Okamura bude vládnout příště

Autor
Štítky

Po volbách nebude vládnout ten, kdo má pravdu, kdo je morální a kdo má hluboce zakotvený smysl pro čest. Nebude vládnout ten, kdo to myslí dobře, kdo do toho dal všechno, kdo ukázala charakter i srdíčko. Po volbách bude vládnout ten, kdo od prezidenta dostane nominaci na premiéra a komu dá důvěru většina v poslanecké sněmovně. Tečka. Jestli to k tomu navíc bude člověk čestný a charakterní, to je jen příjemný bonus, ovšem není nijak vymahatelný. Vládnout bude ten, kdo poskládá většinovou podporu.  

Já se Vidlácky snažím politiku analyzovat právě podle tohoto kréda. Já nehledám, kdo je v politice morálnější, kdo chce pro tento národ to největší dobro, kdo je charakternější a morálně vyspělejší. Neporovnávám u politiků ideály, protože zpravidla žádný premiér před volbami vůbec netuší, jaký okruh problémů se na něj pak sesype a co bude muset v dnešním zdivočelém světě řešit. Jen si to vezměte - Babiš rozhodně nebyl zvolen, aby řešil pandemii. A přece na tom nechal prakticky půlku svého funkčního období. Stejně tak nikdo neví dne ani hodiny, kdy si nějaký americký deep state řekne, že je načase se domluvit s Ruskem/Čínou/Asadem/Íránem/Ukrajinou (nehodící se škrtněte), případně že se vytvoří celý nějaký nový pakt a najedou bude naše země i přes všechny Vrbětické snahy a další rektální alpinismus vržena do nové situace a nikdo neví, jak se to vlastně bude řešit. Stejně tak je docela dobře možné, že dojde v zimě na nějaký ten blackoutek a je klidně možné, že příští léto už nebudou existovat ani emisní povolenky ani EU.  A ani deset Babišů, dvacet Bartošů, padesát Fialů a jeden Okamura v této chvíli netuší, co z toho bude a jaké možnosti řešení budou existovat. A já to samozřejmě také nevím. 

Já osobně se při politických analýzách soustředím na primitivnější cíle. Snažím se zjistit, kdo bude mít většinu. Snažím se odhadnout co se dá udělat pro větší volební úspěch a jak by se dalo jiným jejich snahu zhatit. Sleduju, co voliče přitahuje a co je naopak odpuzuje. A tvrdím, že pro volby je důležitější, jak se věci jeví, než jaké doopravdy jsou, protože volič volí nikoliv podle objektivních skutečností, ale podle své víry. Politik totiž nejdřív slibuje a pak teprve volič volí. Obráceně to nejde. 

Do voleb je ještě víc než čtrnáct dní. Ty nejzajímavější věci se teprve stanou. Zbraně hlavních kalibrů jsou zatím stále pod maskovací sítí a vystřelí tak někdy po  svatém Václavovi. Přes očekávanou nejistotu vývoje bych vám dneska rád nastínil jeden povšechný pohled, který podle platí, ať se ještě stane cokoliv. 

Alternativa to má podle mě letos poměrně jednoduché a přehledné.

O Spolukoalici a Pirátostánu se nemusíme bavit. Tam je názor alternativy dlouhodobě zcela konzistentní. Všichni ojrohujeři a předávači moci do Brusele či předávači vlivu nadnárodním korporacím, ti prostě alternativou voleni nejsou. Protože na jejich blbé nápady jsme vždycky doplatili. .  Zůstává zde vlastně jen drobná nejistota - kam zařadit euroskeptickou ODS. Ale ta nám to usnadnila sama a ústy svého předsedy se hlásí do holportu s těmi, co by tu zítra chtěli mít euro a ještě větší smršť ojropravidel. 

Stejně tak není nutné se bavit o Okamurovi. Ten má svoje priority víceméně pořád stejné - pryč z EU, nepřijímat žádnou ojroměnu, obnovit české zemědělství i průmysl, držet politiku všech azimutů, přijmout zákon o obecném referendu. Jak jsem už psal, dějinný vývoj jde přesně tímhle směrem. EU jde do kytek po všech stránkách a s ní celý dnešní západ. Koneckonců čtvrtá nejvyspělejší ekonomika - Německo se dopracovala k tomu, že se bojí nedostatku proudu v tuhé zimě. Je k tomu zapotřebí něco dodávat?  Tento trend se nijak neotáčí, naopak se urychluje a  tak se program SPD postupně stane programem všech, protože ti co ho mít nebudou, ti prostě projedu volby. Budoucnost směřuje k tomu, aby měl Okamura pravdu a vlastně žádnou kampaň dělat nemusí. Tu mu teď dělá EU sama. 

Velkou neznámou zůstává Babiš. Na jedné straně přítel Viktor Orbán, na druhé straně skvělá ojrokomisařka Jourová. Na jedné straně přiznání se k obyčejným pracujícím lidem, fotka se zmijovkou, zdůraznění, že si Andrej kdysi sám postavil svépomocí barák. Na straně druhé pak holdingové impérium ve čtyřech zemích včetně Německa a určitá závislost na dotacích. Na jedné straně pokusy o rektální alpinismus směrem k EU, okaté spojenectví s USA, na straně druhé ho v EU nesnášejí a možná i jinde a tak mu nic jiného než český volič nezbývá. Na jedné straně splnění programu ODS a ČSSD zároveň, protože snížil daně a zároveň zvedl přídavky, k tomu máme skoro plnou zaměstnanost, na straně druhé rozběhlá inflace, rostoucí zadlužení, pandemie s třiceti tisíci nadbytečnými mrtvými, neschopnost tvrdého a zásadového postoje. 

Ode dneška do voleb budu razit heslo, že bychom si letos Babiše vlastně měli definitivně vyzkoušet. Přestat spekulovat, na které straně stojí, protože to v této chvíli neví ani on sám.  Měli bychom ho donutit, aby se ke všem těmto otázkám musel postavit. Donutit ho, aby musel jasně říct, kde stojí a aby to musel říct nejen nám - občanům České republiky, ale aby to musel říct jasně a zřetelně i unijním šíbrům. 

V principu je to jednoduché:

1.  Vy co Babišovi věříte, tak mu to prostě hoďte. Takových lidí je poměrně hodně, Babišovo vítězství se v podstatě předpokládá. Zeman ho jmenuje premiérem. 

2. Vy co Babišovi nevěříte, vy to hoďte Okamurovi. I za cenu, že polojaponce nijak nemilujete. I za cenu toho, že jste to chtěli hodit Trikolóře, Šlachtovi nebo Volnému. Běžte a hoďte to SPD. Pokuste se o to, aby SPD byla silnější než ODS, nebo ještě lépe než celá Spolukoalice. Neubírejte Oamurovi, netříštěte hlasy. Dostaňte Okamuru na druhé místo. 

3. Vy, co si rozmýšlíte mezi Babišem a Okamurou, vy to hoďte Okamurovi. Babiš bude mít i bez vás dost hlasů na vítězství. 

4. Vy, co chcete volit ČSSD nebo KSČM, vykašlete se na to a všichni to hoďte Okamurovi. 

Letos je rozumné dosáhnout dvou věcí - aby ANO + SPD měly ve sněmovně většinu a zároveň aby ANO + ODS neměly ve sněmovně většinu. Aby pro Babiše existovala jedině koalice s SPD a nebo pak nějaká velká široká kočkopsí koalice se Spolu a možná i s Piráty.  

Jourová už se ozvala, že ANO s SPD vládnout nesmí, protože by to naštvalo EU. Jourová je Babišova kamarádka.

Zároveň vláda s SPD by se už hodně podobala Orbánovskému Maďarsku. Orbán je Babišův kamarád.

Ať se nám Andrejko rozhodne, který kamarád je pro něj důležitější... Ať nám všem ukáže, kde bije jeho srdce, ať nám ukáže svojí prohnanost, ať klidně kličkuje, ale v tomto ohledu se to jasně vyjeví. Ať to vidíme nejen my, ale i Orbán a EU. 

Pokud SPD a ANO budou mít ve sněmovně většinu, všechny líbodémo strany přilezou, budou se u Babiše lísat a dělat z nouze ctnost, že zachraňují republiku z rukou xenofobního Okamury.

Pokud by Babišovi k vládě stačila místo SPD sama euroskeptická ODS, tak to ještě nebude úplně průkazné, ale pokud bude k takové vládě ještě Babiš potřebovat i Pekarovou, Jurečku a nebo třeba Rakušana, tak není co řešit a nebude těžké voličstvu ukázat, že se s podporou oligarchy moc netrefili. Navíc taková vláda nevydrží dlouho... za dva roky budou předčasné volby a hnutí ANO skončí na smetišti dějin, protože není nic horšího než zhrzená očekávání. 

Pokud si Babiš vybere Okamuru a půjde do holportu s ním, ukáže celé EU a vlastně i svým americkým kamarádům, že věci se už mají trochu jinak. Že je u nás voličská síla, kterou je nutno brát vážně i kdyby se Biden vzteknul.  A nám to zřetelně ukáže, že Babiš sice nemá sám žádné ideály, ale je pořád pragmatik, který jde cestičkami klikatými a nevadí mu měnit cíle, když se mění situace. 

V ideálním případě potřebujeme zabránit tomu, aby existovala varianta ANO a samotné ODS. Potřebujeme, aby Okamura dostal někde okolo dvaceti procent a možná i víc. Potřebujeme, aby dostal všechna ta procentíčka od Trikolóry, Šlachty, ale i od Volného nebo té Švýcarské demokracie. Potřebujeme, aby ideálně uloupl pár procent i od ANO. Aby se vláda dala buďto snadno složit mezi ANO a SPD a nebo velmi blbě složit mezi ANO a líbodémo. 

Já nevím, jak se v takovém případě Babiš rozhodne.  Ale ať si musí vybrat mezi Jourovou a Orbánem. Pro mě by to byl naprosto dostatečný výsledek voleb a byl bych naprosto spokojený, kdybych tohle mohl dostat. Já o tom pak budu psát. Bez ohledu na to, jestli Andrejko moje tajná přání vyplní nebo zavrhne.  Ať je Andrej nucen se rozhodnout. Ať nemá žádnou záložní variantu, kde by mohl tvrdit že ODS je také euroskeptická a proto raději povládne s ní.

Všechny volby nových malých stran jsou vyhozenými hlasy i v případě, že se některé do sněmovny dostanou. Protože dohromady dají možná těch deset procent, ale koaliční potenciál mají naprosto nulový. Všechny jsou vlastně ještě radikálnější než SPD, všechny mají krátkou a podivnou historii. Já neříkám, že jsou primárně špatné, ale jejich volba celkem spolehlivě zařídí, že Babiš bude vládnout s ODS a varianta s SPD bude až tou poslední možností. Volný blok uškodí jedině Okamurovi a skoro bych se vsadil, že ty čtyři procenta pro Volného budou znamenat, že vládu složí Pirátosán se Spolukoalicí. Což všechny příznivce Volného bloku jistě potěší, protože to bude lepší než vláda Babiše a SPD. 

Podle mě je letos v našem zájmu, aby SPD byla bohatá nevěsta s velkým věnem. Aby se ženichovi sakra vymstilo dát jí košem. Ať má Babiš na výběr Okamuru a nebo všechny ty Bartoše, Rakušany, Jurečky, Pekarové, Fialy dohromady... ať s tímhle materiálem skládá vládu, ať si to užije... Tomio pak celkem spolehlivě bude vládnout příště a zřejmě na nebudeme ani  dlouho čekat. 

PS. Poznámka těm, pro které covid neexistuje a toto zjištění je pro ně ta nejdůležitější věc na světě:  Okamura je také proti covidovým opatřením, takže upřednostněním SPD před Volným blokem nic nezkazíte... 

 

  

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.5 (136 hlasů)

Komentáře

že jsem sem nakoukla někdy kolem poledne a to byla tak skvělá diskuze, jaká už dlouho ne. Troll se naobědval a bylo po ftákách :-). Fakt mezi námi žijí takoví ubožáci?

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

Souhlas, díky takovýmhhle se tu diskuze "v kravskou řit obrací"

Průměrný počet slepic: 3 (2 hlasů)

že diskuse je jen to, kde si notujete .-))))))
Všiml jsme si, že sice "přežijete" sem tam nějakou drobnou výtku nebo odpor jiného, ale vskutku nejste připraveni na skutečnou diskusi, která je definována jako :
Požadavky na diskusi

Diskuse od účastníků vyžaduje:

věcnost: věnovat se tématu a argumentovat, nikoli napadat nebo překřikovat;
otevřenost: nevylučovat nikoho, kdo může k danému tématu přispět;
poctivost: podstatné informace nesmějí účastníci zatajovat nebo tvrdit něco, čemu sami nevěří;
trpělivost: pochopení argumentů druhého může vyžadovat čas;
zdvořilost, která vyjadřuje společný zájem všech na každé věcné informaci.

Průměrný počet slepic: 1 (1 hlas)

Dobře jste ty požadavky opsal, teď už je jenom pochopit a chovat se podle toho. Musel byste však na to mít. Jste to vy, kdo tu pořád vykřikuje o pravdě? Před pár dny jsem tu četla vaši "diskuzi" (už to nikdy neudělám) už nevím s kým o ekonomice. kde jste tvrdil naprosté stupidnosti. Lež na lež, čísla vycucaná z prstu, jen abyste se dostal ke svému propagandistickému závěru, navíc z toho čišelo, že pouze opisujete odněkud, aniž byste téma znal. Opsat fráze je snadné, ale spojit je do celku, který bude dávat smysl, to už chce myšlení. U trollů nedostatkové zboží.

To, že někdy lidé spolu souhlasí nebo nesouhlasí je v našem světě docela normální, to jen trollové jsou vycvičeni k zásadnímu nesouhlasu s kýmkoliv, kdo myslí jinak. Nechápu, proč sem lezete, když tu nikdo není "připraven na vaši diskuzi"? Ostatně říkat "diskuze" jednostrannému hanobení oponentů, politiků, bezostyšnému lhaní a opisování floskulí, kterým stejně nerozumíte, je docela drzé. Je jen dobře, že v tomhle tady přikyvovače nenajdete. Ale vy si určitě poradíte. Troll s trollem si pokecá nejlíp, nakonec i za to jste placeni.

Zásadně na trolly nereaguji, tohle je výjimka po dlouhé době a zas na hodně dlouho, tak si toho važte.

P.S. Pan Hruška není žádný chudák, něco napsal a já jsem s ním souhlasila. On už se ani nezapojil, tak jak jsem ho zneužila? Můžu to napsat kamkoliv. To vy zneužíváte Vidlákovy kydy, kde o vás nikdo nestojí, kam jen opisujete ty vaše lži. Individuum, které se za prachy propůjčuje ke lhaní a štvaní a ohání se silnými slovy, jako je pravda. Je mi z vás nanic. Howgh!

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)

okopíroval .-))))
1. věcnost: věnovat se tématu a argumentovat, nikoli napadat nebo překřikovat;
Přitom vy sama reagujete naprosto nevěcným způsobem (nejen že přes třetí osobu, ale jen útoky v osobní rovině), a na naprosto něvěcné reakce petra w., který, mimo jiné, mne také nazval zmrdem ještě předtím, než jsem se já dostal k reakci

2, otevřenost: nevylučovat nikoho, kdo může k danému tématu přispět;
Tak tohle snad ani nemusím komentovat, kolik z vás by bylo nejraději, kdyby někteří zdejší byli vyhozeni správcem fora, včetně vás

3. poctivost: podstatné informace nesmějí účastníci zatajovat nebo tvrdit něco, čemu sami nevěří;
Já za sebe to naprosto respektuji. A tenhle bod u nikoho z vás moc nezkoumám, leda když se prokecnete, jinak beru automaticky, že ani vy netvrdíte něco, čemu sami nevěříte

4. trpělivost: pochopení argumentů druhého může vyžadovat čas;
Také asi zbytečné zde komentovat. je tu pár lidí, kteříé se zajímali a nechávali si vysvětlit názory, většina z vás však jakmile se jedná oo "jinou pravdu než vaši", tak už - alespoň tedy verbálně - točíte kolečkem jak bodnutí vosou a rolujete a rolujete, okamžitě po prvním příspěvku, to je asi ta trpělivost a snaha pochopit :-))))

5. zdvořilost, která vyjadřuje společný zájem všech na každé věcné informaci.
berme to jako nějakou základní slušnost. tak se laskavě podívejtye, jak mne někteří nazývají od první chvíle a všechno hrnou jen přes osobní rovinu, stačí "sáhnout" na babiše nebo nějakou jejich pravdu :-))))))

V té ekonomické diskusi jsme já předkládal fakta a čísla z veřejně dostupných zdrojů .-)))) víte, paní alice, já to mám celkem snadné : když tu někdo z vás napíše pitomost nebo dokonce lež, a já mám důkaz, že to je pitomost, nebo lež, stačí mi předložit vám odkaz na zdroj usvědčující vás z toho lhaní nebo omylu. Vy to nezvládáte proč? :-)))) protože žádný takový zdroj nemáte a jen si to cucáte z prstíčku? :-)))) vy nemusíte souhalsit s mojí interpretací čísel, ale pak musíte předložit logičtější konstrukci, než předkládám ve své interpretaci já. kdo může za to, že to nedokážete, protože to mnohdy ani nejde? .-))) proč se pak vztekáte jak malé děti, že nejspíš nemáte pravdu, a chcete to řešit vyobcováním toho, kdo vám ta data poskytl? .-))))
Když já neznám téma, ale vy ano, omlaťte mi to o čumák, lepšími daty, lepším vysvětlením :-)))) zbavíte se mne nejsnadněji, když si uvědomím, že se fakt permanentně pletu a nemám co říct, odejdu sám, nebojte :-))))

Ta vaše věta o nesouhlasu s každým, kdo myslí jinak, je pikantní - a platí mnohem víc na vás, než na mne. Já s těmi, s ekterými nesouhlasím, naváži diskusi a vysvětlíma doložím co nejvíc své postoje. A co uděláte vy? :-))))) No přečtěte si vaši reakci na mne přes chudáka pana Hrušku :-)))))))))))
Nejedná se o jednostranné hanobení oponentů, naopak, já jsem zde některými z vás hanoben MNOHEM VÍC A NAPROSTO BEZ DŮVODU
Pokud máte pocit, že jsme někde bezostyšně lhal (což se ale nepozná podle toho, že vám se to nelíbí :-)))) ), předložte a doložte pravdu
Povídejte, jaké floskule a kde opisuji? Proč si myslíte, že svoje příspěvky nejsem schopen napsat sám, max s využítím kopií ze zdrojů, kterými svoje postoje dokládám?
Jak víte, že tomu nerozumím. Neurazila jste mne právě?
Jste schopna si přiznat, že už jen tady v tom vašem prostředním odstavci jste se zachovala jako hysterka, kdy vlastně porušujete všechna ta pravidla diskuse, co jsem okopčil a vy s nimi souhlasila? Všechna?
Já si vážím pouze toho, kdo nebo co za vážení stojí. To rozhodně není člověk, který umí jen prskat, lhát a urážet, navíc zcela bezdlůvodně, jak jste právě předvedla. Takže buďte v klidu - nebudu si vaší reakce vážit, protože není proč. Jen pro vaše subjektivní dojmy - to fakt nestačí :-)))

Pan Hruška je chudák, v podstatě jste ho znásilnila, když jste "přes něj - jeho prostřednictvím" vykřičela svůj bol a mindráky ze mne - nemohl se bránit :-)))) I když věřím, že by sám svoje tělo nejspíš k uvedenému i poskytl .-)))))
Já vidlákovy kydy nezneužívám. že o mne zde nikdo nestojí, není pravda - pravda je pouze to, že nejspíš většina z vás o mne nestojí.
Žádné peníze za to diskutování zde neberu, kam na ty blbosti chodíte ..-)))))))))))))
Pravda je pravda. S tím nic nenaděláte, můžete se pouze pokusit tu "moji pravdu" vyvrátit. Ale musíte to udělat věcně, trpělivě, otevřeně, poctivě a zdvořile :-)))))) A ne jen freneticky vykřikovat, že nemám pravdu :-)))))

Průměrný počet slepic: 1 (1 hlas)

Když chcete zpochybňovat něco, co jsme napsal, uděllejte to s hlavou vztyčenou přímo na mne a nevyužíbejte k tomu chudáka pana Hrušku :-)))))))) Abyste se vyjádřila k mému, ale vlastně "jakoby "nevyjádřila" .-))))
1, O rvačce mezi svědomím a povinností v Němcové tady fantazíroval pouze petr w., já opravdu ne :-)
2, V dané věci Ústava je opravdu bezmocná. Jasně popisuje, kdo se stává poslancem poté, co se nějaký jiný vzdá nebo jiným způsobem (a specifikuje i jakým, Ústava) přijde o mandát. NIKDO s tím nemůže nic dělat, protože ten dotyčný byl zvolen lidmi. Můžeme se bavit o tom, jestli je to dobře nebo špatně, nejspíš bychom se i s petrem w. shodli, že odsouzení a trestně stíhaní lidé by neměli mít možnost se účastnit voleb na kandidátkách, ale prostě to tak doteď není a tedy je hloupé se dovolávat nějakého svědomí v někom - jak jsme poslal citaci příslušného paragrafu, poslnec získává mandát zvolením, nikoli přijetím slibu kýmkoli. slib pouze složí na první schůzi poslanecké sněmovnya nikdo nemá pravomoc ho "nepřijmout". Takže jaképak svědomí, když nemáte ze zákona jinou možnost, notabene když Němcová postoj svého svědomí vyjádřila OKAMŽITĚ PO POSTUPU PEKÁRKA DO PSP, a to odmítavě, a nísledně udělala ona i ODS vše proto, aby Pekárek z ODS zmizel.
3. Lžete, pokud tvrdíte, že jsme někde napsal, že odsouzení je přijatelnější než - já to napíšu jak to je, a ne jak jste to zase fabulovala vy - TRESTNÍ STÍHÁNÍ. Najděte mi to a nebo už nelžete. Já jsme schválně vynechal jména, aby bylo jasné, o čem je řeč. Následně ale z hlediska MOŽNOSTI ŠKODIT LIDEM A ZEMI (tedy nikoli z hlediska trestně-právního, jak jste to podala) je samozřejmě i ten odsouzenej poslanec menší problém než z podvodů podezřelej premier. Ten poslanec v podstatě nená žádnou faktickou moc, max lobbovací. Premier je v úplně jiném postavení, kdy sám může rozhodovat o sobě a kdečem. PROTO ostatní premieři, s kouskem cti v těle, odstupovali, sotva se kolem nich vyskytlo i jen podezření. A na to jsme se ptal.
4, To, že někdo kradl a vraždil v době, kdy ještě nebyl v politice, ale přeci vůbec nic neznamená. Problémem je "povaha" toho člověka, že je uvedeného (možná) SCHOPEN, a ne jestli to udělal, když už byl v politice.
5. Nebudu si to ověřovat, ale pokud vím, podezření kolem čapího hnízda je známo od 2010 a vyšetřováno asi od 2011, v 2015 bylo podáno trestní oznámení. Jiný premier, z těch předchozích, by odstupoval už v 2011. V 2015 už každej. Vyjma Babiše. Pokud jste se upnula jen na vlastní trestní stíhání, i když já celou dobu píši u těch druhých i jen o podezření, a odcházeli, tak se vám omlouvám, že sjte to nepochopila, tak jako tak i 6 let trestního stíhání je docela dost, notabene když v mezičase byly jedny volby, kdy se na to mohl vyfláknout ta nějak i "bez odstupování".
6. Na závěr už jen stačí doložit, jaké lži a propagandu jsem kde použil. Ale to už tutově kolečkem přerolujete :-)))))

Průměrný počet slepic: 1 (1 hlas)
Trvalý odkaz

Mám dojem, že Okamurovi se do vlády nechce. V poslední době se několikrát vyjádřil, že do koalice půjde SPD jen s tím, kdo připustí referendum, včetně referenda o naší účasti v EU a NATO. O koalici s ANO se měl dříve vyjádřit, že s Babišem nikdy. S takovou mu zbývají už jenom KSČM.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Rodinné hodnoty podle Jurečky: Ať státní dluh zaplatí strádající senioři

„…Předseda KDU-ČSL se svěřil, že přesvědčuje důchodce o tom, že nepotřebují vyšší důchody, ale rozpočtovou zodpovědnost.

Předseda lidovců, jeden ze tří lídrů koalice Spolu Marián Jurečka, nakonec své vyjádření v podcastu Deníku N o manželství pro všechny stihl ještě během víkendu odvolat.

Možnost sestavení pravicové koalice bez Babiše je pro něj v tuto chvíli důležitější

než boj proti sňatkům stejnopohlavních párů, kterým se KDU-ČSL snaží zabránit dlouhodobě a nepochybně v tom bude pokračovat.

Do voleb Jurečkovi nezbývá než optimisticky věřit, že pořád existuje šance na porážku ANO, a podřídit tomu vše.

I když mediální zájem vyvolalo především pár vět o manželství pro všechny, mnohem víc o koalici Spolu i o roli KDU-ČSL v tomto slepenci, vypovídá, jakým způsobem Jurečka referoval o přesvědčování lidí v důchodovém věku, aby mu dali hlas.

https://a2larm.cz/2021/09/rodinne-hodnoty-podle-jurecky-at-statni-dluh-…

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

In reply to by ema (neověřeno)

Trvalý odkaz

Co bude za 25 let je dnes nezajímavá otázka. Před 30 lety jsme měli do roku 2000 dohnat v životní úrovni a v platech západoevropské státy. Je 20 let poté a v poměru jsme na tom stejně. Ti chytrolíni zapomněli, že se i západoevropské státy vyvíjejí a nestagnují.
Starejme spíš o to, co bude letos v zimě a v těch dalších 24 letech.

Průměrný počet slepic: 4.9 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

Opět překvapivě dobrý článek, který umožňuje hodně pochopit o dnešku, dnešní úloze levice. Velmi se mi tam líbí ta paralela s vývojem šlechty za feudalismu.

http://casopisargument.cz/?p=38006

Průměrný počet slepic: 3.6 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

...Hovoříme-li o zájmovém konfliktu mezi prací a kapitálem, pak je třeba dodat, že od dob Marxových se kapitál poněkud změnil. Není reprezentován podnikatelem, který vládne suverénně svým majetkem, továrnou, dolem a buduje krok za krokem vlastní koncern. Jeho představitelem je dnes spíše manažerská třída, která spravuje a ovládá majetek anonymních akcionářů. Ve správě firem je často skryta větší moc, než jaká vyplývá z jejich formálního vlastnictví.

Tento posun připomíná někdejší vývoj feudalismu. Nejprve byli nositeli moci aristokraté vládnoucí suverénně nad svým panstvím, později se reálná moc přenesla do rukou dvorské aristokracie. Starší tzv. venkovská šlechta upadla, protože nebyla na místě, kde se v rámci absolutistického státu centralizovala moc. Místo ní nastupuje nová služebná šlechta, jejíž mocenské postavení vyplývá z úřední funkce ve státním aparátu.

Dnešní manažerská třída je v podobné situaci. Reálná ekonomická moc je v rukou korporátní byrokracie, nikoliv v rukou suverénních podnikatelů....

Průměrný počet slepic: 4 (7 hlasů)

In reply to by Kadlas (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pro někoho možná zajímavé, z hlediska zkrácení si dlouhé chvíle...proč ne...ovšem ohánět se Marxem a vůbec se nepokusit o marxistickou analýzu dnešního konfliktu mezi prací a kapitálem, to je chucpe. Navíc ty žvásty o manažerské třídě a anonymních vlastnících kapitálu (např. právě že velké korporace - akciovky, podléhají velké škále regulací, na rozdíl od privátního vlastníka musí např. zveřejňovat právě že prodeje či nákupy vlastních akcií těmi manažery....).....

"Realná ekonomická moc je v rukou korporátní byrokracie" - to zní jako objev roku.
Nějaké příklady by autor nemohl uvést ? Krom nešťastníka Fulda, to je dost profláklý případ.
Nemohl by uvést například která realná konkretní moc zdražila ropu, anebo která nám chystá Green Death ? Šejkové z Kataru nebo potomci Oberfuhrera SS....možná....ale to rozhodně není " korporátní byrokracie", ti jsou jo pevně v kramflecích SVÉHO kapitálu....

Průměrný počet slepic: 2.8 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

https://a2larm.cz/2021/09/rodinne-hodnoty-podle-jurecky-at-statni-dluh-…
Silná káva ke čtení
vyjímám

"Někteří lidé, se kterými Jurečka během kampaně mluví, se prý obávají asociálnosti volební koalice Spolu, ale Jurečka je ubezpečuje, že má pevné prorodinné základy. Rodinná solidarita v jeho podání (kromě odmítání všeobecného práva založit rodinu) má ale dost svéráznou podobu. Na důchodce ve své door-to-door kampani a při osobních setkáních prý Jurečka vytahuje argument zadlužení budoucích generací, které by hrozilo s Babišem a kterému prý zabrání pravice. Tomu mají senioři obětovat i vyšší důchody, které jim slibuje Babiš. Potenciálních voličů v důchodovém věku se tak Jurečka ptá, pro co se v životě nejvíc obětovali, a když společně dojdou k tomu, že pro děti, Jurečka vytasí trumf zadluženosti příštích generací. Ty totiž budou podle klasické pravicové pohádky muset splácet naše dnešní dluhy. Vzhledem k českým zkušenostem se zadlužením si ale KDU-ČSL nevybrala nejvhodnější koaliční partnery."

Průměrný počet slepic: 3.8 (8 hlasů)

to se nám to slibuje, když nám půjčujou. Ale co až půjčovat nebudou?

Průměrný počet slepic: 3.7 (9 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

... ptá se Biden Sitting Pinga.

Průměrný počet slepic: 4.4 (8 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

nadnárodní korporace typu bank a hytlermarketových sítí.

A nestane se vůbec nic, všechno pojede dál, jako doposud...

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

Jeden z nich se ku mně přitočil a povida: “Vy ste to přesně vystihnul. To je šaškarna, co?”

https://www.novarepublika.cz/2021/09/krach-dnu-nato-v-ostrave

Průměrný počet slepic: 4 (14 hlasů)
Trvalý odkaz

"... Z Bruselu zahřmělo. Tak neomalenou (a navíc ještě veřejnou) ukázku vměšování do vnitřních záležitostí ČR, jakou včera předvedla eurokomisařka Jourová, jsme už dlouho nezažili. Patrně od dob neblahého jednání československé delegace se soudruhem Brežněvem v Čierné nad Tisou, na počátku léta 1968. "

Padněte na kolena. Brusel promluvil …
https://www.novarepublika.cz/2021/09/padnete-na-kolena-brusel-promluvil

Průměrný počet slepic: 4.4 (10 hlasů)

Ovšem chtělo by to pak mírnou úpravu Ústavy, v mezích zákona.
A sice , že "Předsedu vlády jmenuje prezident republiky a na jeho návrh jmenuje ostatní členy vlády a pověřuje je řízením ministerstev nebo jiných úřadů. Ovšem bez schválení paní Jourovou jsou tato jmenování neplatná."
A je to.

Průměrný počet slepic: 3.9 (8 hlasů)

In reply to by Jožinek Chlorků (neověřeno)

Trvalý odkaz

JCh: "...Ovšem bez schválení paní Jourovou jsou tato jmenování neplatná."

***
...pozměňovací návrh vypouští "paní Jourovou" a nahrazuje "Reichskommissariat Ost", zbytek věty zůstává neměnný.

Průměrný počet slepic: 4.6 (9 hlasů)

Jourová dala jasně najevo koho volit.
Takže,nějaká diskuse o dalších možných stranách,variantách koalice,nepřipadá v úvahu.
A nejen z tohoto důvodu,nemůžu volit ANO,Piráti,demoblok.
Pak bude pozdě,tlouct hlavou o zeď,proč jsem volil tyto partaje.

Průměrný počet slepic: 3.1 (7 hlasů)

Taková zpupnost...

Průměrný počet slepic: 4.7 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

Jourová není Brežněv. Na vytvoření vlády nemá žádný vliv a co si neumí představit nám může být jedno. A že je tam kde je můžeme poděkovat jenom Babišovy. A rozhodně tam nebude na věčné časy. Tak se uklidněte

Průměrný počet slepic: 1.6 (8 hlasů)

že voličům z Vysočiny.......

Průměrný počet slepic: 4.5 (2 hlasů)
Trvalý odkaz

Tak jsem si projel volební kalkulačku:
https://www.idnes.cz/volby/parlamentni/2021/kalkulacka

A tohle mi vyšlo:
88 % Otevřeme Česko normálnímu životu
88 % Švýcarská demokracie
88 % Volný blok
86 % Svoboda a přímá demokracie
85 % Hnutí Prameny
84 % Aliance národních sil
79 % Urza.cz: Nechceme vaše hlasy
75 % Moravané
68 % Trikolora Svobodní Soukromníci
65 % Senioři 21
58 % Přísaha - občanské hnutí Roberta Šlachty
54 % Aliance pro budoucnost
51 % Komunistická strana Čech a Moravy
50 % SPOLU - ODS, KDU-ČSL, TOP 09
48 % Koruna Česká (monarchistická strana)
43 % ANO 2011
40 % Piráti a Starostové
30 % Levice
30 % Česká strana sociálně demokratická
28 % Strana zelených
24 % Moravské zemské hnutí

Jsem rád, že jsem intuitivně na správné straně.
A jak to vyšlo vám?

Průměrný počet slepic: 3.8 (6 hlasů)

Studentské volby drtivě vyhrály koalice. PirStan nakonec těsně první
DÁVID PÁSZTOR
..............
Vyhrála koalice Pirátů a Starostů (30 %), o procento méně získala koalice Spolu. Své místo ve studentském složení dolní komory parlamentu by mělo ještě hnutí ANO s 8,5 % a Strana Zelených se 7,1 %.

Průměrný počet slepic: 2.6 (5 hlasů)

.

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)

Nahlodalo červíka, asi nebudu losovat, ale přímo vyberu ANS (ale MF DNES :-( ) :

87 %
Aliance národních sil
81 %
Senioři 21
81 %
Moravané
80 %
Komunistická strana Čech a Moravy
76 %
Hnutí Prameny
75 %
Švýcarská demokracie
71 %
Svoboda a přímá demokracie
64 %
Levice
63 %
Volný blok
56 %
Česká strana sociálně demokratická
54 %
ANO 2011
54 %
Otevřeme Česko normálnímu životu
52 %
Trikolora Svobodní Soukromníci
50 %
Přísaha - občanské hnutí Roberta Šlachty
50 %
Strana zelených
47 %
Urza.cz: Nechceme vaše hlasy
40 %
Aliance pro budoucnost
32 %
Piráti a Starostové
30 %
SPOLU - ODS, KDU-ČSL, TOP 09
26 %
Koruna Česká (monarchistická strana)
25 %
Moravské zemské hnutí

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)
Trvalý odkaz

Velmi přehledné utřídění pojmů a argumentů v neprospěch tzv. "nové " (liberální) levice a tzv. "neomarxismu".
Dobré si přečíst, abychom se vyhnuli diskuzím typu Já o voze, ty o koze.

http://casopisargument.cz/?p=38006

Průměrný počet slepic: 3.9 (7 hlasů)

In reply to by Asfaltový holub (neověřeno)

Trvalý odkaz

Koukám, že jsem byl až druhý, kdo tenhle článek doporučil!
Nevadí, je alespn vidět, že nejsem sám, kdo tady má dobrý vkus! :-)

Průměrný počet slepic: 4.2 (11 hlasů)
Trvalý odkaz

Zvažuji výměnu konvenčního plynového kotle Viadrus za kondenzační stacionární kotel, který splňuje emisní limity požadované od 2022/09. Kotel má odslouženo 20 let a i když stále dobře funguje a litinové topné těleso by vydrželo snad věčně, bude jeho provozování dál nelegální a ten kondenzační snad i ušetří výdaje za plyn. Všechno se pořád zdražuje, tak proč to odkládat? Jakou značku nového kotle byste doporučili? THERM třeba? Řešili jste toto někdo v poslední době? Kotel na tuhá paliva nechám stávající načerno, protože je zcela mechanický a v případě kolapsu funguje i bez elektřiny a budu prostě tvrdit, že ho nemám. V nejhorším ho nějak připojitelně odpojím, kdyby byl problém.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

Kadlasi žádný nový kotel vám peníze neušetří. Všechny úspory v plynu (minimální) vám sežerou nároky na údržbu. Nechte si co máte a kašlete na zákony. Z plynového kotle žádné černé spaliny nejdou, můžete být v klidu. A nebo si ten nový kotel kupte, nechte ho zabalený v krabici a použijte ho až se k vám bude ohlašovat úředník na kontrolu. Já na   vašem místě bych koupil ten nejlevnější plynový kotel co splňuje nová pravidla, pověsil bych ho na zeď, připojil pod ním změť trubek, které "vedou do zdi"  a hotovo. Úředníkům bych ho při kontrole ukazoval, oni tomu stejně nerozumí. 

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)

Každý svého štěstí strojvůdcem.

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)

vyrobený v továrně Nefit v Deventeru. Za 20 let neměl servis a jel furt jak hodinky. Vloni mu prasklo těsnění pod odvzdušňovákem, tak jsem ho vyhodil, bo byl “starý”. Dneska nejsou lepší. Koupil jsem Břeťu + bojler (Brötje).

Průměrný počet slepic: 4.5 (2 hlasů)

za kondenzační se uspoří 15-20% ročních nákladů jen způsobem spalování a regulací. To je obecně platné, ověřeno desítkami let zkušeností na milionech instalací. To nejde okydat.
Zateplování je až na 4. místě, co do návratnosti investic do racionalizačních opatření úspor energie.

Průměrný počet slepic: 1 (1 hlas)

Jeho účinnost stoupá s výkonem a nejhorší je při startu. Když máte kotel výkonnější, než tepelnou ztrátu (výkon kotle 24kW a ztráta baráku 16kW při -15°C (při +5°C je třeba 5kW)), zažije kotel během dne hodně startů a účinnost je v prdeli, platíte. Možná máte modulovaný hořák, nebo 2stupňový, čert ví - tím se spotřeba trochu sníží. Minimální regulovatelný výkon nebude pod 50% jmenovitého výkonu, tedy ne pod 12kW - kotel pořád škytá.
Kondenzák má téměř konstatntní účinnost v celém rozsahu výkonů, od minimálního po maximální. Navíc minimální regulovatelný výkon je cca 20% maximálního - koupíte třeba 20kW (max.) a on bude dýchat od 4kW pořád, bez startů. Navíc Vám vrátí energii vodíku, obsaženého ve spalinách ve formě vodní páry (podívejte se na rozdíl mezi výhřevností a spalným teplem). Pokud máte nízkoteplotní topný systém (zpátečka je za každého režimu pod 55°C), vykondenzuje Vám ze spalin téměř všechno. Regulaci kotle volte ekvitermní se zpětnou vazbou na referenční místnost, bojler ohřívejte preferenčně (buď střídacím ventilem nebo nabíjecím čerpadlem - podle systému, jaký máte). Pozor na odvod kondenzátu - aby měl kam samospádem odtéct, ať ho nemusíte přečerpávat (další 4000 za heblo + energie na čerpání).
Typ kotle podle referencí místního servisáka. U nás je v opravě nejvíce Thermů.

Průměrný počet slepic: 4.8 (5 hlasů)

Volte velkoobjemový kotel (s minimálním hydraulickým odporem) s hořákem nahoře, podle vzoru Hoval UltraGas. Ostatní jsou průtokové šmejdy s velkým odporem, které nejsou použitelné do samotížky (vždycky musí mít čerpadlo kvůli své konstrukci a tím si pokurvíte hydraulickou stabilitu soustavy (pokud ji máte) do doby, než vyměníte nízkoodporové regulační armatury (pokud máte) za běžné, čímž samotížku zcela zrušíte).

Průměrný počet slepic: 3.5 (6 hlasů)

In reply to by Ládik!!! (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jsou to cenné rady a rozumět jim jde docela dobře.

Průměrný počet slepic: 4.8 (4 hlasů)

In reply to by Gerd (neověřeno)

Trvalý odkaz

hydraulická stabilita soustavy?
Jestli mne přesvědčíte, že ano, dám vám kousnout ze svého přídělu řízků z Vidlákovo prasátka.

Průměrný počet slepic: 4 (1 hlas)

In reply to by Gerd (neověřeno)

Trvalý odkaz

hydraulická stabilita soustavy?
Jestli mne přesvědčíte, že ano, dám vám kousnout ze svého přídělu řízků z Vidlákovo prasátka.

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

"...„Jsou to přitom právě podnikatelé, kteří svými daněmi a odvody celý státní aparát financují...."
Takového kdysi dokonce udělali ministrem. Neskutečné...

Průměrný počet slepic: 4.1 (7 hlasů)

To řekl vladimír Široký nebo vladimír Bystrozraký?

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)