Včera byla diskuse zcela ve znamení rozhodnutí ústavního soudu vě věci ostravského hotelu, který odmítl ubytovat ruské hosty, pokud souhlasili s anexí Krymu. Stalo se to už docela dávno, v roce 2014 a šlo o relativně krátkou epizodu v době, kdy byl Krym na obrazovkáchz dnes a denně.
Postup hotelu vyvolal už tenkrát jisté otázky, jako že něco takového je diskriminace, hotel vstupuje se svou nabídkou na trh, který je přece kapitalisticky svatý, existuje kupa zákonů o klamání spotřebitele, které by se na toto jednání mohly vztahovat. ČEská obchodní inspekce totaké přesně takto vyhodnotila a dala hotelu pokutu.
Vzhledem k tomu, jak vysoké pokuty dneska existují za každý prd, tak se zachovala velmi mírně. Firma ovšem nelenila a dala věc k soudu, který se patřičně táhl, až se nakonec dostal až k soudu ústavnímu. A ten zcela překvapivě konstatoval, že hotel má na podobné jednání právo.
Nebudu vás otravovat podrobnostmi, stačí si pročíst odkazy ve včerejší diskusi a Admirál nám určitě nějaké odkazy doplní i do diskuse dnešní. Musím se ale zastavit u Vlka a jeho velmi trefného článku, který k této problematice měl:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2019/05/01/ja-v-tomhle-baraku-fakt-…
Někdy bych se Vlka (a nejen jeho) rád zeptal, když tak trefně dokáže popisovat poměrně zásadní neduhy naší společnosti, netají se tím, že ryba smrdí od hlavy (prezidenta Zemana), zahrnuje do toho v podstatě celou vládu i opozici, teď nově přidal i ústavní soudce i zbylou tzv. soudcovskou mafii, zkrátka a dobře už nezbyl nikdo tam nahoře, kdo by byl alespoň trochu poctivý a věrný tomuto státu. Ale na druhou stranu očekává ode mě (a ostatních občanů) opak.
Zatímcou soudce Šimíček perlí své výroky o ostravských hotelích, Zeman prý ohýbá ústavu, Babiš krade, Hermann nás prodává sudeťákům, další se lísají k Číně a jiní zase k USA, všichni dohromady si přihrávají do vlastních kapes, ale od občana Vidláka se okčekává, že bude loajálním občanem naší republiky, bude ctít zákony, i ty nesmyslné a bude poctivý, poctivý a poctivý.
A já se ptám, ve jménu čeho?
Ve jménu čeho má být obyčejný občan poctivý? Ve jménu čeho má tohle všechno snášet? Boha, hříchy a peklo, v to už nikdo nevěří. S věčným zatracením se nepočítá. Je to asi stejné, jako třídit odpad a sbírat víčka od jogurtů. Sice se tu něco vyřídí, ale ty megatuny odpadů stejně vznikají tam, kde si s podobnými pravidly každý vytře řiť. Možná ty ekomaminy fakt věří, že zachraňují planetu, ale ve skutečnosti pro ni neudělají vůbec nic. Protože nejdou k jádru věci.
Člověk u nás pocitvě platí DPH, poctivě platí zdravotní a sociální, nese na hřebtě kupu nefachčenků, kterým se říká manažeři, republiku mu prodali za zády, nepatří nám už ani ta voda, zlatý poklad také prodali, berou statisícové platy a odstupné a při tom zkurví na co přijdou, vymýšlejí si stále další a složitější pravidla, která už se prakticky nedají splnit, ale když Vidlák jemu podobní budou poctiví (a ještě budou udávat nepoctivost kolem - třeba EET nebo tak) tak se jako něco změní? Nezmění, protože to nejde k jádru věci.
Všimněte si, jak citlivě se to v Česku rozlišuje... nakupovat bez dokladu bez DPH, to dělá každý, kdo může. Stejně tak, kdo umí ožulit stavební úřad nebo policajta, ten rozhodně nedojde opovržení. Pronést něco přes vrátnici podniku je svým způsobem také v pohodě. Kdo může používá služební auto k soukromým účelům a stejně tak k soukromým účelům využívá pracovní dobu a kancelářský materiál. Hospody jsou plné hisotrek, jak byl obrán hajzl manažel, hajzl úředník i Babiš a celé jeho EET.
Nepřekvapivě ale chybí chlapaácké historky o okradení maminky s dítětem, či o kapsářství nebo bytové zlodějně. Ukrást kolo před barákem, vykrást auto, obrat chudáka důchodce, to je chucpe a takový člověk je zloděj. Dokonce je zloděj i tehdy, když krade jako legální šmejd pomocí předváděcích akcí a smluv s podpisy.
Zkrátka a dobře, náš stát není náš. Patří všem těmhle hajzlíkům, kteří si z práva udělali trahcí kalendář a plundrují kde mohou. A ještě mají tu drzost chtít po běžném člověku loajalitu, věrnost a poctivost. Ale nedostávají ji. Vlk s jeho apely na morálku je v pozici ekologa, který se snaží o bezpodpadkovou domácnost. Možná mu to bude fungovat, ale v Indii budou dál házet všechno do Gangy,
Tam dole mezi běžnými lidmi už dávno zbývají jen krysí cestičky. Zeptejte se v kterémkoliv městě v kterékoliv domácnosti... na 90% se dopracuejte k tomu, že svůj život žijí v nepřátelském prostředí a musejí si sakra dávat pozor na dravce. A pokud je někdo takový drapne, nedostane se jím žádné pomoci. A už vůbec ne u soudu.
- Log in to post comments
Komentáře
Prohráno předem
Pokud se jakákoliv vaše pře dostane až k soudu, je prohráno předem.
Soudci se dnes považují za nadlidi, za zvláštní rasu, bohem či něčím takovým povolanou. Jsou naprosto nevyzpytatelní.
Všechny zákony dnes neznají ani oni (nemohou) a tak soudí podle pocitů a osobního vkusu.
Před soudem kdysi šlo o spravedlnost. Dnes jde o právo.
Nicméně nějakou základní, fundamentální úctu k našemu státu pořád ještě máme. Ovšem rychle jí ubývá.
Nejsem si jist, zda je to dobře.
Re: Godot Ohledně soudců
mám jiné zprávy.
Ne všude a ne všichni, nicméně jsou i tací.
Soudci prostě přistane na stole případ i s malým papírkem, na němž je napsáno, jak má pře dopadnout. A k tomu i patřičný obnos. Kdyby se mu nechtělo, i to umějí zařídit.
Ale to jsou určitě jen a jen pomluvy...
To není žádná novinka,
takhle to funguje celý můj život a ještě déle, podle vyprávění rodičů. Do politiky a státní správy šel vždy jenom zmrd. Výjimky byly, ale jen krátkodobé. Všechno kryje tisk.
Proto jsou i sportovní zprávy.
Ty posilují národního ducha. Nejdřív politika, potom sport. Bohužel, dnes je i sport v loji, picburk porazil karolajnu a šarks kojoty. A je to, občane, plesej. Ale nezapomeň platit daně a drž hubu.
Ve jménu čeho.
Pane Vidlák.
Co Vás tak zvedlo ze židle?
Tady lze použit to rčení,příklady táhnou,
Jenže tohle je posvěceno z nejvyšších míst a už privatizací to začalo.
Proto je tady napsáno o soudcích,když místo toho aby odsoudili zlodějské vedení firmy,odsoudí vrátného.
I to EET je jen chytráctví,nic to nepřinese,ale když už někoho chytnout,aby ho bylo podle něčeho odsoudit,pokutovat.
Aféry kolem masa,ale nikde jsem nečetl,kdo to maso dováží do republiky,přece každý dovoz musí být nahlášen,proč je zticha min.financí,že by dovážely Babišove firmy?
Zkrátka a dobře, náš stát není náš ?
Zkrátka a dobře, náš stát není náš ?
Prave naopak. Stat JE nas. - Z toho vyplyva, ze neni jejich a ONI musi pryc. Jedno jak, jedno za jakou cenu.
Cim hur cini, tim vetsi je pravo se jich zbavit.
To jsou spolecenske dohody.
Vidláku, to nemá chybu !
A kolik bojovníků za naše práva v Evropě se hlásí :
O místa 21 evropských poslanců za Česko se letos uchází 844 kandidátů z celkem 40 seskupení.
To máme obětavých lidí, že ?
https://www.parlamentnilisty…
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Skreky-neziskovkarskych-b…
Neziskovkářským, euromarxistickým bojůvkářům na internetu evidentně docházejí i poslední argumenty, takže zůstávají pouze výkřiky a nadávky, které, jak kdysi k čemusi správně řekl prezident Zeman, připomínají spíše skřeky. Nelze se ostatně divit, protože mají mentálně blízko k africkým pralesům, v jejichž fauně je komunikace pomocí skřeků běžným projevem. V diskusi za mým posledním článkem na ParlamentníchListech.cz nebylo ze strany neziskovkářů zase téměř nic nového. Primitivní sprostota, pravděpodobně odkoukaná od starosty v Řeporyjích, který o sobě vykládá, že je nesmírně inteligentní, a dostává se mu všude v médiích maximálního prostoru. Nicméně se objevila novinka. Jedná se o promyšlenější útoky na vlastenecké kandidáty do europarlamentu. Údajně jim jde pouze o koryta, stejně jako většině ostatních kandidátů.
Kdy to začalo
Na počátku 90. let došlo k předstihu ekonomů před právníky, čili posvěcení zlodějen za účelem akumulace majetku. Tehdejší teoretici ekonomie si mysleli, že zloději použijí nakradený majetek k investicím do průmyslu a tím se kompenzuje ta dřívější krádež. jenže oni majetek ukradli a vyvedli mimo ČR.
Stav okrádání dosud nepřestal, jen rozkrádá státní majetek stabilním způsobem (finanční toky jsou dány, obhospodařovány a nových příležitostí moc nevzniká) a místo toho stát nechává okrádat občany, které nijak nechrání (viz předváděcí akce, šmejdi, podvodné smlouvy, řádění exekutorů i tam, kde postupují protiprávně, např. u shody jména).
Stav okrádání skončí, až už nebude co krást. Hrozbou je, že se pod vlivem okrádání lidé mohou přiklonit k právu šaría místo demokratických zákonů, protože se budou domnívat, že jim dá šaría více spravedlnosti než dnešní zákony.
Pompejo: USA jsou připraveny
k zásahu ve Venezuele.
No prosim. Dalsi hrebicek do…
No prosim. Dalsi hrebicek do rakve vlastni verohodnosti.
No, vida. Už už se zdálo, že…
No, vida. Už už se zdálo, že válka vypukne v Evropě, dostatečně daleko od USA, a ejhle, amíci si hodlají uříznout větev ve své blízkosti.
To bude pro Evropu úleva a mimořádná podívaná. Mohlo by to "zásah v Venezuele" začít již zítra. To by byl ten správný kabaret.
Omluva
Já si myslím, že tady už není o čem debatovat. Kryl na to umřel a pakliže jej nechceme následovat, tak to snad už ani neřešme, neb je nám to k prdu.
Ale v předmětu jsem napsal, že se omlouvám, ano chci narušit tuto debatu krátkou vzpomínkou na Oděsu před pěti lety. Nikde není ani zmínka o této tragédii a tak bez dalšího komentáře. Vzpomínám a nezapomínám Oděso.
Děkuji za připomenutí.
Děkuji za připomenutí.
Vrazi z Oděsy
Vrazi z Oděsy zůstanou vrahy, i když nebyli potrestáni. Smutný osud zapomenutých obětí.
Žádný strom neroste do nebe.
Podstata věci je jednoduchá KAPITALISMUS.
Až se začne místo všeobecného nalhávání a obelhávání i jen mluvit a hájit pravda, uvidí i ti dolní světlo v tunelu.
15 let jsem v EU a 15 let nebyli zastupitelé v té liberální demokracii schopni prosadit MOŽNOST nakoupit českými obchodníky pro české zákazníky německou, kvalitnější verzi potravin.
Základní ze čtyř svobod EU a pro český lid je k dispozici stále u nadnárodních koncernů dosud jen "česká" verze.
"Když to někdo z obchodníků zkusil, tak mu bylo jasně řečeno, že musí nakoupit variantu pro český trh. A kdyby zkusil přivézt třeba tu německou, tak mu přestanou dodávat všechno z jejich sortimentu," tvrdí Prouza.
Takže o jaké "svobodě" nám tu západ a naši kašpárci káží.
Komu tedy slouží ti naší "skvělí", dobře placení z našich daní, zástupci doma i v EU, soudci a i hlídací psi.....?
Až začnou skutečně hájit zájmy lidu této země, a ne jen o tom roky žvanit, pak začne být lépe.
Všechny síly proti korupci a…
Všechny síly proti korupci a podvodům. Zajisté dojde k ještě většímu semknutí voličů Babiše a ANO
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/obri-danove-podvody-v-prazske-mestsk…
V komentáři jsou informace,…
V komentáři jsou informace, o kterých se v ČT a a ostatním mainstrému nedozvíme.
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/jediny-pokyn-putina-kabare…
A ještě jeden komentář k…
A ještě jeden komentář k Venezuele:
https://blisty.cz/art/95393-konec-venezuelske-krize.html
Velmi, velmi pregnantně to…
Velmi, velmi pregnantně to na své xichtoknize /převzato Parlamentními listy https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/A-ted-neobslouzi-Sabatovo… /vyjádřil publicista Ladislav Henek: „Zdravý rozum říká, že jestli vůbec má antidiskriminační zákon smysl, tak pak přesně kvůli takovým ideologickým diskriminačním výmyslům. Pro intelektuálně slabé a nesmělé nebo kvůli ideologii úplně slepé: Je mi úplně jedno, jestli to bylo pro Rusko, proti Rusku, nebo za Marťany, nebo proti Marťanům. Prskal bych úplně stejně, ať by se to rozhodnutí týkalo jakéhokoli politického postoje. Pakliže je zákon neideologický, pak to nemá řešit. A pokud je ústavní soud neideologický, pak je jeho rozhodnutí naprosto nepochopitelné.
Lidé plní nenávisti k Rusku se dnes smějí, jásají a tleskají. Protože si nevidí ani na špičku nosu a nejsou schopni pochopit, že jestli má platit právě tento neuvěřitelný výklad, tak se může kdykoli nesmírně snadno otočit proti nim a pokosit je. Poskytnout někomu JAKOUKOLI službu až po vynuceném podpisu JAKÉHOKOLI POLITICKÉHO PROHLÁŠENÍ je diskriminační svinstvo prvního řádu. A kdo to nechápe – bez rozdílu na politický názor – bude muset prožít asi dost velké utrpení, než konečně pochopí, jak zásadně důležitá věc mu unikla. Tohle je právní rozhodnutí z hlubin třicátých, čtyřicátých a padesátých let.
Tímto můžeme klidně zakázat ubytování komukoli za cokoli. Takže budeme nutit muslimy, aby podepsali prohlášení, že odsuzují teroristické útoky? OPRAVDU? Budeme nutit Židy, aby se káli za osady na palestinských územích? Budeme tlačit na lidovce, aby se omluvili za inkvizici? Neubytujeme žádného komunistu (nebo mu neposkytneme žádnou veřejnou službu), dokud se neomluví za všechno, co komunisté napáchali od říjnové revoluce 1917? Nehneme ve službách prstem pro členy ODS, dokud nám písemně nepotvrdí, že odsuzují privatizaci a všechny zločiny kolem ní?
Pokud to pan soudce myslí vážně, pak ale ihned zrušme do jednoho všechny antidiskriminační zákony a ustanovení v jednotlivých normách. Ale soužití tohoto nesmyslu s antidiskriminačními zákony je nemožné, šílené.
Uf. Musím říct, že tohle, co vypadlo z Ústavního soudu, je neuvěřitelný paskvil, atomovka v našem právním řádu. Pokud nebude odstraněna, nikdo nedohlédne, jakou paseku nadělá. Můžeme si být jisti jen tím, že hodně velkou.“
A já ve svých komentářích jinde a v e-mailech svým známým k tomu ještě dodávám - skvělé disentní stanovisko k většinovému rozhodnutí soudců Šimíčka a Šimáčkové k nálezu připojil třetí člen senátu US Ludvík David - od str. 11 zde - https://www.usoud.cz/fileadmin/user_upload/Vedouci_OVVP/Agenda_de_Porta… a dále kladu otázku "Jak by asi Šimíček s Šimáčkovou rozhodli, kdyby tentýž nebo jiný hotel nebo podnikající subjekt odmítl své služby poskytnout Američanům v souvislosti se zločiny establishmentu USA, např. bombardování Srbska (Jugoslávie/ v roce 1999, nebo s agresí vůči Iráku bez souhlasu Rady bezpečnosti OSN na základě vylhaných "důkazů" o zbraních hromadného ničení v rukách Saddama Husajna, s agresí, která ve svých důsledcích přinesla smrt mj. i půlmilionu iráckých dětí, o nichž "balkánská řeznice" MO prohlásila, že ty oběti "stály za to" /jistě to video znáte https://www.youtube.com/watch?v=RM0uvgHKZe8/, anebo by odmítali Izraelce za dosud trvající anexi Golanských výšin, pokud by jak ti Američané, tak ti Izraelci s uvedením svých plných generálií nepodepsali prohlášení, že takové jednání svých zemí odsuzují.
Ve srovnání s najisto předpokládanou odpovědí na tuto otázku tím spíše řve do světa pokleslost rozhodnutí Vojtěcha Šimíčka a Kateřiny Šimáčkové.
Rozhodnutí naprosto neobhajitelné, o němž jen doufám, že bude zvráceno /ne výrok, ten už nepůjde, ale ty kecy v odůvodnění nálezu/ rozhodnutím pléna Ústavního soudu, které by za tím účelem podle mého názoru, mělo zasednout. A pokud ne, tak - tak vlastně co? Komu na právu a spravedlnosti při lámání "chleba" přes politiku a servilitu k JFPRF (Jednotné frontě proti Ruské federaci) ještě vůbec záleží?
L.
Az sa ten bumerang
vrati, ked niekto neubytuje cigana a povie, ze nesuhlasi s Romea and co. :D :D :D
V USA aspon maju hlasovanie, ked sa US k niecomu vyjadruje.
Tu dostal sudca zakazku, najst sposob, ako legitimizovat rasizmus na rusoch. Len zabudli, ze su aj ine spolocenstva - i ked nie zrovna v modnej politickej vlne, voci ktorym moze mat niekto vyhrady.
Lipold a ostatní spodina…
Lipold a ostatní spodina kavárny si pucuje boty o Jágra.
http://blog.aktualne.cz/blogy/jan-lipold.php?itemid=33951
Jágr u mě stoupl o 100% v ceně. Umí jít proti proudu sraček.
The Saker k ukrajinským…
The Saker k ukrajinským prezidentským volbám:
http://www.zvedavec.org/komentare/2019/04/7893-zelenskyj-vyhral-nad-por…
Shoduje se to s tím, co jsme tu vykydali.
Píčus si píchnul příchod...
Píčus si píchnul příchod v 10:17, takže od tý doby to tu má smysl zas číst až po pročištění, tj. zítra.
To elfům začíná šichta dost pozdě - až po desátý hodině.
Asi je nechávají páníčci pěkně vyspinkat, aby pak mohli mlít na netu tím větší kraviny...
To je jeho tradiční doba příchodu
někdy se ukáže už v deset, zoufalec :-))
Tohle zrovna v našem…
Tohle zrovna v našem mainstrému taky moc nefrčí:
https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/201905029782569-dukovany-jsou…
Ad Tass 02. 05. 2019, 10:35
Majka : Podstata věci je jednoduchá KAPITALISMUS....
odpověď multinicka: Vy si vážně stále myslíte, že to, co je v EU, je KAPITALISMUS?
Fito: Jak se jmenuje systém, ve kterém třicet let žijeme?
Odpověď: Liberální demokracie....... vaše pravda, pokud není objektivní, opravdu nemusí být pravdou někoho jiného....
Multinickovi:
A co v případě, kdy údajnou "neobjektivní pravdu" vyvracíte lží, pramenící z neznalosti? Vy pravdou nazýváte tvrzení, že slovo "kapitalismus" lze nahradit pojmem "liberální demokracie"?
Demokracie s jakýmkoliv přívlastkem je POLITICKÝ režim, zatímco kapitalismus je EKONOMICKÝ systém (kde je vše podřízeno zisku). Kapitalismus a LD jsou dvě naprosto rozdílné věci, které někdy fungují spolu, jindy zas mimo sebe. Nelze je zaměňovat ani vzájemně nahrazovat.
Vidím, že si dnes zas multinick bude pochvalovat, jak si "zadiskutoval...
Díky Alfě-Betě.
Díky za dovysvětlení ostatním PRAVDU hledajícím a ne jen svoje (namnoze bludy flašinetově) hlásajícím.
Obecně:
Nemocní lidé by se měli léčit, ale co s tím, když nemocný neví, že není zcela zdráv?
No tak někdo onanuje slovně zde a snad to alespoň jemu (jim) dělá dobře.
I tolerance ale má své meze a také i úklid průjmu se nějak zasekl, snad to Vidlák nevzdal ..........
pro Majku
To není nemoc, to je absence soudnosti u jednoho blba. Proto neví... Mám kopřivku z lidí, kteří si "ulevují" na veřejnosti a Vidláka je mi líto, ten přeci umí využít čas na spoustu jiných a smysluplných činností.
Vidím, že budu muset z čistě praktických důvodů změnit nick. Tohle byl před časem momentální nápad (blbý, nedomyšlený), nedá se to skloňovat, ani tím oslovovat. Oznámím to. Dobrou noc
Tak tohle Babišovi, Jourové…
Tak tohle Babišovi, Jourové a tomu spolku, co kandiduje za ANO vůbec nevěřím.
https://www.idnes.cz/volby/evropsky-parlament/2019/ano-start-kampane-vo…
Neměl jsem problém ANO volit v komunálních volbách, protože měli oproti jiným stranám kvalitní kandidátku. Ale když se podívám na to, co chce za ANO do EP, ani náhodou.
Koukám, že se do toho Bureš…
Koukám, že se do toho Bureš zase pěkně opřel. Samé odhodlané výrazy, statečné řeči, spousta práce vizážistů a PR agentur a po volbách zase všem zůstanou jen ty oči pro pláč.
Mně může napadnout jen jediné: „Ach, svatý Václave, vévodo české země, není již konečně čas?“
Jen mě zajímá, jestli Charanzová a zbytek toho ansámblu bude zase zvedat ruce pro různé sankce a odsudky proti České republice, pokud bude naše chrabrá vláda (samozřejmě pouze opět na oko) protestovat proti připrchlencům a jejich umísťování v naší krásné malé zemi.
Charanzová
Dita Charanzová a Věra Jourová nehájí zájmy voličů ANO, ale přesně opačné. paradoxem bude, že někteří je zvolí do europarlamentu, i když obě dvě dámy budou konat přesně proti zájmům voličů ANO. Možá ale voliči ANO zůstanou u voleb do europarlamentu doma. Vím o pár lidech, kteří do Poslanecké sněmovny volili ANO, ale na volby do europarlamentu nepůjdou. Můj hlas ANO nezíská.
Přiznám se, že můj hlas ANO…
Přiznám se, že můj hlas ANO nikdy nemělo a děsil bych se doby, kdybych o něm pro ně začal uvažovat. Charanzová se relativně výrazně prala za práva držitelů zbraní, tak měla mé sympatie, když jsem ale pozorně začal sledovat za co a jak hlasovala, velmi rychle je ztratila.
Nemám rád Okamuru. Opravdu nemám, ale přesto přemýšlím, že se tentokrát voleb do ojrosajuzu zúčastním a hodím to panu Davidovi.
Jsem ale pořád na vážkách. Již mnohokráte jsem takto vložil svůj hlas někam, kde se to ukázalo být stejnou tragédií, jako u kohokoli jiného. Fakticky se voleb neúčastním již delší dobu. Proč, to jsem napsal v některém z minulých vláken. Zkrátka nevidím člověka, ať již s lucernou, či bez.
Vidláku, Sarter začal…
Vidláku, Sarter začal vysírat pod nickem Tass :(
Tass
Asi se cítí být Rusem, když si dal nick tiskové agentury SSSR. Jojo, zprávy TASS je zplnomocněn prohlásit, že ... jsou dosud živé.
Já si anexi představuji
jako události z 15.3.1939. Tehdy nás anektovalo Německo, které z nás má dnes svou kolonii, z níž vysává nadhodnotu z práce otroků. Událost z 21.8.1968 nebyla anexe, ale okupace. Okupovala nás vojska spřátelených armád, zalezli do kasáren a udržovali českou loutkovou vládu u moci. Dnes udržují u moci loutkovou vládu konfidenta bureše + socanů komunisti. To jsou paradoxy.
anexe a okupace
Je take anexe a Anexe a nebo i ruzne okupace. Okupace v roce 1968 je nesrovnatelna treba se zasahem americanu v afghanistanu, vietnamu atd.
Meril bych to poctem mrtvych (civilistu i vojaku) za rok at se to da pekne porovnat a muzeme si udelat zebricek.
Tak pozor, většinou s Vámi…
Tak pozor, většinou s Vámi souhlasím, ale tady bychom si nerozuměli. Tedy my dva asi rozuměli, i když mě k tomu roku 39 sedí spíše ta okupace. Musíme si uvědomit jinou věc a snažit se chápat události v širších souvislostech.
Rok 1939 pak byl pouze rokem, kdy jsme spadli pod dobrotivou, trpělivou a ochranitelskou náruč Velkoněmecké říše, čemuž odpovídá i název Protektorát Čechy a Morava. Německá vojska nás přišla tedy de-facto ochraňovat před hordami z východu a tudíž pro naše dobro. Následné „Endlösung der Tschechischen Frage“ bylo jen citlivým a ohleduplným plánem zaměřeným na ozdravění České společnosti.
Pravda, při té ochraně, která mj. trvala 6 let, zařvalo asi tak 360 000 Čechoslováků, jenže to je zkrátka jen taková drobnost, protože jejich oběť "za to stála".
Souhlas s definicemi. V…
Souhlas s definicemi.
V souvislosti s okupací bych ale řekl, že tam hlavní důvody byly vojenské - mít vojáky a rakety co nejzápadněji. Českou loutkovou vládu 89. už nedrželi, spíš naopak.
*Karel Havlíček Borovský: …
*Karel Havlíček Borovský:
Za pravdu je různá sazba, jednou pomník, jindy vazba. Kdo jí řekne dřív než včas, tomu pravda zláme vaz.
Pozor !!!
Admirále, jsou to asi tak dva nebo tři dny co jsem sem tuto básničku vložil a celou. Bylo to v debatě o pravdě. Takže pravda je taková, že básničku složil pan Žáček z Vlašimi a ne nějaký kriminálník Borovský.
Dovolím si nesouhlasit ..
Ač budu asi opět v menšině, dovolím si vyjádřit svůj názor:
Pokud poskytuji nějakou službu (mimo služby veřejné), pak bych měl mít právo si stanovit i podmínky, za jakých tu službu poskytuji. Samozřejmě s omezeními, které chrání před zmanipulováním, podvodem atd. (tím rozumím např. jasně a dopředu oznámené podmínky, ujednání o rozsahu služby, konečné ceny atd. - prostě to co by mělo být ošetřené zákonem, aby nějaký šmejd nemohl podvádět a okrádat).
Nicméně samotné podmínky za jakých službu poskytuji by měly být jen na mě a na mých zákaznících - počínaje cenou, konče třeba podmínkou vlastnit růžového slona. A je otázka trhu a zájmu, zda bude má služba i s danou podmínkou žádaná a moje podnikání výdělečné.
A ano. Uvědomuju si, že to povede např. k necikánským hospodám. K barům, kam nesmí děti. K holiči, který stříhá jen dohola atd. Ale proč mi má sakra někdo nakazovat koho mám obsloužit ve svém podniku?
Re: Hlas z Vysočiny Pokud by byli
tolerováni VŠICHNI podnikatelé s tímto přístupem, nevidím problém.
Zkus si pořídit hospodu a dát na dveře ceduli "cikorkám vstup zakázán". Takoví už tu byli a flastry byly mastné.
Takže nejde o nějaké debilní vymáhání podpisu proti vůli zákazníka, nýbrž PŘEDEVŠÍM o jednostrannou diskriminaci.
Cikorek netřeba.
Naprosto ekvivalentním případem je cedule: "Ubytováváme pouze Izraelce, kteří podepíší prohlášení, že neschvalují protiprávní anexi Golanských výšin". A ty reakce bych si vyloženě vychutnal.
AKCENT, prostě prst na tepu doby!
Tam by ÚS (stejný soudce) zřejmě nejspíše nalezl, že to není LEGITIMNÍ cíl ani PŘIMÉŘENÉ prostředky, třeba proto, že to bylo dávno (anexe Golan) a nás se to už netýká ....měl ubytovatel protestovat takto tehdá.
Tedy něco ve smyslu, že už neexistují objektivní a rozumné důvody pro odlišný přístup k nějaké jen vybrané skupině hostů........
Vždyť i v diskutovaném Nálezu ÚS je jasně uvedeno:
"Názorová odlišnost Ústavního soudu a Nejvyššího správního soudu je proto dána „pouze“ v HODNOTOVÉ oblasti, tzn. odlišným akcentem na některé základní HODNOTY."
NSS říká něco ve smyslu že požadavek, aby JEN určitá skupina zájemců o službu (tedy množina spotřebitelů) musela pro přístup k ní projevit a podepsat s adresou jakýkoliv politický či jiný názor je neobhajitelné, pod co se já podepisuji také.
ÚS říká, že obhajitelný v TOMTO případě(protože Krym.....) prostě JE.
Což je samo o sobě šílené a i soudci ÚS (dva kusy) tak vyjádřili pregnantně svůj politický názor, což je ještě šílenější!
A ještě i NSS v Nálezu tito dva soudci Ústavního soudu vyčetli, že při jednání o obyčejné diskriminaci spotřebitele nezohlednil toto:
"35. V tomto ohledu Nejvyšší správní soud nedostatečně zohlednil okolnost, že anexe Krymu byla učiněna v jednoznačném rozporu ...."
Politický názor mít i soudci samozřejmě mohou, ale vtělit ho do nálezu ÚS takto řvavě, je pro mne šílené............a tady nedělají tito soudci "dobře s těma sirkama, ..........."
Vlk
považuje EU za dobrý nápad a ČT za záruku demokracie. Jeho největší nepřátelé jsou SPD a čeští "náckové". To se jeho články vine jako červená nit. Jinak jsou jeho analýzy čitatelné a ohledně ukrajinského majdanu odvedl kus kvalitní práce. Bohužel příliš stojí o to být za každou cenu intelektuálem a to mu škodí. Ostatně na svém webu zakázal diskuze, protože pravda bolí.
Cesta do pekel je dlážděna dobrými nápady
Když přijel Ghándí do Evropy, novinář se ho škodolibě zeptal: Tak co říkáte evropské civilizaci?
Ghándí zadumaně odpověděl:
"Evropská civilizace?
No, nebyl to špatný nápad...."
Vážení diskutující
(jen a pouze vážení), dovoluji si připomenout, že byť i jen pokus vysvětlit omyly a hrubé chyby entitě, která mj. považuje nagy-kalouskovsou famiglii za "slušnou", je jen ztrátou drahocenného času. Lze se ale dobře bavit, co všechno zřejmě v jistých bublinách myslí vážně. (Ale stejně jako kdysi platí axióm, že nikdo nemůže být současně inteligentní, "u nich" a zároveň to myslet vážně. Je-li entita evidentně u nich a podle všeho to myslí vážně, pak z toho logicky vyplývá ... např. ona principiální nevysvětlitelnost chyb.)
PŘÁTELÉ,
chápu, že je nesmírně svůdné pouštět se do (zdánlivé) diskuze se (z)jevem "Sartr a jeho virtuální štěňátka".
Pro očkované jedince to může být dobrý trénink, pokud si rádi pinkáte proti zdi, máte neomezené množství času a nenapadá vás nic smysluplnějšího než si nekonečné hodiny ověřovat, nakolik se úhel odrazu skutečně rovná úhlu dopadu.
Občas to vypadá, že se nejedná o elfího sertra, ale o sousertří.
Možná o rozsáhlejší projekt jednoho školitele a žáků, snažících se postoupit v hierarchii
oé stupínek výš. Nasvědčovala by tomu změna baletních figur i jazyka.
Nicméně lze připustit, že by se mohlo jednat i o ambiciózního sólistu, třeba o bakaláře elfismu z masaryčky, který dostal rozložení Kadů jako svou bakalářskou práci.
V tom případě si dovedu představit strašlivé účinky, které by na něj mohl mít verdikt jeho školitele, který by zadumaně prohlásil:
"Kolego Sertre, obávám se, že pobyt v Kydech se nevratně podepisuje na vaší duševní kondici! NEPORUŠITELNOU ZÁSADOU elfismu je vyvarovat se za každou cenu tomu, abychom sami uvěřili byť i jedinému argumentu z těch, kterými se snažíme vymýt mozky našich upřímných protivníků!
Je mi líto, ale čím dál tím víc se mi zdá, že jste se, kolego Sertřeaspol.e, natolik položil do role, že VY SÁM začínáte občas zblble věřit tomu, co tvrdíte jiným!"
Pokud by tomu tak bylo, jistě by to byla pro Sartra smrtelná urážka, já osobně bych si nikdy netroufl jej z očí do očí z něčeho takového obvinit.
Ale kdyby to nedejpánbu byla pravda, sám Sartr by šéfovi uvěřil a šéf-otcovská osobnost by byl pro Sartra zbožňovanou autoritou, muselo by to toto náhlé prozření mít za následek výbuch nenávisti, následovaný duševním zhroucením a rozpadem osobní integrity.
Naštěstí pevně věřím, že sartr není takový plp, aby věřil svým vlastním (či vlastnoručně zkopírovaným) pseudoargumentům.
*****
Doporučená literatura:
Fr. Koukolík: Vzpoura deprivantů
Fr. Koukolík: Úvod do stupidologie
Vidíte, holube
Vy nevěříte, že je až takový plp a je to bráno jako "napadení" ... každýmu sem to na týhle točně říkal, nemá to cenu, nemá to cenu, nemá to cenu ... ještě že už chudince končí pracovní doba, dneska měl zkrácenou.