Zajisté vám přátelé neunikla iniciativa bývalého premiéra Jiřího Paroubka, který ohlásil založení nového spolku Nespokojení. Řeže do toho docela razantně, součástí tohoto spolku mají být bývalí úspěšní sociální demokraté a má dokonce přesahovat rámec sociálně demokratické politiky, protože jsem zaznamenal, že jednali i s Kateřinou Konečnou… Inspiraci si prý berou z francouzského Melenchona. Zároveň hned ohlásili demonstraci na úterý 28.2.2023. Čirou náhodou jsem v ten den zrovna v Praze a tak se na ně asi zajdu podívat.
Začnu jednou nepříliš dávnou vzpomínkou… bylo 28. října a já stál zhruba uprostřed davu demonstrantů na Václaváku. Tehdy jsme se s Láďou Vrabelem nedohodli na tom, co mohu říci z pódia a tak jsem nakonec oficiálně nevystoupil. Setkal jsem se ale s celou řadou svých čtenářů a samozřejmě jsem bedlivě poslouchal řečníky. Včetně Paroubka.
Jak Jiří Paroubek domluvil, byl jsem svědkem poměrně dlouhého hada lidí, kteří kolem mě procházeli směrem pryč od pódia a hlasitě si stěžovali, že kvůli tomuto reliktu z minulosti na demonstraci nejeli a cítili se být podvedeni. Dobrou hodinu kolem mě defilovali různí lidé, kteří v bledě modrém opakovali totéž – kvůli Paroubkovi na Václavák nešli. Právě na základě této zkušenosti jsem napsal článek, ve kterém jsem začal popisovat rozčarování z demonstrací a předpověděl jsem, že tudy cesta nepovede. Ne, to nebyla žádná moje genialita. To byla ta dlouhá řada lidí, kteří mi cestou z demonstrace říkali, že se na to můžou vykašlat.
Na druhou stranu… Paroubek je v podstatě poslední autentický sociální demokrat. Byl posledním premiérem, který byl vskutku levicový, představoval levicová řešení a nikdy se jim nezpronevěřil. Když neodvedl ČSSD k vítězství a ukázalo se, že Socani nebudou součástí vlády, rezignoval. Paroubek byl poslední premiér z časů, kdy se hrálo na pravici a levici a předvolebními tématy byla výše daní a sociálního zabezpečení.
Pak vyhrála globalizace. Korporace v podstatě přestaly uplácet a začaly normálně nařizovat. Takovou měly sílu. Obránci volného trhu zjistili, že jsou pro velký byznys zbyteční, protože se už prosadil a dál je nepotřebuje. I začali tržní principy cpát do všeho. Do soužití rodin, do individualizace člověka, najednou měl být každý obchodníkem se sebou sama. Volný trh začal platit všude jinde, jen ne při směně zboží.
Obránci sociálních hodnot zjistili, že pro proletariát nemohou nic udělat, protože proti globálním strukturám jsou naprosto bezmocní a tak začali zachraňovat všechny možné i nemožné menšiny od gayů po nebinární osoby. Místo spravedlivé mzdy přišly záchodky pro transgender osoby.
Už je to dlouhých sedmnáct let.
Od Paroubka už ČSSD jen klesala, až se nakonec stala stranou Šmardy a Šabatové bez jakékoliv šance na návrat do sněmovny. Každý další předseda už se jen zbavoval všeho sociálně demokratického a přijímal vše neomarxistické, zelené, a evropsky hodnotné. Šlo jim to tak dobře, že jim většinu voličů přebral Andrej Babiš, což jen poukazuje na absurditu vývoje – jeden z nejbohatších lidí v republice se ukázal být sociálně citlivější, než strana, která to měla v názvu i ve stanovách. Co jim nesebral Veľký Bocian, to jim sebral Okamura… včetně některých členů. Smrt nejstarší české strany přežili jen ti její členové, kteří ji včas opustili.
Teď jsme mnohem dál… Okamura svádí svůj vlastní zápas o přežití na politické scéně, Andrej Babiš konsoliduje svoje hnutí, Jindra Rajchl objíždí republiku a buduje stranu PRO a na internetu vzniká celá řada dalších politických či mediálních projektů… Chvílemi to u nás vypadá doopravdy jako občanská společnost. Je to paradoxní. Vláda nás dře z kůže, ale nikdy nebyla taková ochota obyčejných lidí posílat peníze, jezdit na schůze a sdružovat se. A čím více se lidé sdružují, čím víc poslouchám, o čem si povídají, tím méně slyším slovo pravice nebo levice. Stále zřetelněji je vidět, že střet jde mezi globálním a lokálním. Mezi vlastenectvím a euroobčanstvím. Mezi českým a evropským snem. Mezi typem Orbán či Trump a typem Uršula a Klaus Schwab.
Dovolím si proto několik nemístných poznámek…
Nejsem si jistý tou demonstrací. Loňský rok ukázal, že tisíce lidí už nejsou žádné číslo. Už se pohybujeme ve vyšších desítkách tisíc, aby to vůbec bylo vidět. Odborářský boss nedokázal na Václavák dostat ani desetinu počtu, který přišel za zadluženým prodavačem pizzy. A dopadl přesně podle zásluh. Síla myšlenek na alternativě je dneska celkem snadno měřitelná… kolik lidí přijede, i když Česká televize mlčí? Z tohoto hlediska si myslím, že ohlásit demonstraci týden před jejím konáním, je dneska už vysloveně chyba.
Stejně tak nechci zapomenout na to množství lidí, které loni právě jméno Paroubek znechutilo. Nemyslím si, že by to bylo samotným Džordžínem… ale v roce 2006 se hnojomety postaraly, aby na něm něco ulpělo a je to tam dodnes. Myslel bych si proto, že je zapotřebí nejprve trpělivě čistit svoje jméno. V této chvíli si nejsem jistý, jestli se tak stalo v dostatečné míře.
A do třetice nevím, jak moc pochodí s tím, že jde o levicové hnutí. Jsem teď často na politických schůzích a nemohu si pomoci, diskurz jde jinudy. Nemluvě o tom, že to není první Paroubkův pokus o comeback.
Ono je to dneska už prostě těžké… demonstrace vás buď vynese a nebo pohřbí. A po loňských Václavácích si lidi už jen tak z něčeho na zadek nesednou.
Jiří Paroubek bude potřebovat víc štěstí, než kolik mu ho můžu popřát. Pochází z časů, kdy svět byl ještě v pořádku a podle dnešních měřítek byl mimořádně kultivovaný politik schopný osobní odpovědnosti. Poslední opravdový sociální demokrat. Nejsem si ale jistý, jestli to dneska ještě něco znamená. Skuteční levičáci jsou u Babiše, skuteční pravičáci u Rajchla…
Budu jeho další kroky sledovat. Pokud mě čte někdo z jeho týmu, propojte nás. Rád se s ním potkám nad dobrým vínem a o našem setkání pro něj napíšu hezký článek.
- Log in to post comments
Komentáře
Re: Kolemjdoucí A co má sejmuté ěro
společné s protiústavním pučem v Kyjevě, potažmo třeba s takovou grilovačkou v Oděsse, šmatláku?
prucha849@gmail.com
Velmi stupidni , hrube zneucteni pamatky obeti straslive tragedie, v Odese.
Hnus na zbliti.Neco takoveho napsat,kam az muze nekdo klesnout..
Kolemjdoucí šmatlavec se těší,že Paroubek bude podporovat
vznik režimu výměnou za Policejní stát ,který nebude vykrádat dvě třetiny platů a penzí a nasazovat chvat Nelsona inflace seniorům a nutit je,aby se bránili olupování pod svou Rudou vlajkou vítězství ,kde bude obrovskými žlutými písmeny vytištěno na protest fotí rabijacke vládě heslo
NEUMŘEME!!
No ni?
tam bylo fakt zajímavé, že k tomu vyšetřování
nebylo připuštěno Rusko, ale ani Malajsie:)) Jak demokratické a logické:)) Malajsie po ukončení vyšetřování veřejně řekla, že závěrům vyšetřovatelů nevěří.
sestřelení civiĺního letadla na kterém má podíl Kreml.
... na tom se dohodl ten "demogratický západ", bez jakéhokoliv odborného posouzení odborníků - všechno jen ty "politický cyty" a "hodíme to na RUSA" !!
Ale účel to splnilo na 200 %, že ...
Protože
Tohle protože je převzato od pana Štěpánka Trikolora - a je to pravda.
Podle meho dokonalé, jen jedna malá nepřesnost.
Před "Protože se východní ukrajinské regiony začaly bouřit, poslala na ně ukrajinská vláda armádu." tam byli ti ultranacionalisté, jednak vyzbrojení jako armáda a jednak byli vlastně nad policií, jak ukázal na autentických dokumentárních záběrech i dokument o Domě odborů v Oděse.
Tymákovan
Ano, policie při "Oděse" vůbec nezasahovala...
Viděla jsem i jiná videa z té doby, gradovalo to... hrůza
fialový příspěvek
Derniér se vyjádřil a se zlou se potázal:-)
Asi bylo málo klaky:-)
Fiala vytáhl Ukrajinu a zkusil rozehnat i obavy Čechů. Marně. Mnoho lidí spíše rozběsnil
Premiér Petr Fiala (ODS) v pátek na sociální síti připomněl roční výročí od ruského napadení Ukrajiny. „Občas slyším názor, že máme pomoc Ukrajině omezit a více se soustředit na české občany a kvalitu jejich života. Obavy lidí jsou pochopitelné. Potýkáme se s vysokou inflací, řada z nás má obavy o budoucnost,“ připustil premiér, načež však jmenoval, že vláda lidem již loni pomohla částkou přesahující 200 miliard korun. „Před rokem a čtvrt se stalo něco, co uvrhlo naši zemi do zkázy. K vládě se dostal slepenec pětidemolice,“ vrátili na to mnozí Fialovi v diskuzi. Začala padat i ostrá slova.
Téma financí se opakovalo v několika příspěvcích. „Před rokem taky vznikla tahle podivná pětikolka, která neumí vládnout a ožebračuje národ…“ odmítla premiérova slova v diskusi jedna z žen.
Před rokem a čtvrt se stalo něco, co uvrhlo naši zemi do zkázy. K vládě se dostal slepenec pětidemolice,“ přidala následně další.
O čem byste nám psal, kdyby nepřišla válka? Vládnout evidentně neumíte,“ zaznělo poté v diskusi v podobném duchu.
„Inflaci například řešíme tak, že důchodcům sebereme valorizaci. A aby nám do toho opozice nemohla mluvit, tak nezákonně vyhlásíme stav legislativní nouze,“ přerušil však následně kladné ohlasy další příspěvek.
Nepříjemné komentáře se nevyhnuly ani přání premiéra ke stým narozeninám válečného veterána a armádního generála Emila Bočka, který bojoval jako pilot v bitvě o Británii.
„Chudák to bude mít teď těžký, když jim berete/zkracujete důchod, abyste měli vy a ještě je všechno tak drahý,“ sneslo se k tomu přání v diskuzi pod příspěvkem ministerského předsedy.
Kdo je Vidlák?
Vidlák píše: "Skuteční levičáci jsou u Babiše, skuteční pravičáci u Rajchla." Vidlák je pro Rajchla, tak je zřejmě skutečný pravičák? Ale současně je hodně pro Babiše, takže je vlastně také skutečný levičák. Společně třeba s Karlem Havlíčkem a Alenou Schillerovou, kteří o sobě ovšem tvrdí, že jsou spíše napravo. Nádherný rébus - kdo je vlastně Vidlák? Nebo je Vidláků více?
Krtek
Bože Krtku, není, to jedno????????? TEĎ!!!,je potřeba shodit tuto svinskou vládu, už, si to sakra uvědomte!!
Dobrý nick, krtek j takove slepé zviřátko.
Vidlák v článku jasně a správně vysvětluje, že dělení na pravici a levici už dnes ( zatím ) nikoho nezajímá. Aja má pravdu, musíme se spojit. Pravici a levici budeme vyvažovat až tu péťikolka nebude.
AJO,doporučuji vám znova nerachotit plechem
Vládu,kterou jsme si zvolili signální většinou NEPUJDE ničím shodit! Je to jen CHIMERA naděje,aby lidé přišli vůbec na demonstraci o kterých bude brzy známo,že nepovedou bez opravdového PROGRAMU nikde dopředu,ale jen dozadu!
Jak jsem se i já přesvědčila jste tak ovlivněna propagandou ,že jste se postavila zuřivě sama proti vzniku takového programu a nyní budete muset čekat na to až se vaše myšlenkové pochody které jsou zablokované a ohlupene propagandou se odblokuji a to samospádem nikdy paninko nepůjde!
No ni?
Kdo je Vidlák?
Chameleon :-)
realista?
pětikolka vládne, protože se v ní spojily naprosto protichůdné (aspoň prodle programu, které podstrkují voličům) síly. Pokud má zmizet od vlády, budou muset opoziční voliči přestat lpět na dokonalosti a "ideologické čistotě" a být schopni tolerovat koalici poněkud nestejných stran. **Navíc, jak Vidlák píše, to dnes není o levice - pravice - podívejte se na tzv pravicovou TOP, která je větší neomarxista, než Piráti, nebo na tzv pravicově konzervativní ODS, která s jásotem schvaluje všechny šílené green eurohujeřiny. Střet není mezi levicí a pravicí - dnes je zásadní střet ochrana národních zájmů kontra totální servilita a poslušnost směrem ven - USA, Brusel, korporace, Schwab atd. - až do totálního zničení ČR.
Synapse
Pořád je to o tom, že pětiděs má základní a zásadní program stejný, což jsou "korýtka" a moc! Pokud možno neomezená!
A dodala bych, že možná ještě nějaká ta "zadání zvenčí"?
Takže pak je vcelku jedno, že měli a mají "rozdílné programy", tu "shodu" mají někde jinde.
Ano, ten střet je v "ochrana národních zájmů" a "proti národním zájmům".
A to by si všichni od "nás" měli neustále přeříkávat jak Otčenáš, když mají ty nesmiřitelné "stavy" s tím ano, s tím ne, tohle nemůžu, jsem "zásadový", tam nepůjdu, atd.
Kéž nám to "dojde" všem a nadřadíme společný zájem "egům a nevhodným zásadám"!
ODHALENI PANI ITKICI JE ZASADNI!
Jak vidíte,jsou pojítkem sjednocení pod Belzebubem tzv Satanistú udržení jejich moci a společně vyrabování ohlupenych JEJICH voličů ,kteří místo,aby chtěli jako voliči taky peníze nemají nic jiného na práci než se TADY prát mezi sebou ostrými myšlenkami a odejít domů spokojeně brodic se po kostky ve vlastní krvi,aby doma zjistili,že jim kýmsi byly vykradeny kapsy NA PLECH!
No ni?
INŽO Sjednocení Sataniste z vlády se nedají nikým rozpojit
Dokud je bude spojovat jimi podvodné dosažena moc a peníze ,které bezohledné vyrabuji z těch kteří je zvolí!To bude platít stále dokud občane voliči nebudou sjednocené žadat taky SVOJE peníze z ukradených dvou třetin přijmu a to beze změny režimu NIKDY nepůjde!
Podívejte se všichni k sousedům,tam je jiný režim a ten jak vidíte funguje i v krizi a pod knutou banksteru,kteří se chystají zamezit a ukrást všem i dýchání a spotřebu vzduchu nyní zdaňují svými odpustky i komíny, nic nesvědčí o zastavení tohoto bezmezného a bezohledného rabování!
JA NAVRHUJI VYTVORIT SV tj FORMACI DOPOSUD NEEXISTUJICI SPOLECNOSTI VOLICU tj nás všech!
No ni?
prucha849@gmail.com
Jednou ze zbrani kazdy vlady dnes je Preinformovanost..
Poridi chaos, zmatek, nejistotu, pochyby a stada akademiku dodavaji zdani ,ze jde o demokracii..Porad demo vychvaluji..
Protoze oni sami ,jako vlada demo nejvice potrebuji..
Predtim to byl socialismus..
Kazdej vi ,ze ani tisice tun knih,clanku a psani ,nic nezmeni.
Poridi ztratu orientace /v socialismu jsme meli nasi opravdovou opozici , nasi treti cesty/u vetsiny , jako dravci lovi v kalnych vodach..
Vlady a opozice jsou si podobne ,ale ani pri nejvetsim usili nekoho ,se nic nezmeni nebot vsichni zpivaji stejnou pisnicku.
Demokracie a politicky system vse zarucuje..A sjednocuje.
A vy dole si volte a svobodne koho chcete.
Cas zmen a nevi se kdo…
Cas zmen a nevi se kdo prezije..
Jestli vubec.
Stale vice vladne a soudi, hysterie..
Slavny feminismus se napriklad dopracoval , za kazda normalni zena , vcetne malych devcatek a chlapcu, uz by mela davno zacit nosit a potrebuji ,pasy cudnosti..
A jeste nejakej druh brneni , na preziti kazdodennich vrazednych utoku..
Aspon jeste kevlonovy vesty..
Cas zmen..
Nase mena, vase /nekonecny a neuveritelny /problemy , je jedina jistota kazdeho pod vladou dolaru..
/Ty problemy se s tsunami neuveritelnych malichernych pitomosti, zakryvaji a voni s nima neprestanou/..
Stale casteji se vyskytuji zminky /ty ale stoji za zminku/o digitalni mene , nebo o zprogramovani penez.
Problem uz je tady lez ,ze zadnou menu ani zadne penize vyse uvedene revolucni zmeny nebudou obsahovat...
Tohle je dalsi treba francouzska revoluce, nebo ta rijnova, jeste daleko horsi , s katem a popravistem v hlavni roli.
Program na kazdeho bude v pocitaci a ten vse urci.
Jdete napr. na povolenou vychazku a zdrzite se o pet minut.
Pocitac okamzite vyuzije ,zneuzije ze nejsme perfektni.
Tohle kazdej muze sledovat denne..Delas chyby , musime zavest na tebe prisnejsi opatreni.
Pocitac vas automaticky okamzite potresta ztratou /jiz davno bezmase/potravy.
Neco reknete , treba o pocasi /vsude jsou zavedeny ,telefony, pocitace, televize , ktere sledovaji v kamerach, mikrofonech, s teplomery ,elektromery, vodomery , vse napojene dodavat informace o vas do vaseho programu .
Jedine i nejmensi poruseni prikazu a zakazu a nasleduje automaticke nasledky..
Na rozdil od urednika, pocitac nikdy nevokecate..
Uz rusi obchody s jidlem, banky a vse nepotrebne..Vse se centralizuje..
Zavadi se svetova vlada . A ktera vlada by nevyuzila a nezavedla takovou prilezitost , takhle a pohodlne , bez risika .."Vladnout"..
Muzeme namitnout, ze s urovni schopnosti tech dnesnich , neco takoveho se nemuze zdarit..Ze nejsou schopni neco poradne zavest..
Jejich neschopnost ,vase problemy..
Jako napr. ten feminismus.
Je cas zmen..A jako vzdy ...
Mike McCormik: "Joe Biden bez autorizace"
Joeův riskantní podnik
KAPITOLA DRUHÁ
Joe Biden podnikl v letech 2014 až 2017 pět cest na Ukrajinu. Byl jsem s ním na třech. Hunter Biden nebyl v letadle ani na jedné. Ať už měl na Ukrajině za lubem jakýkoli obchod, neletěl za ním tátovým letadlem, jako to udělal při cestě do Číny v prosinci 2013. Je velmi důležité, aby časová osa pobytu Joea Bidena na Ukrajině byla vykreslena přesně a poctivě, protože právě Bidenovy obchody s ukrajinským plynárenským konglomerátem Burisma Holdings byly podnětem k hlasování o impeachmentu prezidenta Trumpa ve Sněmovně reprezentantů, které vedli demokrati. Donald Trump měl zneužít prezidentské pravomoci, byl obviněn ze zadržování vojenské pomoci jako prostředku nátlaku na nově zvoleného ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského, aby pokračoval ve vyšetřování Joea Bidena a jeho syna Huntera a aby prošetřil konspirační teorii, že za vměšováním do prezidentských voleb v roce 2016 nestojí Rusko, ale Ukrajina.
Protože z toho, co jsem viděl, byla tato ověřená fakta buď chybně uvedena, nebo drasticky podceněna. Nejhorší ze zpravodajství je však slepé přijetí toho, že Joe Biden o ničem nevěděl a že nepodpořil Hunterovo podnikání na Ukrajině. V první řadě je důležité pochopit, že Joe Biden je pro Ukrajinu hrdinou. Odstřelovači vraždili na kyjevském Majdanu desítky prodemokratických demonstrantů, když Joe Biden 20. února 2014 zavolal slizkému ukrajinskému prezidentovi Viktoru Janukovyčovi a přesvědčil ho, aby útok zastavil, čímž masakr ukončil. Nikdo o tom nikdy nemluví, a měl by. Joe svým telefonátem změnil dějiny k lepšímu. . Následující den Janukovyč uprchl ze země, než aby čelil spravedlnosti, kterou mu Joe slíbil.
A abyste věděli, 19. února 2014 oznámila Námořní záloha Hunteru Bidenovi, že byl z armády propuštěn kvůli pozitivnímu testu na užívání kokainu, a tak skočil do bazénu po boku svého otce. Důležité je také poznamenat, že Joe a Hunter se k Hunterovu propuštění přiznali až v říjnu 2014, tedy dlouho poté, když utichl rozruch kolem Hunterova jmenování do správní rady Burismy. Je všeobecně zdokumentováno, že Ukrajina je jednou z nejzkorumpovanějších zemí na světě. Často jsem Joea slyšel, jak mimo záznam při cestách na palubě Air Force Two na otázku ohledně vyhlídky na převzetí moci na Ukrajině Ruskem namítal, že pokud se Ukrajina nedokáže zbavit bující korupce, je jedno, kdo jí bude vládnout. A pokud by tomu tak bylo a Joe to věděl, cítil to v kostech, jak rád říká, proč by se na jaře 2014 jeho syn Hunter najednou rozhodl, že Ukrajina je skvělé místo pro obchodní příležitost? Co přesně přimělo Huntera vstoupit do představenstva společnosti Burisma Holdings na Ukrajině? A proč se Burisma Holdings najednou zajímala o Huntera Bidena, muže bez zkušeností v plynárenském průmyslu, který je ale shodou okolností synem amerického viceprezidenta? Měl Joe nějaký podíl na Hunterově obchodním rozhodnutí nebo mu připravil půdu pod nohama? Joe se vždycky chlubil svým úžasným vztahem se syny, takže nemyslíte si, že zodpovědný otec, který rozumí diplomacii, národní bezpečnosti a špionáži - a který si zároveň chrání svou image viceprezidenta Spojených států - by svého lehkomyslného, k závislosti na drogách náchylného syna od podnikání na Ukrajině odradil? Tentokrát ne. Jak jasně ukázal článek Adama Entouse v New Yorkeru, Bidenova rodina už léta věděla o nezodpovědných rozhodnutích, která Hunter v důsledku svých závislostí opakovaně činil. Věděli o Hunterových pitkách, kokainových excesech a opakovaných selháních na odvykacích klinikách, jejichž závažnost se po roce 2010 ještě zrychlila, a tajili je. To znamená, že Joe o tom věděl. Přesto to odmítal přiznat. Po celou dobu, co jsem pro něj pracoval, mluvil Joe o svém synovi, jako by to byl bezúhonný vzorný občan, zářivé světlo společnosti. Ale to všechno byla obrovská lež. Znovu a znovu jsem si přepisoval části Joeových projevů, v nichž se chlubil Hunterovou příkladnou prací pro Světový potravinový program, Hunterovými úspěchy na Yale nebo Georgetownu, tím, jak byl důstojníkem v záloze námořnictva. Víc než kterýkoli jiný viceprezident, pro kterého jsem pracoval, se Joe Biden chlubil svými dětmi a vnoučaty. Takový je Joe. S tím není problém.
V článku Adama Entouse v New Yorkeru z července 2019 se Hunter do protokolu přiznal k těžkému pití a drogovým excesům počínaje rokem 2010, ale poté popřel, že by měl někdy sex s Lunden Alexis Robertsovou, která na něj v té době podala žalobu na určení otcovství. Následný soudem nařízený test otcovství toto popření vyvrátil jako lež. Hunter se stal otcem jejich dítěte poté, co se pár seznámil ve striptýzovém klubu DuPont Circle, ale výživné byl ochoten matce svého dítěte platit až po vleklé právní bitvě. To jsou nyní nezvratná fakta. A pokud Joe lhal o Hunterovi tehdy, proč by o něm nelhal nyní? Kde lži začínají a kde končí?
...
Moje první cesta do Kyjeva s Joem se uskutečnila 21.-22. dubna 2014, kdy v oblasti Donbasu zuřily boje mezi vládními silami a Ruskem podporovanými separatisty. Ve vzduchu bylo cítit nebezpečí. Stejně jako americká pomoc 50 milionů dolarů, kterou tam laskavě poskytl Joe Biden. Podle vynikající reportáže v knize Petera Schweizera Tajná impéria: Jak americká politická třída skrývá korupci a obohacuje své rodiny a přátele, se Joeova cesta do Kyjeva uskutečnila necelý týden po 16. dubnu 2014, kdy se v Bílém domě sešel s Devonem Archerem, blízkým obchodním partnerem Huntera Bidena a Chrise Heinze, nevlastního syna Johna Kerryho, úřadujícího ministra zahraničních věcí.
...
Podle reportáže Adama Entouse v New Yorkeru Devon Archer v době této narychlo domluvené schůzky s Joem přiznal, že se již stýkal s ukrajinským plynárenským oligarchou Mykolou Zločevským a polským exprezidentem Aleksanderem Kwasniewským. Pokud tedy Joe brzy odjel na Ukrajinu s energetickou pomocí pro Burisma Holdings, nebyl by to důvod jeho setkání s Devonem Archerem? Mějte na paměti, že Joe Biden americkou pomoc ukrajinskému plynárenskému průmyslu hlásal už od své první návštěvy ve funkci viceprezidenta v roce 2009. Hunter o tom nepochybně slyšel u jídelního stolu. Ale pak Joe i Hunter na záznamu uvedli, že spolu o Hunterově podnikání nikdy nemluvili. Opravdu? Nikdy? O to podezřelejší je, že uprostřed těchto plánovacích schůzek v Bílém domě, 18. dubna 2014 nebo kolem tohoto data, společnost Burisma Holdings Mykoly Zločevského tajně schválila Huntera Bidena a Devona Archera do své správní rady Pěkné načasování a na druhou stranu směšné, protože ani Hunter, ani Devon o zemním plynu nic nevěděli. Ani o Ukrajině.
...
Hunter Biden řekl deníku Washington Post, že ho do představenstva Burisma Holdings naverboval bývalý polský prezident Aleksander Kwasniewski, který již členem představenstva byl. Takže deník Post v tomto ohledu odvedl svou práci. Ale proč Hunter a Devon do představenstva? Proč byl Devon součástí balíčku? Částečnou odpověď nabízí Adam Entous s odhalením, že Devon Archer mu řekl, že ho Aleksander Kwasniewski do představenstva naverboval na doporučení Zločevského na začátku roku 2014. Nebylo to v březnu? Protože Joe Biden byl v té době v Polsku i na Ukrajině, stál tedy přímo či nepřímo za jejich náborem? To jsou důležité otázky, které jsem v ničích zprávách neviděl položené. Takže tady je to, co si myslím, že se stalo na základě toho, čeho jsem byl svědkem. V březnu 2014 Joe vypravil své zaměstnance, včetně mě, na rychlou cestu do Polska a Litvy, aby ujistil nervózní Putinovy sousedy, že tým Obama nedovolí Rusku, aby je napadlo. Vzpomínám si, že ta cesta byla rychlá a zběsilá. Po dlouhém letu do Varšavy za premiérem Tuskem se Joe prohnal řadou schůzek a tiskových prohlášení, než odletěl na noc do Litvy, kde následoval další rychlý den plný schůzek a projevů. Nicméně během pobytu v Polsku měl Joe Biden spoustu času na to, aby svůj nový oblíbený projekt, ukrajinskou energetickou bezpečnost, probral s bývalým polským prezidentem, svým kamarádem Kwasniewským. Mezi Joem a Kwasniewským existuje pozoruhodný průnik díky jejich společné práci na začlenění Polska do NATO na počátku roku 2000 a později díky Kwasniewského působení na Georgetownské univerzitě. Joe i Hunter byli významnými stoupenci Georgetownu.
...
Protože když Hunter Biden a Devon Archer byli Aleksanderem Kwasniewským naverbováni do představenstva vznikajícího ukrajinského konglomerátu zemního plynu, který řídil oligarcha, kde byl Joe? Na cestě na Ukrajinu s americkou pomocí určenou pro energetickou bezpečnost a sektor zemního plynu. Hmmm. Co to bylo za energetickou pomoc, kterou Joe na Ukrajinu přivezl?
[Viceprezident Biden] bude mluvit o krátkodobé i dlouhodobé energetické situaci na Ukrajině. Při jeho příletu bude na místě také tým ze Spojených států, tým odborníků, kteří se zabývají otázkou obrácením toku v plynovodech. Tento tým bude v Kyjevě a poté odcestuje také na Slovensko, do Polska a Maďarska, aby pomohl řešit otázku reverzního toku zemního plynu z těchto zemí na Ukrajinu a zajistil tak Ukrajině určitou míru krátkodobých dodávek zemního plynu, protože se snaží doplnit své zásoby. "Bude s nimi ale také diskutovat o střednědobých a dlouhodobých strategiích, jak zvýšit těžbu konvenčního plynu a také začít využívat nekonvenční zásoby plynu, které se na Ukrajině nacházejí." Břidlicový plyn, těžený s pomocí frakování.
----
21.-22. dubna odjíždí viceprezident Joe Biden na Ukrajinu s zárukami na miliardové úvěry a s pomocí 3 miliony dolarů pro energetickou bezpečnost, konkrétně pro sektor zemního plynu, veřejně slibuje telefonáty do Maďarska, na Slovensko a do Polska, kde bude jednat o dalších investicích do ukrajinského sektoru zemního plynu.
Ale počkejte, je toho víc! Po příjezdu do Kyjeva jen několik hodin po Sullivanově brífinku zahájil Joe sérii setkání s ukrajinskými vládními představiteli a skupinami občanské společnosti. Následujícího dne učinil velmi objevné prohlášení pro tisk, které obsahovalo jeho plnou podporu americkému "týmu" na místě, který by Ukrajině pomohl s výrobou energie. Řekl to veřejně, nahlas a hrdě. Zde je citace z přepisu, který jsem připravil z výroků viceprezidenta Joea Bidena pro tisk s tehdejším premiérem Arsenijem Jaceňukem 22. dubna 2014: "S premiérem jsme hovořili také o energetice. V současné době je v regionu americký tým, který spolupracuje s Ukrajinou a jejími sousedy na zvýšení krátkodobých dodávek energie pro Ukrajinu. A jak víte, telefonoval jsem s mnoha vašimi sousedy a hovořil jsem o způsobu, jak tyto dodávky zvýšit. A přijíždějí týmy, které mají podpořit dlouhodobé zlepšení, aby žádný národ - abych byl přesný, aby Rusko už nemohlo používat energii jako politickou zbraň proti Ukrajině a Evropě. "Díky investicím a správným rozhodnutím může Ukrajina snížit svou energetickou závislost a zvýšit svou energetickou bezpečnost. Budeme s vámi všemi možnými způsoby stát při dosažení tohoto cíle." Z tohoto prohlášení vyplývá otázka, na kterou by měl Joe rozumným Američanům odpovědět: Využil jste ve svém projevu z 22. dubna 2014 svého úřadu k propagaci nového mecenáše, svého syna Huntera, společnosti Burisma Holdings?
...
Podle odhadů zaplatila Burisma Holdings přes 3 miliony dolarů společnostem ovládaným Hunterem Bidenem a Devonem Archerem.
Byly jedním z "týmů", které Joe propagoval? Mně to tak určitě připadá.
V den, kdy se Hunter Biden a jeho kamarád Devon Archer spojili s Burisma Holdings, se Joe Biden objevil na Ukrajině s americkou energetickou pomocí, z níž měl prospěch; a později Joe osobně utnul otravné vyšetřování, které ji ohrožovalo. Prostřednictvím vydírání prosadil odvolání generálního prokurátora, který za vyšetřováním stál. V srpnu 2016 se viceprezident Joe Biden v rozhovoru se Stevem Clemonsem z The Atlantic chlubí tím, že zadržel pomoc ve výši 1 miliardy dolarů, aby donutil ukrajinského prezidenta Porošenka vyhodit generálního prokurátora Viktora Šokina, aniž by připustil, že Šokin údajně vyšetřoval Burisma Holdings,
...
Ukrajina doposud nenašla žádné důkazy o nekalých praktikách Huntera Bidena během jeho působení ve společnosti Burisma Holdings, od níž se oddělil na začátku roku 2019. Ale na naléhání prezidenta Trumpa se v tom šťourá. A měli by to dělat. Joe je oddaný své rodině, ale proplétání jeho viceprezidentství s pochybným podnikáním jeho syna bylo více než neopatrné. Na tiskové konferenci v Bílém domě v říjnu 2019 prezident Trump označil Bidenovy za "kamenné křiváky" a v tom s ním souhlasím.
Poznámka
Ve čtvrtek jsem si na popud "synapse" sehnal knihu: Mike McCormick: "Joe Biden bez autorizace", abych získal více informací o aféře Burisma. Potom jsem tady uvedl úvod knihy a první kapitolu. Druhá kapitola, ve které autor popisuje aféru Burisma, je mnohem delší. Zabývá se korupcí, když Biden prosadil určitou finanční pomoc Ukrajině, na oplátku prosadil jmenování dvou amerických prominentů (svého syna a nevlastního syna ministra zahraničních věcí USA), do správní rady firmy Burisma, která z pomoci profitovala. Vybral jsem pouze nejdůležitější části kapitoly. Vynechal jsem text kde se autor podrobně rozepisuje a dokládá na základě různých schůzek mnoha aktérů, že vše proběhlo jinak, než Biden uvádí ve své obhajobě.
Podotýkám, že kniha byla vydána roku 2020, ještě před prezidentskými volbami.
dík za info - já si to pamatuji z aktuální
doby zhruba, v kostce - ale mnohá jména i fakta člověk zapomene - např to, že v tom figuroval i syn Kerryho a to, že Biden tehdy UA vydíral blokováním poslání slíbených peněz na UA, pokud nevyrazí Šokina a nezastaví tak vyšetřování Burismy.
Vidláku, tentokrát to chtělo přesnější informaci.
Vážení spolu komentující,
prosím o pochopení různých věcí, různě vysvětlovaných, prosazovaných a chápaných...
Jedna věc je založení "nějakého nového spolku" ať už Paroubkem, nebo úplně někým jiným.
Něco jiného je množství různých fangličkářských vystoupení s fáborky, píšťalkami na zviditelnění názoru ať už na sociálních sítích, nebo přímo na náměstích.
Úplně něco jiného je PRAVIDELNÁ A VÁLCUJÍCÍ PRÁCE "LEGITIMNĚ" ZVOLENÝCH ZÁSTUPCŮ LIDU - poslanců úřadujících toho času v Parlamentu, ve Sněmovně, na Pražském hradě, podporovaných jimi zvoleného Ústavního soudu.
Včelka Mája je kritizována, že kopíruje a odkazuje na kde co. Já se dopustím tentokrát téhož a navíc nevím, zda mohu, ale risknu to.
Dostal jsem od přátel upozornění na demonstraci, které v plném znění, kromě oslovení předkládám. To oslovení by některé možná zvedlo ze židle, protože úzkoprsé tělíčko některá slova neumí správně přeložit, proto oslovení nepředkládám. Kopíruji jen následující text:
"KSČM podpoří svojí účastí úterní akci proti snížení valorizace důchodů na Malostranském náměstí v Praze. Za vedení ÚV KSČM na demonstraci vystoupí místopředsedkyně ÚV KSČM Marie Pěnčíková.
Pojďme společně vyjádřit nesouhlas s okrádáním seniorů!
Úterý 28. února 2022 od 16:00 na Malostranském náměstí v Praze.
Kateřina Konečná, předsedkyně ÚV KSČM"
Teď bych to rád rozklíčoval.
Pozvání jsem pochopil tak, že probíhá jednání v parlamentu na základě vyhlášení legislativní nouze naší první dvou svetrovou dámou - předsedkyní parlamentu Adamovou Pekarovou.
Dělají všechno pro to, aby stihli protlačit nejen změnu valorizace, ale další "potřebné" přílepky zákonů, třeba například z pera (psacího, ne jiného) Vítečka Rakušana.
Víme velice dobře, že parlamentní opozice má hodně vykotlané zuby a tu a tam se najde i protéza, která je schopná podpořit vládní koalici.
My občané můžeme založit tisíc spolků, Rakušan nám je i schválí, dokud na ně nevypíše opět nějaký právnický přílepek.
Však i Rajchl to jako právník zná velmi dobře a ví že Hamplová v Senátu může mít vystoupení kolik chce, pokud jí nepodpoří zase ta ulice, budou to JEN vystoupení.
Demonstrace na Malostranském náměstí organizovaná pod hlavičkou konkrétního jména není JEN Paroubkovo procitnutí.
Ve Sněmovní ulici, která končí/začíná na tomto náměstí je pravidelně místem, kde se bez "zájmu velkých medií" snaží oslovit přicházející poslance hloučky nespokojených občanů, kteří jsou i pro sociální sítě zdánlivě neviditelní. Ty hloučky tam 28.2.2023 v 16 hodin budou jistě také. Nejde o demonstraci typu "Letná milionu chvilek", nejde o zviditelnění Paroubka, nebo Konečné.
Jde o to, že přidávání plynu parlamentní koalicí je potřeba jakýmkoliv způsobem mírnit a dát najevo i parlamentní opozici, že ulice nespinká a i její (opoziční) případné lavírování, kterého býváme svědky, není přípustné.
Nemusím mít rád Paroubka, nejsem obdivovatel bývalého prezidenta a premiéra, "otce privatizace" Klause, Kateřiny Konečné si vážím, ale nebude poslankyní na jakékoliv úrovni navždy.
To co ale občanskou veřejnost, nás občany, nejen seniory, už vážně ohrožuje existenčně, je jednání současného parlamentu a ta jednání právě teď, tedy i 28.2.2023 ve Sněmovní ulici, která začíná/končí/ na Malostranském náměstí probíhají.
Byl bych rád, kdyby v tomto duchu, třeba osobně nepřítomen, tuto demonstraci podpořil i Rajchl, Novotný (pochybuji že ten z Řeporyj), Bobošíková, Bureš, Štěpánek, Švihlíková, Hampl a celá ta plejáda na sociálních sítích, všechny ty strany a straničky, ale hlavně obyčejní lidé v celé věkové struktuře.
Zopakuji co už jsem i zde napsal. Nejde jen o valorizaci důchodů, nejde o důchodovou reformu vytrženou z celého systému společensky potřebných opatření. Nejde ani o slova gen. Řehky, který vyslovil to, co jako voják jmenovaný do konkrétní funkce musel vyslovit, protože s o hledem na vývoj územní obranyschopnosti má pravdu, ale řinčení zbraněmi v rozsahu podporovaném současnou vládou je nepřípustné.
Tady a teď jde o rychlou reakci nás občanů, abychom dokázali voleným zástupcům přesně v místě, kde zasedají, že "na ně myslíme", ať za každou cenu nemyslí oni ZA NÁS. Ať dostatečně důrazně vidí a slyší, že i my na ně myslíme, ale čím dál víc nejspíš jinak.
Vidláku, Rajchle, Včelko Májo, ANNA z KSH, Itkico, Targusi,... všichni sem píšeme, protože máme "nějaký svůj názor". Kdybychom byli v hospodě, občas by možná i nějaký ten půllitr cinknul, pro slovíčko by se nešlo daleko. Tady si vynahrazujeme hospodu, protože se těžko sejdeme, Někdo jsme v Práglu, jiní v Brrrněěěě, můžeme se potkat v Budějcích, jiní jsou ze z Plzně, ale potkáváme se u Vidláka. Využijme to a shodněme se, že nejde o Paroubka a Konečnou, ale o to, co řeší a tlačí fialenko s osvetrovanou dámičkou s traktoristou a v zádech s mlíčňákem, který si hraje na diplomata. Sejděme se minimálně my Pražáci na Malé straně (nezaměnit s "malou stranou").
Mimopražští. Pokud nemáte cestu do Prahy, podpořit tu MALOUU STRANU máte šanci i zde u Vidláka, výše jmenovaní ve svých "streamech" (nevím, jestli jsem to poslední slovo napsal správně, ale snad je pochopené).
Přeji vám všem hodně zajímavých úvah, ale teď už JEN o diskusi nejde.¨
Zdraví Vás všechny
stařec z Prahy, který se tu a tam cítí mladě, ale s pochopením umí posoudit skutečný stav svého já nejen pohledem do zrcadla. Uvažujme a když to jen trochu jde, jednejme.
Vidláci a dědek z Práglu
Dědku z Práglu a všichni vidláci!! Dědek, má pravdu!!!! Na co kecy, kecy, kecy, teď je potřeba tam být a dát jim najevo, žeJ E KONEC TOLERANCE,!! TEĎ! později, to bude k hovnu. Tak, čauky na Staromáku!!!!
28.2.2023, jak píše Dědek z Práglu..na Staromáku??
Včelko, už se proboha probuďte. a protřete si zaslepené oči.
ad Petrpavel
Vy už si protřete ty svoje zaslepené oči a čumte aspoň na to, co kdo píše.
Já se k tomuto tématu vůbec nevyjadřovala. Omluva by nebyla...?
Omluva možná, zde je.
Problém je v tom že "včelka Mája" (nebo už jen Mája?) je přesnou kopií "aji" .... snadno se to splete.
Nejste jedna a tatáž?
Petrpavel
Včelka Mája tady byla dřív, to jen tak pro info.
Pak přišla "aja", pak dokonce i jakási "jaja" ...atd. (nejspíš byla Mája dobrá inspirace, protože pak přibyl i Vilík...)
A jestli si to tedy někdo plete a tedy nemá cit pro psané, může si tvrdit co chce.
To, že pak přijde někdo, kdo se vydává za mě (jako včera, kdy sama "aja" reagovala na tento podvodný komentář pod zn. "Včelka Mája"), to vám divné není, byť jsem to zde jak včera, tak i dnes komentovala.
Kdybych byla "aja", těžko bych na ty podvodné věci reagovala snad, ne? (Asi "makačka na bednu")
Proč bych psala za "aju" nebo ona za mě, to mi rozum nebere. Ale zřejmě je to zde zvykem a máte s tím nějakou zkušenost.
Dedukovat závěry z toho, že podobnost nicků znamená jednu osobu..., je dedukce hodně primitivní.
Petrpavel - dodatek
Jo - a kromě toho - já jsem v Praze a aja je nevím odkud, snad Ostrava...
Jestli to umíte (nebo někdo jiný), můžete si zjistit IP adresu.
Ostrava je od Prahy dost daleko, takže stejná určitě nebude.
Naučte se číst psané :
Napsal jsem že jste její přesnou kopií. Kopií .. víte co je to kopie? To není originál. Frštenzí?
Jinak jako vždy od vás mnoho pro nic...
Vy jste si začal, přečtěte…
Vy jste si začal, přečtěte se.
Priznejte barvu MAJO,že vy se tady chcete jen hádat!
Prosazujete narazy na betonovou zeď Policejniho státu ve formě nepřetržitých demonstraci až do naší smrti tzv knedlíků tj občanů,kterými jimi zvolena vláda vysoce pohrdá a bavite se tim ,že odmitate napsat co bude potom až se davy ovládané jen 6 prioritami řizeni společnosti demokracie čumilu zas a zas rozejdou a bude po vtakach!
No ni?
Pokud MAJA jenom chce provokovat
tak se jí daří, v tom je vážně dobrá! Jako kopírka taky. Jen to vlastní myšlení .....
Anna
Pokud si vzpomínám, tak jste mi ještě nedávno děkovala za to, že jsem se vás jako jediná zastala, když vám kdosi vyčítal styl psaní atd., pamatujete? Jak jsem mu vysvětlovala, že není zdejší a neví.... (o záměrném komolení....?)
Dělejte ale, jak myslíte.
vidláci
Oprava!!!! Na Malostr. nám. OMLUVA všem, které, jsem zmátla. Nejsem z Prahy, dík
Dokonalé,
krom pětikura není co dodat.
Ad Dědek z Práglu v 6:04
Dobrý den Dědku z Práglu. Je mi dost proti srsti Vás tak oslovovat, zvlášť když se vyjadřujete tak mladě a s přehledem jako málokdo. Uvedl jste to na pravou míru přesně a srozumitelně a já vám za moudrá slova děkuji.
K celému Vašemu textu se těžko něco dodává, snad jen, že se upínám k naději, že lidé včas pochopí, že ideové rozdíly mezi stranami, hnutími a dalšími uskupeními, by neměly být překážkou pro společnou akci, Jde přece o společný zájem. A jak píšete, stejně tak i pořadatelé z jakéhokoliv uskupení. Půjdou-li oni příkladem a podpoří se navzájem, spojí tak i občany, kteří se pak zúčastní ne kvůli Rajchlovi, Paroubkovi, Okamurovi..., ale při vzájemném respektu proto, že už toho mají zkrátka dost.
Snad sebou lidé nenechají zase tak manipulovat, aby jediným výsledkem, co jakákoliv demontrace přinese, se stalo jen zdůrazňování chyb pořadatelů a všech zúčastněných do takových rozměrů, že nejen všechny ještě víc rozdělí, ale upozadí i důvod, proč se zúčastnit. Přesně tohle masmédia jejich lhaním chtějí docílit. Tak se držme!
Přeji Vám i ostatním myslícím hezký den
Díky že nejsem sám,
kdo neumí pána oslovovat. Já to zkracuji nebo opisuji.
Alice
Alice, tleskám a přidávám se! Je nutná ta masa lidí,j ako v r89! Až budou volby, ty ,to protřídí, ale doufám, že ne tak debilně, že zase propadně milion hlasů!!§ Lidi, co jsou v alternativě jednájí, jak stádo zhlouplých ovcí, káždý, má svého favorita a zapomíná, na počty!! Před volbami, je potřeba, si trochu prověřit program a možnosti toho kterrého, být v Parlamentu. Deset tříprocentních trpaslíků, je akorát víte na co.
Zdravím Ajo,
nedávala bych to za vinu všemu, co se dnes myslí alternativou. Alternativa jsme přece všichni.
Víte, mě se třeba líbí to, co probíhá na Slovensku. Už několik týdnů pokaždé v jiném městě se sejdou lidé, mají společné heslo "Chceme mier!" (psal o tom i Vlk). Nikdo to nijak zvlášť neorganizuje, jen se vždycky ví, kde to příští týden bude. Začínali na východě SK s několika desítkami účastníků, už jsou jich někdy i tisíce, ta vlna postupuje od města k městu, skončí to za pár týdnů v Bratislavě. Neřeční tam žádní řečníci odborní, či političtí, jen účastníci se mohou přihlásit o mikrofon a říct k tématu své názory. Je to spontánní a podle mne se tím sami občané učí angažovanosti. Nemají nikoho, na koho by svedli malou účast, jako to děláme my. Moc jim držím palce.
Vím co máte Ajo na mysli s těmi favority. Já takovým lidem říkám "morální etaloni". Každý z nich se cítí být morálně výš, než adept, který se mu nelíbí.
U nás je občanská angažovanost vůbec bída. Většina národa už těm fialovým zrůdám nemůže přijít na jméno, přesto bych se vsadila, že kdyby byly nové volby, zvolí tam ty válečné štváče znovu. Všimla jsem si před volbami, že mnozí je volili jen z jakéhosi novodobého snobismu. Chtějí patřit k těm, co umí mluvit, vypadají uhlazeně, jsou krásně oblečen, mladí, ambiciozní, apod. Proto by konečně bylo na místě, abychom přestali ty skutečné fialové dezoláty nazývat elitou. Jaká je to elita, plná arogance, pokrytectví, lží, nenávisti a tuposti? Elita má být výběr toho nejlepšího. Nevím, jestli existuje výraz pro výběr toho nejhoršího, ale vím, že slušní lidé jsou ti, kteří jsou nuceni tuhle nekompetentní a agresivní sebranku tolerovat. Na demonstracích bychom jim pak mohli vysvětlit, co znamenají slova slušnost, dobro a taky že republika není jejich.
A vůbec nechápu, proč se lidé doslova hádají o to, kdo by měl ty demošky vést, kdo jaké pak
obsadí místo ve vládě, kdo se na co hodí a nehodí. Vždyť nevíme, kdo se jak projeví jako skutečná osobnost, nevíme z koho vybírat, nevíme na čem se shodne většina, či kdo jaké lidi shromáždí kolem sebe a je zbytečné se o to teď dohadovat. Podle mého názoru by každý z nás měl pracovat především na sobě - aby dokázal ocenit, když demošku někdo uspořádá či se přidá, aby každý uměl překonat osobní averze, měli bychom se soustředit na každou příští akci a jít krůček po krůčku k cíli. Nejde přece začínat od konce a řešit předem, kdo bude premiérem. To se pak jakékoliv vítězství zdá nedosažitelné a bere naději-
Možná vám přijdu taky jako mimoň, ale osobně bych dávala přednost, kdyby se přidávaly všechny proudy, které nejsou spokojené, což je v téhle zemi většina. Bez ohledu na stranictví, bez ohledu na idee, mít na mysli jen první (společný) cíl - demonstraci (a pak další a další). Žádná, ani ohromná akce sama nic nevyhraje, chce to trpělivost a Babišovu houževnatost. Zatímco my chceme mír a svobodu, "jim" jde o moc.
alici
Alice, souhlas, píšu to tady pořád, asi jsem tím protivná, ale to kádrování Paroubka, Babiše, rRajchla, je to k smíchu, když mrknu na Parlamernt, co tam sedí v pětikoalici za hajzly, začínám na některé diskutery dštít ohěn a síru. někdo se najde, kdo to chce začít, TU REVOLTU nespokojených a najednou je tu kritiky, jako bychom měli na výběr 50 lidí,"co by to vzali". To je fakt někdy, až na palici, já nemám moc trpělivosti, vidím, jak si to sami vždy poděláme a mám velké obavy ,když to tady čtu. Snad, se mýlím a podaří se velká věc!
Děkuji za poklonu,
Snad k tomu nemusím nic dodávat, než aby to pochopili námi volení ať ti současní, nebo ti, které do odpovědnosti za nás občany vyšleme. Dědkové jako já mají právo a povinnost vyslovit názor, ale odpovědnost musí nést lidé v produktivním věku, kteří nemají "oficiální důvod" vidět svět s futrálem na obzoru.
Dědek opravdu jsem a mnohonásobný.
ad Dědek z Práglu
Zdravím vás a nejdřív poděkuji za ten precizní a i povzbuzující text!
Skoro všechno už bylo vámi v textu řečeno:-) a i ostatní už řekli co se k tématu dalo:-).
Na podstatném se my tady asi shodujeme!
Nerozdělovat se, neosočovat vzájemně "favorita" těch druhých, protože to je "cesta do pekel", aby se vše rozpadalo ještě dříve než se vše úspěšně spojí pro "vyšší věc".
Dostala jsem asi stejnou pozvánku ze stejného zdroje.
A ač jsem se dříve také možná více "vymezovala" vůči některým, vím že na to teď není místo ani čas!
Paroubka si cením, je to zkušený politik a snad se jeho um pro nás i dobře zúročí!
Nemám problém s paní Konečnou, mluví tzv. za lidi a "vidí to lidsky" a proslovy doktora Skály jsem si vždy ráda vyslechla pro jejich rozumnost, výstižnost, velký přehled, je to výborný rétor.
V jiném příspěvku jsem tady psala koho máme v nabídce.
Tak znovu prosím, nepodléhejme tomu, že někdo máme "lepšího koně" a že jiného nepřekousneme! Musíme! Teď určitě ano. Ten přepych si nemůžeme dovolit.
Protože jak píšete, rozhodují momentálně o všem co se nás všechno a všech bude niterně dotýkat a jestli se prohlasují, bude to nadlouho pokažené ještě víc než je!
Párkrát jsem na Malostranské v "letních" měsících byla, účast většinou ne hojná.
Pokud tomu tak bude i teď, nevadí. Bude líp:-)! A ta "ulice" je potřeba!
I ten náš "debatní kroužek":-)!
Pokud nezasáhne "vyšší moc", v úterý se tam připojím k vyjádření svého postoje!
Člověk se nenají idejí, musí…
Člověk se nenají idejí,
musí mít nástroje, práci.
Nejlíp to jde po koleji,
pěšky se v džungli ztrácí.
Když ale prodává vagóny
budou mu koleje k hovnu.
Vysral spolknuté bonbóny,
zapřel i Přemyslovnu.
DEMONSTRACE 28.2.2023 na Malostranském nam. !!!
Kdo je proti vládní aroganci, musi jít, za sebe!
Vidlak vie, ze Paroubek ej i pre neho nebezpecny
a reaguje rovako ako 5k.
Na nikoho na prvej demoske sa neznieslo tolko spiny ako na Paroubka.
Ergo 5k sa ho boji, bo ten chlap na to ma.
Vidlak sa pridal k 5k a tyz dsti ohen a siru na Paroubka. Bo ten mu moze vypalit rybnik.
Tolko k jednote opozicie k cielu porazit 5k.
Ses dobrej Vidlaku. Pobavilo. :)))
Myslím že trollíte
1. Vidlák není proti Paroubkovi ani podprahově, píše objektivně
2. Paroubek bude mít velké problémy se spolupracovníky. Má okolo sebe nezkousnutelné lidi, zřejmě je bere i jako osobní přátele. A volbu vykašlat se na ně nebo se jimi nechat poslat ke dnu mu nezávidím. Osobně si myslím pořád totéž, obávám se abych se otravně neopakoval. V první fázi berme kdo se připojí. Ve druhé fázi demokraticky rozhodněme o přesném směru.
Tymákovan
Přesně, Tymákovane, možná si měl přečíst jen nadpis, celý článek je na něj asi moc. I s ostatními Vašimi slovy naprosto souhlasím :-)
zvědavec
zvědavec, neplkej,! PLKÁŠ BLBOSTI!!!!!