Vlastně jen zaměnili pořadí...

Autor

Je tomu osmdesát šest let od chvíle, kdy se Evropa naposledy sjednotila, aby byl její hlas ve světě slyšet. Právo veta bylo zrušeno, velení evropských armád bylo postupně sjednoceno, na dobové dezoláty bylo patřičně došlápnuto, byly vyhloubeny příkopy a postaveny ploty nabité elektrickým proudem, občané dostali právo na korigované informace, rozjela se mašinérie vládní propagandy a začalo se slídit, jaké rádio kdo poslouchá. I komunikační karty k tomu připravili… pamatuj, že poslech cizího rozhlasu může být potrestán i smrtí.

V plánech dobových Bidenů už bylo dávno vyjádřeno, že se půjde na Rusa, protože mongoloidní hordy nemají v civilizované Evropě co dělat a pokud včas nezaútočíme my, zaútočí oni. Tamní režim byl samozřejmě shnilý, postačí jen zhurta rozkopnout dveře a postarat se o nějaké ty zbraně a rozpadne se sám. Moskevský gosudar je totiž nenáviděný vlastním obyvatelstvem, má diktátorské manýry a zbavuje se svých odpůrců.

Ne všichni s tím v Evropě souhlasili… ale svolalo se několik summitů evropských lídrů a nakonec se to vyřešilo. Především summit v Mnichově byl velmi úspěšný. Zajistil ochranu menšin s imigračním pozadím a uvolnil ruce skutečným vůdcům Evropy, aby mohli prosadit své pokrokové návrhy a metody řízení.

Sedmnáctého března 1939 pak všechny české noviny přinesly radostnou zprávu o evropském sjednocení, které bylo spuštěno o dva dny dříve… Ne, nebyla to žádná okupace. Kdyby byla, tak by o ní přece dodnes psaly noviny a vysílala televize.

Mám dnes narozeniny. Je mi čtyřiačtyřicet a mám pocit šíleného deja-vu. Co je jinak oproti roku 39? Vlastně jen to, že tentokrát Němci zaměnili pořadí jednotlivých kroků. Tehdy začali zbrojením. Na dluh, samozřejmě. Půjčili si na to v Americe, samozřejmě. Až měli nazbrojeno, překročili naše hranice, ustavili protektorát, zrušili nám právo do něčeho kecat a začlenili náš průmysl do svých koncernů. Pak vytáhli na Rusa… A šlo jim to moc pěkně… až k Moskvě či Stalingradu se dostali.

Dneska na to jdou jinak. Nejprve začlenili naše podniky do svých koncernů. Dvacet let na tom dělali. Pak vytáhli na Rusa, nově chtějí začít zbrojit na dluh a zrušení práva veta se teď právě v Bruseli plánuje a hlasuje se o něm. Ne, není to ideální pořadí, ale všechny dávné prvky německé (i české) povahy jsou zpět. I porušení všech předvolebních slibů. Cenzura je řádně organizována, propaganda také, plány konečného vítězství jsou napsány, odpůrci jsou trestáni a zastrašováni…

Takhle to teď plánuje novopečený (ještě ne)kancléř, Friedrich Merz, ne? Zařídit, aby Evropa byla ve světě slyšet. Dosáhneme toho stejně jako tenkrát… řádným vyzbrojením a jednotným velením společné evropské armády. Ohlášeném právě na výročí vzniku Protektorátu. A naši Emanuelové Moravcové jsou samozřejmě pro. Všech vládních devět z europarlamentu… Zbrojit, odevzdat odpovědnost za stát do rukou Uršuly Leyenové a pak společně vytáhnout na Moskala.

Rozdíl je vlastně je v tom, že tenkrát ty peníze za zbrojení nerozkradli, ale fakt za ně vyrobili spoustu moc pěkných válečných věciček a nebojovali zároveň ještě proti uhlíku. Když pak na Rusa táhli, kromě dluhů měli alespoň ty zbraně. Ale jinak svého nepřítele vykreslovali se stejnou rusofrénií jako dneska a strašili jím obyvatelstvo stejně jako dneska a ještě v pětačtyřicátém pevně věřili, že vyhrají… stejně jako dneska.

A ejhle… ono to dneska dopadne stejně jako tenkrát… Američané evropskou rusofobii nesdílejí a nakonec se raději domluví Trump s Putinem proti sjednocené Evropě. Vždycky, když Němci začnou vymýšlet ajn rajch, ajn folk, ajne Uršula, končí to rozvalinami. Jen ten pokrok nezastavíme. Tentokrát ani nebude nutné naše továrny rozbombardovat či rozstřílet. Zavřeme je sami… dokonce i ty doly zasypáváme, aby nikoho nenapadlo je znovu otevřít. Skončí to přídělovým systémem, měnovou reformou a největším přesunem majetku od Bílé hory. To my tady v Evropě umíme, panečku.

Je mi dnes čtyřiačtyřicet, mám pět dětí a rodinné zázemí, které mi mohou závidět. Díky své obětavé ženě mohu dělat to, co dělám a mohu si dovolit být optimista. Ale dnes slyším v hlavě hlasy své babičky i dědečka a děsím se, jak málo se od roku 1939 změnilo. Jsme tady v Evropě pořád stejní. Ať začnete co začnete, ať máte jakékoliv úmysly, vždycky dojdete k tomu, že je zapotřebí se sjednotit a vyrazit do stepí, zbavit se ruské hrozby. Děsím se, jak by to vypadalo, kdybychom v čele měli skutečně schopné (až všeho schopné) vůdce.

Děsím se, co by bylo, kdyby to pořadí kroků teď poskládali lépe…

_____________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.8 (427 hlasů)

Komentáře

Trvalý odkaz

  

Průměrný počet slepic: 3.6 (39 hlasů)

Mike Adams: EU chce omezit pohyb kapitálu a zkonfiskovat úspory obyvatelstva na financování války proti Rusku (VIDEO)

Experti Mike Adams a Steve Quayle vedli naléhavý rozhovor, ve kterém se věnovali zatím nepotvrzeným věhlasům, které naznačují, že Evropská unie plánuje v dubnu zavést omezení pro pohyb kapitálu a zmrazit či potenciálně zkonfiskovat úspory občanů na financování války s Ruskem. Tento krok se považuje za zoufalou a sebevražednou strategii s dalekosáhlými ekonomickými a vojenskými důsledky pro celou Evropu.

Podle jistých zdrojů se očekává, že EU někdy v dubnu oznámí kapitálová omezení, aby zabránila odlivu kapitálu, zlata a stříbra z regionu.

Tento počáteční krok by zmrazil veškerý majetek v rámci EU a potenciálně by došlo i k jeho konfiskaci, čímž by se spořicí účty občanů EU nahradily takzvanými dlužními úpisy (IOU).

Konečným cílem je shromáždit přibližně 10 bilionů eur (10 000 miliard) na financování vojenského konfliktu s Ruskem….(atd.)

                                     https://cz24.news/…eo/

https://www.naturalnews.com/2025-03-14-eu-rumored-to-confiscate-savings-to-fund-war-against-russia.html

Průměrný počet slepic: 4.5 (88 hlasů)

„Jste šmejdi – chcete třetí světovou válku“

Bývalý ruský prezident Dmitrij Medveděv nazval K. Starmera a E. Macrona „šmejdy“ za to, že trvají na vyslání vojenských sil na Ukrajinu, i kdyby to mohlo rozpoutat třetí světovou válku.

"To by znamenalo válku s Aliancí," říká charakteristicky.

Celý jeho příspěvek je následující:

Macron a Starmer si hrají na hlupáky. Znovu a znovu se jim říká, že mírové jednotky musí být ze států, které nejsou členy NATO.

Ne, pošleme desetitisíce – jen se přiznejte – chcete poskytnout vojenskou pomoc neonacistům v Kyjevě. To znamená válku s NATO. Poraďte se s Trumpem, vy šmejdi.

medvedev-jste smejdi

Poznámka redakce:

Úvaha Starmera-Macrona je jednoduchá: Chtějí vyslat síly na Ukrajinu, aby vydírali D. Trumpa, aby intervenoval jménem NATO v případě, že Moskva zaútočí na britské a francouzské síly.

Vědí, že Trump to nechce, ale chtějí ho k tomu donutit.

Věří, že Moskva nakonec nebude pokračovat v zahájení třetí světové války s ohledem na dobro lidstva a dobro všech.

Něco, co vůdci Británie a Francie zjevně nedělají.

zdroj: pronews.gr
 

 

Průměrný počet slepic: 4.7 (67 hlasů)

Co timhle chcete rici, RDG?  Mimochodem, moje rustina sice  neni  dostatecne  dobra  ale slovo "laska"  mi  nezni jako soucasna  (20. stoleti) rustina.  Rusky bezny vyraz pro lasku ci podobne city   je "ljubov"

a  "ozaruje" se spis rekne "oblucajet".  "Detvora" mi taky zni jako slovo nepouzivane na vychod od Dnepru 

Tohle spis vypada na nejakou ukrajinstinu...    (kdyz uz pominu gruzinstinu ;)   

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)

Jak už jsem zde psal, přiznávám některým národům důvodnou nenávist k Rusku-z toho důvodu, že jim stálo (a stojí) v cestě k naplnění  jejich velkých snů.

Dnes nabízím čtení o původu evropské rusofobie, i když ta je starší, než v článku uvedeno.

Španělé jsou zde uvedeni jako příklad, v odkazu je vlastní text. Nepředpokládám, že to DRG bude číst (je to delší a složité), ale berrnard by mohl.

Termín „ Černá legenda “ (španělsky Legenda negra ) odkazuje na protišpanělský pohled na historii rozšířený od 16. století, který líčí Španěly jako fanatické, brutální, nelidské, líné a zaostalé a ve spojení se španělskou nadvládou . V novorenesanční Evropě byl politickými oponenty  šířen v různých médiích, často s propagandistickými účely, v převážně severních a středoevropských zemích. Klíčovými body legendy je mimo jiné jednostranné odsuzování zločinů spáchaných Španělskem, zatímco zločiny jiných zemí jsou zamlčovány nebo se o nich téměř nemluví.

O původu rusofobie. 
https://www.nachdenkseiten.de/?p=83368
 

Průměrný počet slepic: 4.8 (9 hlasů)

si to prožije znovu.

1. Drang nach Osten...!

2. Časová prodleva, kterou vyplní další tisícovky padlých.

3. Zurück ins Reich!

4. Za dalších 40 až 50 let si to můžeme pro velký úspěch zopakovat.

Průměrný počet slepic: 4.7 (85 hlasů)

.. k novému tažení na zmrzlé pláně pod Moskvou je vždy zapotřebí počkat, až zemře poslední voják, který o té zimě tam byť jen slyšel. Takže do Ruska se táhne jen jednou za necelé století. (1600 - Smuta - Poláci v Moskvě, pak Velká severní válka Švédů s Petrem Velikým, pak Napoleon, Hitler.. )

Vždy to skončí stejně. Ruští kozáci napojí své koně v evropských řekách, tu v Seině, tu ve Sprévě a odjedou domů s pocitem dobře vykonané práce a s vědomím, že jejich pravnuci budou muset opět vyrazit na "komandiróvku" do Evropy, aby schladili horké hlavy husarů na kolečkových židlích.

Průměrný počet slepic: 4.9 (112 hlasů)

Se SSSR  na věčné časy!

Odpověď na otázku: ANO!

Hlasoval proti návrhu usnesení "Jakékoliv oslavování příslušníků jednotek SS je v ČR nepřijatelné".

 

 

Průměrný počet slepic: 4.9 (46 hlasů)

ještě to video, díky !

Průměrný počet slepic: 4.7 (15 hlasů)

je to záznam z jednání PČR. Třeba mi někdo pomůže.

Průměrný počet slepic: 5 (11 hlasů)

.... všechno nejlepší k narozeninám. A TEĎ POZOR. Na ČT se chystá dokument. Zase na Tebe budou flusat špínu. No tak to bude už skoro Silvestr. Těším se moc.

https://www.ceskatelevize.cz/porady/16288943093-reportaz-psana-na-benzince/

Průměrný počet slepic: 4.5 (15 hlasů)
Trvalý odkaz

Paul Craig Roberts,  16. března 2025

https://www.paulcraigroberts.org/2025/03/16/what-are-the-prospects-for-an-end-to-the-ukraine-conflict/

Vyhlídky nejsou dobré, protože se zdá, že jednání již selhala. Putin byl odstaven od účasti na dohodě, kterou mu Trump hrozí nacpat do chřtánu výhrůžkami.

Platforma Dialogue Works 13. března uspořádala diskusi mezi mnou a profesorem Geoffreyem Robertsem o vyhlídkách na jednání, která by ukončila konflikt mezi Washingtonem, NATO a Ukrajinou na jedné straně a Ruskem na straně druhé.

Geoffrey je ohledně vyhlídek optimistický, zatímco já jsem zdůraznil realismus situace. Zatímco upřímně doufám, že Geoffreyho optimismus je oprávněný, já jsem představil mnoho přehlížených problémů, které by mohly stát v cestě. Hlavním problémem pro ukončení konfliktu je předstírání, že jde o konflikt mezi Ruskem a Ukrajinou, zatímco ve skutečnosti jde o zástupnou válku Washingtonu proti Rusku. Je obtížné vyřešit konflikt, když je popírána jeho reálná podstata. V podstatě si myslím, že Trump udělal chybu, když nejprve nevypracoval podmínky urovnání s Putinem a poté je nepředložil Zelenskému, který by neměl jinou možnost než je přijmout. Obával jsem se také, že poté, co Zelenského přiměl k souhlasu s příměřím, bude Trump na Putina naléhat, což se také stalo.

Další velkou obavou je, že Američané nechápou, že z ukončení konfliktu mají mnohem větší prospěch než Rusko a Ukrajina dohromady. Důležitým výsledkem ukončení konfliktu by bylo zrušení sankcí. Washington si ve své charakteristické hlouposti myslí, že sankce škodí Rusku, zatímco sankce vážně zasáhly evropské ekonomiky, připravily je o obchodní dohody a levnou energii a ještě by mohly zničit dolar jako světovou rezervní měnu, která je základem americké moci.

Tím, že Washington sankcemi vyzbrojil dolar a ukradl ruské centrální bance rezervy uložené v amerických státních dluhopisech, dal centrálním bankám na celém světě najevo, že pokud se jejich vlády nějakým způsobem dostanou na opačnou stranu než je Washington, mohou o své rezervy přijít také. Toto uvědomění vedlo k rostoucímu zájmu o BRICS a alternativní způsob vypořádání mezinárodních bilancí. BRICS je Putinovou odpovědí na nepřátelství Západu vůči Rusku. Pokud se centrální banky odkloní od dolarových rezerv uložených v amerických bankách, sníží se schopnost Washingtonu financovat své rozpočtové a obchodní deficity.

Rusko vyhrálo konflikt a Západ spolu s Ukrajinou prohráli. To není Rusko, kdo potřebuje příměří. Není jasné, zda si Trump tuto skutečnost uvědomuje. Trump si užívá roli hráče na domácí i světové scéně. Je možné, že to, co jsem označil za Trumpovu chybu – domlouvání příměří se Zelenským místo s Putinem – bylo ve skutečnosti promyšleným tahem s cílem dostat Putina do úzkých. Trump může říci, že k dosažení míru stačí pouze Putinův souhlas, a tak na něj vyvinout tlak za údajné zdržování dohody.

Francouzský prezident Macron se přidal k Washingtonu a prosazuje tuto strategii. Putin musí přestat vydávat „zdržovací prohlášení“, nařizuje Macron. „Rusko nyní musí přijmout americko-ukrajinský návrh na 30denní příměří.“ Britský ministr zahraničí dodává: „Příměří bez jakýchkoli podmínek.“ Jinými slovy, Putin musí okamžitě přijmout dohodu, kterou uzavřeli Trump a Zelenskyj.

Putin se do této situace dostal sám kvůli své hloupé rétorice o odhodlání k jednáním. Měl by zdůrazňovat jediné – vojenské vítězství – a měl ho dosáhnout už dávno. Místo toho se sám postavil do pozice viníka za blokování vyjednaného míru. Jediný způsob, jak se tomu může vyhnout, je nevyužít vojenského vítězství Ruska.

Putin chce znát podrobnosti příměří, jako např: Jak lze zabránit tomu, aby příměří nebylo využito jako příležitost k obnově a přezbrojení ustupujících ukrajinských sil? Jak může být příměří trvalé, když je Ukrajina plná neonacistických živlů nepřátelských vůči Rusku? Jaké jsou záruky a jak jsou prosazovány, aby Ukrajina zůstala neutrální a nebyla další základnou pro americké rakety jako Polsko a Rumunsko?

Není v tuto chvíli jasné, zda Trump tyto a další otázky vnímá s pochopením, nebo zda je považuje za zdržovací taktiku ze strany Putina. Ráno 13. března, ještě před výměnou názorů mezi mnou a Geoffreyem, přinesl London Times titulek:
„Podpoř mír, nebo tě zničím, vzkazuje Trump Putinovi.“

Dvacet čtyři hodiny před naší diskusí informoval London Daily Mail v rámci „mimořádné zprávy“:
Trump hrozí Putinovi zdrcujícími tresty a sankcemi, pokud nepřijme dohodu o 30denním příměří sjednanou s Ukrajinou.“

Samozřejmě se může jednat pouze o západní prostituující se média, která jsou odhodlána narušit dohodu a způsobit Trumpovi problémy. Ale Trump sám na otázku novináře skutečně řekl:
„Mohu udělat finanční kroky, které by byly pro Rusko zdrcující,“ což zní jako skrytá hrozba.

V dalším pravděpodobně nešťastném prohlášení Trumpův ministr financí uvedl, že Trumpova administrativa, pokud to bude nutné, přinutí Rusko k dohodě „nejtvrdšími sankcemi“.

Trump a jeho poradci zřejmě nechápou, že Washington a Ukrajina prohráli válku. Rusko ovládá bojiště. Je výhradně na Rusku, aby určilo podmínky kapitulace Západu.  Jelikož Putin neví, co tato nově upečená dohoda obsahuje, nemůže ani vědět, co z ní – pokud vůbec něco – Rusko získá. A protože to není Rusko, kdo potřebuje dohodu, proč by měl Putin cokoli obětovat, aby ji dosáhl?
Místo uznání reality jsou pokládány idiotské otázky, například: „Co chce Putin a dá mu to Trump?“Zdá se, že bezmyšlenkovitost na Západě nezná hranic. Správná otázka totiž zní: „Co chce Trump, a dá mu to Putin?“

Zdá se mi jasné, že Putinova představa o tom, co představuje urovnání, je zcela jiná než Zelenského a Trumpova. Možná si Trump uvědomí svou chybu, když uzavřel dohodu o příměří se Zelenským dříve, než si ji vyjasnil s Putinem. Pokud ne, Trumpa čeká neúspěch jeho chvástání, že konflikt okamžitě ukončí, a přejde do nátlakového režimu, aby si vynutil dohodu, a tím ještě více podkopal jakoukoli ruskou důvěru v jednání.

Myslím, že nebezpečí, že to skončí špatně, zůstává. Vždycky jsem si myslel, že Putinovo rozhodnutí vést válku, aniž by se skutečně válčilo, skončí špatně. Jak jsem říkal, jenom to vedlo k většímu zapojení Západu do války, což konflikt rozšířilo. Putinovy a Lavrovovy sofistikované výzvy k jednání nyní vedly k tomu, že kontrolu nad jednáním převzala poražená strana. Putin a Lavrov se nyní ocitli v kleštích vlastní neochoty vyhrát konflikt, který nechali táhnout tři roky, což je déle, než trvalo Rudé armádě vyhnat Wehrmacht z Ruska a východní Evropy a dorazit do Berlína.

Průměrný počet slepic: 4.5 (105 hlasů)
Trvalý odkaz

Milý Vidláku,

přeji vám upřímně to co se přává! Pevné zdraví a spoustu štěstí! A také hodně lásky a vaší skvělou rodinu, která vás podporuje:-). Hodně sil a optimismu ve vašem stálém boji i za nás! Ať se vám vše daří jak si budete přát!

P. S. Vědět o vašich narozeninách, popřála bych vám dnes ráda osobně na společném setkání, ale teď tedy takto a neméně od srdce:-)

 

 

Průměrný počet slepic: 4.9 (146 hlasů)
Trvalý odkaz

se Evropa chová tak nějak pořád stejně. Je to možná tím, že i lidé jsou víceméně stejní. Tedy, dle všech měřítek dnes prokazatelně hloupější, než tomu bylo tehdy, ale zato dnes jsou možná více bez "chuti a zápachu".  Blbcům se vládne poměrně snadno, takže EU má snadnou práci.

Na druhou stranu, byl bych optimista. Ono totiž dát dohromady funkční armádu není vůbec legrace. A pokud se k tomu postaví EU jako ke všemu, tj. nejprve zřídí komisi, pak předpis, pak ESG, tak cosi jako reálnou armádu budeme mít tak za pět až deset let. Je otázka, zda tou dobou bude něco jako Evropa ještě existovat... 

Průměrný počet slepic: 4.7 (72 hlasů)

Dnes jsou asi určitě více bez"chuti", ale smrdí pěkně, minimálně stejně, anebo ještě o něco více.  Část "lidstva", kterou tvoří bezdomovci smrdí špínou a další část lidstva, kterou tvoří lidé s bílými límečky a módními vázankami, smrdí těžkými prasárnami, které je ale velice dobře živí.

Průměrný počet slepic: 4.8 (47 hlasů)
Trvalý odkaz

přeji Vám hodně štěstí, protože být i zdravý je štěstí, ne vždy totiž zdraví závisí na tom jak se sami k sobě chováme. Jak byste řekl asi Vy: cesty páně jsou nevyzpytatelné (já nejsu věřící, ale Vy asi ano, jak jsem vyrozuměl). Takže k tomu štěstí i to zdraví. A hodně pevné nervy v letošním roce, kdy jste vyvinul hodně aktivit k tomu, aby lidé pochopili, že je třeba změny. Budete je ještě potřebovat. Pokusím se Vám aspoň svým hlasem trochu pomoci, ve Vaší snaze za lepším žítřkem... 

Průměrný počet slepic: 4.9 (99 hlasů)
Trvalý odkaz

Štěstí v životě, život ve zdraví, zdraví v pořádku, pořádek v hlavě a hlavu v oblacích...

💐 Všechno nejlepší ke 44. narozeninám! 🌼    (Jsou to tzv. "dvě židle" 😊)

Průměrný počet slepic: 4.7 (95 hlasů)

Vidláku, vždycky se zájmem si přečtu Vaše názory, ve velké většině s nimi souhlasím, a tak to ani nekomentuji. Ale Vaše narozeniny jsou vhodnou příležitostí, jednak abych Vám poděkoval za neúnavnou práci ve prospěch naší české země, abych Vám projevil úctu a sympatie, které k Vám chovám. Mezi chlapy se taková silná slova moc nepoužívají, ale teď je ta správná příležitost je vyslovit. 

Tak hodně zdraví a štěstí do dalších let!

Průměrný počet slepic: 4.8 (82 hlasů)

Ze všeho nejvíc zdraví a štěstí. Obojí je pro život nutné.

Průměrný počet slepic: 4.9 (50 hlasů)
Trvalý odkaz

Zemi vedla jeho manželka, řekl Vance pro Fox News

Administrativu vedla jeho manželka, prohlásil americký viceprezident JD Vance v rozhovoru pro televizní kanál Fox News .

Budeme to dělat jinak 

Nebudeme mít administrativu, kde prezident sedí na setkáních s vládou a spí, zatímco je vede jeho manželka a nikdo nic nedělá“, řekl Vance.

Důsledkem takového řízení byla katastrofální situace v ekonomice“, řekl Vance. Zdůraznil, že obchodní deficit Spojených států dosahuje trilion dolarů.

zdroj: Fox News / M.Laca/Hl.Deník

Průměrný počet slepic: 4.6 (53 hlasů)

nej, nej, nej.  Bob

Průměrný počet slepic: 4.8 (50 hlasů)
Trvalý odkaz

Víte kolik je 800 miliard EUR na každýho občana EU (včetně mimin)? Přibližně 45 tis Kč (jestli jsem to spočítala dobře). Takže pokud ty peníze nemáte, tak chtěli byste se zadlužit na sebe, a třeba svou 4 člennou rodinu 180 000 Kaček, aby je Ursula utratila na zbraně podle svého zlíbení a vy byste je pak i s úroky spláceli? K už tak těžkému živobytí?  Navrhuji, ať se na ty tanky rovnou složí váleční štváči ze svého, co říkáte?

Jestli Toxická Medúza z Bruselu (Ursula) nerozumí diplomacii, tak ať nic nedělá a neříká. Rozhodně se těch 800 miliard EUR na zbrojení musí vetovat. EU není žádný válečný pakt ani jednosměrná kasička pro Kyjevský režim.

Kdo umí anglicky, tak ať si poslechne velmi výživný rozhovor s Pepem Escobarem zde: https://www.youtube.com/watch?v=56DXOy_sGRw

Průměrný počet slepic: 4.7 (59 hlasů)
Trvalý odkaz

Vážený  pane Danieli Sterziku - Vidláku,

dovolte mi zařadit se mezi gratulanty k Vašim dnešním narozeninám, i když se osobně neznáme a je nepatrná šance, že by se to mohlo změnit. Ale Vaší věrnou čtenářkou hodlám zůstat i nadále.

Z celého srdce Vám přeji především pevné zdraví a aby Vás neopustila invence psát a komentovat poměry nejen v naší zemi. 

To zase přeju nám všem, kteří sem přicházíme číst,  případně reagovat na Vaše texty.

Závěrem nemohu nezmínit, že mě velice těší, že nás naše matky porodily ve stejný den, jen ta moje mě o pár let dříve.

Na zdraví!

Průměrný počet slepic: 4.8 (55 hlasů)

taky všechno nej. Bob

Průměrný počet slepic: 4.6 (20 hlasů)

Taktéž se připojuji ke gratulantúm a přeji Vám hlavně pevné zdraví, soudržné rodinné zázemí a co největší rozsah Vašich kydů, ať nás je co nejvíce a jinak přání, které napsali a napsaly tradiční opory a ikony Vašich diskuzí jsou opravdu krásné a od srdce a k nim se také připojuji 

Mec

Průměrný počet slepic: 4.5 (46 hlasů)

Proč všude pořád vidím ten nesmysl že Američané financoviali Německé zbrojení?? To je zas nějaká komunistická fetiš nebo co?

Už od roku 1935 se Němci snažili vyjednávat s Američany o zastavení sankcí a ekonomické izolace vůči Německu.
Důvodem samozřejmě byla Hitlerova monetizace práce (jakožto odpověď na německou absenci zlata) a výměnná forma obchodu která ohrožovala Americkou koncepci Otevřených dveří Cordella Hulla.

Němci je totiž ekonomicky převezli a Američani a Britové se mohli jít klouzat protože Německo je bylo schopno ekonomicky zablokovat v nákupu surovin na značném množství světových trhů (třeba Brazílii musely USA donutit zrušit svou dohodu s Německem, výměnou za půjčku ve výši šedesáti milionů dolarů od amerických exportérů a vydat regulaci oficiálně zavrhující Německý výměnný obchod); a protože angloameričani neměli dostatek prostředků na nákup v německém bilaterálním systému tak je němci začali postupně ekonomicky vytlačovat.

Churchill - nebo kdo to byl - měl pravdu když řekl že: "Neodpustitelný zločin, kterého se Německo před druhou světovou válkou dopustilo, byl pokus ekonomicky se vymanit z moci světového obchodního systému a vytvořit svůj vlastní směnný mechanismus, který by mezinárodním bankovním kruhům odepřel jejich příležitost zisku."

Američani se zkrátka nedokázali smířit s Německo-evropskou finanční dominancí. Třeba takoví lidé jako Lindberg (známý izolacionista) navrhoval už tenkrát sloučení Kanady s USA. To kvůli rozšíření ekonomické síly Ameriky aby se tak mohla měřit s Německou ekonomickou dominanci v Evropě.

Trumpovy nápady ohledně Kanady na tuhle politiku jasně navazují. Teda pokud skutečně bude docházet k osamostatnění Evropy, tak Amerika nemá na vybranou.


Každopádně Američani nefinancovili zbrojení nacistického Německa, každý kdo trochu rozumí ekonomice 20. století to musí vědět. Zřejmě se bude jednat o nějakou další hloupou propagandu určitých lidí. Tipnul bych si, že zhruba těch stejných kteří potom lhali v Norimberku tak že to bylo až směšné.


(I když někteří libertariáni (Sutton) taky žvanili naprosté nesmysly, ne ale všichni, třeba Rothbard se na to uměl dívat velice realisticky)

 

PS: Všechno nejlepší k narozeninám.

Průměrný počet slepic: 2.3 (36 hlasů)

👍

Průměrný počet slepic: 3.7 (9 hlasů)

Miliardy tekly z USA do hitlerovského Německa!

Průměrný počet slepic: 4.4 (11 hlasů)

Ne. netekly. Proto jsem říkal že jste indoktrinovaný. To co říkáte jsou totiž naprosté ekonomické nesmysly. 

Američtí vůdci, včetně Barucha a Whitea, viděli ve válce zhruba tak jediný způsob, jak zlikvidovat německý bilaterální obchodní blok založený na výměnném obchodu. (nebylo tedy zapotřebí bankovních prostředníků). Když Němci obchodovali se SSSR tak používali úplně stejnou soustavu, jen tak mimochodem.

Brettonwoodský systém (zavedený v roce 1944) byl navržen tak, aby zabránil podobným věcem v budoucnu.

Já nemůžu za to, že se vám to nelíbí. Kdyby jste nebyl indoktrinovaný, tak by vám to přišlo jako docela zajímavé téma a já bych vám k tomu mohl říct mnohem víc. Protože jste ale indoktrinovaný tak to co tu píšu pro vás představuje formu útoku na vaše politické náboženství a vy pak propadaté zbytečným záchvatům vzteku.

 

Průměrný počet slepic: 1.8 (15 hlasů)

Byly to ty samé ,kruhy Wallstreetu, které již v roce 1917 financovaly bolševickou revoluci a které si rovněž pospíšily pomoci Hitlerovi s jediným záměrem, umožnit jeho uchopení moci, jeho vyzbrojení a tím i umožnění příští války  a tím i zajištění obrovských  zisků, jako za války minulé.

Podle názoruPaula  Warburga, židovského bankéře, vysloveného před Senátním výborem, " patří k židovské politice -možná k velkým finančním koncernům všeobecně-vsadit na všechny strany, aby byly jejichzájmy  v každém případě zabezpečeny, bez ohledu na to, která strana vyhraje.

Suma, kterou byl koupen Adolf Hitler, aby zinscenoval 2. světovou válku, se odhaduje na jednu a půl miliardy. Již v procesu v roce 1923, vedeném kvůli financování NSDAP, vyšlo najevo, že Hitlerova strana obdržela ze Sárské oblasti (v té době ve správě Francie)  tři velké částky. Podle přesvědčení soudu pocházely peníze z USA, od H. Forda, který si vášnivě přál znovuvyzbrojení Německa.

Konference v hotelu Adlon (1931) se zůčastnili: P. Wartburg jako zástupce  New Yorské banky  Kuhn, Loeb &Co a skupiny těžařských financí. Za Němce  byli přítomni Hitler, Gőring, Georg Strasser, vo Headt a jistý berlínský právník. Výsledkem byl příspěvek Hitlerovi ve výši 32 milionů dolarů (128 milionů říšských marek), proplácených přes Banku Italia, Říma Banku Hendelsohn &Co z Amsterdamu.

Již v říjnu 1944řekl US-senátor Claude Pepper (z Floridy), že k těm, co pomohli Hitlerovi k moci, patří i John Foster Dulles, neboť "to byly Dullesova firma a Schroeder-Bank, které obstaraly Hitlerovi peníze, které potřeboval, aby mohl nastoupi dráhu mezinárodního bandity".

William E. Dodd ve svém deníku poznamenal, že Dullesem zastupované banky poskytly Německu již v roce 1933 půjčky ve výši jedné miliardy dolarů. A tak bych mohl pokračovat dál a dál...

Citoval jsem z knihy Karlheinz Deschnera "Der Moloch".

Poznámka: RDG předstírá objektivitu, přitom je to placený hnojomet.

 

Průměrný počet slepic: 4.7 (6 hlasů)

Kdo je to Paul Wartburg? Myslíte jako Warburg? Wartburg je auto. To autor knihy nedokáže uvést ani správné jméno?? To je kvalita vašeho historického studia?

Dokonce ani ten William Dodd se ve svých denících o ničem takovém nezmiňuje. (Já ty deníky četl narozdíl od vás)

Co to jsou za pseudo zdroje proboha? 

Takhle studujete dějiny?

Nic z toho jmenovaného se nedá doložit.

Ale je dobře že aspoň vím odkud vítr vane. Knižku si pořídím a provedu její totální dekonstrukci. (protože tohle mě celkem baví, vyvracet bludy)

Děkuji KIMJANe!

 

Der Wartburg

Wartburg

(autor si to asi spletl s tím autem, zřejmě bolševik)

Zatím bez slepic

In reply to by RDG

Trvalý odkaz

Kde chybi rozumne argumenty, oponent se oznaci jako bolsevik/ komunista s zidovskymi koreny 

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

In reply to by Izak Laengsfeld

Trvalý odkaz

a vlastně jsem to čekal:

Z deníku Williama Dodda:

4. prosince, pondělí,
"John Foster Dulles, právní zástupce přidružených amerických bank, vyzval v poledne, aby podal účet o pohledávkách vymáhaných jménem držitelů dluhopisů vůči německým městům a korporacím ve výši více než miliardy dolarů."

Takže je to přesně naopak, miliarda dolarů byla od Německa naopak vymáhána, ne poskytnuta!
(takže ten autor te knihy bude asi fakt bolševik, ti rádi překrucují historii)

 

PS:Jinými slovy, Německo si v době Výmaru půjčovalo od amerických bank na splácení válečných reparací a když se Hitler dostal k moci tak to chtěli všechno zpýtky. Hitler ale uvalil moratorium na takové platby pokud si dobře pamatuju.

 

Jak jinak, KIMJAN a jeho nesmysly!

Zatím bez slepic

Pane RDG 

Vy se tady opakovane   snazite "vyvinit" Nemecko z rozpoutani ww2 a hledate omluvy nebo   celkove zpochybnujete to, co Nemci  v te dobe provadeli. To je adorace nacismu  ktera   v evropskych zemich nebyla nejmene 50 let  po skonceni ww2 nikde tolerovana  (tolerovano je to az ted,  nejprve na Ukrajine a v Pobalti a nakonec - jak vidime prave ted - i v zapadni Evrope zpusobem jeste pred par (desitkami) let naprosto nepredstavitelnym  jako soucast noveho "evropskeho"  tazeni na Rusa)  . Mozna jsou takove debaty a "objevna zpochybneni"  toho, co se delo treba i v 30. letech minuleho stoleti mozne v USA - ktere  v tomto jsou a i tehda byly za vodou cili   treba i  ti popiraci holokaustu to tam meli jednodussi nez v Evrope. Jedna vec je, ze udaje o poctu mrtvych Zidu ve ww2, Ukrajincu za hladomoru, Indianu v Americe , obeti Covidu nebo treba Cernobylu  atd. atd.   byvaji predmetem ruznych uprav  ale i  manipulaci  - tak tomu vzdy v historii bylo a bude -  ale to neznamena, ze se nic nedelo nebo ze se ma nejak radikalne prevracet hodnoceni tech udalosti. (Zrovna ale ten Covid bych nekomentoval, na to je prilis brzy asi.)

Po valce ma pravdu vitez, co je na tomhle principu tak nepochopitelneho?  Mate nejaky lepsi - realisticky - princip? Jasne ze ten vitez nesmi tu svoji pravdu prehanet a prilis zneuzivat a jasne, ze historici se v te pravde smeji vrtat. Seriozni historici. Taky jsem videl fotografie z Birkenau kam nekdo neumele primaloval zlovestna cerna oblaka od tech peci - ale ty pece opravdu existovaly a  zapisu v  dobovych zpravach  o strileni Zidu pred 80 -85 lety ve vychodni Evrope je opravdu dostatecne mnozstvi 

No a vysledky valek se odjakziva  meni az dalsimi valkami.   V normalnich dobach je zpochybnovani vysledku predchozich valek a priprava valek novych velmi prisne trestano - jak v zemich, ktere tu valku vyhraly tak i v zemich (napr. Nemecko) ktere prohraly a kde na dodrzovani tohoto principu dbaji vitezove predchozi valky 

Pokud si myslite, ze takoveto zpochybnovani  - ktere zde predvadite - a "reinterpretace"  toho, co  se delo pred 80 - 90 lety v Evrope  -  proc sem tyhle veci vubec cpete???  -  muze napriklad vidlakovi a jeho hnuti  prinest radu dalsich oddanych volicu   tak by rekl, ze se mylite. Doufam tedy. Snad to je jen touha "byt zajimavym" a ne vzajemne rozesirat odpurce stavajici (nasi a evropske) politiky.    Spojit  - opravnenou - nespokojenost se soucasnym rezimem s vyvolavanim/ rozdmychavanim nenavisti vuci  cizimu -  tak timhle presne "vyniklo" prave to "ukrajinske narodni obrozeni",  co nabralo tak odpudive rysy v letech 1941 - 45 a dnes v tom pokracuje

Průměrný počet slepic: 4.5 (13 hlasů)

In reply to by Izak Laengsfeld

Trvalý odkaz

to jste napsal moc hezky a já s váma naprosto souhlasím.  Důlžité je mít i odhodlané ochránce takových pravd. A taky konformní společnost co na to přistoupí.

Proč to dělám? Třeba i proto, že tak poukazuju na to vaše pokrytectví; na jedné straně kritizujete Foltýna, na straně druhé by jste na mě nejraději nějakého takového Foltýna posalal protože spochybňuju ta vaše dogmata.

Taky se tím snažím poukázat na to, že vy (komunisti & spol) nechcete a neumíte argumentovat. Dostáváte se tak na úroveň vašich liberálních přátel. Mentalitu máte totiž stejnou. A vadná mentalita je to, co vždy zabíjí společnost, ne "špatné" názory.

Pokud máte nějakou sebereflexi tak si to uvědomíte. Pokud ne; tak nezáleží na tom kdo ve volbách vyhraje. Tahle mentalita svaté pravdy už jednou naši civilizaci zabila a udělá to zas.

 

Průměrný počet slepic: 1.9 (8 hlasů)

Zpochybnovat uplne vsechno jeste neznamena, ze dotycny umi argumentovat.  Mimochodem, Foltyna ja nekritizuji, ja jim pouze opovrhuji a libi se mi, kdyz je tercem vysmechu.   Ale pojdme k veci. Proc si napriklad myslite, ze  je treba bojovat proti "dogmatum"  typu  "kolik presne bylo obeti Osvetimi"   (ano, ty povalecne odhady byly prestrelene  a  od udaje  "4 miliony" se k realistictejsimu milionu v mnoha zemich - asi nejen u  Vami nenavidenych  komunistu a zidaku - preslo az nekdy v 80.  ci pozdejsich letech ) je tak dulezite prave dnes? Proc  to sem porad vnasite a stacite na tohle  debaty, co byly na uplne jina temata? To uz mi prijde cestnejsi, kdyz se nekdo (pozn. ja teda ne) postavi dnes jednoznacne na stranu "Palestincu"  v jejich spravedlivem boji proti Izraeli.  Vysvetlete poradne,  kam mirite s temi Vasimi neustalymi narazkami na tema, jako ze by Nemci (dnes se rika korektne "naciste")  nebyli  tim nejvetsim zlem   valky pred 80 - 87 lety. (Ze bylo kolem toho nasledne  i velmi mnoho zla z jinych zdroju -  to je prece samozrejme, a tak tomu je ve vsech valkach. Vy ale  navic  porad naznacujete nejake temne rejdy  nejmenovanych mocnosti proti Nemecku jeste pred vypuknutim ww2. ) . Ze vitezove  byli k Nemecku uz ve Versailles velmi negalantni, to je asi taky pravda - ale nekdo tu valku ww1 nejvic  inicioval, a nebyl to ani Zid ani bolsevik resp. pokud si myslite opak tak to zkuste gramotne oduvodnit.  Uvidite, jake budou reakce - nemyslim  tim slepicovani,  tohle je uzitecne spis  jen k tomu, aby clovek obcas zakroutil hlavou nad tim, jak  - udajne  - reaguje osazenstvo tohoto diskusniho klubu  na zde presentovane nazory :)   

Průměrný počet slepic: 4.7 (9 hlasů)
Trvalý odkaz

možná je ten Kimjan hulvát, ale ty si vůl. S tím léčebním ústavem v Malé pevnosti Terezín si mě o tom dokonale přesvědčil. Možná, že tu máš spřízněnou duši v berrnardovi. Ale to zase není až taková veliká výhra.

Jinak, Vidláku já mám sice konvence, fráze a stádovitost na háku, ale přesto: Alles Gute zum Geburtstag...

Průměrný počet slepic: 4.8 (40 hlasů)

Proměnil jsem Kimjana v zuřivého levharta, který chrání berrnarda.

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)

Vůbec se to nerýmuje :(

Průměrný počet slepic: 3.2 (5 hlasů)

In reply to by RDG

Trvalý odkaz

i když se někomu může jevit jako báseň.

Průměrný počet slepic: 4.2 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

V Rusku lidé padají z oken, ale u nás v Česku taky. Je to zřejmě modernější než padat pod vlaky.

Průměrný počet slepic: 4.4 (27 hlasů)
Trvalý odkaz

kteří rozdělili českou společnost...

Dvojdomek Pithart nepochopil, že Havel nebyl žádný samec a už vůbec ne alfa samec. Havel byl jenom loutkou Júesej a západu vůbec. Většího vola si západ v Česku nemohl přát.

Průměrný počet slepic: 4.9 (44 hlasů)

"Alfa samec je jedinec ve skupině sociálně žijících živočichů, kterého ostatní jedinci poslouchají (následují)."

To by asi měl být alfa samcem taky Hitler, Zelenský, Netanjahu, nebo dokonce Fiala, Ropušan, případně Vystrčil…😁)). Takoví kancelářští alfové. 

Moc a prachy, to je mocné afrodiziakum, občas si tak dotyční můžou myslet, že jsou žádaní pro svoji osobnost. Kdyby byl Havel jen pivovarník nebo kulisák, těžko by z něj byl "alfík". Někomu ale nepomůže moc, ani prachy. Třeba v případě Knedlika (Lipánka), nebo toho Vystrčila.

Průměrný počet slepic: 3.7 (7 hlasů)