Pětina všech světových nakažených je od včerejška v USA. Do týdne to bude polovina všech světových nakažených a pokud to bude mít stejně strmý nárůst jako doposud, zakrátko bude koroňák skoro výhradně americká záležitost. V Itálii už zdá se epidemie dosáhla vrcholu... Po třech týdnech totální karantény přichází dlouhá řada týdnů, kdy budou počty mrtvých a nakažených konstantní a sám jsem zvědavý, jak dlouho bude trvat, než to poklesne natolik, aby se dalo říct, že epidemie skončila. K tomu jsem ochoten věřit Kechlibarovi, že skutečný počet mrtvých na koroňáka je v Itálii zhruba trojnásobný oproti oficiálním číslům.
Pokud tuto skutečnost přetransponuji na situaci v USA, vychází mi, že budou mít větší ztráty než za druhé světové války, pokud se vyplní prezidentské předpovědi o optimistickém průběhu. Pokud to bude horší, budou mít větší ztráty než za všech svých válek dohromady.
V USA jsou velmi silné křesťanské kruhy, které berou víru velmi fundamentalisticky a charismaticky. V praxi to znamená, že je tam hodně lidí, kteří tuto epidemii budou brát jako Boží znamení a vzhledem k výsledku to budou brát jako velmi vážné varování. Tito křesťané mají opravdu velký vliv. Mnohonásobně větší než židovská lobby, nemyslete si. Je jich hodně, často jsou to republikáni, ale leckteré odnože fandí demokratům.
Jsem hodně naivní, když bych si vsadil na velký příklon k izolacionalismu? Nota bene, když se teď budou navíc dlouho vypořádávat s ekonomickým úpadkem a dalšími problémy? Nebude pro Trumpa či Bidena nějaká nová dohoda s Čínou o sférách vlivu krásnou umetenou cestičkou, jak vyplnit tužby Redneckům? My USA si necháme americký kontinent od severu k jihu a vy žluťáci si nechte tu vaší Asii s tím nevelkým poloostrovem zvaným Evropa. To se bude líbit americkému obyvatelstvu a prezident bude vypadat jako frajer i když to bude ústup jako za Mnichova.
Hedvábná stezka se uskuteční dřív. Díky koroňáku... Evropské hi-tech obory, Ruské suroviny, Čínské továrny. A Amerika má svých starostí dost, tak se nevměšuje, dokonce možná přímo nařídí Merkelové a Macronovi, aby nedělali potíže...
Evropa na kolenou... recese jaká tu nebyla od Druhé světové... Všechny vlády musejí dělat nějaké Marshalovy plány. Kde vzít a nekrást? Inu v Číně.
Možná Andrej ani žádnou dikaturu nebude potřebovat. Za půl roku budou všichni Šafrové, Scallopové a EDUinové vyhladovělí a spolu se zbytkem národa kývnou na cokoliv, jen aby zase bylo líp.
Mimochodem, víte co bude zajímavá zkušenost pro mě? Jak se s touto situací poperou ti soukromí zemědělci, kteří prý jsou tak dobří oproti oligarchickému Agrofertu. Na zemědělství prachy budou vždycky a řekl bych i libovolně velké. Při současném marastu zřejmě nikdo nebude dělat problémy, jen když se urodí a bude z čeho péct chleba. Lidi se musejí najíst, jinak bude ekonomická krize ten nejmenší problém. Tak schválně, kdo bude efektivnější... Čistě sebestředně jsem si celkem jistý, že nejlépe na tom budeme my vidláci s našimi záhumenky.
Být Šafrem či Scallopem, začnu si hledat nové místo. Ani Bakala teď nebude mít na rozdávání a US embasy to zřejmě také nevytrhne. A drobné dary pro záchranu demokracie od chudáků herců bez práce jsou zřejmě také minulostí.
V té Itálii už mají lidi hlad. Ne všichni, ale někteří už ano. A kdo má hlad, toho demokracie moc nezajímá. Toho zajímá, jak si naplnit břicho a jak utišit plačící děti. Ne, u nás to tak být nemusí. Ale uvidíme to kolem. Leckde. Zřejmě i tam, kde bychom to nečekali.
Tahle krize má pro nás občany jednu výhodu. Všichni papaláši mají strach, že by svěračem přestřihli pětku drát. Při minulé krizi v roce 2008- 2009 se nebáli. Neměli pocit, že by mohli špatně skončit. Naopak byli bohorovní až na půdu. Teď už si tak jistí nejsou. Všichni bez výjimky. Tentokrát nemají žádné USA nebo Ženevu, kam by v nejhorším mohli zmizet i s nakradenými penězi. Tentokrát jsou v tom sami. I politici v opozici jsou v tom sami. Žádný velký bratr jim teď nepomůže. Ani ten evropský ani ten americký. Proto tak ztichli Piráti. Proto nechali Fialu kecat nesmysly. Poprvé jim nikdo zvenčí nekryje záda. Poprvé jsou odpovědní svým voličům a nemají alternativu. Soukromým letadlem si toho totiž moc neodvezou.
Není divu, že Babiš má navrch a je na koni po všech stránkách. On má v této situaci několikaletou průpravu. On je z našich politiků jediný, koho neměl rád nikdo v zahraničí. Dokonce ani v té Číně ne. A ne že se nesnažil. Lezl do řiti Merkelové i Trumpovi, ale nějak se jim nezavděčil. Pořád po něm šli a pořád po něm jdou. A tak se naučil... teď se to musejí naučit i ostatní, ale zatím si to ještě ani nestačili uvědomit. Jsou o několik koňských délek pozadu.
- Log in to post comments
Komentáře
Mobil
Stačí mobil zahodit doma do šuplíku a nenosit sebou.
Re: Gerd Řekl bych, že by mělo postačit i slušivé pouzdérko
z dostatečně silného kovového plechu.
Ale trhá to kapsy...
Jednoduché pouzdro nestačí…
Jednoduché pouzdro nestačí. Musí být dvojité a mezi nimi nějaký izolant,aby se nedotýkaly. Jinak spíš to pouzdro bude působit jako anténa, pokud není uzemněno, což v kapse asi není. Jedině, že by se za sebou tahal po zemi drát, což navozuje zajímavé konotace.
Jednoduché pouzdro nestačí…
Jednoduché pouzdro nestačí. Musí být dvojité a mezi nimi nějaký izolant,aby se nedotýkaly. Jinak spíš to pouzdro bude působit jako anténa, pokud není uzemněno, což v kapse asi není. Jedině, že by se za sebou tahal po zemi drát, což navozuje zajímavé konotace.
Faradayova klec
Viz odpověď Asfaltovému holubovi na stejné téma.
stínění
Teoreticky je to pravda. Faradayova klec by měla veškerá elmag pole odstínit. Zažil jsem porady, kdy všichni účastníci museli odevzdat mobily, které byly následně umístěny do kovového hrnce s poklicí. Dnes jsme udělal pokus. Mám doma 3 mobily.Postupně jsem je umísťoval do stejného hrnce, z nerezu, z kovovou poklicí. 2 telefony byly mimo signál. Jeden i v hrnci vyzváněl. Takže celokovové pouzdro nemusí vždy signál odstínit. Záleží zřejmě i na citlivosti antény telefonu. Odstínění není nikdy 100%, i když teorie tvrdí něco jiného. Záleží na frekvenci.
Stínění
Nikoliv, záleží na utěsnění hrnce. Nesmí tam být vůbec žádná vzduchová mezerka, ani malá. Více viz odkaz pod Asfaltovým holubem.
stínění
Ano, teoreticky je to pravda, ale pokud uvážíme délku vlny cca 15-17cm, pak by nějaká minimezera 0.1 mm neměla být zásadní.Spíš bych pro tento jev měl teoretické vysvětlení, které je v rozporu se současnou fyzikou. Původní Maxwellovy zákony pro šíření elmag pole matematicky předpokládaly existenci etéru(později byly upraveny, aby to vyšlo i bez etéru). Tesla také tvrdil, že jeho vynálezy využívají energii etéru. Později byl etér zavržen a máme kromě teoretické díry ve fyzice (příliš silné tvrzení, nebrat doslova) jenom teorii vakua a fluktuace v něm. Takže pokud připustíme, že i malou mezírkou se protáhne vlnění, pak něco jako etér musí existovat. Nebo další vysvětlení je,že energie vlnění se na kovové překážce silně zeslabí, ale nikoliv vynuluje. Potom je možná detekce velmi slabého a indukovaného signálu. Jako bývalý radioamatér vím, že v oblasti šíření signálu je mnoho věcí mezi nebem a zemí.
Odstínění mobilu
Stačí mobil zabalit do alobalu. Mám to vyzkoušené.
Pár poznámek pro Zkapalněný Střevní Plyn.
1. S Vidlákem je jistě možné v ledasčem polemizovat; z principu je vyloučeno, aby byl objekivní. To nejste ani vy. Já třeba v jeho článku žádnou zvláštní radost z amerických problémů nenacházím.
2. Ad 中国: uvádíte zajímavá tvrzení; nebylo by od věci doložit i zdroj. Poněvadž jinak je to klasika ve stylu "Nic o tom nevím, ale dávejte všichni pozor, co vám k tomu řeknu."
a co Sorošové
Jak se pokoronový stav světa odrazí na boháčích, co s nimi bude? Budou mít dost na financování rozvracení světa všude, kde je napadne? Krachnou nějaké burzy nebo ne? Neumím prognózovat, to mi nikdy nešlo. Přesměruje Soroš tok svých peněz a nasměruje je na chudáky v USA, nebo bude dál platit páté kolony různě po světě?
Re: babaluba Konečně dobrá otázka, rovnou na
další článek.
Šoroš má peněz dost, otázkou je, kdo a zda-li mu někdo šlápne na kuří oko a prachy neziskovek znárodní, anebo jim vůbec zatrhne činnost.
Je to celkem jednoduché. Dnes nám soudruzi politici předvádějí, že všechny ty pseudopřekážky, které nás - lopaty neustále sejří, dokážou ladně přehupsnout v čase jednotek minut.
Viz dnešní dojčerské desatero Andělčiných přikázání a dnešní ojrorozsudek smrti nad státy Visegrádu.
Babiš a Šilerka během jedné schůzky zaveleli bankám a okradačům - pardon - nebankovním půjčovačům takové podmínky k dalšímu okrádání lopat, na jaké se NIKDO nezmohl od samotného počátku tohoto byznysu. BEZ JAKÉKOLI DISKUZE!!!
Proč by nemohli stejným postupem při odpoledním kafi vyrabovat Šorošovo zjebům účty?
Totiž - nestává se nyní…
Totiž - nestává se nyní koruna tak trochu výhodou? Jen nevím, kdy se vlastníkům bank začne zajídat.
koruna
se zrovna těmhle určitě zajídat nezačne, v nouzi budou schopni u nás snadno žít i jen z převodních poplatků.
Zkusila jste si někdy bankovní převod do jiné měny, co to koštuje? Já jsem nakonec vždycky skončil na výměně přes keš v exchangi v Kaprovce, a pokud to někdo dokáže dělat přes lidské kešové přepážky podstatně levněji než banky eletronickým bankovním převodem, tak je jasný, co to musí bejt za byznys.
převody
Převody jsou určitě pěknej byznys.
Hele, a jakej byznys (a pro koho) bude záchrana Itálie, Francie, Španělska a Řecka? Kolik na tom vydělají slováci? Kolik na tom vydělají obyčejný italové? A kolik obyčejný frantíci?
Twl...
To už bylo spočítáno,
Přepočteno na ČR to dělalo 14 mld/rok.
vím že má dost peňez,
ale v čem je má? V akciích ze kterých jdou dividendy (zatím)? V hraní na burze na medvěda? V nemovitostech, ze kterých mu plyne nájem (dokud je někdo, kdo může nájemné platit)? Ve štrozoku je mít nebude.
Jo a jak nás, odsouzené za…
Jo a jak nás, odsouzené za neplněné, tedy odmítnuté kvóty míní potrestat? Přestanou nám dávat dotace. No, pak bude nejvyšší čas odejít.
Nepotrestají.
Kvóty už padly. To jen právníci dojídali koláče.
Náklady
Budeme platit náklady soudního řízení, i když ne sami, ale spolu s ostatními odsouzenými - Maďarsko a Polsko. Evropský soud pro lidská práva nemohl udělat nic horšího pro diskreditaci myšlenky lidských práv v zemích ČR, Maďarsko a Polsko. Až se bude jednou EU rozpadat a budou u Evropského soudu hledat, kdo zatloukal hřebíky do rakve EU, tak to byli i soudci Evropského soudu. Bylo předem jasné, že ČR odsoudí. Teď jde jen o to, kolik nás ta hra na spravedlnost bude stát a kolik toho soudci prožrali.
Nemyslím, že by EU a její…
Nemyslím, že by EU a její soudnictví bylo reformovatelné.
Totiž - představit si, že by třeba Řecko žalovalo imigranty, že do tábora na Lesbos zavlekli coronavirus?
To jsou Vám Ti lidská práva, že ano. Nikdy ne pro ty, kdo jednotlivé dobyté země obývají už nějaké to století. Vždy jen pro nově příchozí, nebo ty ve 2-3. generaci, hlavně v no-go zónách, tedy nepřizpůsobené.
Teritorium
Každé zvíře si hájí své teritorium obživy před vetřelci stejného druhu. Někdy vyhraje, někdy podlehne, ale vždy se vetřelcům brání. Ani jedno je nevítá. Jen u člověka je to jinak, protože některým lidem namluvili, že jsme něco víc a pravidla přírody pro nás neplatí. Viz pohlaví.
Co říkáte na tuhle prdu?
Prý: „…Zrušte všechny staré exekuce. (…) Rozjetí exekutorské hydry je největší zločin našeho státu za posledních 20 let. Celkově musíme úplně změnit přístup k úvěrům. Zakázat šmejdské půjčky, reklamu na dluhy regulovat stejně jako reklamu na tabák…“
Víte, to je přesně jedna z těch věcí, co znějí pěkně. V podstatě zrušit exekutory. Jistě, jsou exekutoři lepší a exekutoři horší, o tom žádná. Taky ale žádná o tom, že exekutoři a exekuce jsou nutní. Jejich odstavení znamená znemožnit věřitelům dostat se ke svým nedobytným dluhům. Poskytne věřitel dluh, když ví, že nebude splacen? Neposkytne. Je naše společnost schopná přežít bez dluhů? Není. Chceme-li dluhy, potřebujeme věřitele. Chceme-li věřitele, potřebujeme exekutory. Bez jednoho není druhé a třetí. Zrušení exekucí znamená darovat dlužníkovi a ukrást věřiteli. Obdarovat toho, kdo to nezvládnul, z majetku toho, kdo to dosud zvládal. Že je dočasný kalamitní stav? Žádný kalamitní stav neospravedlňuje krádež. Ostatně ve výjimečném stavu jsou krádeže a rabování trestány ještě přísněji než jindy. Rabování znamená, že ten, kdo nemá, si vezme svévolně z majetku toho, kdo má. Zrušení exekucí dnes je tedy rabováním věřitelů dlužníky ve výjimečném stavu.
Prý: „…nazrál čas k tomu, aby bohatí platili vyšší daně (…) ve světě se to má tak, že bohatí bohatnou a ostatní spíš nic moc. Majetek a ekonomický vliv se koncentruje v rukou čím dál menšího množství osob…“
Víte — to, že bohatí stále bohatnou a chudí stále relativně k nim v posledních letech chudnou, není dáno „hamižností“ bohatých. Je to dáno právě oním socialistickým náboženstvím a vírou, že lze řídit společnost jako podnik...
https://www.svobodny-svet.cz/9876/restart-zeme.html
Gdybych to měl nějak zhodnotit, tak bych asi řek, takový průměrný školní projev kapitalistické socialistky. Fantastické, úžasné. Jen součástka problému. Ale je dost imbecilů co to žerou. Tady sem zvolil vyjímečně jiný výraz na přání Hejtmana.
Těžká volba
Za to, že je vystaven tento článek pět slepic, obsah toho vyblitku paní rádoby ekonomky mínus pět, takže se zdržuji hlasování. Ještě nepochopila a díky svému vzdělání nepochopí do doby, dokud nebude jezdit s trakařem plných papírků, kterým se říká měna, pro jeden bochník chleba pro svou početnou rodinku. A najednou zjistí, že za měnu nic nesmeni, pač pekař chce mrkev, vole.
Exekuce
Za první dluh si může dlužník sám. Půjčí si a záznam o půjčce se objeví v registru dlužníků. Ovšem za další dluhy dlužníka už si mohou jeho věřitelé, když půjčili zcela zadluženému člověku. To už je riziko věřitele. Exekuce se dají upravit velmi snadno, ale není vůle, protože exekuční mafie na tom sakra vydělává. U soudů se tím hromadně zabývá nějaká soudní úřednice, co dluh ani nezkoumá.
Finanční plány mají započítáno % úvěrů, které nebudou splaceny
Malér nastává, když toto % přesáhne předpověď.
A ještě větší malér nastává, když exekuovaná nemovitost nepokryje dluh. To se podařilo ve velkém Lehman Broders, která odstartovala světovou hospodářskou krizi.
Myslím, že je to trochu…
Myslím, že je to trochu složitější. Ptejte se SVJ, jimž někteří členové neplatí teplo a vodu, ale odebírá. Společenství je rázem věřitelem a není to z jeho vůle. A skvěle vás (sebe) mohlo zadlužit vaše děcko v MHD v kombinaci s úředníkem, co neráčil kontaktovat zákonného zástupce, zato spis sem tam vezme do ruky, aby náhodou nedošlo k jeho promlčení, až se to po letech dá k exekuci. A to nemluvím o svého času oblíbeném sportu mezi děcky - když vás chytí revizor, nahlašte iniciály svého spolužáka. Nemluvě o líných revizorech plnících si normu. Svého času byly populární SIM karty rozdávané (vkládané do schránek) zdarma s tím, že na přiloženém letáku bylo mezi tunou mikrotextu ještě drobnější "Smlouva se považuje za uzavřenou, nebude-li karte vrácena či do toho a toho termínu". A člověk, co ji našel ve schránce a řekl si: "Hm, nepoužil jsem ji, tak není co řešit" se najednou diví co všechno se řeší. Tomu už je naštěstí snad konec u těch hozených do schránek, ale simky se závazkem paušálu rozdávané dětem, to byl také dobrý vtip. A veselé byly dluhy vyráběné expartnerem v době, kdy vás ještě soud nerozvedl (protože mu to trvá miliardu let) a vy už každý žijete jinde, jinak... Ale zadlužit vás může samozřejmě i ten partner stávající, protože souhlas druhého z partnerů se řeší snad jen u nákupu nemovitosti...
Chci tím říct, že ta bažina je mnohem větší, hlubší a nebezpečnější, než že by se dala sfouknout pouhým "rizikem věřitele".
Mimochodem, v Plzni v tom samém bloku, kde sídlí exekutor, je (byla) na čele jednoho z domů veliká cedule: "Půjčíme vám a nebudeme zkoumat vaši situaci". Bylo to svým způsobem fascinující. Asi jako dát k mateřské školce billboard na hampejzy a pro sichr zřídit v herně školky večerní nízkoprahové centrum pro narkomany.
Dlužníci
Můj nápad by znamenal, že by dlužník měl jen jeden dluh, protože další prachy by se mu už jakýkoliv jiný věřitel neodvážil půjčovat bez značného rizika. Ale jistě by šlo situaci ošetřit i pro Vámi uvedené případy, kdy dluh vzniká z ručení nebo ostatním členům SVJ za jednoho neplatiče. Kdyby ovšem měl dlužník jen jeden dluh, asi by jej rychle splatil a pak by bylo dost i na případy, které by ten dluh úplně nekryly. Prostě by se po splacení prvního dluhu v předem určených případech věřitel nestal odpovědným za dlužníka.
Já vím, je to naivní úvaha, ale kdyby politici měli zájem situaci dlužníků skutečně řešit, problém s dluhy by zmizel dříve, než bychom stohli říct exekuce.
Stejně jednou dojde k řešení odpisu dluhu. Nebo naopak legalizaci dlužního otroctví. http://antika.avonet.cz/article.php?ID=2054
stačilo by
zrušit pro lidi v problémech povinnost platit všechny penalizace a úroky vyšší než nějaké lidské číslo. To by hodně pomohlo.
Každé podnikání má své riziko, půjčování peněz také. Když si někdo neověřuje komu půjčuje, ale už dopředu kalkuluje, že dlužník nezaplatí, a on získá celý jeho majetek, je to sviňárna. Pokud by dostal z člověka v nouzi jenom to, co půjčil plus nějakých 5-10% z celé půjčené částky, rychle by bylo po problému.
Dluhy, vzniklé neplacením za služby a dodávky by bylo možné rovněž vyřešit podobně. Podnikatel by byl rád že dostal svoje zpátky a příště by si ohlídal, komu staví dům.
Problém je, že dluhy…
Problém je, že dluhy jednoduše nevznikají pouze tak, že máte někoho, kdo si půjčuje a někoho, kdo mu na svoje riziko půjčuje.
V ČR je totiž ten…
V ČR je totiž ten exekutorský klondjak mimořádně uvolněn. Existují různé modely v evropských státech ať už se jedná o to, jestli jsou exekutoři státní či soukromí nebo jestli je povolen výběr exekutora věřitele a nebo jaká je možnost působení exekutora zda jen regionálně nebo celostátně. Ono se to nezdá, ale tato kriteria hrají dost velkou roli. U nás platí: soukromý - ano, možnost výběru -ano, celostátní působnost-ano zatímco třeba Rakousko, Německo, Švýcarsko, Švédsko - ne,ne,ne. A to ani nepřipomínám ještě navíc to jak jsou jinde omezeny pokuty a poplatky související s exekucí. Nejvyšší položku totiž u nás tvoří odměna exekutorovi což jsou procenta z dluhu.
Prostě pravidla jsou nastavena tak aby soukromí exekutoři vydělávali co nejvíc a stačilo by je omezit, protože dluhy budou a exekutoři jakbysmet.
Jo, je to rána, hlavně pro…
Jo, je to rána, hlavně pro celý ten systém - cirkus okolo. Představte si, že ti, kdo dlužníkovi půjčili, nedostanou své úroky, exekutor též a navíc přijde o případný zisk z prodeje zabaveného majetku,...
Takže naprosto souhlasím s tím, aby tento systém padl.
S tím, že dlužník bude povinen splatit svůj dluh - bez procent zisku. Sorry jako, pokud někdo půjčoval zadluženému, měl počítat s tím, že od něj nic nedostane, natož nějaké úroky.
Jo a další věc - dlužníky jsou i děcka, za které rodiče neplatili poplatky za komunální odpad. V 18 ti letech se stanou dlužníkem.
Dlužníkem je i ten, kdo jako děcko nezaplatil lístek v MHD, následně nezaplatil pokutu,... to znamená z pár korun je najednou dluh v řádu desítek tisíců.
Aniž by měl někdo povinnost písemně na dluh upozornit, zavčas vymáhat,...
Takže sorry, dlužník je lempl, ale celý aparát okolo ještě větší. Protože o dluhu ví a nic s ním třeba řadu let neudělal. Tak jako sorry hoši, s takovým též příživnictvím, končíme.
Doba válečná
Současný stav je přirovnáván ke stavu válečnému. Vztah věřitel/dlužník dozná v takových poměrech pravděpodobně jistých změn. Proto možná poučí pohled do historie (krásného písemnictví):
"Jak je vám známo," řekl vytrvalec, "zuří vojna. Obnos půjčil jsem vám před vojnou, a kdyby vojny nebylo, nenaléhal bych na zaplacení. Mám však smutné zkušenosti."
Vytáhl zápisník z kapsy a pokračoval: "Mám to všechno zapsáno. Nadporučík Janata dluhoval mně 700 korun a odvážil se padnout na Drině. Poručík Prášek upadl na ruské frontě do zajetí a je mně dlužen na 2000 korun. Hejtman Wichterle, dluhující mně stejný obnos, dal se zabít pod ruskou Rávou vlastními vojáky. Nadporučík Machek zajat v Srbsku, dluhuje mně 1500 korun. Je zde víc takových lidí. Ten padne v Karpatech s mou nezaplacenou směnkou, ten jde do zajetí, ten se mně utopí v Srbsku, ten umře v Uhrách ve špitále...."
Nejhezčí je ovšem finále tohoto zoufalého nářku z pera klasikova, výkřik s otazníkem:
"Pane polní kuráte," řekl vytrvalý muž, "věřte, že jsem v zoufalé situaci. Vede se válka kvůli tomu, aby sprovodila ze světa všechny mé dlužníky?"
Možná i tato naše dnešní "válka" se (alespoň z části) vede proto, aby sprovodila ze světa dlužníky. S nimi asi i věřitele. Věřitel nebo dlužník podle vzoru "Padouch nebo hrdina, vždyť jsme jedna rodina". Nástrojem bude inflace, možná. Největšími dlužníky jsou ovšem státy. Co s tím?
Pak začne se nejspíš hrát podobný kus s půjčkami, obligacemi a hypotékami, možná už ale s novými herci ve starých rolích.
1953
Odpovědí na inflaci je vždy měnová reforma vzor 1953.
1953=
státní bankrot.
1953
Pane Gerd.
Měnová reforma u nás,by nic nevyřešila v současnosti je ve stružoku malá částka,více v bankách,ale to podstatné,nejvíc v bankách přímo v cizině,těch by se měna nedotkla,to by musela být měna ve všech státech.Spíš jenom ta inflace,postupně snižovat objem peněz a na to víc doplatí ti nejníže.Jedinou možnost vidím v tom,všem těm miliardářům škrtnout všechny aktiva a státy jsou bez dluhů.
1953
Na měnové reformě (nebo spíše okradení) v roce 1953 také vydělali jen ti, kdo měli informace a utratili všechny prachy, co si byli schopni vypůjčit nebo vybrat. Měnová reforma se nikdy bohatých nedotkla, protože ti měli úspory vždy v cizině a v domácí měně leda dluhy. Ale měna nikdy nebyla zaměřena na bohaté. Vždy šlo o to okrást co nejvíce prosté lidi.
Na miliardáře by stačila povinnost jeden den v roce všude po světě započítat všechny dluhy a úspory. Kdo by po zápočtu měl dluhy, přišel by o majetek a na pár let i o možnost nějaký vlastnit.
Vždy je cesta a způsob řešit problém, ale málokdy je vůle a ochota.
Pamatujete?
Jak náš bývalý vládní činitel,předtím předseda KSČ v Prognostickém ústavu, dnes prezident Hosp. komory plakal v tv, že problém je nízká zadluženost domácností, zbytečně široká výroba v republice, perspektiva je v ekonomice služeb? Všechno můžeme dovézt?
Dnes zase radí, místo toho, aby v cele s taťkou VK, který je znám tím, že nenosí na lyžích helmu a nenosí roušku, protože trade off..
Jo. ten pán, ten mne…
Jo. ten pán, ten mne nedokáže přestat fascinovat.
maj hoši hroší kůži. Kdyby…
maj hoši hroší kůži. Kdyby se tak pořádně mrkli do zrcadla, co jsou vlastně zač....
"Největšími dlužníky jsou…
"Největšími dlužníky jsou ovšem státy. Co s tím?" No přece inflaci. Naše CNB cíluje v době míru inflaci ke dvěma procentům. Kolik to asi bude v současných nastupujících válečných podmínkách? Při dvou procentech je to za 35 roků polovina, za 60 roků 30%. Jen ta obsluha dluhu za to údobí je pěkná rána.
Má to i světlou stránku. Bude dostatek laciných zánovních nemovitostí. Jako bonus bude po bytové krizi. Jako bonus bonusů se vrátíme o mnoho roků zpět a uvedeme v život regulované nájemné.
O2 je s vámi,
tak se teď jmenuje můj operátor. Já ale nechci, aby byl se mnou, já si ho platím, abych mohl komunikovat bez křiku nebo rychleji, než dopravou. A on ce v době moru ke mě přimknul, semknul mě. Co s tím jeho sevřením mám dělat? Stát ho teď zdaní ještě víc a on bude je mě neodbytný. Není on nástrojem státu? Asi ho taky položím na nějaké dobré místo, jako těch 3M kitajcû.
O2 je i se mnou.
Internet jsem si pořídil po té, co mě z Homolky dopravili domu a já potřeboval zjistit, co mi vlastně je a jaké mám perspektivy. Podle příručky ještě ve špitále jsem myslel, že jsem měl infarkt a že za pár týdnů budu OK, tak na 95% původního stavu. Ale to, že můj hrudník (vlastně celý já) vypadal jak po pitvě a pak ten děsivý zážitek, kdy jsem se lehkovážně nasoukal do vany a pak v ní nešťastně seděl, sice jsem byl pěkně osprchovaný, ale nemohl jsem ven, protože hrozilo, že spony nevydrží a bylo mi líto mého krátkého 56 letého života, protože jsem si ještě vlastně nic neužil, nasvědčoval, že mi lékaři něco zatajili. Nakonec jsem to risknul a pomocí umyvadla a všech baterií jsem se překulil přes okraj vany a ležíc na studené dlažbě jsem se po pár minutách uklidnil a pokračoval v životě.
Ale zpět k O2. Tak net byl od O2 (jiná možnost nebyla). A k tomu telefon za 179 měsíčně mínus stovka za to že mám net i telefon. Tak jo, mám sice ještě vodafone, ale to je kredit a co kdyby při sólo výšlapech po horách aorta povolila nebo se utrhl její další cár a já bych pak seděl na vyhřátém jehličí mezi mravenci, umíral, potřeboval bych někomu něco říct a uprostřed keců by mi došel kredit. Na to ten paušál bude lepší. A tak jsem platil měsíčně 79,-, protože tu volnou hodinu jsem nikdy nevypotřeboval. A průběžně mi volaly slušné paní a nabízely mi různé výhodné tarify: "Můžete mluvit jak dlouho chcete a s kým chcete a kdy chcete". A já: "Já nechci s nikým mluvit. Všechno už jsem všem řekl. A nechci ani nikoho poslouchat. A když budu chtít s někým mluvit a poslouchat, tak za ním zajedu." A slušná paní: " Můžete mluvit jak dlouho chcete, ....". A já: "Paní, jestli jste z O2, tak vidíte můj účet a přesně víte, kolik jsem provolal. A z té mojí volné hodiny to je někdy 5 někdy nic a někdy 20 minut. Takže nic nechci!!!"
Ale nevyhrál jsem. To totiž nejde. Minulý měsíc předpis úhradě - víc než dvě stovky! Že bych se zapomněl? Kouknu na "Moje O2" a jejda - nový příplatek - "ZA TARIF BEZ ZÁVAZKU" +150,- Kč. Ale na tyto situace mám psychonástroje:
1. optimistický: blbče raduj se, že to je jen 150, za nedlouho to bude 250,-
2. superoptimistický: je to jen 150, ale nic jim nebránilo, aby to bylo 1000 nebo 5000, takže jsou na tebe hodní.
A na mne to funguje a svět je zase v pořádku.
ALE HLAVNĚ, NĚKTERÉ VĚCI SI ZA PENÍZE NEKOUPÍŠ!
A PŘIMKNUTÍ A SEMKNUTÍ A SEVŘENÍ JE K NEZAPLACENÍ!
Mi už nic nenabízí,
bo platím 2000 za 2 mobily. Kdysi to byly 4t a srazili si to sami. Mi je to jedno, jsou oba v nákladech a můžu všude všecko. Ale nevyužívám to, málem ani nevolám, bo od nikoho nic nechcu. Volají a mejlujou ti na druhé straně. Kdysi jsem měl mobil jako modem (nokii) a když kleknul, bylo hrobové ticho. Musel jsem pokácet 2 švestky, abych chytil rádiový net. Teď mám 2 měsíce vypnuté zvonění a lidi i firmy pořád doráží. Hlásím důchod. I když je až ve 12/21. ... soudruhu veliteli, hlásím důchod... to zabírá. Jinak by nešlo vystoupit.
Byl jsem inspirován
a zaběhl jsem na kalkulačku:
A JÁ HLÁSÍM 02/21!!!
"nechcu"
to bude kousek od Targusa, ni?
Jo,
sme kusek od sebe.
Jo, kamarád dělal v…
Jo, kamarád dělal v callcentru - snad právě O2. Nakonec ho vykopli, protože se nedržel předepsaného textu v manuálu, ale snažil se volajícímu pomoct s jeho problémem....
callcentrum
yop, tak je to stále. drží se tam většinově pouze nekvalifikovaní lidské záznamníky
Re: Havran57 Ach jo..., co takhle
http://moraviatel.cz/
Neznám svůj aktuální tarif, mám pocit, že 200 minut za stopade.
Je tam taky tarif s paušálem za 3,60 Kč s nulovými minutami a za minutu hovoru se paltí 10,80 Kč, stejně jako za 1 SMS.
Se zloději z Kyslíku jsem skončil těsně před soudem, chtěli 50 litrů, půl hodiny před zahájením hodili zpátečku.
Vodaři byli taky podaření, poslal jsem jim pět litrů jako výpalné a požádal je, aby zapomněli na mou existenci.