pod záminkou, že neučinila žádné urážlivé prohlášení. Když se Buňačenko dozvěděl, že Američané zastavili svůj postup směrem na Prahu u Plzně, nařídil svým vojákům, aby se vyvázali z bojových kontaktů s nepřítelem, a ještě téže noci se divize začala stahovat na své původní pozice. Zpráva o německé kapitulaci je zastihla 8. května. Následujícího dne divize opět dosáhla oblasti Berouna, ale nezastavila se, nýbrž pokračovala v pochodu na jih. Nyní si i Buňačenko uvědomil, že jejich poslední nadějí jsou Američané.
Vlasovci
Děkuji, nějak takhle se to vyprávělo v naší rodině. Táta, který bydlel v Jinonicích ještě říkal, že ty které Rusové chytli, někde naVidoulích postříleli.
Jindřich Kulhavý. CO2?
Nastal den dovolených a různých cest. Čeho si lze povšimnout? Co Vás trkne do očí a zaujme? A proč se zbláznila především Evropa? To jsou otázky, které nás mohou napadnout.
Elektroaut jednoznačně za poslední 4 roky přibylo poměrně dost. Stejně tak nabíjecích stanic. O tom nelze diskutovat. Pozorujete li při cestách po Evropě provoz kolem sebe, pak se občas podivíte elektromobilům na dálnici, to proto, že netušíte, kam se jeho odvážný majitel vydal. Ale vzhledem k tomu, že i u nás potkáte Teslu či jinou zvrhlost s cizí poznávací značkou, je pravděpodobné, že se s krátkým dojezdem naučili lidé žít. Ve městech je koncentrace vozidel s potřebou vyhledávat zásuvku poněkud větší a logičtější, nicméně jasná převaha spalovacích motorů je i na Západu zjevná. Přesto lze konstatovat, že nás pojízdné vysavače budou asi nějakou dobu provázet životem.
Pokud si vlastníci ekoaut myslí, že šetří přírodu, pak jen zopakujme fakt, kterým je až 7x vyšší zátěž životního prostředí při jejich výrobě, než je tomu u běžných aut. Ani provoz není nijak zvláště ekologický, protože elektřina, respektive její produkce není nikdy bezemisní, což platí i pro větrné a solární elektrárny. Navíc zbytek vozidel, pomineme li jeho pohon, je víceméně konvenční a opotřebování brzd, pneumatik a dalších dílů sebou nese stejné zatížení přírody jako u všech ostatních aut a motocyklů. Vezmeme li poté v úvahu likvidaci a recyklaci použitých kousků, pak u těch spalovacích motorů jde o jednodušší a efektivnější verzi úklidu a využití zbytků. Ekologie tak dostává paradoxně zabrat více od progresivních aut s elektromotory. Navíc CO2 vycházející z výfuků našich aut je potřebné pro růst vegetace a de facto se jedná o přirozené hnojivo a vytváření životaschopného prostředí. Kdyby tomu tak nebylo, neviděli bychom podél německých dálnic ani keřík, natož vzrostlé stromy.
Vynechme silniční dopravu. Zkuste někdy pozorovat provoz na velkých letištích. Každou minutu se vznese velký kovový pták s plnými nádržemi leteckého benzínu. Jsou ho tuny potřebné na každý let, což platí i o soukromých či nákladních letadlech. Provoz je hustý, výroba CO2 a všeho možného dalšího také, přesto si ekoteroristé vzali na ,,paškál“ automobilismus. Bez letadel bychom se vrátili o 150 let zpět, to asi nechceme. A pokud se k letecké dopravě bude přistupovat s respektem a budou regulovány nesmyslné lety s jedním pasažérem v obřím boeingu tvářícím se jako Mesiáš přinášející osvobození od CO2 (třeba Leyenová), můžeme v pohodě létat dále.
Paradoxem je pohled do přístavů. V nich stojí nádherné jachty všech rozměrů. Viděli jste někdy tankování do těchto lodí? Je li dostatečně luxusní, má aspoň 5 pater, tak trvá i celý den a přívodní hadice má průměr 10 cm. Nevíme, kolik poté parníček uplave, ale prý to není nic moc. A to se nezabýváme velkými nákladními škunery schopnými naložit řádově stovky kontejnerů, kubických metrů plynu či tisíce lidí. To musí být vír v nádržích, když se nastartují jejich lodní agregáty. Jak velkou část celkové nosnosti zabírají nádrže? A o co horší je podobná verze lodi z elektrickým pohonem? V Číně jednu takovou kocábku vyrobili a dle údajů jsou to 2/3 toho, co uveze. Myšleny monočlánky v útrobách stroje. To zní úsměvně, navíc k dobití je třeba malá elektrárna. Po pár stovkách kilometrů.
Boj Evropské komise za čistější dopravu je jen obrovská komedie ulehčující Číně převzít moc nad automobilovým průmyslem. Tato velmoc nikdy pořádná auta se spalovacími motory nedělala, ovšem v elektronice se rychle posunula do čela světové produkce. EU ji otevřela trh a pomohla přeskočit jednu generaci vozidel. Likviduje se evropská chlouba a místo ní k nám expandují čínští výrobci s dvouletou historií. Chce li větší důkaz idiocie evropských politiků, máte ho tím na stole. Ne, neříkáme, že elektromobilitu je třeba hned zavrhnout. Ale vyzkoušeli jsme si ji, bylo to vzrušující, obohatilo to trh a někdo v ní našel zalíbení. Ok. Ale jedete li ve sportovním autu, práská Vám z výfuku, vidíte mnoho zvedlých palců. To se Vám v Tesle nestane. Ať klidně elektroauta jezdí, ovšem bez výhod a umělé podpory. Bude zajímavé pozorovat, kolika lidem zůstane nadšení pro ně. A mimochodem, ty solární parky kdekoliv jsou skutečně pěkně hnusné.
Jindřich Kulhavý 7. 05 2024
zdroj: https://www.inadhled.live/auto-moto/co2-/
No krása, sto slepic
Nejlepší příklad české malosti a ubohosti
Po takových příspěvcích mě napadá jediné: s EU na věčné časy a nikdy jinak :-)
Ale zůstávám optimistou: možná je to jen dobře placený agent olejářsko-uhelné lobby
A teď Miloši řekni, jak tuto "trojčlenku" vyřešit
Inzo, díky za inspiraci
ad 3: Nejlepším akumulátorem energie je atomové jádro transuranů
U ponorek tato trojčlenka již byla vyřešena, v současnosti zbývá optimalizovat pohon meziplanetární a intergalaktický.
A možná by nebylo od věci mít takové superekologické auto doma i pro vytápění v zimě, ale holt není každý miliardář ...
Dotaz: Kdo z vás jezdí do práce dál než 400 km?
Mírný pokrok v mezích zákona
Miloši, já jako dítko obecné školy jsem měl velmi oblíbenou knížku "Zelená, nasedat!". Byla to taková bichle od Honse, která měla dvě části. V první byly příběhy party kluků, ale druhá "Rok v dopravě", to byl takový kaleidoskop věnovaný jednotlivým odvětvím dopravy. Tak, tam uvažovaly s lokomotivou na jaderný pohon. A taky tam byl článek o elektromobilu, který řídil Belgičan Jenatzy a překonal s ním v roce 1899 jako s prvním autem stovku. Ovšem dojezd byl necelých 5 km. To bylo před více než 60 lety, takže za tu dobu se žádný závratný pokrok nekonal...
za tu dobu se žádný závratný pokrok nekonal...
protože holt u moci byli, a ještě nějakou dobu budou, ti, co bohatnou z těžby ropy a jejího spalování
Miloši
Já myslím, že tady nejde ani tak o dojezd, jako spíš o znovu doplnění energie. Zatímco u benzínky natankujete za jednotky minut, nabíjení je na hodinu. Pojedete li z Ostravy do Prahy s plně nabitou baterií, do cíle jistě dorazíte. Jste si jistý, zda v Praze budete mít možnost a dostatek času na doplnění akumulátoru? Zatím mají elektriky výhodu, je jich relativně málo, takže volnou nabíječku asi najdete. No ale co čas? Čas jsou přece peníze :-)
Zdraví Jirka Vlach
Ahoj Jirko
Auto jsem nikdy neměl, jen Jawu 350 vzor 658, takže mé sdělení nemusíte považovat za bernou minci.
Z Ostravy do Prahy jsem jezdil 11 let (za 34.50 až za F-M), a to vždy vlakem - takže na elektriku, byť v té době hodně "špinavou".
A i tady ve Švýcarsku na delší trasy preferuji vlak. Je to mnohdy rychlejší, i když ne vždy zrovna levnější.
První Teslu v Kanderstegu si pořídlil v roce 2015 prezident gastro swiss, jako známku společenské prestiže.
Na spalovacích motorech mi vadí výfukové plyny a hluk, i když jako motorkáři mi to občas i "vonělo" :-)
A to je ono
Elektroauta hodnotíte jen přes růžové brýle žgryndýlu a ještě z pohledu, že vlastně žádné auto nepotřebujete, bo všude dojedete vlakem, či busem. Takovou možnost ale zdaleka nemají všichni. Žiju na maličké vesničce kam koleje nevedou a po hadráku zrušili i většinu autobusových spojů. Takže auto = životní nutnost. Pracoval jsem víc jak 20 roků ve fabrice kde v halách jezdilo všechno na elektriku, takže dokážu ohodnotit přínos strojů bez výfuků. Ano elektromobily mají smysl, ale jenom někde. Lidstvo zatím nemá takové zdroje / zásobníky elektřiny aby elektroauta dokázala smysluplně nahradit spalováky. Zatím je to jen byznys na kterém se malá skupina kšeftařů snaží vydělat, zatímco ostatní chudnou. Tím ovšem netvrdím, že s nějakou novou převratnou technologií se to nemůže změnit.
Navíc, nemůžete srovnávat spalovák s karburátorem před 40 léty s dnešními moderními motory. Za ta léta se ohromě pokročilo jak v otázkách spotřeby paliva = vyprodukovaných emisí, tak i ve zmiňovaném hluku. Opravdu hlučná auta jsou dneska už jenom tuningy.
pěkný den přeje Jirka Vlach :-)
kolik aut mám mít doma ?
jezdím nejen do práce, ale třeba i v zimě 900km na lyže. Takže dvojnásobný počet aut ?
Bobe, jezdím 1200 km veřejnou dopravou
a nemám s tím nejmenší problém, vždy jsem bez problémů dojel.
Jen jednou to bylo nahnuté, když vlak z Ostravy do Prahy chytil zpoždění a hrozilo, že nestihnu autobus do Curychu.
EU - Mrazík
Co kdyby kandidáti voleb do Evropského parlamentu byli hrdiny pohádky Mrazík?
Lídři kandidátky koalice SPD a Trikolora Petr Mach a Zuzana Majerová jsou jako Ivan a Nastěnka. Danuše Nerudová jako Marfuše.
zdroj: https://t.me/neCT24/55431
Však ta role Marfuši,
té Danuši sedí a s tím převlečeným pre-Vítkem do naší zářné budoucnosti právem optimisticky hledí.
DESET DŮVODŮ ROZPADU EU
EU: Evropané zapomněli na důvody vytvoření Evropské unie.
A důvody na konci Druhé světové války byly následující:
— moře;
— ekonomická prosperita;
— bezpečnost.
Podíváme-li se na současnou situaci v Evropě, není tam ani mír, ani ekonomika, ani bezpečnost. USA rozbily Evropu zevnitř i zvenčí.
Evropa spolkla americkou návnadu s názvem „Ukrajina“ a nemůže ji ani vyplivnout, ani strávit.
Evropa, která slouží zájmům Spojených států a finančním magnátům za nimi, je stále více zatahována do války. Namísto míru se Brusel slepě řídí agendou Washingtonu – pokračovat v boji.
A málokdo věnuje pozornost protiruským sankcím, které podkopaly prosperitu evropské střední třídy. Tolik obdivovaná evropská ekonomika se nám stále více hroutí před očima.
Věděl by si Němec, Švéd či Španěl kdysi vůbec představit, že by se v roce 2024 musel sprchovat v časovém omezení?
Evropské vlády dlouhodobě selhávají při zastupování zájmů svých občanů.
V Evropě dnes existují tisíce proamerických zákeřných lobbistických firem, skupin, svazů a nevládních organizací, které hrají rozhodující roli při rozhodování v Evropské komisi nebo Evropském parlamentu.
Uvedu jen některé:
– Rockefeller Foundation s aktivitami v oblasti ekologie a zelených technologií;
– Nadace Billa a Melindy Gatesových s byznysem v oblasti vakcín a zdravotní péče obecně;
– Sorosova nadace s úplnou kontrolou nad světem médií a byznysu ve všech sférách, včetně armády.
Vyvstává otázka: kdo řídí Evropskou unii? Evropané? Krajně nepravděpodobné!
Předpovídám v blízké budoucnosti rozpad EU v její současné podobě.
Uvádím 10 důvodů pro takový scénář.
1. Účast ve válce na straně amerického satelitu - Ukrajiny. To přináší Evropanům jen ztráty a zkázu.
2. Migrační politika. Migranti jsou daleko nejnebezpečnějším mechanismem pro zničení jakéhokoli státu zevnitř. Migranti ničí původní vzhled země, kulturu, tradiční zvyky, morálku a právo, čímž Evropu ponořují do středověku.
3. Globalismus. „Ohýbání“ všech evropských zemí pod systém strýce Sama, nazývané „evropská jednota“, vede ke ztrátě suverenity. Příkladem je tlak na Maďarsko, Srbsko a Slovensko.
4. „Zelená“ ideologie z Washingtonu. „Zelená reforma“ účinně ničí vlastní evropský průmysl a zemědělství nepodloženou, neprokázanou a falešnou klimatickou teorií.
5. Porušování duchovních křesťanských hodnot. Evropa není schopna chránit základy náboženství a křesťanských přikázání. Evropa se nebrání nahrazování morálních norem a rodinných tradic.
6. Závislost na hlavní světové skupině organizovaného zločinu – Světové zdravotnické organizace. WHO se snaží získat plnou moc nad všemi 27 členskými státy EU v otázkách virů, pandemií, covidu a vakcín, čímž vkládá významnou část národní suverenity do rukou globalistů. Podívejme se na bod číslo tři.
7. Evropa povolila LGBT infekci a pedofilní lobby. Rodinné vztahy nahradila sodomie v podobě gender- a gay-ideologie a jiných protikřesťanských ohavností.
8. Závislost na finančních elitách, globálních finančních organizacích se sídlem v USA. Přichází ztráta finanční svobody evropského občana.
9. Zánik svobody projevu. V Evropě se masivně a demonstrativně omezuje svoboda tisku a médií a právo na nezávislý projev. Svoboda médií „po sorosovsky“ denně otravuje informační povědomí evropských občanů.
10. Hloupost současné generace Evropanů. Evropané raději nemyslí, nemyslí logicky. Myslí za ně lidé v zámoří. Evropané zapomněli, kdo je v roce 1945 osvobodil.
Evropa nechvalně končí svou další historickou epochu. Bude vůbec nějaká další?
ZDROJ: Vladimir Karasov / News Front
7. května 2024👉 @cz24news
Zavřeli nám Kauflandy,
putyky jsou drahý, to zas budu duševně dneska hodně nahý.
Pod zelenou,
ale i pod žlutou, cítím se jak ryba. Pravda, jsem tam tak nějak bez vody, což je menší chyba.
voda pro naší "rybu" Zaubera :-)
Zaubere náš příteli, viz níže máš modré vody habaděj pro své příspěvky které jsou živou vodou pro V.Kydy
https://www.vidlakovykydy.cz/comment/2154060#comment-2154060
Ač modré okno mám,
cítím se tam sám.
Podnikatel A. C. srazil svým porsche matku s kočárkem...
Podle zdroje Novinek u něj nebyla provedena toxikologie. Probíhá také šetření primáře urgentní příjmu motolské nemocnice, který tlačil na záchranáře...
Hm, nevím co je na tom divný? Byl to přece podnikatel a navíc hodně vlivný!
Eurovize zná prvních deset finalistů.
Postoupil i Fin s holým pozadím!!
Milióny Čechů má dnes holé pozadí a to nikomu nevadí!
No, bóže!
Bílé hlávkové zelí za posledních 10 let zdražilo skoro o 140 procent! Stane se z něj sváteční jídlo?
Také je přece kvalitnější!
Kdo by to byl řekl,
že by v té vysněné Americe bylo už tolik Čechů?
Zákazníci moc kradli. Obchody v USA si došláply na samoobslužné pokladny...