Před deseti dny jsem o dnešku tvrdil, že když dnes bude v nemocnicích 6500 lidí, tak nám covidová epidémie jede na plné pecky jako by se nechumelilo. Ale řekl bych, že realita za dnešek bude někde okolo 5000 pacientů, zřejmě dokonce méně. Bez ohledu na vysoká čísla nakažených tak můžeme říci, že sice stále ještě rosteme, ale už to nemá tu dynamiku jako před deseti dny.
Dnes sem dám svojí apokalyptickou tabulku. Když jsem s ní na konci října začínal, mělo být už tuto středu v nemocnicích deset tisíc pacientů. Ve skutečnosti jich tam je půlka. Od té doby jsme se k číslu deseti tisíc pacientů v nemocnicích několikrát přiblížili na čtrnáctidenní odstup, ale nikdy ne víc. Naopak se od nás vzdálil zhruba na tři týdny a zatím tam setrvává. Pokud tedy bude dynamika epidemie stejná jako dneska, dočkáme se deseti tisíc pacientů v nemocnicích 12.12.2021 a dvaceti tisíc 4.1.2022. Jak se to dnes kolem deváté ráno změní? Moc ne.
Především na této tabulce můžete vidět, jak rychlá je exponenciála. Malé změny do plusu i mínusu dneska jsou obrovské rozdíly za čtrnáct dní a ještě větší rozdíly za tři týdny. Každopádně zpomalení epidemie je výrazné.
Ještě chvíli zůstaneme u covidových čísel. Průměrný denní počet nákaz už překonal nejhorší chvíle loňského roku a v nemocnicích je zhruba polovina pacientů. To je ten pozitivní vliv očkování a promoření. V počtech nákaz stále vedou neočkovaní vůči očkovaným v poměru 3:1. Podobné je to i s hospitalizacemi. Ovšem v hospitalizacích a JIPkách pro ohroženou kategorii 65 + je to půl napůl.
Zemřelí na covid jsou také pořád víceméně 50:50 očkovaní a neočkovaní. Teď se to trochu zhoršilo pro neočkované - umírají o něco víc. Master na to udělal jeden grafík ze kterého plyne, že pokud jste očkovaný a dotáhnete to do nemocnice, tak máte dokonce o něco vyšší pravděpodobnost úmrtí, než když se do nemocnice dostanete jako neočkovaný. Ale samozřejmě platí, že jako očkovaný máte o dost větší šanci, že se do nemocnice vůbec nedostanete.
To platí pro celostátní statistiky. Z hlediska osobních šancí je to pořád tak, že třicetiletý neočkovaný má větší šanci než šedesátiletý očkovaný. A pokud máte zdraví na huntě, že by vás covid uměl zabít, tak vás dost pravděpodobně zabije i když budete očkovaní.
Ne vážně... já nechápu, že nikomu na vládě nevadí dva údaje, které tady neustále melduju. Že i když je na JIPkách víc neočkovaných jak očkovaných, tak umírají skoro půl napůl. Očkovaní na JIPkách mřou rychleji než neočkovaní. Druhý údaj říká, že když bylo loni v nemocnicích 5000 covidových pacientů, tak jich umíralo cca 100 denně. Letos, když je v nemocnicích 5000 covidových pacientů, tak jich umírá cca 100 denně.
Jo kdyby na tisíc mrtvých neočkovaných byli tři mrtví očkovaní, tak by se účinnost očkování argumentovala o dost jednodušeji, než když na každého mrtvého neočkovaného připadá jeden mrtvý očkovaný. A musím říci, že nechápu, kde se ti neočkovaní v nemocnicích pořád berou. Ono jich v té populaci 65+ zase tolik není. Pořád si říkám, že právě v této kategorii musí někdy nastat ostrý zlom, protože si z nich covid vysbírá všechny "na odstřel" a ti další už to prostě zvládnou. Zatím se tak ale nestalo. Ale dovedu si také představit, že doktoři lépe a radostněji běhají kolem očkovaných než kolem neočkovaných. Obzvlášť kolem těch neočkovaných, kteří i v nemocnici hlásí, že se nenechají ničím opíchat.
A pořád všechno stojí a padá s tím, jak vysokých denních nákaz jsme u nás schopni dosáhnout. Pořád totiž nefungují žádná opatření a roznášení covidu v pohodě zvládnou i očkovaní, kteří mají navíc méně jasné příznaky.
Na druhou stranu se ukazuje, že čím větší denní čísla nákaz, tím menší je reprodukční číslo. V posledních třech týdnech je tato nepřímá úměrnost zřetelně vidět. Kdyby epidemie jela jako v posledním říjnovém týdnu, měli jsme už dneska daleko přes třicet tisíc denních případů nákaz. Ona ale zvolna pozvolna zpomaluje, i když ten prevít covid je vždycky o něco silnější, než by se zdálo. Vždycky ještě trochu překvapí.
Přepočteno na náš počet obyvatel, loni nebyl nikde ve světě vyšší počet nákaz než dvacet tisíc denně. Letos už to pomalu překračujeme a i když reprodukční číslo kleslo z 1,6 na 1,2, tak při stejném trendu se na ty třicetitisícové denní počty nákaz dostaneme a až pak bude reprodukční číslo zhruba 1, takže už to dál neporoste. To bude odpovídat zhruba osmi až devíti tisícům pacientů v nemocnicích a pokud tento stav bude trvat dlouhodobě, nemocnice se postupně naplní ještě víc, ale o dost pomaleji. Lineární růst je v pohodě a skýtá dostatek času na přípravu i improvizaci. Ovšem trendy úmrtí jsou zatím neúprosné. Pokud budeme mít v nemocnicích těch devět tisíc pacientů, dopracujeme se k dennímu počtu cca 250 - 300 mrtvých.
K tomu je vidět, že i poměry nakažených ku nově hospitalizovaným trochu klesají. Opět - kdyby platily korelace před třemi týdny, při dnešních číslech už bychom těch 8 - 9 tisíc pacientů v nemocnicích měli.
Vláda samozřejmě stále lockdownuje neočkované, ačkoliv ti v dnešní době nákazu roznášejí mnohem méně než očkovaní. A protože trasování kikslo už dávno, tak není jak potvrdit můj tušený odhad, že neočkovaní se v 80% případů nakazí od očkovaných. A protože očkovaní stále nemají být jakkoliv omezovaní ani testovaní, tak vůbec nikdo netuší, jaká je skutečná nálož viru v populaci a samozřejmě žádný Smejkal ani Maďar ani Prymula nevědí, jak velký je rezervoár očkovaných, co na covid zemřou i přes pigáro.
Master teď žádá Duška o data z nemocnic ze kterých by mělo jít vyčíst, kdy byl pacient očkovaný a jak dlouho poté se dostal do špitálu. Teoreticky bychom se měli dostat k nějakému průměrnému číslu, na jak dlouho se v těle protilátky udrží.
Aby se epidemie dopracovala až k apokalypse - tedy k dvaceti tisícům covidových pacientů v nemocnicích, tak by nákazy musely chytit nový drajv. Muselo by se změnit počasí, chování lidí, chemtrails, nové rozkazy iluminátů nebo já nevím co, aby reprodukční číslo zase začalo růst. Spíš to ale vypadá, že se (pomaleji než bych si přál) blížíme ke stropu epidemie. Netroufám si odhadnout, jak dlouho se pak na těchto třicetitisícových denních nákazách udržíme. Pokud to začne klesat, tak se zdravotnictví nepoloží a také pomine naléhavost dusit neočkované (oni se budou dusit sami na JIPkách spolu s očkovanými) . Nemluvě o tom, že se hodně lidí ještě naočkovat nechá. Pokud se ale na těchto třicetitisícových číslech udržíme dlouho, budeme svědky podobných scén z nemocnic jako loni. Jen to nepřijde tak náhle.
Každopádně bych si myslel, že si letos ještě jednou těch třicet tisíc mrtvých navíc dáme. Protože se udělalo všechno pro to, aby se covidem nakazil každý kdo může a tak si to letos prodělá těch sedm milionů lidí, co to neprodělali loni. Je mezi nimi hodně očkovaných, takže ztráty budou oproti loňsku poloviční. Ale v absolutních číslech budou podobné jako loni.
Jo a mimochodem - loni ty lockdowny pomohly. Zařídily, abychom se nedostali na letošní covidová čísla nákaz. Už teď se dá říci, že právě lockdowny napomohly tomu, že se loni zdravotnictví nesesypalo. Letos to stejné zatím zařizuje očkování. Individuální šanci zvýší slušně a zařídí, že se zdravotnictví nesesype ani při dvojnásobných nákazách co loni. Ale nic víc to neumí.
Naši ministři, premiéři a covid odborníci ale tvrdě makají na tom, aby se pozitivní efekt očkování v podstatě neprojevil. Stejně to mají i v zemích okolo nás. Prostě nejprve musejí vymřít neočkovaní a pak teprve začne někdo přemýšlet, proč ti očkovaní umírají taky a proč v tak velkých počtech.
- Log in to post comments
Komentáře
Já
si myslím, že problém máte naopak Vy. A to velký. Pořád tady nejen já píši, že vakcína má chránit proti nemoci a proti jejímu přenesení na jiného člověka. Jenže to u těchto "vakcín" vůbec neplatí. Ani v těch 90 %, ani v 80, 70, 60, a zřejmě ani v nižších procentech. Nyní i mainstream přiznává (a to je co říct), že covid může dostat vlastně každý očkovaný, jen údajně ne s těžkým průběhem. Ale i to je otázka statistik, bůhví jak to opravdu je.
Takže speciálně pro Vás : antikoncepce je úplně něco jiného. kdyby měla účinek jako tato "vakcína" tak v důsledku nefunguje vůbec ;). Protože u ní nelze říct že žena bude jen trochu těhotná že? Když už jste si vybral, tak promiňte, ale blbé srovnávání.
očkování
Slámo, Slámo, přiznejte se. že jste farmakologický obchodní agent Pficeru, za peníze nebo to děláte z blbosti? :-) To co píšete o jiných vakcínách to je gut, ale agenti očkování "covid", psali nejdříve dávka vakcíny vás ochrání, pak dvě dávky , pak tři a na JIP umírají oč : neoč 1:1 .Pak jako teď vy , účinky slábnou. Proč? Money make Money . Je to kšeft století.
Kdyby jste byl objektivní, tak taky uvedete vakcíny proti neštovicím a dětské obrně a to byly podstatně větší metly na lidstvo. A celoživotní ochrana.
Ale člověče. Fakt máte tak špatnou paměť?
Udělejme tečku za koronavirem!
Jen si vygůglujte, co navykládal minist Blatný - snad to ještě nesmazali.
To všechno byly veřejně dané sliby, které nebyly dodržen. Něco jako "jistota desetinásobku", Kožený.
---
Já nepíšu nikde o tom, že bych té kampani uvěřil - právě proto, že o trvanlivosti účinků léčiv něco málo vím. Ale jak můžete vidět, uvěřil kdekdo: už dávno je PROKÁZÁNO, že i očkovaný se může nakazit a nákazu roznášet (v rozporu s tím, co je NEUSTÁLE tvrzeno a slibováno), a přesto se s očkovanými zachází jako se 100% bezinfekčními, a oni se v řadě případů začínají považovat za jakési nadlidi (osobní hnusná zkušenost).
Mohu upřímně? Mně je úplně jedno, jestli se mnou souhlasíte nebo ne. Ocenil bych, kdybyste předložil argumenty, které by má tvrzení vyvrátily - máte příležitost.
špatná paměť?dyť o tom píšu,
bylo opravdu poutze na Výs, Alefe, co jim z té kampaně vemet či nad čím zakroutíte hlavou. Já opravdu si šel pro včeličku a stále ještě doufám, že mi splní jediný kritérium, které jsem od toho humbuku očekával, že v případě onemocnění mě to očkování ochrání před smrtelným průběhem toho onemocnění. A bacha, abyste mne zase neargumentoval umrtími stějně naivních lidí jako je blbíš, ja si plně uvědomuji to, o čem psal Pepa, že ochranu vakcíny neposkytnou cca 20% lidí. Nikdy jsem dosud nečetl o jednotném přístupu k statistice, o jednotném přístupu k pitvám v prokazování příčin úmrtí na covid, proto je mi i líto té práce mastera i vidláka. protože mám už dlouhý pocit, že proč se točíme v kruhu je ten nevědecký přístup k řešení a upřednostňování financí. i snahu mastera i vidláka
...
zase se mi to odeslalo než jsem si ten maglajz po sobě stačil přečíst a tak na to už kašlu.
Ještě ne až tak.
Takže konečně píši u PC místo na mobilu, tak snad se mi to teď podaří odeslat, aby to bylo k pochopení.
1)
Píšete, že:
„Já nepíšu nikde o tom, že bych té kampani uvěřil ...“
a pak hned vysmahnete první odstavec, který není o ničem jiném, než právě o slibech a stýskání si nad "jistotou desetinásobku" páně Blatného a spol.!
Znovu, bylo a je na každým z nás, jak s tím slibovaným naložil a naloží! K tomu už opravdu nemohu nic napsat, natož argumentovat!
2)
ani ten druhý odstavec není na žádnou Vámi požadovanou vážnější argumentaci, ale pokusím se o to, proto Váš odstavec rozdělím na dvě části:
na jednu stranu dám to, na co Vám musí stačit bod 1) – viz výše, protože k tomu se vyjádřit prostě nedá:
- „v rozporu s tím, co je NEUSTÁLE tvrzeno a slibováno“
- „zachází jako se 100% bezinfekčními“
- „oni se ...považují za jakési nadlidi“
na druhou stranu zase:
- „o trvanlivosti účinků léčiv něco málo vím“
- „už dávno je PROKÁZÁNO“
a jako třešničku:
- „kdybyste předložil argumenty, které by má tvrzení vyvrátily - máte příležitost.“
Začnu od té třešničky. Hmmm, když uvážím, co vlastně zbylo „na druhé straně“ k argumentování, tak ano uznávám, proti Vašemu „vědění o trvanlivosti účinků léčiv“ samozřejmě nemohu proti-argumentovat zvláště tehdy, když blbíš o účincích léků ví úplný kulovaný.
Ale snad bych si mohl dovolit pro Vaši informaci uvést, že právě proto, že ví kulovaný, o to víc se snaží něco dozvědět, tzn., že se snaží od obou názorově a totálně nesvářených stran, které z covidu udělaly teprve ten správný COVID, shromažďovat výstupy, pokud možno bez předsudků. Je zajímavé, že se mi ještě nepoštěstilo číst, shlédnout, nebo něco podobného, nějaký uchopitelný závěr o covidu, pod který by se společně podepsali na nějakém světovém fóru vědátoři obou nesvářených stran.
Takže Vám mohu sdělit, Alefe, pouze jednoduchý blbíšův závěr, že COVID je na tom úplně stejně, jako naše rozdělená společnost a že případná interpretace těch Vámi požadovaných argumentů je odvislá POUZE na tom, jaká skupina ty svoje argumenty přináší a jak je interpretuje! Měl-li bych jít do úplně blbuvzdorného závěru tak vězte, že obě tyto skupiny nezaujatému pozorovateli každým svým počinem dokazují, že o COVIDU prakticky vůbec nic nevědí, nebo spíše, vědět nechtějí!!!
A tím jsem se elegantně přehoupl k tomu druhému relevantnímu Vašemu bodu, tj. k „už dávno bylo PROKÁZÁNO“ a nechám zcela na Vás, jestli skutečně bylo, kým a s jakými vědecky přijatými závěry? Já jsem o ničem podobném nečetl, jenom neustále čtu o vzájemně se trumfujících faktech té či oné strany mající jednoho jmenovatele, že od samého počátku nejde o vědu, o zdraví, o léčení ... ani o lidi jako takové, ale že jde jen a pouze o vliv a prachy s různými mezičlánky ochotných a všehoschopných idiotů a ...
... a za takové situace, vážený Alefe, přece nemůžete očekávat (i když i na tomto webu se skoro už dva roky vzájemně masakrujeme), že do takhle neskutečně hloupého sporu naskočí i blbíš s nějakou úplně nejsprávnější argumentací, i když lze podle nicku odvozovat, že je naprosto blbej, ale mohu Vás však ujistit, že ještě ne až tak.
Ovšem
je rozdíl zda vakcína slábne po 10 letech, nebo at je po Vašem třeba po 5 letech (bylo řečeno dcerám u vakcíny proti klíštové encefalitidě) a nebo po 6 měsících. A je vlastně otázka zda vakcína funguje i po 3 měsících, ale to by bylo vlastně to nejmenší. Horší jsou možné dlouhodobé i střednědobé ale i krátkodobé (které máme i v rodině) vedlejší účinky. A od začátku se tvrdilo - TEČKA, vy si to určitě pamatujete, neříkejte že ne, na to jste moc chytrý.
Takže jsem se moc nespletla.
O měsíc, v článku o Rakousku, na který dal odkaz myslím Josef, se píše o tzv. "posilovací dávce" již po 4 měsících. Bylo by to k smíchu, kdyby nešlo o tak vážnou věc.
Jedna má známá přišla s myšlenkou, že aktualní...
...nová opatření, která vlastně zavádějí druhořadost občanů (neočkovaných) , mají za cíl nejen dotlačit takto perzekvované neočkované k tomu , aby se nechali naočkovat , ale mají být i jistým druhem odměny - ve prospěch očkovaných (paradoxně i nakažených, což tedy je absurdum - člověk, který fakticky zatížil zdravotnictví, a v některých případech i tím, že ignoroval hygien. a j. opatření - bude odměněn, ale ten, který zůstal stále nenakažený, bude trestán !!!!). Zejména odměněni mají být ti, kteří i přes své naočkování se onemocněli, ba někdy i skončili v nemocnici (o úmrtích očkovaných se příliš nehovoří, asi se to nehodí do krámu...). Aby jejich případné frustrace nepřerostly např. v protesty, nebo škodlivou skepsi.
Logiku to má - však např. Kadlas se už týden raduje, že v obchodech před Vánocemi bude volněji, jak obvykle....některým lidem vskutku stačí hodit jen kost pod stůl, rázem zapomenou...
Tečka , tečka - nakrkla blbíše, Slámu..
...i křečka.
Nedurděte se na ně, mají to těžké, asi těžší jak neočkovaní - jejich skepticismus totiž může posilovat imunitu, pokud jsou výhrady potvrzeny. Ovšem ti očkovaní, jejichž víra ve vakcinaci je fakty (tak, jak se vyvíjejí, od slibování imunity až po výši virové nálože) oslabována, ti mohou psychosomaticky začít strádat - což může vést i k oslabení jejich imunity....
Přejme nám všem, ať se nám podaří se s nákazou vypořádat s co nejmenší újmou a se ctí.
Ale Sláma napsal …
Ale Sláma napsal "deklarovalo", což rozporuje a má pravdu v tomto Sláma lže, tvrdilo se že vydrží, tedy "ke vší ústě", konstatováním, že toto ví každý kdo chodí na zákaldku je super, ale nedokazuje to, že se to netvrdilo, jsou to dvě rozdílné situace...
Tvrdilo se, že podobných blbostí víc...
Jak dlouho chrání jedna jediná vakcinace proti tetanu ?
Znáte někoho, kdo by onemocněl tetanem např. jen pár měsíců po vakcinaci ? No a po roce, po dvou, po pěti....
Aspoň dva lidi ?
Víte jak dlouhá je "historie vakcíny" proti tetanu ?
Všecko co je silné, tak slábne.
A co je slabé, tak posiluje - i hloupost.
Kočko, opatrněji s tím …
Kočko, opatrněji s tím "Lžete"... To je tady takový oblíbený nešvar, hned jiné obviňovat... Vydávat vlastní (chtěný? Úmyslně zkreslený?) dojem za realitu.
Namátkou, npříklad (a všiměte si data):
https://www.zdravotnickydenik.cz/2021/07/imunita-po-ockovani-proti-covi…
Nebo:
10.5.2021: "Vakcíny proti covidu nezajišťují doživotní imunitu, proto bude potřeba si injekce ještě zopakovat. „Přeočkování bude pravděpodobně nutné, a to zejména kvůli novým mutacím viru,“ řekl pro Lidovky.cz Petr Šonka ze vznikající rady pro řízení očkování proti koronaviru při ministerstvu zdravotnictví."
„Možným scénářem je, že bude potřeba třetí dávka, a to někdy mezi šestým a dvanáctým měsícem, a poté ještě každoroční přeočkování. To vše je ale třeba ještě potvrdit,“ oznámil nedávno výkonný ředitel Pfizeru Albert Bourla."
V následujících letech by s opakovaným podáním vakcíny počítal i epidemiolog Roman Prymula. „Bude to potřeba, aby hladiny protilátek byly dostatečné i pro nové varianty covidu,“ uvedl pro Lidovky.cz bývalý ministr zdravotnictví Prymula. Přiklání se však spíše k ročnímu intervalu, třetí injekce už po půl roce podle něj není nutná.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/letos-nepujdeme-na-vakcinu-proti-covidu-na…
Šlo o třetí odkaz a čtvrtý odkaz co mi vyhodil Google na řetězec "vakcína bude slábnout". První dvě jsem nepočítal, protože jsou z listopadu a ze září. Jednoduše, kdo slyšet chtěl, ten slyšel a slyšel včas. Ty Lidovky fakt nejsou nějaký obskurní web. A vy jste prostě vědět nechtěla. A pokud jste věděla, nechtěla jste si to pamatovat. Protože pak by si nešlo moc kopnout, co?
Vycházela
jsem z tvrzení dotyčného a on nepsal, že by měl špatnou paměť. Takže druhá možnost je, že lže. Vždyt i ty Vaše linky potvrzují, že na začátku vakcinace, tzn. někdy v lednu a únoru se o dlouhé imunitě oficiálně hovořilo. Poté, co začalo být jasné, že to tak není (zřejmě na základě dat například z Izraele), tzn. někdy v květnu, se již hovořilo případném přeočkovávání. Jen se ještě buď tajilo nebo nevědělo, že covid mohou naočkovaní chytit úplně stejně a přenášet také jako neočkovaní. Nakonec i Váš druhý odkaz hovoří o 6 -12 měsících, ale nyní již připouštějí 4 měsíce. Navíc ve Vašem druhém odkaze se mluví o nových mutacích. Jenže pokud vím, tak se stále přeočkovává vakcínou proti původní mutaci. To je taky docela problém že? Nebo já to jako problém vidím, někteří zřejmě ne. Takže znovu opakuji, Dotyčný nic nepsal o své špatné paměti, takže druhá možnost je, že lže.
No, vnímáme to asi každý…
No, vnímáme to asi každý odlišně. Já mám trochu podezření, že oponujete konstrukcím, které si buď sama vytváříte, nebo které si pečlivě vybíráte. Pak z toho uděláte nějaké obecné tvrzení - například o tom, že nikdo neříkal, žre bude třeba nejspíš další dávka. A tak jsem vám doložil, že říkal. Načež velkoryse přejdete k jinému tématu. Ale budiž. Můžu tady argumentovat do aleluja, strávit hodiny rešeršemi, předložit vám je... abyste velkoryse vytáhla další "divnou věc" a za měsíc se vrátíte k tématu "Nikdo neříkal, že bude třeba přeočkování". Takhle to funguje s lidmi, kteří nehledají cestu, ale argumenty. Vy teď budete mít pocit vítězství, že jsem utekl z diskuse, ministerstvo zdravotnictví si bez ohledu na to vydá nařízení, to nějak bude fungovat nebo nefungovat, někoho se dotkne víc, někoho mí|ň a na naše slova zde bude tak jako tak kálet Bílý tesák.
Zcela upřímně a cynicky - normální by bylo nechat umřít slabé kusy a nechat přežít kusy odolné. Příroda. Darwin. Cokoliv ostatního je NENORMÁLNÍ, neb umělé. Ale není to svět, v němž bych chtěl existovat. Raději neočkovat vůbec, než riskovat, že nebude vaše vakcína účinná vůči nějaké nové mutaci? OK. Jestli si umíte vybrat kterou breberku potkáte, pak je takový přístup racionální. V současnosti je údajně cca 95% breberek u nás varianta delta. Stávající vakcíny jsou na ně méně účinné než na původní britskou mutaci. A vlastně i proto (kromě přirozeného poklesu) je ta třetí dávka nutná. Méně účinné však v tomto konkrétním případě neznamená neúčinné.
Téměř jistě nastane situace, kdy se objeví mutace, proti níž se ukáží dosud vyvinuté vakcíny neúčinné zcela. Dovolím si ale předpokládat, že páni od farmaceutických firem nečekají se založenýma rukama. Až přijde nějaká to omega, vytáhnou šarži novou a vy se budete významně ptát, co je to asi za rychlonevyzkoušenou šmakuládu? A proč jí očkovat, když stejně přijde nějaká omegadvě mutace? A povedeme tu debatu do úmoru znova. Nebo si najdeme lepší věci na práci. Přeji pevné zdraví, ať už "s" a nebo "bez". Bez jakékoliv ironie.
https://www.e15.cz/koronahelpdesk-e15/delta-mutace-vse-co-potrebujete-v…
Ono se tho tvrdilo vic…
Ono se tho tvrdilo vic... treba ze to zabrani i tomu, abyste to chytil a dal roznasel...
A kdo to tvrdil a co presně…
A kdo to tvrdil a co presně tvrdil? Zksute příště vnímat, co vědci říkají a nikoliv to, co Vy si myslíte, že oni si myslí.
A poslouchejte Jana Konvalinku na radiožurnálu místo Svobodného vysírače :-)
https://ct24.ceskatelevize…
https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3273702-vakcina-pfizerbiontech-brani…
Mate recht, taky bych ty vysirace mel odriznout od penez. Ale nemuzu, maji to posichrovane zakonem.
Nemusite odpovidat hned, klidne se poradte nejdriv s Bobem, ja respektuji, ze tohle muzou delat jen skeble.
děsí
mně především to že mi někdo za každou cenu chce co půl roku píchat něco od čeho stát i výrobce dávají ve své podstatě ruce pryč (odškodnění za následky) proti něčemu (covid) co má smrtnost která s tetanem ani encefalitídou absolutně nesnese srovnání.
K počtu pozitivních mám zásadní výhradu - pozitivní nerovná se nemocný. Znamená to že u něj našli něco co se někdo domnívá že by mohl být covid. COVID se nediagnostikuje. COVID se determinuje pomoci PCR testu. PCR test NENI TEST. Je to amplifikacni proces, je to metoda jak z mala neceho na co je proces kalibrovany udelat hodne toho na co je ten amplifikacni process kalibrovany. S diagnostikou to nema nic spolecnyho. To ze clovek ma „pozitivni PCR test“ ve skutecnosti znamena ze v danym cloveku nasli nejaky minimalni mnozstvi toho na co je ten proces kalibrovany.
CDC právě vydalo „laboratorní upozornění
https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021-lab-alert-Changes_CD…
, v němž oznamuje svůj záměr stáhnout do konce tohoto roku chybný protokol PCR testování. V rámci svého oznámení naznačili, že současný PCR test který byl vyvinut bez fyzických vzorků kovidu pro kalibraci – nedokáže rozlišit mezi chřipkou a kovidem.
Přilepím sem s dovolením
související informaci.
Podle oznámění Státního zdravotního ústavu (SZÚ) je standardní počet amplifikačních cyklů (cycle treshold/ct) při diagnostice Covidu v ČR 45 (https://stavbeznouze.cz/wp-content/uploads/2021/03/odpoved-Havel.pdf).
Podle jiných - zahraničních - informací znamená pozitivida zjištěná PCR testem s ct > 30 n. 35 (názory se různí), že jedinec není nakažlivý. Resp. vzrůstá pravděpodobnost falešné pozitivity.
Závěr: PCR test s ct 38-45 (viz stanovisko SZÚ) produkuje velké množství "pozitivních" jedinců s minimálním množstvím viru, kteří nejsou ani nemocní, ani nakažliví pro okolí.
https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Vorl_Testu…
https://www.rnd.de/gesundheit/corona-test-positiv-aber-nicht-ansteckend…
https://www.krone.at/2293518
autoři článku by si měli přečís diskusi zde u Vidláka
aby to už konečně pochopili. Ty absolutní čísla se musí vždy vztáhnout k velikosti souboru.
Už Vám to tady říkali, zřejmě je to marný, marný, ....
Uz chapete jak se ostatni…
Uz chapete jak se ostatni citi, kdyz zacnete blouznit o energetice?
:-)
Dotaz
Středočeská hejtmanka se rozčiluje nad nedostatkem monoklonalních protilátek
Ptám se: Kurník šopa, kdo je odpovědný na objednávání monoklonalních protilátek pro ČR ?
Proč se bude muset zastavit aplikace v nemocnicích?
Proč není dostatek něčeho, co funguje? Žádám odpověď
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vlada-dnes-posle-neockovane-do-caste…
Paní Hejtmanka Pecková nemá Krizový štáb?
To ji Rakušan nevysvětlil?
Ale ony jsou i jiné léky,…
Ale ony jsou i jiné léky, nějaký dochtor to íříkal a nesmí se podávat ani ty, a ty jsou narozdl od monolátek určeny pro léčení v první fázy ;)
Důvěrné! Není určené pro antivaxery!
Firma Avenier je dodavatel ockovacích latek pro zdravotnická zařizení v ČR.
Vydavá také svůj časopis.
https://odbornost.avenier.cz/cz/odborne-materialy
V aktualním, zatím tištěném(!) vydaní je dobrodružná zpráva jednoho Čecha, který se nakazil kovidem 19 v Indii a také ho tam "kurýrovali" v nemocnici...článek je vhodným informačním zdrojem k případným, vcelku však neplodným rozhovorům s "ivermektinově-indickými" snílky o medikamentozní léčbě, jenž se jim v ČR údajně nedostává...
Cituji :
"...Firma Avenier je dodavatel ockovacích latek pro zdravotnická zařizení v ČR..."
Stačilo napsat jen toto.
:-D))))
Děkuji Vidláku za vaše nasazení - obdivuji
Též děkuji za pozvání na prase :-) (stejně nechápu jak to všechno dáváte).
K dnešku mám pro vás jeden odkaz - není dlouhý
https://smis-lab.cz/2021/11/18/porovnani-virovych-nalozi-u-neockovanych…
Nejvíc se to blíží mému chápání vědy tak jak by měla být. Bohužel to co předvádí vzdělanci kolem Covidu je opravdu smutné. Ve světle Babišova řešení Covidu nechápu, jak mohl vybudovat to co vybudoval. Mám pro to jediné vysvětlení, které tady u vás psát nebudu :-)
Děkuji a pěkný den
Děkuji za odkaz
"Zjistili jsme, že očkovaní mají jak v případě první detekované nákazy (levá část obrázku), tak v případě reinfekce (pravá část obrázku) vyšší virové nálože než neočkovaní. Vakcinovaní dvěma dávkami mají statisticky významně vyšší virovou nálož (nižší Ct) než nevakcinovaní."
Interpretace zjištěných dat
Judy: "Zjistili jsme, že očkovaní mají jak v případě první detekované nákazy (levá část obrázku), tak v případě reinfekce (pravá část obrázku) vyšší virové nálože než neočkovaní. Vakcinovaní dvěma dávkami mají statisticky významně vyšší virovou nálož (nižší Ct) než nevakcinovaní."
***
Vidlácko-lopaťacky bych to interpretoval tak, že aby se 2x očkovaný dostal do laboratorního monitoringu, a naměřili mu vyšší virovou nálož, než neockovanému, pak to ukazuje účinnost očkování - se zvyšujícím se počtem očkování musí koncentrace viru být vyšší, aby pacienta ohrozila popř. anamnéza by určila, že se pacient vystavil svým jednáním nějakému zbytečnému riziku
souhlas a proto
"pokud je člověk očkován, tak se netestuje. Na základě dat, která máme k dispozici, to není zdůvodnitelné,“ řekl Adam Vojtěch."
Takže těch 200 očkovaných na JIP za 18.11. a 2000 očkovaných v nemocnici nyní ví komu může poděkovat.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vlada-dnes-posle-neockovane-do-caste…
.
kejko: Takže těch 200 očkovaných na JIP za 18.11. a 2000 očkovaných v nemocnici nyní ví komu může poděkovat.
***
Ve veřejném zdravotnictví se také musí zohlednit ekonomie: prostě proč vázat prostředky a kapacity na testovaní těch, kterým vakcinace až násobně snižuje riziko-viz grafy výše. Zde je Vojtěch jen jedním z mnoha evropských ministrů co v daném čase a danou mírou informací podobně jako jiní, rozhodl.
za mně by byla správná úvaha,
Ukazuje se, že vakcinace asi na možnost přenosu nákazy nemá moc vliv (bohužel nejsou jednoznačná data).
Tedy testovat neočkované moc nepomůže, pořád budu mít víc vakcinovaných přenašečů než nevakcinovaných (asi 2:1).
-prostě proč vázat prostředky a kapacity na testovaní těch, kterým vakcinace až násobně snižuje riziko-viz grafy výše
Odpověd - když se Covid bude šířit neomezeně, tak procento třeba mrtvých mezi vakcinovanými poroste také.
Nebylo by tedy dobré zkusit Covid třeba léčit.
Zažil jste, klidně z vyprávění, že by po pozitivním testu na Covid dotyčného hygiena kontaktovala s dotazem kdo je jeho lékař. Ten ho případně oslovil a nebo na zavolání pozitivního ho pozval na prohlídku, dotyčný se dostavil ke svému lékaři, ten ho vyšetřil navrhl mu léčbu a co cca 2dny ho monitoroval a léčbu upravoval.
Řečnická otázka.
Lockdown
Rakousko vyhlásilo celostátní lockdown, chystá i povinné očkování
Zavřené budou od příštího pondělí veškeré podniky a služby kromě obchodů, co prodávají nezbytné zboží. Lidé budou moci vyjít z domu za účelem nutného nákupu, cesty do práce nebo fyzické a mentální relaxace.
Lockdown má platit až 20 dní, po 10 dnech má vláda postoj k opatřením znovu přehodnotit.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/rakousko-vyhlasilo-celostatni-lockdo…
+
Povinné očkování má začít platit nejpozději v únoru
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/rakousko-vyhlasilo-celostatni-lockdo…
No tak Rakušani a Rakušanky...
... dokonce při anšlusu házeli květiny - na přijíždějící německé tanky a nákladní automobily....
Takže já bych se tomuto druhu disciplíny , v jejich případě, příliš nedivil....
To byl přece pouhý návrat...
... do milované Říše, kam vždycky všichni Němci přece patřili.
Rakušani a Rakušanky
A teď už jen zprovoznit Mauthausen. A kdyby na andělský zpěv nevolníků z novodobého protentokrátu vybírali vstupný, určitě by byl nával.
jiny zdroj
stejny obsah
Rakousko schválilo celostátní lockdown, od února chce zavést povinné očkování
19. listopadu 2021 10:30, aktualizováno 11:14
Rakousko zavádí kvůli rekordním počtům nakažených covidem v zemi od pondělí celostátní uzávěru. Oznámil to rakouský kancléř Alexander Schallenberg. Lockdown se má týkat očkovaných i neočkovaných. Potrvá prozatím nejméně deset a nejvýše dvacet dní. Od února chce rakouská vláda zavést povinné očkování.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rakousko-lockdown-ockovani.A2111…
Pod hrozbou odnětí svobody.
Koncentráky už stavějí?
Kurwa, národ ve kterém se narodil Hitler, se nezapře.
Tak schválně
kdy už konečně Vidlákovi dojde, že PROMOŘUJEM, jen prostě není politicky možné to říct nahlas?
Já bych proti tomu nic neměl…
Já bych proti tomu nic neměl... kdyby vláda měla koule na to říct, že vakcína je nevyzkoušená a chrání tak ze 70% a že promoření chrání líp než vakcína a že je na nás, jestli to riskneme nebo se naočkujeme a že je zapotřebí dodržovat opatření, aby se nepřehltily nemocnice a lidi nechcípali na banální úrazy, tak bych se s tím docela dobře srovnal. Stejně to tak dopadne, akorát tolem toho bude hodně politických řečí.
No jo
Jenže to si pletete vládu se Sedmi statečnými. Myslím, že si poměrně dávno spočítali , že jiná cesta než promořit prostě není, jenže žádná vláda na světě nahlas nepřizná, že prostě nějaké oběti ještě budou.
Samozřejmě....
že se promořujeme už cca od června 2020. Jenže to nelze říct natvrdo. Pokud si dobře pamatuji tak se o to tehdy pokusil Prymula a také to rodeo, které vzápětí proti němu nastalo také. Bylo to někdy uprostřed května kdy se začalo postupně rozvolňovat a on tehdy tehdy řekl, ža až rozvolníme tak se začneme pomalu promořovat.
Takže promořujeme a tím, že očkujeme promořování korigujeme.
I ten tolik uznávaný prof. Beran přece neříká nic jiného než to, že epidemie začne ustupovat až si covidem projdeme všichni. Očko i neočko. Ovšem záleží jen na tom jak. Pro všechny platí, že epidemie je tady a každý O i N by se neměl chovat jak utržený ze řetězu a spoléhat na ty druhé. Tzn. dodržovat i ten zbytek opatření.
Jenže v reálu to funguje tak, že ať řeknou co řeknou, tak si každý vybere jen to co se mu hodí, podle svých priorit.
každý vybere jen to co se mu hodí
Ano, souhlas. Jak nahoře, tak i dole. (připisováno Hermu Trismegistovi, údajnému zakladateli západníhgo pojetí astrologie)
Když takto jedná věrchuška, proč by dolních deset miliónů mělo jednat jinak?
Schellenberg ?
Sem myslel že už tam nepůsobí...
Nejlepčí je na tom brtník v brlohu, tomu takový lockdown ani nepřijde.
:-D
Místo toho, aby je zavřel lid - oni zavírají lid.
To nemá chybu...
jedeme rychleji
pekne z kopecka, at svisti kolecka, na jare uz kazdej mesic, nazory se meni - jako sexmise, polkni prasek
-----------
Osm měsíců, pak šest, teď pět. MeSES je pro další zkrácení intervalu vakcín
18. listopadu 2021 10:30
Posilovací dávkou vakcíny proti covidu by se měli lidé nechat přeočkovat už pět měsíců po dokončené vakcinaci. Ve středu to navrhla Mezioborová skupina pro epidemické situace (MeSES). V září, kdy se „booster“ dávky začaly aplikovat, byl interval osm měsíců, v říjnu se zkrátil na šest.
První den očkování bez registrace v nákupním centru Atrium v Hradci Králové (28.7.2021). | foto: Martin Veselý, MAFRA
Studie ukazují, že jak postvakcinační, tak postinfekční imunita v čase klesají, a proto se zvyšuje množství vnímavých osob, obzvláště ve starších věkových skupinách, které jsou současnou vlnou nejvíce ohrožené,“ stojí ve stanovisku MeSES.
Skupina proto doporučuje dokonce okamžitě zkrátit interval mezi posilující dávkou očkování z nynějších šesti měsíců na pět pro všechny očkované starší 18 let. Experti se odvolávají na zkušenosti z Izraele a Velké Británie, kde byl tento postup zaveden.
Chystáte se na posilující dávku?
celkem hlasů: 9343
Ano
4948
Už jsem ji dostal/a
486
Ne
3639
Ještě váhám
270
Efekt posilovací dávky se podle mezioborové skupiny projeví už v průběhu jednoho až dvou týdnů. „Pokud se interval zkrátí, bude možné významnou část ohrožené populace 60+ naočkovat ‚booster’ dávkou a dosáhnout dostatečné úrovně imunitní ochrany již do vánočních svátků, které budou opět rizikovým obdobím z hlediska zvýšených kontaktů,“ doufají odborníci v rychlé dosažení kolektivní imunity.
Hostem Rozstřelu je Jaroslav Flegr, evoluční biolog a parazitolog. (10. září 2020)
Profesor evoluční biologie Jaroslav Flegr
Libor Grubhoffer, rektor Jihočeské univerzity
Šedesátiletý Libor Grubhoffer byl do loňského března rektorem Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Od července se stal ředitelem Biologického centra Akademie věd.
12 fotografií
MeSES poté doporučuje zvýšení očkovací kapacity, zavedení dvoudenní státem hrazené nemocenské po očkování, ale také personální i finanční posílení očkovacích týmů.
Intervaly se zkracují měsíc od měsíce
Není to přitom poprvé, kdy se interval mezi posilující dávkou očkování zkracuje. Podle původních studií bylo dostatečné dvojí očkování vakcínou Pfizer/BioNTech a Modernou, případně jedno očkování vakcínou Janssen.
U té například Americké Středisko pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC) uvedlo, že jedna dávka má menší efektivnost ve srovnání s dvěma dávkami. A doporučuje se v tomto případě přeočkovávat již po dvou měsících od první dávky.
První informace o posilovací dávce se objevily s létem. V Česku je třetí, respektive druhá posilovací dávka k dispozici od konce října. Tehdy si pro ni mohli přijít lidé po osmi měsících o ukončeného očkování. Už po týdnu zavedené posilovací vakcinace však experti přišli s doporučením zkrátit interval na šest měsíců.
Záleží na věku
Profesor ekologie a evoluční biologie Jaroslav Flegr odhaduje, že třetí dávka očkování nebude poslední. Posilovacích dávek podle něj bude nutné aplikovat více, a to v závislosti na věku.
„Odhaduji, že lidi nad 70 se možná budou muset v příštích 5 letech očkovat dvakrát ročně. Lidi pod 50 po 3. dávce tak jednou za 2-3 roky. Vždycky je dobré, když jsou protilátky namířeny proti několika místům na klíčové molekule viru. Už kvůli budoucím mutantám,“ uvedl Flegr.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ockovani-koronavirus-posilovaci-davk…
Chudáci Ujguři
Tady se řeší jen covid, zatímco v Mariotu nechtěli ubytovat Ujgury. To je průser. kdepak covid:
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/prazsky-marriott-odmitl-v-cine-utl…
"Rozpracoval Koudelka už Hřiba?"
(...) Když i zaujatě protičínský projekt Sinopsis před čtyřmi lety v článku „Ujguři – tak trochu jiní džihádisté. Proč ‚Islámský stát‘ úspěšně oslovuje muslimy v západní Číně?“ připustil souvislost Ujgurů s terorismem, asi na tom něco bude. Věc se snažil vysvětlit tím, že Ujgurové se k Islámskému státu nepřidávají z fanatismu náboženského, ale nacionalistického (ve dnech před konáním ujgurského kongresu však Sinopsis na svou kritickou argumentaci zcela zapomněl).
Nicméně Sinopsis tehdy připustil, že více než deset tisíc Ujgurů bojovalo za Islámský stát proti Assadovi v Sýrii, což se s proponovaným ujgurským využíváním „mírových, nenásilných a demokratických prostředků k rozhodování o politické budoucnosti Východního Turkestánu” dost podstatně míjí. Podle Sinopsis lze očekávat, že na čínské infrastrukturní projekty, související s projektem Nová hedvábná stezka, budou Ujguři čím dál častěji útočit. Islamismus a účast na mezinárodních teroristických aktivitách je pro ně prý jedním z mála dostupných nástrojů v boji proti útlaku.
V téže době zveřejnil portál „Novinky“ článek „Prolijeme potoky krve. Islámský stát poprvé pohrozil Číně“, v němž krveprolitím pohrozili právě Ujguři. Video zachycuje výcvik Ujgurů, kteří potom brutálně zavraždí údajné informátory nepřítele. Podle amerických expertů byli Ujguři též zapleteni do atentátu v istanbulském klubu Rein. (...)
(...) Každopádně jsou aktivity primátora Hřiba v tak ostrém rozporu i s touto mělkou zahraniční politikou, kterou předvádí současná vláda (i když, pravda, ještě budeme na „Vylhánka“ možná vzpomínat se slzami v očích!), že poskytují dostatek důvodů pro vážné podezření, že poškozují zájmy České republiky. A to je pole působnosti Bezpečnostní informační služby. Ta by měla promptně dodat informace exekutivním orgánům, aby provedly exekuci. Na Hřibovi. Ovšem nedodá-li, pak na sama sebe zastupujícím řediteli BIS Koudelkovi. (...)
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/jan-schneider-rozpracoval-ko…
Jen si vzpomeňte na 2019.
Chovali jste se třeba v obchodech nějak jinak?
Odskočili jste od "nachcípaného" kamaráda dva metry, jako by byl prašivý?
A tak je to dneska se vším a u všeho.
Jste zblbnutí internetama..
.
Dobrá polovina zdejších diskutérů, jsou fašisti jak vyšití, jen to maskují přebíráním podobně zabarvených článků odjinud.
Nadává se zde do trollů a referentů, přičemž dobrá polovina lidí "s nickem" by nejraději svoje sousedy někam zavřela, zahodila klíč a později si přivlastní i jejich majetek.
Ono neškodí, občas si svoje výblitky zpětně přečíst, s odstupem určitého času. Někteří místní by rovnou mohli fasovat čerňáky SS.
https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/v-rakousku-bude-ockovani-proti…