Krátký úvodník tentokrát o Okamurovi osobně:
Na jeho fejsbůku jsem našel krásný, jasný, zřetelný a úderný text, který perfektně demonstruje, co je náš nějvětší problém... Posuďte sami:
Milý Tomio... a uměl bys napsat podobně krátký a úderný text, co je řešení? Uměl bys napsat třemi čtyřmi větami, jak si to řešení představuješ? Tohle totiž poslouchám už od jara. Že lockdown není řešení. Ale zatím jsem nikdy neslyšel o nikoho z opozice, co by tém řešením mělo být. Krásně jsi se vymezil vůči Andrejovi, ale víš... já bych rád volil ne proti něčemu, ale pro něco. Já Andreje nemiluju. Nejsem s ním nijak duševně zpřízněn a klidně ti to můžu hodit. Ale víš, mohl bys říct, jak si ten svůj boj proti pandemii představuješ. Nerad bych zjistil, že jsem volil jako řešení, že budeme epidemii ignorovat, že se vykašleme na naše tatínky i maminky.
Ty jsi politik. Měl bys umět vytáhnout do veřejného prostoru nějaké pěkné heslo, které by vystihovalo, co máme dělat. V této chvíli má Andrej náskok - on si totiž na svoje pomyslné plakáty tiskne: "Lockdown je řešení" . Dokonce si tam může připsat: "Jediné, které máme". Může si to tam připsat, protože sakra ještě nikdo z opozice nepřišel s ničím jiným.
A teď už dnešní článek:
Kdykoliv napíšu nějaký článek o koronaviru, vždycky se v diskusi najde alespoň jeden člověk, který napíše, že covid je zástěrka pro tzv. Velký reset, nebo Velký restart. Zpravidla k tomu přidá nějaký odkaz, nebo sám napíše o tomto Velkém restartu pár vět.
Nejzajímavější na tom je, že každý si ten velký restart představuje trochu jinak. Žádné odkazy nevedou k jednomu zdroji, ba ani ke dvěma zdrojům a tak si můžeme přečíst, že se jedná o velké spiknutí velkých elit, které se chtějí dostat do našich peněženek, chtějí si rozmnožit svoje bohatství a upevnit si nadvládu nad poddanými. Koronavirus jim poslouží jako záminka k závěrečnému útoku.
Takřka nikdy se nedozvíme, jak to chtějí konkrétně udělat. Dojde ke krachu na burze a bude následovat hyperinflace, která ve velmi krátkém čase sežere úspory všem, co je mají? Bude při tom nějak ošeřeno, aby naopak dluhy na hypotékách rostly spolu s inflací? Nebo jednoho dne zjistíme, že bankomaty vydávají jen 500 Kč denně? Nebo prostě přijde jednoho dne Babiš na tiskovku a oznámí, že bankovky se mění v poměru 1:20, jako to bylo v roce 1953? Nebo prostě dostaneme pokyn, že všechny hotové peníze se musejí okolkovat, jako tomu bylo v roce 1919?
Nebo prostě bude obrovská nezaměstnanost, lidi prodají všechno co mají, ba i sebe, jen aby měli kus žvance? Nebo média vygenerují nějakého mesiáše typu Minář a budou ho adorovat tak dlouho, až bude zvolen a on pak udělá další privatizaci i těch posledních zbytků národního bohatství? Nebo nás prostě Němci zaberou? Poláci nás zabero? Nebo Rusové začnou šturm na Berlín? Nebo něco jiného?
Vždycky, když tu floskuli o Velkém resetu/restartu uvidím, vždycky si vzpomenu na moje tři roky staré články a diskuse pod nimi, kde jsme už dávno pradávno došli k tomu, že dluhy všech západních států jsou v podstatě nesplatitelné. Že se peníze tisknou naprosto volně, nejsou ničím kryté a zřejmě jich je na světě mnohem víc než všechno světové bohatství dohromady. Už dávno jsme mluvili o tom, že drancování půdy se dříve nebo později musí projevit. Stejně tak že se projeví ekonomická síla Asie, protože tam jsou všechny továrny. Tam jsou generátory bohatství, tam jsou generátory skutečné hodnoty a tohle všechno se dříve nebo později projeví.
Kdysi jsem psal článek o tom, že ve Vidlákově si místní evangelíci postavili poslední toleranční kostel na našem území. Sotva ho dostavěli, pominuly toleranční předpisy a místní křesťanstvo hned založilo tzv. věžní fond. Chtěli si našetřit na věž. Nikdy toho nedosáhli. Když už to skoro měli, přišla nějaká ta měnová reformička, která je o všechno zase připravila. Pokud jsem dobře počítal, bylo těchto reforem od roku 1848 do roku 2000 sedm. Průměrně každých 25 let přišel nějaký "malý restart", který je obral o tolik, že věž byla zase v nedohlednu. Naposled to bylo n azačátku devadesátých let, kdy jsme měli opravdu vysokou inflaci. Klaus....
Co veřejně vystupuji, píšu o tom, že současná situace nevydrží věčně. Že dluhy jednou budou muset být vymazány, protože není reálné je splatit. Že dojde k opětovným velkým majetkovým přesunům, protože současné poměry vyhovují stále méně lidem. Píšu o tom, že to budou těžké časy na které je třeba se připravit. Na stejné problémy upozorňuje třeba i Petr Hampl ve svých knihách. Současná situace je neudržitelná. Drancuje se půda, majetky se soustřeďují u stále zmenšujícího se počtu bohatých, byrokracie je už regulérní parazit, sice máme volby, ale každý politik pak padne mezi stovky náměstků, úředníků a dalších šimlů, kde nemá šanci nic udělat. Ceny nemovitostí se leckde už naprosto utrhly z řetězu. Když mizerná ratejna stojí deset milionů jen proto, že je blízko u Prahy a MHD je hned venku na chodníku, tak je někde chyba...
Sakra, vždyť o velkém resetu mluvíme už celá léta. Mluvili jsme o něm před covidem a budeme o něm mluvit i po covidu. Přemýšleli jsme, co bude impuls k tomu, aby se to celé spustilo. A ano... jeden z krásných impulsů teď zažíváme ve svém okolí. Nezvládnutá epidemie po celém západním světě. A i kdyby covid dneska zmizel, našlo by se něco jiného.
Ono totiž nejde o covid, ale o to, že současný západní svět je neudržitelný. Ono je totiž úplně jedno, jestli jste rozhazovační nebo šetrní, je úplně jedno, jestli vládne Babiš nebo Bartoš - všem nám rostou dluhy. Je jedno, jestli máte hypotéku nebo jestli máte v bance milion, stejně všichni dlužíme. A dlužíme mohem víc, než je v bankovních statistikách, protože dluhy na vydrancované zemi, na nenarozených dětech, na nepostavených továrnách, ty nikde vedené nejsou. Ale o to víc budou přírodou vymáhány.
Vy kdo teď přicházíte s Velkým restartem, tak přicházíte s křížkem po funuse. Samozřejmě že se covid hodí. Samozřejmě že se už léta jen čeká na impuls, díky kterému bude možné všechno přeformátovat. A vy - co si myslíte, že to mají na svědomí nějací ilumináti nebo Gates, vy jste si jenom nevšimli, že my tady na Západě jsme už jen vystrkov, kde chcípl pes.
Podívejte se na Asii - Čínu Taiwan, Koreu, Japonsko.... Všude se s covidem vypořádali ajn cvaj. Pár rychlých lockdownů, nějaké sledovací aplikace, nemocnice postavené za deset dní, disciplinované obyvatelstvo a ejhle - továrny jsou plné lidí, zboží se chrlí na tři směny, lidi chodí do kaváren i hospod, na trzích se opět vaří netopýři. Jasně - my tu máme tu svobodu, nejsme poslušné opice, jako v Číně. A ano, máme tu větší svobodu než na Taiwanu i v Jižní Koreji, máme tu víc svobody než v Japonsku a klademe větší důraz na lidská práva... Ale k čemu jsou všechna ta lidská práva? Ta rozhodovat nebudou. Rozhodují ty továrny, zaměstnanost, plné tržnice i bary. Protože za touto ekonomikou jsou banky narvané penězi, kasárna narvaná vojáky, polygony plné raket a tanků a přístavy plné obchodních i válečných lodí.
Proto Austrálie a Nový Zéland zvládají covid lépe. Oni totiž do té Číny šilhají. Jejich tajné služby jim píší svodky o tom, kolik lodí se zase v šanghaji spustilo na vodu, kolik se postavilo nových překládacích terminálů, kolik se postavilo kilometrů dálnic, kolik se postavilo továren.... a také kolik se postavilo tajných základen, muničních skladů, raketových sil, elektráren a kolik se vypustilo družic. Oni narozdíl od nás vědí, že si nemohou dovolit naší ležérnost a ani naše lidská práva. Protože lidských práv se nenažereš a také jimi nezachytíš kulky.
Přitom před osmdesáti lety tam měli také to velké... Velký skok následovaný hladomorem. A byl to přesně takový velký skok, který se teď chystá u nás. Také tam dělali reformy od stolu, rozhodovali z paláců v Pekingu, restartovali všechny staré vazby a předělali ekonomiku ve jménu pošahanéhé ideologie. A také měli spoustu mladých krásných a chytrých, kteří to vehementně prosazovali za každou cenu.
A museli mít hladomor, museli mít všechno rozbité, museli být rádi za hrst rýže a čtrnáctihodinovou pracovní dobu, aby pak měli doopravdy z čeho dělat skutečný Velký Restart. Museli mít miliony lidí, kteří pracovali nejlevněji na světě za cenu obrovských osobních obětí, aby se další generace mohla mít líp a aby dneska mohli mít největší střední třídu na světě. Nejdřív museli mít miliardu hladových lidí a až pak měli nejlevnější pracovní sílu, která nebyla vůbec zpovykaná, ale byla pěkně spokojená se svým údělem, protože celý den v továrně byl lepší než celý den v chatrči o hladu.
Podívejte se na naší EU. Vždyť my už jsme na ten náš Velký skok nachystaní. Už formátujeme ekonomiku ve jménu zelené ideologie. Už teď si ničíme poslední zbytky hi-tech průmyslu ve jménu emisí s e kterými si největší ekonomika světa nedělá vůbec hlavu. Jo a víte, rpoč si s nimi nedělá hlavu? Protože ví, že ekologie je především efektivita a ne ničení. Že dnešní vysoké pece budou za dvace t let úspornější, dnešní motory za dvacet let sežerou méně, že je zapotřebí využít všechny zdroje a pokud se budou využívat, zbydou peníze i na zalesňování, obnovu půdy i řek.
Jestli jsou tu nějací ti ilumináti, tak z toho nebude žádná jejich nadvláda, ale jen bordel. Gatesovi, Uršulce Lejenové a dalším se povede jen to, že tu nezůstane kámen na kameni a nezůstane nic ani z jejich bohatství. Ještě rádi to všechno prodají číňanům. A my také. A dovolujeme, aby nám tu rostla kvalitní Maova mládež, která se pak postará, aby všichni lépe a radostněji ničili všechno, co má ještě smysl.
A pak - až projdeme stejou zkušeností jakou prošli naši pradědové za války a jakou prošli Číňané za Maa - až budeme tou nejlevnější pracovní silou na světě, pak se nejspíš i tady něco změní. Ale do té doby se s velkým resetem bavíme o něčem, co přijde tak jako tak. Vlastně si přeju, aby to přišlo co nejdřív. Protože i bordel bude lepší než zorganizovaná zelená mládež. V metodách se od té Maovy nebo Hitlerovy lišit moc nebudou. Vlastně mám jen malou útěchu - že jsou zpovykaní a neschopní pohybu. To by nám mohlo trochu pomoci. Ale nespoléhal bych na to.
Velký reset přijde. A covid ho jen trochu urychlí. Jsme totiž zapadákov. Neumíme se vypořádat ani s tak jednoduchou věcí jako je koronavirus. Ten koronavirus se kterým se Asie vypořádala až nechutně snadno.
Jo a mimochodem - ta asijská dominace a rostoucí síla nezmizí ani když budeme covid ignorovat a nezmizí ani kdyby teď všichni kolem Uršulky otočili a přestali s prosazováním nesmyslů. Ta zmizí až po letech letoucích tvrdé práce, tvrdého učení, pragmatického hospodaření, po opětovné výstavbě průmyslu, po rocích odříkání a utrhování od huby. Rozhodně nezmizí tím, že najdeme v jeskyních všechny ty americké pedofily, co řídí Bidena, nezmizí tím, že někdo odstřelí Gatese, nezmizí ani tím, že někdo oběsí všechny v Římském klubu i v Aspen institutu. Nezmizí tím, že někdo odhalí ten údajný kompars v prázdných nemocnicích a už vůbec nezmizí tím, že se dobereme účelu vypuštění covidu. Zmizela by tím, že se s covidem vypořádáme levou zadní. Ale k tomu máme stejně daleko jako k opětovnému vybudování hospodářství.
A lidská práva? Ta v tom nehrají vůbec žádnou roli. Už jsme jim obětovali jen u nás skoro dvacet tisíc lidí a žádný náskok vůči diktátorské Asii jsme nezískali.
- Log in to post comments
Komentáře
Naopak. Čulík svou…
Naopak.
Čulík svou dosavadní práci obratem zúročil. Buď to chystal od samého počátku nebo dostal od Madly nabídku, která se neodmítá.
Prosím upřesnit
Můžete, prosím, upřesnit, kde Švejk poznamenává, že "Čechům hlavně chybí disciplína" ?
Nejlepší by byla citace.
Děkuji.
Disciplína, vy klucí pitomí,…
Disciplína, vy klucí pitomí, musí bejt! Jinak byste lezli po stromech jako vopice! … ... Představte si park, řekněme na Karláku, a na každým stromě jeden voják bez disciplíny! Z toho jsem měl dycky největší strach.
A ten sarkasmus v tom vidíte?
A o tom to je... To si právě autor toho článku vzal blbý příklad.
Jistě
Jistě, to je známá "hláška". Ale kde je to s těmi Čechy, jak píšete?
Nějak to neladí.
O Ukrajině píšete podobně
jako Sudeťáci o Československu v 1938.
V Československu v roce 38…
V Československu v roce 38 nedošlo k fašistickému převratu.
Ale skro k němu došlo v roce 1968
- alespoň to tvrdí tehdejší jenerálové :-))))
Božínku... :-))
Neměl byste vynechávat ty léky, co Vám předepsal Váš cvokař.
O Ukrajině..
Proruští dezinformátoři mají prsty všude, i tam, kde byste je nečekal škeble :-)
Aktualne.cz přebírá od RFE/RL.
https://video.aktualne.cz/ze-sveta/nacionaliste-otevreli-vycvikovy-tabo…
ČT zcela samostatně
https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2649857-ukrajinsti-nacionaliste-pora…
Reflex s odvoláním na ČTK.
https://www.reflex.cz/clanek/fotogalerie/81058/misto-koupani-tvrdy-vycv…
Značná podobnost mezi "výchovou mládeže" ukrajinskými "bojovníky za svobodu a demokracii" z Azova a u Hitlerjugend je samozřejmě čistě náhodná..
Okamura chce získávat body ?
Tím, že se přidá k demobloku a k rozvolňování ?
Nevidí si na špičku nosu ! Kdyby aspoň hrál neutrála: " Naříkám tak, ani tak, ale na moje slova dojde !! To by snad nějaké body přineslo.
České velvyslanectví v Tokiu hlásí :
" Dne 2. 2. 2021 Japonsko prodloužilo vyhlášení nouzového stavu pro deset japonských prefektur - Tokio, Saitama, Čiba, Kanagawa, Ósaka, Kjóto, Hjógo, Aiči, Gifu a Fukuoka na další jeden měsíc. Jedná se o reakci na zvyšující se počty případů pozitivně testovaných osob na COVID-19. "
Tož se měl aspoň podívat domů, než začal blbnout.
Ale jak říkají jiní :
"Má kliku, že jako jediná parlamentní strana, je jasně proti nedovoleným nájezdům muslimů."
Je zapotřebí vzít ho na milost, i když moje podezření, že hraje betl, trvá :
" Koaliční potenciál žádný, ale dobře je v opozici a nám se tu líbí, třeba navěky !" :)
Máte pravdu, v politice hrát…
Máte pravdu, v politice hrát dlouhodobě opozičního betla nejde. To se voličům omrzí. Okamůra a lidi kolem něj by měli říct s kým, to co tlačí, chtějí dělat a tvořit si koalovací potenciál.
Naopak, to nesmí
- kdyby kromě plivání na Brusel udělal třeba nějaký kompromis, jeho frustráti by ho přestali volit. A on přeci svůj palác ještě nedostavěl ...
Osobně volám, s Bruselí na…
Osobně volám, s Bruselí na věčné časy a nikdy jinak, ale nejdřív odtamtud musí vyfičet trockistická rudo zelená svoloč.
Než se tak stane, tak je třeba brzdit patama.
Na to by mohl být Okamůra dobrý.
Jasně, rozumím.
Ale i když nevyfičí, podpoříte ve volbách toho či jiného eurososala.
Peníze od Trockého z Bruselu (tohle já fakt příliš velká píčovina i na zdejší poměry) nesmrdí!
Pokud peníze nesmrdí Němcům…
Pokud peníze nesmrdí Němcům Španělům, Italům, nevím, proč by měli smrdět nám, speciálně ve vztahu k zemědělcům a zemědělskému zpracovatelskému sektoru máme horší podmínky.
Osobně jsem pro to, do Brusele žádné peníze nedávat a žádné nechtít.
Sosal? Myslíte neziskovky, že jo?
Neziskový mají ve srovnání
s agročapákem halíře.
Stát s nataženou rukou směrem k Bruselu a imrvere přitom na brusel nadávat Vám nepřipadá pokrytecké? Asi ne ... holt hnojník si drží laťku.
Tak tak,
hnojník scalop si drží laťku.
Tento názor na Okamuru má i…
Tento názor na Okamuru má i Petr Hampl. Byl u mě na zabijačce, tykáme si a povídal mi zajímavé věci ze zákulisí SPD.
„Pakáž německá“, „šajze…
„Pakáž německá“, „šajze Čechai!“ Na ucpaných hranicích to vře. A z odříznutého Chebska zní: Nechají nás tu vychcípat!
15.02.2021 22:22
REPORTÁŽ Situace kolem pendlerů, ale i „kamioňáků“ se čím dál více přiostřuje. Mnohahodinové a mnohakilometrové fronty na přechodech připomínají reminiscenci na období po sametové revoluci. Jen s tím velkým a podstatným rozdílem, že hlavní příčinou je covid, britská mutace a podle Němců fatální promořenost České republiky.
No a když konečně urychleně…
No a když konečně urychleně rozvolníme a začneme chodit do práce a děti do školy (a důchodci do krematoria), tak se to zlepší a Němci s radostí hranice otevřou. Myslím, že jsem teď ve zkratce vystihl celý opoziční i chřipečkářský program pro příštích čtrnáct dní.
Je to i Babišův program -
když už výmysl ten správný marketingový trik, jak to hodit na opozici, je mu nouzový stav šumák.
Kupodivu marketingové nemehlo Blatný je ten, kdo udělal při jednání to nejlepší.
Ať už konečně skončí vláda markeťáků a vrátíme se ke tradiční politice!
Mohl byste prosím
upřesnit, co míníte tou poslední větou? Je to Vaše vlastní myšlenka, nebo jste si ji od někoho vypůjčil?
Babiš podle hlavonohy vymyslel marketingový trik,
jak vše hodit na opozici! :-)
Tedy ten je mazaný, to dalo práci, přemluvit celou opozici, aby hlasovala proti! :-)
Jo a ta správná demokratická…
Jo a ta správná demokratická opozice, co dělá tu tradiční politiku, ta mu to sežrala i s navijákem...
Jo scallope, já vím, že hypotéčka je zátěž a platit se musí,a le neuvažoval jste o tom, že byste se živil něčím jiným než elfováním? Marně přemýšlím, jak se sebou dokážete žít?
Vaši nenávist k opozici
- s výjimkou toho největšího bojovníka proti nouzovému stavu - Vám neberu.
Jenže tato země potřebuje už konečně vládu, která nebude zavádět roušky podle toho, jestli jsou zrovna nějaké volby, ale podle zdravotní situace. Potřebuje premiéra, který si do vlády nevybírá lokaje, ale snese vedle sebe skutečnou osobnost.
Za těch dávný času tradiční politiky bylo samozřejmostí, že menšinová vláda jedná s opozicí. Dnes máme menšinovou vládu, která své vidláky přesvědčila o tom, že vláda může za to, jak vládne.
Dokud budou vládě její věrní vidláci radit, jak vyjebat s opozicí místo dohody, půjde tahle země do hajzlu.
Scalope
Promiň, že se vměšuji, mohl bys jmenovat nějaké "skutečné osobnosti", které by měl arcilotr Babiš jmenovat do vlády?
Ale jistě
- měl tam Pilného, mohl oslovit Maďara, dál třeba Pelikán ... prostě lidé, kteří se Babisovi dokážou v diskuzi postavit, i když je povýšeně posílá do piče.
Ve vlastním hnutí takové lidi nemá, sám své poslance považuje za neschopné idioty a pohrdá jimi.
Skopčák je mazanej
Němec sice tvrdě zavře hranice, ale ty Čechy, které potřebuje, samozřejmě pouští bez problémů a rád. Zdravotnictví, sociální služby.
Normální by bylo - když všichni, tak všichni, ne?
Když všechny, tak všechny
To jste mi připomněl jeden hodně fousatý vtip.
...i babičku?
:-)))
...i babičku?
Samozrejmě !! Když všici tak všici !! Bez pardónu.
A?
A co jako? Proč tento příspěvek?
Asi
že skopčák je mazaný
HLEDAT Úvod Zprávy …
HLEDAT
Úvod
Zprávy
Aréna
Politika
Kraje
Profily
Zahraničí
Galerie
Juraj Raninec (člen strany) má dnes narozeniny. Gratulujeme!
Petříček v háji: Ani pražská ČSSD ho nechce. Hamáček to nevěděl. A teď má jet mimo Prahu
16. 2. 2021 9:25
Ministr zahraničí Tomáš Petříček, který je od nástupu do funkce mnohými často kritizován, by rád vedl ČSSD. Měl by se Jan Hamáček bát? Podle našich zjištění nikoli, spíš se může smát. Fraška a tvrdý náraz do zdi krátce po startu. Tak pro ParlamentníListy.cz popisují vnitřní zdroje ze sociální demokracie pokus o start Petříčkovy snahy o nejvyšší post v ČSSD.
Petříček v háji: Ani pražská ČSSD ho nechce. Hamáček to nevěděl.
S informací o údajné Petříčkově kandidatuře přišel portál Seznam Zprávy krátce po 18. hodině. Autor článku měl zjevně dobrý zdroj. Následný vývoj událostí však ukázal, že se onen zdroj trochu přepočítal.
Zasedání pražských sociálních demokratů, kde se měla Petříčkova kandidatura posvětit a jeho cesta do čela ČSSD podpořit, začalo v 18 hodin. Článek na Seznamu vyšel v 18.15 hodin, tedy pouhou čtvrt hodinu po zahájení. Hlasování o předem připraveném usnesení ale přišlo na řadu až zhruba dvě hodiny po začátku jednání a k překvapení těch, kteří za vším stáli, neprošlo.
Text zmíněného usnesení, které mělo být s pompou rozesláno médiím, ale nakonec zůstalo přeškrtnuté položeno na jednacím stole, se podařilo ParlamentnímListům.cz získat.
Dobré zprávy ze zámoří
Ve Spojených státech koronavirová krize ustupuje. Zřejmě to je kombinovaný vliv očkování (přes 15 % populace je už proočkováno) a zavedení roušek. Za včerejšek mají přírustek jen 52 tis. nově zachycených, což je zlomek proti 308 tis. při kulminaci třetí vlny. Počty nově diagnostikovaných v USA samozřejmě ovlinují i celosvětové statistiky.
Podobně klesají počty nově diagnostikovaných i v Rusku. Největší pokles je ve Velké Británii, kde poklesl počet nově diagnostikovaných z 68 tis. při kulminaci 3. vlny na 9765.
Řešení
Jsem ročník 1954 a tedy druh ohrožený jako panda, jak zpívá můj bývalý kolega z porubského gymplu Jarek Nohavica a jak tvrdí unisono představitelé strany a vlády. Proto bych k té ochraně rád napsal několik vět. Myslím, že na to mám právo.
Můj děda pracoval za protektorátu v odbojové organizaci Obrana národa. Jejich skupina byla prozrazena, děda odsouzen a popraven v Berlíně. V době popravy mu bylo 43 let, měl ženu a dvě děti. Přesto do toho šel, ačkoliv pravděpodobnost, že to skončí pro něj špatně byla téměř stoprocentní. A jistě bylo mnoho „chytráků“, kteří to odsuzovali, sedíce za pecí a trousíce rozumy. Ale on prostě musel, protože cítil, že nejde jeho potomkům a celému národu jen o budoucnost, ale o holé bytí. Po Židech jsme byli na řadě.
Jistá paní Nora Fridrichová se údajně na adresu V. Klause st. vyjádřila v tom smyslu, že opatření, proti nimž on brojí, se zavádějí právě kvůli němu a jeho generaci. Nechci zde obhajovat bývalého presidenta, není pro mne vzorem charakteru a morálky (ačkoliv kdyby měl kandidovat na post presidenta proti favoritům pražské kavárny a jim podobným, byl bych nucen, veden pudem sebezáchovy, jej volit). Jde mi o ta opatření.
Dlouho jsem si myslel, že smyslem zaváděných opatření je ochrana nejvíce ohrožených lidí za únosnou cenu. Teď už si to nemyslím. Ať už PES „štěká“ na jakémkoliv stupni, opatření se zpřísňují, vždy se najde nějaký jiný „ukazatel“ na podporu restrikcí. A zcela bez toho, aby se (nez)odpovědné osoby obtěžovaly s jejich zdůvodněním. Takový Hamáček se opojen mocí (Ladislav Mňačko se řehtá v záhrobí) naprosto utrhl z řetězu a Babiš, připosraný z Merkelové a EU, kličkuje jako zajíc. A ještě mají tu drzost (viz výše) tvrdit, že tak činí proto, aby mne ochránili před smrtí.
Takže mi nezbývá, než se tvrdě ohradit. Jestliže je vaším cílem ekonomicky zničit tento stát a přivést naše potomky do područí kdovíkoho (asi sami přesně nevíte koho, stejně jako vaši páníčci, kteří pouze doufají, že to budou oni, kdo to bude řídit), se mnou nepočítejte. Já s klidem podstoupím riziko (ve srovnání s dědou směšné), že bych mohl umřít, abych umožnil svým potomkům a potažmo celému národu žít důstojný život v suverénním státě, nepodléhajícím žádné cizí kuratele. Nejsem sobecký psychopatický magor, abych lpěl na vlastním (ze ¾ odžitém) životě na úkor budoucnosti svých dětí a vnoučat a všech dalších pokolení. To bych si musel u obrazu svého dědy před zrcadlem naplivat do ksichtu (s prominutím, ale o tváři by nemohlo být ani řeči). A věřím, že mezi námi „pandami“ zdaleka nejsem sám. Takže, dámy a pánové, já vám na vaši „ochranu“ seru. Nechte 80% národa žít normálně a chraňte ty, kdo se skutečně sami cítí ohrožení a o tu ochranu budou stát. A pokud vám o takovou ochranu nejde (o čemž jsem přesvědčen), kápněte božskou, ať víme, na čem jsme a koho volit.
Tak, to je zhruba popis řešení, které SPD prokazatelně již několik měsíců navrhuje a jehož existenci zde autor popírá. A Vidlákovo? Lockdown. Tečka. No, posuďte sami. Ale třeba autor doufá, že si jeho články přečtou nahoře a bude generálním ředitelem všech obilních zásobníků v celičkém Agrofertu. Potom by ovšem lockdown řešením byl (pro něj a jeho rodinu, lůza může chcípnout hladem).
A ještě k Okamurovi. Kdysi se o něm Vidlák vyjádřil, že je nedůvěryhodný s mlhavým odkazem na jakousi osobní zkušenost. Chtěl jsem tedy od něj znát něco konkrétního, abych si mohl udělat obrázek. To mi ovšem nesdělil. Asi je v tom něco osobního. Možná mu Tomio někde šlápl na kuří oko.
Mýlíte se !
Veškerá opatření se dělají proto, aby naše zdravotnictví nezkolabovalo. To je základní premisa, ostatní je odvozené.
Jak vypadá zkolabované zdravotnictví nám předvedla Lombardie na začátku loňského jara. Chodby nemocnic přecpané polomrtvými lidmi a na d nimi doktor, který z nich vybíral ty, které by ještě mělo smysl léčit.
Třeba by vám k jinému názoru pomohla nějaké brigáda při odvozu mrtvých do krematoria.
Mýlíte se, Pucku!
Ten doktor vybírá nikoliv ty, které "mělo smysl" léčit.
On vybíral ty, které MÁ NADĚJI STIHNOUT s beznadějně přetíženým personálem LÉČIT, alespoň za předpokladu, že tu zbylou většinu uvede do "umělého spánku ". Plus ty, kteří se neuzdravují dostatečně rychle.
U nás se snižuje počet hospitalizovaných proto, že si nemocnice uvolňují kapacity. To jest posílají domů nedoléčené, z nichž se část po několika týdnech znovu do nemocnic vrácí (a doufají, že bude někde místo. Přinejmenším alespoň na patologii.. A pokud ne, že - nebude ústavněsoudní státní převrat a příslušné ministerstvo alespoň stihne nakoupit nové černé pytle a mrazící přívěsy.
Aby to ovšem nevyznělo tak pesimisticky:
Ty desetitisíce příštích nadbytečných mrtvých, kteří se "úspěšně vyléčili" z covidu, budou většinou negativní - a tudíž nebudou započítáváni do statistik "covidových mrtvých", přestože nebýt toho, že před pár týdny covid prodělali, mohli žít ještě desítky let....
Takže je naděje, že poměr "necovidových" a covidových mrtvých se začne měnit, stejně jako se začne měnit poměr starších a mladších mrtvých ve prospěch těch starších.
My starší totiž dřív nebo později dojdeme.
Další dobrou zprávou je, že všechno jistí Rychstavní soud, kterému nezbude než covid zrušit, protože odporuje Ústavě:
Upřednostňuje totiž neoprávněně covidovou skupinu obyvatel v čerpání pohřebních služeb a tím porušuje práva a svobody ostatních čekatelů na smrt.
Nemocnice.
Pane Puck.
Nikdo i tady nezmínil,co se dělo s nemocnicemi za vlády ODS KDU-ČSL,kolik se rozprodalo nemocnic,kolik se zrušilo lůžek,Julínek-Cikrt.
Každý kraj měl laboratoře,nakonec zůstaly dvě a ty přešli do soukromích rukou,tak se v současnosti testy zkoumají,jen v těchto dvou laboratořích.Tak se nemůžeme divit přeplnění nemocnic.
Zemědělče
lůžek se rušilo několik desítek tisíc!
Jak mizela lůžka, snižovaly se počty personálu.
Proč se z tak často zmiňované a přetížené nemocnice v Chebu nevozí lidi do nemocnic v Aši a Mariánských lázní?
Protože tyto nemocnice byly zrušeny.
Lidi kteří to mají na svědomí by měli být zavřeni.
A co Bendl!
Kolik nemocnic ve Středočeském kraji zašantročil ten! Modrá straka!
K věci
Napsal uživatel Tom (neověřeno) dne Út, 16. 02. 2021, 11:50
Pane Tome, proč nás Němci zavřeli?
Protože se nás bojí, že jim rozneseme chřipečku po celé zemi.
Zavřeli nás, když Sněmovna neschválila Nouzový stav.
Polopaticky.
Budu mít vši, a dozví se to v mém okolí, myslíte, že budu vítán v jejich společnosti?
Nebo se budu muset zbavit vší?
Každý se snaží chránit, proto vzniklo i slovo karanténa.
Eu
J
Tome, stejná otázka pro Vás …
Tome, stejná otázka pro Vás - jak se to dělá, aby 80% lidí mohlo normálně žít a zbytek má být chráněn? Také si myslíte jako Vlastimil, že se vejdou do covid hotelů, co pro ně pronajme vláda? Dva miliony lidí? Jak se chrání dva miliony důchodců co jsou celkem rovnoměrně rozptýlení po celé zemi a mezi ostatními, co mohou normálně žít? Otázka za miliardu korun. Jak má vypadat opatření díky kterému bude 80% lidí žít a zb ytek bude chráněn? Sem s ním. Dám vám libovolné množství prostoru k prezentaci takového opatření.
Já jsem tu nedávno něco navrhoval - že rozvolníme, ale všichni zaměstnanci nad 50, co jsou covidem ohrožení, budou moci zůstat doma a stát jim uhradí mzdu. Máte lepší návrh? Sem s ním. Zatím říkáte totéž co Okamura - že lockdown není řešení, ale jinak také nevíte co dělat. I ta opozice je rozumnější, protože alespoň navrhuje pravidelné testování a podobné věci.
A co se týče toho Okamury.
Kdysi jsem byl v televizi s projektem v pořadu Den D. Tam jsem se potkal s Pilným, Bérovou, dalšími dvěma, co už si nepamatuju jménem a Okamurou. Můj projekt odmítli. Ale bavili se o něm se mnou skoro dvě hodiny, měli rozumníé otázky, Pilný mi rovnou nabídl, jestli nechci nastoupit u něj ve firmě. Byl to tak seriózní rozhovor, že televize z něj ponechala jen třicet vteřin a ještě to sestříhala tak, že jsem odpovídal na jinou otázkuk, než mi položili, aby to mělo nějakou dramatickou šťávu.
Jediný Okamura z celé té pětice byl od začátku do konce útočný, zesměšňoval, zpochybňoval, říkal mi, že lžu, že jsem nýmand a diví se, že jsem vůbec vlezl před kamery a to tak moc, že i ostatní ho okřikovali, aby držel zobák. Já si o něm udělal představu, že by prodal i vlastní babičku, jen aby z toho byly prachy. Profesionální tlučhuba. I teď se tam v SPD vůbec nesnaží získat více hlasů ve volbách, ale řeší jediné . jak zabezpečit ty, kteří ve volbách neuspějí. SPD je úplně normální politický byznys. SPD nese 80 mega ročně na poplatcích od státu a Tomio z toho slušně žije. On se nesnaží vyhrát. Nesnaží se uspět a stát se velkou stranou. Nesnaží se integrovat různé proudy. Snaží se vydělat.
Ještě bych dodal, domy…
Ještě bych dodal, domy seniorů, domy s pečovatelskou službou by měly být takové ochranné místo pro seniory.
Po zkušenostech, položme si otázku:
JSOU?
ad) Den D
Vidláku,
nevím, jestli víš, že záznam tohoto pořadu, kde vystupuješ, je možné najít na YouTube.
Samozřejmě nemůžu vědět, co říkal Okamura v zákulisí, ale v tom pořadu samotném Okamura říkal na kamery vůči tvému projektu jedinou výtku, která ale byla věcná a relevantní.
Jak říkám, celé naše jednání…
Jak říkám, celé naše jednání trvalo skoro dvě hodiny. Ale bylo nechutně seriózní. Já tam říkám jedinou větu a tou odpovídám na jinou otázku než která tam zazněla. A jak říkám, Okamura celou dobu provokoval, urážel, až ho okřikovali jeho vlastní kolegové.
rozdíl je, co TV pustí a co…
rozdíl je, co TV pustí a co nikoliv.
A Okamura udělal blbost, při nedostatku bytů pro mladé by to bylo řešení, tento návrh zkusit.
Nota - bene za velmi výhodnou cenu nabídnutou Vidlákem. Ale to on ne. Leda by už tehdy věděl,
že v blízké budoucnosti, tedy nyní nastává zákaz individuální výstavby, nebo co.
K vakcině Sputnik V a EU, o co tady jde:
především o průmyslovou špionáž v dosud NEVÍDANÉM MĚŘÍTKU:
... "Musí, stejně jako všechny ostatní laboratoře, požádat agenturu EMA. A za tímto účelem musí zajistit PLNÝ PŘÍSTUP DO SVÝCH VÝROBNÍCH ZÁVODŮ...
fon Lejnová https://tass.ru/obschestvo/10706897
Ona to sice minulý tejden tak trošku nažvejkla Storová, ale tohle jde opravdu natvrdo.
Nojo, holt se musí nějak zajistit prosperita firem vyvolených.
Asi ohlášené společné testování ( v SA?) vařenejch opičiích uší f Astra a Sputniku V moc poznatků pro Astru nepřineslo.
Ale je zajímavá otázka a to vypichuji!, proč se Lejnová tak zoufale nedobejvá třebas do brazilského výrobního závodu ( jede), nebo do těch dvou už jedoucích linek v Indii, když ji jde "především o bezpečnost" vakciny.
No bodejť....
protože Sputnik V je zřejmě unikátní. Už to někde prokmitlo, že EMU chce veškerou dokumentaci.
https://cz.sputniknews.com/svet/2021012913121267-nova-jednoslozkova-vak…
"Ministerstvo zdravotnictví v lednu vydalo povolení k provedení klinických testů vakcíny Sputnik Light. Šéf Ruského fondu přímých investic Kirill Dmitrijev dříve řekl, že Sputnik V není pouze jeden preparát, ale celá vakcínová platforma. Nový produkt bude podle jeho slov zaměřen hlavně na vývoz do zahraničí, tam, kde jsou velká ohniska nákazy koronavirem. V Rusku se bude pro účely očkování využívat převážně vakcína Sputnik V."