Jak můžete vidět na té jediné fotce, kterou za rok 2020 na Kydech uvidíte, jsem stále více utlačován masou svých dětí a začínám si zvolna uvědomovat, že mě haranti budu stát nemalé peníze i nemalé nervy. Pokud disponujete dostatečným rozlišením monitoru, zjistíte, že začínám šedivět... ale dost srandy.
Dnes chci vám čtenářům popřát vše nejlepší do roku 2020 a navrhnout vám následující postup při slepicování. Pokud mi to v diskusi nerozcupujete, přidám to jako pravidlo na lištu.
Pokud si přečtu standartní článek či standartní komentář, dám za něj tři slepice. Tři slepice jsou standart kvůli kterému sem chodím, který si dávám ráno k snídani a se kterým jsem spokojený.
Čtyři slepice dávám, pokud mi článek či komentář dal informace, které jsem neměl, pokud jsem se dozvěděl něco nového, či pokud mě to donutilo se zamyslet.
Pět slepic dávám za výjimečný počin. Článek či komentář sedl jako cosi na cosi. Otevřel mi nové perspektivy, ukázal mi něco, o čem jsem neměl tušení. V temném koutě se našel poklad místo obvyklého prázdna.
Pokud je článek či komentář podprůměrný, mlátí prázdnou slámu, opakuje už popáté co všichni vědí, nic z něj neplyne, ale je alespoň čitelný a pochopitelný, dávám dvě slepice.
Pokud čtení byla ztráta času, dávám jednu slepici.
Pokud mě článek či komentář znechutil, omílá nesmysly, je úplně mimo realitu, nebo vznikl z důvodu někoho naštvat, ani se o slepice nepokouším...
Můj bratr pracuje na odstranění problému s kliknutím na slepice a odrolováním na začátek. Snad se to povede co nejdříve.
Rok 2020 bude zcela určitě mnohem divočejší než ten loňský a tak nám všem přeji, ať ho ve zdraví přečkáme a na konci se ve větší komunitě zase potkáme u novoročního článku.
Váš Vidlák
- Log in to post comments
Komentáře
Komentář byl evidentně dílem…
Komentář byl evidentně dílem prognostika, který předvídal dnešní ...vývoj minulosti.
Před lety se mi přišel vyplakat na rameno jeden předseda maturitní komise, když maturant na otázku, týkající se 2. světové války odpověděl:
"Ve druhý světový válce bojovali Němcí a Američaní proti Rusákum."
Dneska třeba ten bývalý středoškolský profesor v.v. píše v tomto smyslu učebnici dějepisu.
Nájmy v Praze jsou vysoké a účinné (!) léky čím dál tím dražší. A když ji nenapíše on, napíše ji ten bývalý maturant a ještě tam bude na každé stránce dvanáct pravopisných chyb.
Sen
Asi šlo o vývojářův vlhký sen, že se uskutečnila invaze dle Churchilla proti SSSR. Další možností je, že reklamu navrhoval jedinec nepostižený vzděláním. Takových nesmyslů v reklamách je, že už se jimi jen bavím. :-)
Upřímně, já si spíš myslím,…
Upřímně, já si spíš myslím, že to dotyčnému prostě nedocvaklo a přišlo mu hrozně vtipné dát tanku jméno podle Santova Sobíka... Jinak vývojáři jsou, tuším, Rusové... Takže to mohl být vtip na druhou ;)
Rudy
Tedy počítačové hry již nějaký pátek nehraji, ale děti kolem mne ano a na WOT občas mrknu i na Youtube a proto vím, že jako zpestření byl do této hry jako prémiový tank přidán T-34/85 Rudy (česky Zrzek) s posádkou Jan Kos, Gustlík Jelen, Tomáš Čerešňak (či dříve velitel Vasyl Semen), řidič Grigorij (Gřeš) Saakadzešvili a pes Šarik... Tedy Čtyři z tanku a pes. Pak to dává logiku, že? :)
Ach tak! Tu partu samozřejmě…
Ach tak! Tu partu samozřejmě znám! A když nad tím tak dumám, tak on snad na sobě v té reklamě i něco jako polskou orlici má! Záhada vyřešena! Zároveň jsme si ukázali, jak také můžou vznikí fake news! ;) Díky! Vždycky mne potěší, když se přijde na kloub nějaké záhadě! Škoda že tvůrci reklamy či WoT tohle nevěděli ;)
2020
Vidláku a spol. díky za každodenní ranní počteníčko. Tak si říkám, že je asi nejvyšší čas na nějaké to nové obrození národa, máme na to lidi? Kéž by se to v roce 2020 začalo probouzet.
Víte, kdo vidlákovi závidí nejvíc ?
Padesátileté, o vlastní vůli, bezdětné ženy, které udělaly kariéru. Nebo by aspoň měly závidět, zůstal-li jim selský rozum !
off topic - pro Vidlakova bratra
>>Můj bratr pracuje na odstranění problému s kliknutím na slepice a odrolováním na začátek. Snad se to povede co nejdříve.
problem spociva v tom, ze Drupal snazive nastavuje focus na nejaky smyslupny prvek ( ve vasem pripade tlacitko Hledej)
Jedno z reseni spociva v tom, ze drupal.ajaxu sdelite, ze nechcete, aby se focus menil - prikazem:
'disable-refocus' => true
podrobneji napr. zde:
https://stackoverflow.com/questions/41777292/how-do-i-prevent-drupal-fr…
PF2020
Vše nejlepší v tomto roce dvou dvacítek, jak Hospodáři na dvorku a jeho rodině, tak i těm, kteří se sem občas na pokec seběhnou ... Slepice neřeším, chodím si sem počíst a svůj názor nepotřebuji ventilovat dále.
Co se týče "politiky v CZ" ... nevím ale vnučky mojí sestry o Vánocích zapěli "častušku" proti Babišovi, jak je to prý v té škole naučili ... no "pochvalu sklidily" jen od té své babičky co inklinuje k té P&L (na ni se podepsala také kdysi ta ZŠ a jejich tehdejší třídní učitelka). Já to radši přešel, to nelze komentovat.
Tož ještě jednou přeji všem to nej, nej, nej a za rok abysme se zde ve zdraví opět sešly.
Ať žije 2020. Teda je tu…
Ať žije 2020.
Teda je tu schopný matematik, který by uměl říci, jestli se v úvodní fotce vzhledem k tomu, jak sedí jednotliví členové rodiny pana autora, nenachází zlatý řez?
Totiž nemám paměť na obličeje, ale to uspořádání na fotce mi připadá - neumím to říct, snad jen že v rodině lze sílu nejen dát, ale i načerpat :-) A to nám přeji všem, nechť se daří, obdarovávat se vzájemně svou přítomností.
Fotografie
matka.
V prvé řadě,fotil to amatér a ve stoje,profesionál by sezení udělal jinak a fotil fotoaparátem položeným trochu níže.
I amatér se někdy trefí. Zde…
I amatér se někdy trefí. Zde tedy téměř.
zlatý řez
Vidlák na snímku sedí skoro ve zlatém řezu, ten je mezi ním a synkem vpravo
A tak příště to bude přesně …
A tak příště to bude přesně :-)
Jak stárnu,
tak mě stále více dojímá pohled na děti, a tak opět musím napsat, krásná maminka, krásné děti, moc pěkně se, Vidláku, v té skupince vyjímáte. Tak jen dodám, pohodový nový rok, zdraví a dostatek štěstí. Totéž přeji i vašemu bratrovi a jeho rodině a všem, kteří se tady vyskytují.
Dotaz
Targus se urazil a trucuje? Je sice mladý, krásný a chytrý, ale to mládí bývá ještě přecitlivělé!
Kdy se to stalo a kdo tady má s tím něco společného? Nějak jsem to nepostřehla...
V případě potřeby jsem připraven Targusovi pomoci!
Mně to asi taky uniklo, resp. moc tomu nevěřím.Targus je sice něžná a citlivá květinka, nicméně mu musí být jasné, že jsem vždy připraven nastavit mu své své urážkuvzdorné nepromokavé křídlo, pokud by potřeboval urazit na oplátku někoho jiného!
Asfaltoví holubi mého typu jsou jako nejdokonalejší bojová vozidla historie, to jest žebřiňáky:
Gula proletí, škody něnarobí!
Mimoto ztrácím schopnost rozlišit, kdy se jedná o pokus o urážku,
kdy o odbornou diagnózu (např. mešuge)
kdy o konstruktivní kritiku
a kdy o přátelské ocenění mé snahy: Ono nacpat současně do jednoho souvětí čtyři blbá tvrzení či charakteristiky, která si vzájemně odporují, mi dá kolikrát i mně dost práce, takže pokud pak nikomu nestojím ani za nadávku, připadám si zneuznaný a opuštěný. (V této souvislosti mě dnes potěšil pedagogův výraz "zvlášť vyasfaltovaný smysl pro humor".)
Myslím, že Standa to zhodnotil nejlépe.
Kopíruji část Standova shrnutí, u článku Hejného metoda 28/12/2019, strana 3, kde je asi jádro pudla...
Pro mne, ať je Targus jaký je, tak lhaní není jeho parketa.........
**********************
Napsal uživatel standa.e (neověřeno) dne So, 28. 12. 2019, 14:13 In reply to Slovíčkaření by Hejtman (neověřeno)Trvalý odkaz
Hejtmane, tohle vypadá na zaseknuté kolovrátky na všech stranách. Jádrem Targusova tvrzení bylo, že dané pevnostní linie nebyly dobudovány a jejich smysl tak byl v září 38 diskutabilní ještě víc, než kdyby dobudovány byly. To bylo to podstatné.
Ano, Targusův styl obecně je velmi sebevědomý, užívá věty plné definitiv, ale mně osobně třeba přijde daleko horší než psát o "vlhkých snech" psát (parafrázuji): "Targusi, lžete, když říkáte, že nebylo nic." Lež je prostě extrémně silné slovo - a jste-li vystudovaný historik, měl byste si sakra dobře uvědomovat rozdíl mezi tvrzením lživým a tvrzením - například - z neznalosti, či z neúplné znalosti.
Je mi skutečně líto, že se toho slovíčkaření tak urputně držíte. Ano, slovo "lhář" jste nenapsal. "Jen" jste v souvislosti s Targusem psal: "to je lež", "urputně a arogantně lžete", "užívá (...) lži"...
.....
"Myslím, že opakovaně takto někoho osočovat ze lhaní, je o dost hustší útok, než fanfarónská a (pravda poněkud zbytečně) buranská hláška o "vlhkých snech". (Pravdou je, že to "fanfarónství" a "buranství" je natolik součástí Targusova stylu, že mu nepřikládám nijak významnou váhu.) Protože pokud o někom řeknete, že lže, pak tím samým dechem říkáte, že je lhář. I kdybyste se pak milionkrát hájil, že jste slovo "lhář" nikdy nepoužil."
**************
Hejtmani
Pro hejtmany polních vojsk byla opevnění v celku zbytečná, ta svoje si tahali s sebou a kombinovali tak válku statickou s válkou/manévrem. Možná je to dědičné...
Celkem mi uvedený spor Hejtman/Targus připadá jako válka žabomyší a nevěřím, že by se Targus urazil pro takovou pitomost. Doufám, že se mu nic nepřihodilo, tady u Vidláků na hnoji je nezastupitelný.
Opevnění
Pro nás hejtmany polních vojsk je opevnění velmi důležité, třeba na Vítkově, či kolem Tábora :) A jinak si s sebou své vozíme (jak správně podotýkáte :))
Nevím, nevím....
Myslím si, hejtmane, že v době bitvy (bitvičky) na Vítkově hoře ještě fenomén polních vojsk neexistoval. A táborské polní vojsko se v podstatě zdržovalo mimo Tábor (kdo by ho taky živil).
Ale nechci vstupovat do pseudoodborného sporu, mým záměrem bylo jen věc odlehčit. Vy také, soudím podle reakce.
Polní vojska
Já samozřejmě také odlehčuji, ale na BITVU na Vítkově mi nesahejte! :) Od kolika vojáků se stává bitvička bitvou? :)
Jinak v otázce polních vojsk s Vámi souhlasím, ta se ustavovala až nějak 1423 (Menší Tábor) - 1425. Ale přijal jsem zadání předřečníka :)
Targusova nepřítomnost
Targusova nepřítomnost má jistě jiné vysvětlení. Možná někde narazil na zásobu kvitu a nyní ji konzumuje.
Co se týká opevnění, posloužilo Wehrmachtu při obraně proti Rudé armádě na Ostravsku v dubnu 1945 - a zadrželo útočníky. K naší škodě. Opevnění mělo pouze umožnit mobilizaci, zdržet a trochu opotřebovat nepřítele. Pak měl následovat dle doktríny čs armády manévrový boj. Jak by dopadl, to je jiná otázka. Ale sjem pořád přesvědčený, že by se spousta německých tanků a letadel a čs tanků (Lt-35) porouchala a spolehlivost zbraní by byla hlavním faktorem bojů v říjnu 1938, kdyby tehdy nastaly.
Na tom ostravsku měli prý…
Na tom ostravsku měli prý němci hlavně vybudovanou ve '45. celkově větší hloubku obrany. Prý. Opět tuším ten Majewski
Targus
Napsal uživatel Hejtman (neověřeno) dne So, 28. 12. 2019, 19:07In reply to Hejtmane, tohle vypadá na… by standa.e (neověřeno)Trvalý odkaz
Zbraně
Dobře, tedy pro uklidnění diskuze již netvrdím, že Targus o našem opevnění, našich tancích, Maginotově linii apod. píše lži. Pouze používá věty plné definitiv a tvrzení, ve kterých k těmto tématům dokazuje své neznalosti, či neúplné znalosti. Lepší? Můžete tomu říkat chybné paušalizování, ale na skutečnosti, že zde urputně hájí svá tvrzení a když mu někdo napíše, že se mu zdá (řečeno s Jirotkou), že o jejich správnosti by se dalo úspěšně pochybovat, dočká se osobního útoku, to nic nezmění.
Omlouvám se, pokud jsem zvolil málo diplomatický tón, ale nejsem člověk zvyklý na tento fanfarónský a buranský styl jinak, než v nadsázce (tam mi nevadí a beru jej). A tady už jsme v rovině osobních útoků, kde jsou argumenty protistrany ignorovány (mimo jiné o VOP).
Informace
Ale rád si nechám poradit, co mám příště napsat někomu, kdo opakovaně píše ne zcela přesné informace a na mé pokusy o uvádění románových omylů na pravou míru mi odpovídá, že mezi mnou a troky (trokami? trokamouc? trokyma? a jsem v koncích :() není rozdílu :)
Nevěřím,
že by se Targus kvůli něčemu urazil, jsem přesvědčená, že by případnou urážku řešil ihned na fleku, a ten kdo by ho urazil, by se nestačil divit, jaké slovní perly by sem naházel. Nejspíš ještě slaví.
2020
A jinak všem co nejlepší rok 2020!
Ad Targus mlčenlivý
Osobně si myslím, že pokud není příčinou Targusova odmlčení se náhlá indispozice, odjezd mimo připojení či technické problémy v místě, je problém právě v tom slovíčku "lež" a "lžete". A v podstatě Targusovi i rozumím. Myslím, že každý má někde v sobě něco, co je pro něj prostě nepřekročitelná linie, bod, pevný od něhož odvíjí vědomí vlastní integrity. Či chcete-li zásadu. Něco, co může být pro jednoho banálním nesmyslem, ale pro druhého je naprosto zásadní. A osobně si myslím, že otázka lhaní/nelhaní má spolu s dalšími aspekty osobní cti v tomto smyslu roli zásadní. Stejně jako pro někoho jiného to může být - nevím - hláška o "vlhkých snech". Na rovinu, mně kdyby napsal někdo tolikrát, že "lžu" - asi bych tu debatu k radosti většiny utnul dřív, ale už bych také nepřišel. Prostě bych věnoval svůj život důležitějším věcem, než je tlachání na webu. Proč bych se měl vůbec bavit s lidmi, kteří mi říkají, že lžu? I kdyby tam byl jen jeden takový.
Myslím, že napsat na "vlhké sny" na oplátku "meleš z pantu", "kecy prdy, milej pane", "To sou pohádky ovčí babičky" (hledal jsem ty slušnější výrazy), byl by to součástí hry. Ale to "lžeš", to je prostě kopnutí do slabin, porušení hry. A přiznám se, že Hejtmanovo "uklidňování hry" výše mi přijde tu ránu ještě více rozedírat, protože vyznívá jako když se omlouvá Zeman Peroutkovým potomkům.
Fakt ale píšu jenom to, jak to Targusovo mlčení vnímám já. "Nemáte pravdu,", "ignorujete, co vám píšu", "mýlíte se," "váš zdroj se mýlí", "vyvozujete chybný závěr", "Nesouhlasím s vámi, protože"... "Nic jste nedoložil," "Neberete v potaz..." Asi by mne napadlo dost jiných formulací, kdybych nechtěl být hned fanfaronský buran a kdybych nechtěl hned říct "lžeš". Jako že bych nechtěl. Protože ke lhaní - tedy úmyslnému překrucování, zamlčování pravdy, často z důvodu vlastního prospěchu, neměl v té debatě nikdo důvod. Mimochodem, broučkovi by maminka jistě vysvětlila, že lží je i vědomě říkat pravdu tak (nebo pokud víš, že se tak stane), aby si ji ten druhý chybně vyložil...
Tolik za mě. Neberte to nikdo jako kritiku.
dodatek
Blbé ovšem je, že odmlčet se z podobného důvodu já, tak už se nevrátím nikdy, protože bych si v opačném případě připadal jako urážlivé děcko, co se nechá přemlouvat. A pokud bych nechtěl LHÁT - tedy sehrát etudu o "nešlo nám připojení, počítač spadl do vany, na barák spadl meteorit ve tvaru sněhuláku" - vlastně bych ve svých očích jinou šanci neměl. To, že nebudu tlachat a ubíjet čas na kydech by pro mě bylo menším trestem, než doopravdy lhát či vypadat jako uražené děcko.
Heč, já vím, kdo Vám dal těch pět slepic, ale neřeknu!
.
Čte nás Vladimír…
Čte nás Vladimír Vladimírovič? (Já bych vám samozřejmě také dal pět slepic, ale bojím se, že bychom Vidláka asi nakrkli. Že věta "Heč, já vím, kdo Vám dal těch pět slepic, ale neřeknu!" asi za výjimečnou a hodnou zapamatování uznána nebude... Už teď jsem se rozdováděl u Gerda za tanka Rudyho... ;)
Míjení se s realitou...
Vidíte, každý je zvyklý na něco jiného... Já zase nejsem v diskuzi zvyklý na takový přístup, ale je pravda, že na netu diskutuji poměrně málo... Nemám v úmyslu kohokoliv rozdírat, jen se snažím naladit se na správnou strunu.
Samozřejmě to beru jako kritiku, protože konstruktivní kritika neboří, ale tvoří :) A děkuji za ni.
Já to vnímal spíš jako…
Já to vnímal spíš jako vysvětlení. Ale samozřejmě může být i zcela mylné.
Kritika
To o té kritice měla být souhlasná pochvala :) Nevnímám kritiku, jako něco negativního :) O kus výše máte něco k Rudému (či Rudimu :))
Za toho Zrzka máte 5 slepic!…
Za toho Zrzka máte 5 slepic! Hlavně že jsem si jako kluk v odstaveném hasičském vraku na Janka a spol (zvládl jsem i Šarika) v tom Zrzkovi hrál. A hltal to v televizi (spolu se 17 zastaveními jara) a někde ve skříni mám i knihy... Chjo, to jsem ale trdlo. Ještě že jsme to nerozšířili jako fake news dál ;) Díky. Udělal jste mi radost.
Čtyři z tanku a pes
Rádo se stalo, já mám ty knihy v knihovně :) A bez mučení se přiznávám, že pro řidičovo jméno jsem do nich musel nahlédnout :) Na Sedmnáct zastavení jara jsem příliš mlád, ale na Šarikovi a spol. jsem také vyrůstal :)
Mimochodem zajímavé je, že původní velitel se jmenuje jinak v románu (Vasyl Semen) a jinak v seriálu (Olgierd), snad všechny ostatní postavy mají jména stejná...
Tak já to samozřejmě chytil…
Tak já to samozřejmě chytil také v repríze, když to natočili, byl jsem ještě na houbách. ;)
Přání všem z Kydů
Přeji všem aby po celý tento rok byli schopni a mohli dělat to, co je baví. Aby měli dost sil na vypořádání se s problémy, které život přinese a měli radost z každé chvilky. K tomu přeji úctu k lidem a k celému světu.
2020
2020 - zvláštní nová neopakovatelná neokoukaná kombinace čísel. Bude nás provázet celých 365 dnů. Přeji všem na zdejším dvorku aby každý z těch dní byl šťastný a ve zdraví prožitý.
Omyl
Admirále poněkud jste se spletl. Rok 2020 je beze zbytku dělitelný 4 a tudíž se jedná o rok přestupný, který má... no? ... správně, 366 dnů.
2020 je sudé číslo, vypadá tak hřejivě,
bezpečně, přívětivě (ne, fakt nejsem numerolog; jen mi to tak připadá).
Kéž je tento rok skutečně takový. Alespoň v rodinách, partách a na pracovištích. A pochopitelně na Vidlákově dvorku i v jeho chalupě :o)
Milá paní Vidláková a Vidláku,
milá Vidláčata. Z fotografie Vaší rodiny na nás návštěvníky Vašeho virtuálního dvorku dýchá pohoda, vzájemná láska a radost ze života. Co víc si můžeme na světě, ještě kromě zdraví, přát?
Paní Vidlákové poděkování, že tento dvorek toleruje.
Zdar všem v letošním roce.
Zase škola: https://blisty…
Zase škola:
https://blisty.cz/art/98258-na-novy-rok-vrazdili-putin-a-asad-v-syrske-…
Na půdě školy byla další…
Na půdě školy byla další úplně poslední z mnoha úplně posledních nemocnic a ve skelpě pekárna.
Já bych to slepicování
vylikvidoval. Je to slepá postranní větev.
Oslepicovávaný je v pozici žáka nebo
hlupáka, kterého hodnotí učitelé nebo chytráci. Přitom to může být opačně.
Až začnem psát kvůli…
Až začnem psát kvůli slepicím, pak ano. Zatím jsou slepice jen hra.
x
x
Na fotce
mají být manželé u sebe.