Znojemské okurky končí. Rumové pralinky končí. Vysoké pece v Ostravě končí. Vítkovice steel na sebe podaly insolvenci. Gigafactory v Líních nebude, protože se ukázalo, že ty skvělé elektromobily, kterým rostly prodeje „o desítky procent ročně,“ nikdo nekupuje. Zetor v Brně končí. Traktory je lepší vyrábět někde v Indii. Třeba bych si tam v Líšni mohl levně koupit nějaké skladiště a zvát si tam hosty… když to tam teď bude prázdné.
Potraviny jsou všude levnější než u nás. Elektřina je u nás nejdražší na světě, i když jí vyrábíme dost i na záchranu Německa.
Továrna na čipy bude v Drážďanech a Markéta Pekarová Adamová ani Miloš Zastrčil na to neměli žádný vliv. Ale měli velký vliv na pokažené vztahy s Čínou. Saúdská Arábie zrušila návštěvu ministra Hýkely, který tam chtěl kupovat ropu. Moc se balil do izraelské vlajky, nechal se u toho vyfotit a ještě si myslel, že je to tak správně. Fialovi zrušila návštěvu Nigérie a vůbec si nedělali hlavu s diplomatickým protokolem.
Hodnotová politika nám znemožňuje nakupovat plyn v Rusku, ale nijak nebrání premiérovi, podávat si ruku s etiopským hrdlořezem. Stejně tak nebrání Tomáši Pojarovi, aby v Číně zkoušel zachránit situaci.
Martin Kuba z ODS začal mluvit jako ukázkový dezolát. Řekl, že za drahé potraviny mohou hytlermarkety a lidé od premiéra očekávají řešení a ne konstatování nevábné skutečnosti. O evropských hodnotách ani slovo.
A na závěr jobovka největší… Markéta Pekarová Adamová obhájila post předsedkyně TOP09. Kníže Kchárl se na to už nemohl dívat…
Všichni vidíme v přímém přenosu, že je prostě nutné snížit cenu elektřiny. Hodně snížit. Jinak je s hospodářstvím konec. Všichni vidíme, že je nutné snížit ceny v maloobchodní síti, protože jíst se prostě musí. Všichni vidíme, že celý ten grýndýl je totální blbost a emisní povolenky jsou cesta do pekla.
Evropa není schopná dodat Ukrajině slíbený milion dělostřeleckých nábojů. Dokáže se jen usnést na tom, že je dodá. Průmyslové kapacity nikdo neřešil.
Proč to není vidět? Protože novináři… Situace je nadmíru výtečná, všechno je v pořádku. Bastlová ječí na Rajchla, ale k Vondrovi se lísá. Řezníček láteří na Babiše, ale k Pavlovi je úslužný, až to tahá za uši. Novináři rozhodují, kdo je a kdo není demokrat. Kdo je dostatečně hodnotný a kdo není. Demokracie už není soutěž myšlenek, novináři se postarali, aby liberálové kopali na hřišti a zároveň aby dělali rozhodčí, co ještě je a co už není hodné našich hodnot.
Jsou to novináři, kteří udržují iluzi, že Ukrajinci už brzy zvítězí. Jsou to novináři, kteří udržují iluzi o hodné Evropské unii. Jsou to novináři, kteří zakrývají tlamu, jež ročně sežere pět set miliard peněz na dividendách, které odtečou do ciziny. Jsou to novináři, kteří vědí, že dezoláti kopou za Rusko, byť se lstivě maskují českými vlajkami. Jsou to novináři, kteří si zařídili dvojí metr.
A jsou to novináři, kteří nám dlouho překládali tu největší lež od roku 1989… že média jsou tady pro nás. Že ta občanská společnost bude sloužit nám, bude chránit demokracii před usurpací mocí. Za tuto službu občanům si novináři zařídili koncesionářské poplatky, zahalili se pláštěm veřejnoprávnosti a když si dodali zdání důvěryhodnosti, začali se s mocí normálně paktovat proti vlastnímu národu.
Ostatně soudím, že koncesionářské poplatky musí být zrušeny. Když to jinak nepůjde, tak i s Českou televizí.
Nevěřím ve veřejnoprávnost. Nevěřím, že je možné mít pravdomluvné a nezávislé médium. I kdyby se to někdy podařilo, podaří se to jen na chvíli. Než se celé té veřejnoprávnosti nezmocní nějaká další klika a začne ji ohýbat ke svému obrazu. Nevěřím v objektivitu médií. Nevěřím v objektivitu Řezníčka, Bastlové, Witovské, či Taberyho. Nevěřím v objektivitu Vidláka.
Věřím v pluralitu médií. Věřím v množství různých hlasů a množství názorů. Věřím v chyby a slepé uličky, kterými se člověk učí. Věřím v soutěž názorů mezi kterými se může najít pravda, kterou nikdo nemá v rukou ani na ni nemá patent, i kdyby měl sto etických kodexů. Věřím v pluralitu názorů a svobodu je hlásat. Raději budu, když každá politická strana bude mít své médium a stát bude mít také jedno, které budou využívat (a zneužívat) ti, co jsou zrovna u moci, než aby tu byl nějaký Wollner, který sám sebe povýší na majitele pravdy. Chci existenci nezávislých a alternativních médií, chci názorovou pestrost a prostředí, ve kterém nebude důvod k autocenzuře.
Chci, aby si média platili jejich konzumenti. Aby přízeň či nevole čtenářů určovala, bude-li médium chudé nebo bohaté. Pokud lidé podle průzkumů nejvíc věří České televizi, tak by neměl být problém, aby si jí platili i bez zákonné povinnosti. Ale takový test pravdomluvnosti ČT nikdo riskovat nechce. To si může dovolit jen alternativa. To si mohou dovolit jen dezinformátoři.
Vyzývám vládu, aby na jeden rok učinila placení koncesionářských poplatků dobrovolným. Nebo aby byla možná asignace poplatků. Aby si každý mohl zvolit, komu svůj (povinný) poplatek bude posílat. Pak si řekneme, jaká byla Česká televize.
Dnes diskutujme o koncesionářských poplatcích. Největší lži od roku 1989. Že je možné placením poplatku získat pravdomluvné médium.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle agentovné alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička nebo placky z nabídky.
- Log in to post comments
Komentáře
20 bodový akční plán PRO
Slibem nezarmoutíš!
Nikdo vám nedá víc, než vám politici mohou před volbami slíbit. Vzpomínáte, co slibovali, než jsme je zvolili?
Sliby - chyby...
Když člověk ztratí všechny naděje, už mu není pomoci
Pokud budeme stále zpochybňovat všechno, potom ztrácí smysl se o nějaké změně k lepšímu i bavit. To už doopravdy propadneme totální beznaději.
nazval jste
to naprosto přesně. Nikdo vám nemůže dát tolik, co já vám můžu slíbit. 20 bodů krásných, ale zajímalo by mně, jak by to chtěli realizovat, když v té naší kotlince vše patří cizákům.
Chcete radši volit stranu bez programu??
Nechápu..
Strana bez programu neexistuje!
Čím by se presentovala? Existují jen programy splnitelné a nesplnitelné. Některé jsou už dopředu nesplnitelné, další se ukáží jako nesplnitelné po volbách. Většinou se jedná o sliby, o kterých "slibovač" ví dopředu, že je splnit nelze.
V tom případě nechápu, co Vám na tom programu vadí.
Jsou to přesně ty zásadní body, které je potřeba řešit stůj co stůj. Mít v parlamentu dezolátní stosedmičku a trochu odvahy, spoustu z nich se podaří prosadit úplně stejným postupem, jako nám sem teď libtardi sypou svoje recepty na budoucnost.
Ten základní předpoklad parlamentní většiny, tam vidím zádrhel. Voliči zatím zchudli málo.
Snad většina z nás jsou soudní lidé
a je jim jasné, že pokud PRO deklaruje nějaký program nebo teze, tak tím deklaruje kam chce směřovat, co je její vize, jakým směrem chce, aby se naše společnost ubírala. Říká lidem, "jsme tady a chceme dosáhnout toho a toho, pokud jsou to i vaše cíle, tak se přidejte!" Strana, která nemá v žádné instituci jakékoliv zastoupení ani nic jiného dělat nemůže. Je čirý nesmysl, aby říkala v příštím volebním období uděláme to a to. Pokud ji podporujeme tak víme, že to bude běh na dlouhou trať. Víme, že kdyby získala jednoho nebo několik poslanců v euro-parlamentu bude to úspěch. Pokud v parlamentních volbách 2025 získá víc než 5% bude to úspěch. Ono ještě není všem dnům konec. Svět se mění - k lepšímu a ty změny se zrychlují. Západ se bude drolit, musíme být připraveni a musíme tyto změny být schopni využít ke svému prospěchu.
Kdyby se mě zeptali
jestli s těmi dvaceti body souhlasím, odpověděl bych, že ano. Každý druhý z nás by takový manifest byl schopný sesumírovat, ale něco vymyslet, něco říkat a něco plánovat je jedna věc a udělat to je věc druhá. Nevím o žádné reálné síle (skupině, straně, hnutí, spolku, organizaci), která by byla schopná to zorganizovat a provést.
Momentálně a nebo v horizontu řekněme jednoho volebního období ne. To není jako hop na krávu a je tele. To je drobná, mravenčí, každodenní, mnohaletá práce. Je to běh na dlouhou trať, na které vám kde kdo háže klacky pod nohy a kde na vás za každým rohem číhá silný a ke všemu odhodlaný nepřítel.
Jsou k tomu potřebné peníze. Hóóódně peněz! A také stejně smýšlejících sou-druhů, loajálních přátel a velké množství spolupracovníků. Musí za vámi stát opravdu silná a vlivná ekonomická síla, nebo konkrétně v Česku alespoň půldruhého milionu voličů. S méně jak půlmilionem se ani nedostanete do PS. A i kdyby, SPD dostala naposledy téměř 514 tisíc hlasů a jaký má ve sněmovně s 20 mandáty vliv? Nulový!
Já bych podpořil ty, kteří jsou pro zrušení kapitalistického systému. To přece nemusí být nutně marxisté. Protože já nechci jen jakýsi "kapitalismus s lidskou tváří". To je protimluv. Já nevěřím, že kapitalismus může být humánní, solidární a spravedlivý. Věříte, že socialismus selhal? Kdepak, jen mu bylo dáno málo času, neměl zkušenosti a stál proti němu domácí a zahraniční protivník, o kterém až dnes víme co dokáže udělat s někým, kdo je jeho nepřítel.
:-)
Od východu putuje sluníčko, od západu přicházejí mraky, tak už to v našich končinách chodí.
Kapitalismus je nástroj k uspořádání ekonomických vztahů..
.. Kapitalismus se osvědčil v západní, převážně protestantské společnosti, kde fungoval jako nástroj, jako technologie, způsob řízení výroby. Měl jako eticko - morální nadstavbu křesťanství. Když o tuto nadstavbu, nebo, chcete-li koncepci přišel, zvrhnul se v monopolismus a oligarchii. Přesně to předpověděl a popsal Karel Marx - postupné požírání konkurentů, vznik monopolů, odírajících zákazníky proto, že už prakticky nemají konkurenci. Vidíme to v našich supermarketech. Nemají konkurenci, kdesi v nejvyšších patrech jsou mezi sebou provázány společnými vlastníky.
dovolím si odbočku:
Noviny mohou lhát z 50% a projde jim to. Poměr pravda / lež 50/50 - je to dáno publikem - tedy široké masy lidí, jednající emotivně.
Přepisování historie už je složitější, tam je třeba z 80% popisovat objektivní realitu, aby bylo uvěřitelné 20% lží a manipulací. (okřídlený citát Edvarda Beneše: Historie je dvojí: Jedna pro lid, a druhá, jak to bylo doopravdy)
Nejtěžší to mají filosofové. Ti musí z 99% popisovat objektivní realitu, aby dokázali protlačit necelé procento zlého úmyslu.
Proto má cenu číst i Karla Marxe :D
20 bodový plán
Tento 20 bodový plán zní velmi dobře. A pokud se podaří realizovat jen polovinu bodů, bude to pro ČR obrovská vzpruha.
Takže hlavu vzhůru !
Jenže realizovat tento program bude vyžadovat vynaložit obrovské úsilí a obrovské množství práce. Jak může jeden malý, obyčejný člověk, který je podle
profesůrkaBlbečka dezolát podpořit PRO ? To nejjednodušší je poslat PRO nějaké peníze. Už to tady kdysi někdo psal - když každý "dezolát" pošle 1000Kč ( ale bude stačit i 100Kč měsíčně, to ve svých osobních financích nikdo skoro ani nepozná, je to méně než jeden oběd ), můžou s tím v PRO něco dělat. Bez prostředků nelze dělat nic.Kostky jsou vrženy
Inza
Katarakta. To znám - v dubnu jsem kvůli tomu byla na výměně čoček (jedna za 10 tisíc)...
Mája
Taky jsem byl, před měsícem, ale ne z důvodu špatně čitelných titulků na ČT24. :-)
Já měl specifický přání, chtěl jsem si zachovat krátkozrakost. Měl jsem původně 4 dioptrie, což přinášelo jednu výhodu, viděl jsem perfektně na blízko. A protože teď v důchodě modelařím, lepím a stříkám titěrnosti, tak se mi to velmi hodí. Trochu si ťukali na čelo, ale náš zákazník náš pán, tak mi 2 dioptrie ponechali. Musím mít sice brýle na dálku, ale ty nosím celý život, tak že to mi až tak nevadí.
Jím hodně mrkev
a jsem ze spolužáků jediný, kdo vidí bez doktorů. Už léta na srazech brejlujou :-)
Takže: jezte mrkev!
*
Když jsem přestal kouřit, absťáky jsem plašil mrkví. Nevím, kolik to bylo vagónů. Ale od té doby se ji za syrova vyhýbám :-).
Miluju dušenou od maminky
nějak to zkaramelizuje s cukrem a je fantastická. Zkoušeli jsme to se ženou, ale tak jak od maminky to nebylo, asi jsme to moc přismahli, i když to taky bylo dobré.
Zapp
A co ty absťáky...? Přešly?
nepřešly,
ale zrůžověl 😁😁
Taky jsem dřív nosil brýle…
Taky jsem dřív nosil brýle na dálku a pokud bylo potřeba vidět na blízko, brejle jsem sundal. Jenže jak roky běžely a roztržitost a zapomětlivost se zvětšovala, tak jsem stále častěji ty sundané brejle hledal. Většinou jsem nenašel žádné z trojice brýlí do dálky až náhodu se některé zjevily.
Brýle do dálky jsem přestal nosit a mám je jen u TV. Raději se smířím s tím, že do dálky moc nevidím, než bych je neustále hledal.
Mrkev je sice zdravá ale jak se říká všeho s mírou. Při konzumaci velkého množství mrkve může dojít i k otravě a byla zaznamenaná i smrt po požití extrémně velkého množství mrkvové šťávy.
A nebo ještě hůř
někomu může dokonce zrůžovět...
Inza
Já měla problém na dálku poslední cca 2 roky (no vlastně od té vakcíny :-)), tak teď vidím jak ostříž.
možnosti
Když to vezmeme bod po bodu:
1) realizovatelné, ale bude to dřít
2) realizovatelné, pokud místo větrníků budou aktivisti včetně bruselských dělat elektřinu běháním v bubnu, dokud nevyrobí megawatt (a pak dostanou pokutu za emise, pokud se u toho po...)
3) realizovatelné dost ztuha
4) viz bod 2)
5) realizovatelné za velkého řvaní potrefených
6) šlo by to, ale "stávající" k jakému datu?
7) obtížně realizovatelné
8) realizovatelné bez problémů
9) realizovatelné bez problémů
10) realizovatelné problematicky
11) bohužel po dobu 10 let nerealizovatelné - můžeme pindat co chceme, ale Američani tu naši bezpodmínečnou kapitulaci neodvolají
12) realizovatelné, pokud nepadne v unii veto
13) realizovatelné
14) realizovatelné, ale asi dost draho
15) mokrej sen a zároveň nezbytnost
16) bez problému realizovatelné
17) mokrej sen
18) mokrej sen
19) realizovatelné
20) realizovatelné, ale je to na dlouho
Obávám se, že rychlá realizace řady bodů se neobejde bez občanské války
Majitelé pravdy.
To je i můj názor. Média. Nájemná, samožerná, nafoukaná, samozvaná hlásná trouba. A pár desítek (možná set) lidí, kteří to všechno dělají pro svůj vlastní prospěch. Pro peníze. Protože si vzali hypotéku, protože musí jezdit dvakrát ročně na Maledivy nebo jinam. Protože musí mít nejlepší auto, hodinky, vilu. Mladou atraktivní ženu. Poslední model. Protože...
Víte přece všichni, o co jde. Ano, o prachy.
Jenom nesouhlasím, že Vidlák je novinář klasického ražení, Není, tak jako ani Alef nebo Kechlibar nebo já nejsme. Neplatím mu, jenom ho čtu - a mám ho docela přečteného. Nadšenec, srdcař, poctivec - a trochu naiva.
Souhlas hlavně s tou poslední větou.
Nadšenec, srdcař, poctivec - a trochu naiva.
„Jsou to novináři, kteří…
„Jsou to novináři, kteří vědí, že dezoláti kopou za Rusko, byť se lstivě maskují českými vlajkami...“
...A zpívají českou hymnu, zatímco v duchu si jistě broukají tu ruskou... :-)
--------------------------------------------
Na koncesionářské ČT24 říkali,
že „bez utrácení lidí se
ekonomika
nerozjede“. Tak se
ptám – budou to dělat
obvoďáci nebo
veterina?
S podporou utrácení
se už přece začalo. Nejsou léky, doktoři nechtějí dělat přesčasy... A bude to pokračovat!
tak nám nezbývá
nic jiného, nežli zůstat co nejdéle zdraví, abychom tu smečku v bílých pláštích, kterým by se mělo říkat spíše lekaři -nepotřebovali.
KADDÁFÍHO PROKLETÍ
KADDÁFÍHO PROKLETÍ 15. listopadu 2023/Andrei Fursov 👉 @cz24news
SVĚT: Západu se v 21. století dostane nebývalé odměny.
Již v roce 2000 vydal Chalmers Johnson, dobře informovaný a vnímavý generální ředitel, specialista na taktiku protipartyzánské války a Japonsko, knihu s názvem “Blowback”. Předpověděl v ní, že v příštích padesáti letech se Západu dostane odplaty, především v Asii a Africe, za to, co tam provedl od půli dvacátého století. Počínaje Hirošimou a Nagasaki. Kniha zůstala zpočátku bez povšimnutí. Ale po 11. září 2001, kdy vyšlo druhé vydání, se jeho “Odplata” stala populární.
Americké úřady, vůdčí osobnosti západního světa, však Johnsonovo varování nevyslyšely. Bush nejprve napadl Afghánistán, pak Irák. Pak Obama svým “arabským jarem” na konci roku 2010 podpálil Blízký východ. Zde jsou počátky současného rychlého přílivu migrantů. Který bude nadále narůstat.
Amerika je daleko, za oceánem. Na malé lodi se tam nedostanete. Ale Evropa je blízko. Stačí přeplout Středozemní moře. Ostatně v 21. století jsou Francie, Itálie a Velká Británie spolu s Amíky na Blízkém východě velmi aktivní. Německo nezůstalo stranou. Západní Evropě se nyní dostává odplaty, kterou Johnson prorokoval. Bumerang se vrací.
“Podle posledních dostupných statistik bude podíl lidí z arabských a afrických zemí velmi brzy tvořit pětinu nebo čtvrtinu obyvatel země. Lze tvrdit, že se naše země již nikdy nevrátí k etnokulturní homogenitě, která panovala do konce 70. let 20. století. Hovoříme o hluboké změně v naší společnosti, která bude mít hluboké důsledky,” píše Jérôme Fourquet, jeden z předních sociologů země, v knize s výmluvným názvem Archipelago France.
Hluboká změna je znásobena i tím, že Francie opustila svůj tradiční model asimilace ve prospěch modelu multikulturalismu. K “proměně milníků” došlo za Françoise Mitterranda, který v projevu z roku 1987 tvrdil:
“Francouzská civilizace byla obohacena vždy, když na své půdě přijala cizince. Nesmíme je asimilovat. Musíme prostě žít společně. Kytice květin je dobrá pro svou tvarovou a barevnou rozmanitost……Chci, aby Francie byla otevřená nově příchozím… Chci, aby bylo možné odcizit francouzskou kulturu, otřást jejími zvyky.”
Již na počátku devadesátých let vydal francouzský analytik Jean-Christophe Ruefin prorockou knihu Impérium a noví barbaři. Napsal v ní, že v roce 2020 bude Evropa čelit velmi vážnému problému – přílivu migrantů, “nových barbarů”.
Daleko důležitější než samotné proroctví je strategie, kterou autor navrhl. Západní Evropa by si podle něj měla zemí severní Afriky vážit a pečovat o ně, modlit se za ně!
Koneckonců jsou to “tamponové státy”, “mezičlánky” mezi Evropou a subsaharskou Afrikou.
Zachraňují starou Evropu před přílivem migrantů z černého kontinentu. Alžírsko a Tunisko nazval “tampony”, kde dochází k nepokojům.
Kaddáfí byl v té době v Libyi. Žádný tampon, ale pořádná železná bariéra, přes kterou neprojde ani myš, natož pak hordy uprchlíků! A co se stalo? Obamovo “arabské jaro” začalo právě státním převratem v Tunisku v prosinci 2010. Alžírsko je nyní velmi neklidné. A stabilní Libye byla poražena. Do značné míry to, alespoň částečně, sponzorovaly Francie a Itálie, o jejichž vůdcích se Kaddáfí domníval, že jsou “přátelé”.
Vzpomeňme si na prokletí-proroctví Kaddáfího, kterého zradili jeho “západní partneři”:
“Ničíte zeď, která bránila proudu africké migrace do Evropy, zeď, která zastavila radikály. Tou zdí byla Libye. Zničili jste ji. Jste idioti. Za tisíce migrantů z Afriky, za podporu radikálů se smažte v pekle. A tak to také bude.”
Západoevropané v čele se severoatlantickými elitami zabušili na včelí úl. A zbídačené včely přiletěly k nim. Z africké Eritreje, Nigérie, Gambie, Mali, Mauretánie, Tuniska, Kamerunu, Gabonu, z Afghánistánu, Pákistánu, Iráku, z téže Sýrie… Uprchlíci prchající před hrůzami války, devastací, řáděním gangů. A to vše organizoval kolektivní Západ v regionu, který byl dříve relativně klidný.
Tentýž Chalmers Johnson v knize “Blowback” varoval, že Amerika se v 21. století bude muset stáhnout z Asie a Afriky. A USA skutečně odcházejí. Nemají dost “prachu” na to, aby silou udržely Afghánistán, Irák… Ne náhodou začal Hollywood točit filmy o legiích zapomenutých na periferii Římské říše. Ale Yankeeové nemohou jen tak odejít. Geopolitika a geoekonomika, stejně jako příroda, nesnášejí prázdnotu. Američany mohou nahradit konkurenti – například Číňané. Jak zajistit, aby Blízký východ nepřipadl našim zapřisáhlým přátelům?
Mapa plukovníka ve výslužbě Ralpha Peterse s předpovědí o přeformátování Velkého Blízkého východu.
Logika Američanů je jednoduchá: pokud nemůžete určité zóny přímo obsadit a opustit, musíte v nich nejprve vyvolat chaos a pokud možno rozdrobit velké mocenské formace na menší. Za druhé, destabilizovat situaci vytvořením “řízeného chaosu” od Maghrebu až po Kyrgyzstán, podbřišek Ruska a Číny!
V rámci této strategie byly zorganizovány státní převraty v Tunisku, Jemenu, masové nepokoje v Alžírsku, Maroku, Jordánsku, Ománu a dalších zemích. Dokonce i vládci, kteří byli více než loajální vůči Spojeným státům, byli podrobeni čistkám pod nálepkou arabského jara. Například režim Husního Mubaraka v Egyptě. I on byl “vypuštěn”. Libye a Sýrie byly kameny úrazu na cestě k tomuto oblouku. Libye byla poražena. Sýrie se díky Rusku udržela.
“Před invazí do Iráku, před deseti lety, jsem ministru zahraničí Colinu Powellovi připomněl pravidlo “sáhneš-li na to, kup to”: pokud způsobíš škodu, musíš poškozené zboží koupit.
Stejné pravidlo platí i v Libyi – pomohli jsme svrhnout Kaddáfího režim a nyní jsme zodpovědní za chaos v této zemi. Zatímco dříve jsme tam viděli utlačovatele a utlačované, nyní se narativ změnil – Východ versus Západ, klanové hádky, radikálové. Vše, co dříve doutnalo pod povrchem, vyšlo najevo.” – řekl bývalý ředitel CIA Michael Hayden.
Kdo je nejvhodnějším organizátorem nestability na Blízkém východě? Samozřejmě radikálové. Oni a nadnárodní korporace (TNC), jejichž shlukem jsou USA, mají objektivně společného nepřítele: národní státy. Budovatelé nového chalífátu jsou stejně jako TNC v podstatě politicko-ekonomickými korporacemi a mají nadnárodní povahu a spolupracují na své “světlé budoucnosti”.
Na vzniku těchto korporací se navíc podílely americké speciální služby. Je tomu věnována řada knih. Například “Dolary teroru” od R. Labeviera, “Islamismus a USA: Unie proti Evropě” atd.
Politicky jsou USA a západní Evropa partnery. Z ekonomického hlediska jsou však konkurenty. Jak se říká, přáteli buďme, ale peníze – dolary a eura – mějme každý své! Amíci dobře pochopili, kam se během arabského jara pohrnou miliony migrantů z Blízkého Východu. Jakákoli destabilizace konkurenta jde na ruku USA. Vytouženým snem Yankees je vytvořit řízený chaos po celém světě, aby se všechna hlavní města stahovala do jedné klidné zóny – za oceánem – do požehnané Ameriky.
Západ se stydí přiznat, že migrační krizi způsobily jejich akce na Blízkém východě, kterým Rusko aktivně bránilo. Kdyby Kreml nepodporoval Asada a Damašek padl, vlna migrantů by se přes Evropu převalila ještě dříve. Teď se vše pokouší svalit na Rusko.. Předpokládám, že Západ bude brzy Rusům vyčítat i zemětřesení, pády meteoritů a další přírodní katastrofy.
Kniha Bernarda Stasiho z roku 1985 “Imigrace je pro Francii štěstí” se stala skutečnou biblí všech progresivistických politických a sociálních sil a krédo “kulturní rozmanitost je naše bohatství” se stalo nezpochybnitelným dogmatem. Ideál národního státu, který sjednocuje všechny pod společným praporem, byl na 40 let nahrazen ideálem “rozmanitosti” – rozmanitosti etnik, kultur, náboženství, pohlaví, jazykových norem atd. Francie dnes sklízí plody této politiky a domácí reakce na události na Blízkém východě nutí znovu se ptát, zda bylo správné opustit antickou maximu: “Žiješ-li v Římě, žij podle římských zvyklostí”.
Překvapuje mě postoj Německa. Německé úřady nevidí ve svém jednání žádný rozpor. Na jedné straně zvyšují věk odchodu do důchodu pro Němce. Na druhé straně přijímají statisíce mladých mužů. Všichni tomu věnují pozornost – nyní přijíždějí hlavně muži mladší 35 let. Většina z nich zřejmě pracovat nebude. Sní o tom, že dostanou zdarma pohodlné bydlení a budou žít z dobrých dávek.
Proto tito lidé nezůstávají v Maďarsku, Rumunsku, Řecku, Srbsku, ale spěchají přes policejní kordony do bohatého Německa, Rakouska, Švédska, Anglie. Vzniká situace, kdy se v západní Evropě hromadí velmi velké procento mladých, nepříliš vzdělaných, negramotných lidí z arabského světa a Afriky, kteří nemají co dělat. Jakýsi sociální dynamit, který může kdykoli explodovat.
Filozof Oswald Spengler napsal v roce 1918 své slavné dílo “Úpadek Evropy”. Fašismus, poválečná amerikanizace ji velmi proměnily. Ale ani nacisté, ani Amíci nezpochybnili celou řadu evropských hodnot. A rozhodně nedocházelo k takovému rasově-etnickému míšení. To, co se děje nyní, je podle mého názoru konečné propadnutí Evropy do jámy dějin. Jámy, kterou si západoevropané vykopali sami. Společnost, která nedokáže obhájit svou kulturní, rasovou, etnickou a náboženskou identitu, je odsouzena k zániku.
Zvláště mě zaráží Němci. Za pouhých 70 let se hrdý, bojovný národ změnil v odevzdanou masu, která je doma připravena poslušně položit hlavu na špalek pod sekeru cizince. Jasný příklad obratného sociálního inženýrství. Kdysi jsem doufal, že nová generace Němců, vychovaná hudbou Ramsteinů, oživí někdejší německou statečnost a ducha. Bohužel… Ale Německo je vůdcem dnešní Evropy. Co říci o ostatních. Inu, pokud jsou Evropané posedlí vůlí zemřít, nedá se jim pomoci.
Myslím, že za půl století, po dvou generacích přijde finále. Konečné zavržení pracovní etiky, jiných hodnot, křesťanství, které není ani nyní zahrnuto v celoevropské ústavě, rozdrcení a zánik bílé rasy.
Byl to Charles de Gaulle, který v roce 1970 řekl: https://cz24.news/…ti/
Byl to Charles de Gaulle, který v roce 1970 řekl:
”Francie byla duší křesťanského světa, nebo jak bychom dnes řekli – duší evropské civilizace. Udělal jsem vše, co jsem mohl, abych ji vzkřísil. (…) Snažil jsem se zachránit Francii před zapomněním. Podařilo se mi to? To řeknou potomci. Není pochyb o tom, že jsme svědky konce Evropy. (…) Jak může tato parlamentní demokracie, která se trápí všude na světě, vytvořit Evropu? Proč by měla Francie následovat příkladu svých sousedů?! Proč se při tak obtížném úsilí, jako je vytvoření Evropy, vychvaluje právě ta demokracie, která nás málem přivedla do záhuby? Přeji tomuto sjednocení bez sjednotitele hodně štěstí! (…) Demokracií jsou posedlí od té doby, co už neexistuje! Antifašismus je pohodlná výmluva. Uvědomujete si, stejně jako já, že Evropa může být Evropou národů, nebo ničím. Volba je nic.
Jsme posledními Evropany Evropy, která ztělesňovala křesťanství. Té Evropy, která byla rozervaná, té Evropy, která ještě existovala. Evropa, jejíž národy se navzájem nenáviděly, byla mnohem skutečnější než Evropa dnešní. Ano, ano!” Nejde o to, zda Francie může vybudovat Evropu; je třeba si uvědomit, že smrt Evropy povede ke smrti Francie. (…) Skutečná demokracie je před námi, ne za námi, je třeba ji teprve vybudovat.
A konečně, nejdůležitější otázka zní (…): co tato první civilizace, která odmítla víru, postaví na její místo? Připouštím, že civilizace může existovat i bez víry, ale rád bych věděl, čím ji nahradí, ať už vědomě, nebo ne. Věci se však ještě mohou změnit…. Co se stane v duchovní oblasti, pokud se Francie opět stane Francií? No…Udělal jsem, co jsem mohl. Pokud se máme dívat na to, jak Evropa umírá, tak se na to dívejme. Nestává se to každý den”
Byl to Charles de Gaulle, který v roce 1970 řekl..
pokračování..
– tolik někdejší francouzský prezident…
Pamatujme na poučení z historie. Velké stěhování národů na kontinentu ve 4.-7. století. Kmeny barbarů se mísily s obyvateli osvícené Římské říše. Vznikla jiná etnika, jiná kultura. Například Franků bylo méně než Galů. Země se však nyní jmenuje Francie, nikoli Galie. Mísili se lidé stejné rasy. Bílí. Nyní je zde směs různých ras, etnických skupin. A nebudu se divit, když v polovině 21. století bude na mapě současné Evropy Mnichovský chalífát, Marseillský sultanát, kmenové struktury kvaziafrického typu, ale ne s černými, ale s čokoládovými tvářemi.
Obamova záhadná věta, pronesená v květnu 2012 v Londýně, nabývá jasné obrysy: – V tomto století budou vznikat nové národy. Už se formují před našima očima. A co je nejdůležitější, nebude existovat žádná západní Evropa. Pokud se nestane zázrak!
AUTOR: Andrei Fursov
PŘEKLAD: St. Hroch
Profesor Drulák ve svém příspěvku na semináři..
Změna systému, pořádaném na Mandelově univerzitě v Brně hovořil, že Evropská integrace měla dva ideové směry,
představované myšlenkami Charles de Gaulla a Jeana Monneta.
1) Charles de Gaulle - Evropa jako kolektivní supervelmoc
2) Jean Monnet - Evropa jako jednotný ekonomický prostor trčící ze zadnice USA
Hádejte, kdo z nich zvítězil?
Re: Kaddáfího prokletí
Málo kdo ví, jaký byl Kaddáfí vizionář a jak gigantický byl projekt, který se za jeho vlády realizoval. Níže je odkaz na krátký dokument o vybudování vodních cest v jeho zemi. Je to jen cca 8min, ale rozhodně stojí za shlédnutí:
www.youtube.com/watch?v=1aLNASgNxV8
..
Nakonec je možná dobře, že se Česko zmixuje inženýry z jihu... Aspoň čtvrtina národa pak bude mít koule vyjít do ulic a né jen blbě kecat na politiku u piva a nic nerobit....
;o)
*
Vždyť je to tak jednoduchý. Až potkáte nějakou poštu, běžte na ni odhlásit poplatky za televizi. A když tam nebude obr fronta, sjeďte šmahem totéž i s rádiem. Tohle je ten zcela nejúčinnější recept, jak tu hydru nechat vykrvácet. Ostatní jsou jen plky.
Nesouhlasím.
Pokud se mi nelíbí, jak jsou nastavena zákonná pravidla, musím udělat vše proto, aby tato pravidla byla změněna. Nikoli tato pravidla porušovat.
*
Aha, vašnosta je patrně masochista, když vlastní televizi. Předplatné časáků s touto tématikou vyjde levněji a je vyváženější než Železný&Moravec, ačkoli ti dva jsou taky porno.
P.S. Vaše "vše pro to" je vidět kam oko dohlédne, pro ČT platí dvojnásobně.
NEplacení koncesionářského poplatku
by se vám mohlo zle vymstít. Nemám informace o sankcionování neplatičů televizní a rozhlasové koncese, ale ještě nikdo nezrušil platnost tohoto zákona. Máte o tom někdo nějaké informace?
ZÁKON č. 348 ze dne 5. srpna 2005 o rozhlasových a televizních poplatcích a o změně některých zákonů Znění účinné od 1. 2. 2022
*
Jestliže nemáte televizi, pak za ni platit nemusíte. Kejkle o tom, že kdo je na internetu je s to sledovat tv, tak se ukázaly jako hloupou konstrukcí zadarmodrahých aktivistů. Nebo jinak, když nemám auto, nikdo mě nemůže plísnit za povinné ručení. V paragrafu 2, odstavec 2 vámi citovaného zákona se píše: Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k individuálně volitelné reprodukci televizního vysílání, je-li šířeno prostřednictvím zemských rádiových vysílacích zařízení ...Z čehož odvozuji, že pokud takové zařízení nevlastním, tak mi z něj nevyplývají ani povinnosti.
neplatit
Vzhledem k tomu, že od spacákové revoluce v roce 2000 (privatizace ČT a ČRo redaktory) v tomto státě neexistuje žádné veřejnoprávní médium, nejen, že ze zákona není za co platit, ale je třeba neoprávněně vybrané "koncesionářské" poplatky vrátit okradeným občanům. Rozhlas ani televize nedodržují přes 20 let příslušné zákony a chovají se jako aktivistické protistátní organizace - s požehnáním příživníků v různých radách, které tu zlodějnu kryjí předstíráním dozoru. Bohužel zatím nikdo nenašel odvahu nebo dost prachů na právníky, aby tenhle státem podporovaný podvod a vydírání dal k soudu. A radní, kteří to nechtěli tak nechat byli včas neoprávněně vyhozeni a jejich soudy se táhly až do loňského roku.
Tudíž dle platných zákonů není od roku 2000 za co platit. Demagogie, lži, propaganda a vykopávky nemají s veřejnoprávností nic společného.
*
K tomu dodám, že se na programu ČT1 běžně porušuje zákon o zákazu vysílání reklamy. Ten je pouze obechcáván tím, že toto komerční sdělení má logo ČT, tudíž to prý není reklama. Když tedy tohle zařízení takto ohýbá zákony i přes všechny dozorčí orgány, je potom nabíledni se ptát, proč já mám být Dušínem a Dlouhým Bidlem se nechávat posílat do prdele.
Kamarád co si tu pravidelně čte,
ale stydí se vyjádřit tady svůj názor, mi na téma koncesionářských poplatků napsal: "... platit nebo neplatit koncesionářské poplatky. Platit, říká zákon. Nějaká televize tzv. státní musí být, vždyť pokrývá svými pořady hodně široké spektrum diváků a platba není vysoká. Problém je v úrovni jejího zpravodajství, publicistiky a vůbec tendenčního, nikoli nestranného, zpracování všech možných témat. Sakra, copak by nebylo možné zvolit takovou radu, aby si toto ohlídala? Jistě že bylo, ale nesměl by tu vládnout takový systém a režim jaký máme. Existuje kodex který se nedodržuje a nic se neděje, vyhovuje to politické mašinérii i tvůrcům televizního vysílání. A i lidem, jinak by už dávno muselo být pozdvižení na české vsi a defenestrace na Kavkách. Jaká je společnost taková je její televize. Basta fidli."
Já k tomu jen dodám: "Má pravdu, předseda!"
Pro Miloše von Berna.
Ctěný Miloši, včera jste mi napsal:
Ctěný Freude, a jaká je podle Vás optimální hladina CO2?
Napsal jste to poměrně pozdě, a tak odpovídám až dnes:
Jaká je optimální hladina CO2 v ovzduší to nevím, a na rozdíl od zelených nadšenců se nebojím přiznat, že to nevím. Taky na rozdíl od zelených šílenců se nebojím přiznat, že nevím, jak velký má vliv množství CO2 v atmosféře na globální změnu klimatu. Mám jen vážné pochybnosti, že vliv CO2 na změny klimatu je velký. Klima se totiž v minulosti měnilo, a to mnohem víc než teď, a to v dobách kdy člověk ani netušil že v zemi jsou nějaká fosilní paliva, natož aby je používal dokonce k přesunům do zaměstnání (lov mamutů) a na dovolenou nepoužíval automobily. Praotec Janeček spálil nanejvýš pár suchých klacků a lidí bylo tehdy na planetě jen zlomek nynějšího počtu, a přesto zmizely ledovce které byly na našem území a klima se změnilo mnohem víc, než se mění teď. Že by k této změně klimatu přispěli svým prděním mamuti?
Sahara byla kdysi kvetoucí zahrada, s bujnou vegetací s množstvím řek. Při nynějším ústupu ledovců se v místech, kde byly, nalézají pozůstatky dřívějšího osídlení. Vrty sedimentů na mořském dně ukazují, jak moc se měnilo klima v minulosti, kdy člověk ještě fosilní paliva nepoužíval, nebo dokonce na planetě vůbec ještě nebyl.
Daleko víc nám o změnách klimatu a částečně o jejich příčinách napoví Milankovičovy cykly. Račte si laskavě přečíst:
https://vesmir.cz/cz/casopis/archiv-casopisu/1995/cislo-9/milankovicovy-cykly.html
Tak tolik o příčinách změny klimatu. Teď ještě něco o boji proti těmto změnám. I tady by bylo o čem psát. On totiž tento boj nemá jen své kladné ale i mnoho záporných stránek. Bohužel teď už nemám čas je podrobně rozebírat, snad až příště.
njn
ale řekněte to nadšencům jako je Gréta. Je všeobecně známo, že CO2 je nezbytný pro život všech rostlin. Dýchají jej a produkují kyslík-jak jednoduché. Takže úbytek CO2 nám všem bude jen ke škodě.
jak na Floridě
V hlubokém pravěku u nás bylo podnebí jako na Floridě. Svědčí o tom zkameněliny želv, krokodýlů a chameleonů a jiných subtropických a tropických potvor. Nejstarší vykopávky chameleonů mimo Čínu pocházejí z Plzeňska - z místních uhelných dolů. A tehdy tu žádní lidé nepobíhali. Takže ještě není dost teplo, ani hladina moří dost vysoko. Mít v Drážďanech námořní přístav a ze zbytku Německa souostroví by rozhodně nebylo k zahození.
jak na Floridě
V hlubokém pravěku u nás bylo podnebí jako na Floridě. Svědčí o tom zkameněliny želv, krokodýlů a chameleonů a jiných subtropických a tropických potvor. Nejstarší vykopávky chameleonů mimo Čínu pocházejí z Plzeňska - z místních uhelných dolů. A tehdy tu žádní lidé nepobíhali. Takže ještě není dost teplo, ani hladina moří dost vysoko. Mít v Drážďanech námořní přístav a ze zbytku Německa souostroví by rozhodně nebylo k zahození.
Děkuji Freude, co jste studoval - společenské vědy?
Tam se platnost pouček dost často střídá, jednou platí na věčné časy vědecký komunismus, ... Ale tuším, že jste se věnoval aplikacím elektromagnetismu.
Během studia fyziky jsem měl možnost si řadu věcí ověřit a získal tak větší důvěru k přírovědeckým metodám, včetně modelování klimatu.
Proto se domnívám, že klima významně ovlivňují sluneční aktivita, vzdálenost a pozice Země vůči Slunci, zemský vulkanismus, kolize s meteority a kometami, ale také skleníkové plyny.
Popírat vliv lidí na to poslední považuji za špatný vtip. Ještě štěstí, že v EU mají v tomto směru víc rozumu, než většina zdejších diskutujících :-)
Tady si přečtěte čerstvou zprávu Světové meteorologické organizace se sídlem v Ženevě:
Greenhouse Gas concentrations hit record high. Again. - Koncentrace skleníkových plynů dosáhly vloni rekorní úrovně. Opět.
ve Švajcu mizí ledovce
nařídil bych všem místním obyvatelům vystěhování a to i bez referenda