Dva články o poslední demonstraci jste si už přečetli. Dnes bych rád upozornil na věci, které se do těchto článků nevešly. Na demonstraci a při následném obléhání Strakovky a včerejším happeningu před poslaneckou sněmovnou, se toho totiž stalo mnohem víc a já si rád všímám detailů. Proto se dnes ještě jednou ohlédneme za uplynulými událostmi a vyvodíme z nich nějaké ty důsledky.
Začnu Pavlem Řeporyjcem Novotným… ne, nebudu se vracet k jeho roli na vzdorodemonstraci u Muzea. To už za mě udělali jiní a mně by přestala chutnat večeře. Jen podotknu, že skandování o řeporyjském praseti se ho pravděpodobně vůbec nedotklo, protože málokdo má v této zemi tak hroší kůži jako on. Málokdo v této zemi také požívá ochrany mocných, jako on. A málokdo v této zemi má moře tak po kolena, jako on.
Mluvil jsem s Pepe Nerušilem a on navrhl, že by mu SPD mohla v Řeporyjích postavit kandidátku. Samozřejmě ho nesesadí, ale po dlouhých letech starostování se tam už určitě hromadí nějací nespokojenci, kteří nejsou ze svého kultivovaného a rozšafného reprezentanta nadšeni. Zároveň si nedovedu představit, že by představitel toho nejhoršího, co je v ODS, neměl ze starostování nějaké kostlivce ve skříni. Nějaké smlouvičky, nějaké nestandardní dohody, firmičky, dotace…
Nebylo by špatné, nasadit mu tam nějaké vši do kožichu, které by ho trochu vrátily na pevnou zem. Jakožto zastupitelé by měli právo nahlížet, kontrolovat, zjišťovat, rozporovat… a třeba i něco najít… Takže, pokud jste z Řeporyj a nejste ze svého starosty nadšení, ozvěte se pražské SPD nebo mně… dostanete za svoji statečnost maximální podporu, aby se to povedlo. Je nejvyšší čas, aby tam Novotný měl nějakou opozici. Demograt jeden.
Když už jsme u SPD… Nemáte pocit, že se tam trochu mění atmosféra? Já jsem ještě zažil jejich téměř bytostný odpor proti demonstracím, které nesvolává sám Okamura. A ejhle, najednou je u Rajchla na demonstraci Foldyna a říká, že jsou s Rajchlem sice političtí konkurenti, ale mají společnou ideu, rozhýbat českou občanskou scénu… Foldyna je zároveň člověk, o kterém Babiš veřejně řekl, že je srdcař… Možná slyším trávu růst, ale v současné atmosféře mám radost i z takhle malých náznaků. Prezidentská volba prostě byla pro alternativu Kulikovo pole.
SPD se samozřejmě bude muset otřepat z utrpěných chyb v posledním období, ale to považuji za možné. Příští rok nás čekají eurovolby… možná by mohla do čela kandidátky postavit samotného Samuraje, protože to bych Bruseli fakt přál. Tomio řeční v europarlamentu a na dveřích kanceláře má obrázek čerta. Protibruselské postoje SPD jsou osvědčené a otec zakladatel by podle mého skromného odhadu mohl SPD zvýšit volební účast a tím tam dostat třeba o nějakého ojroposlance víc, což by dost pomohlo rozptýlit obavy z možného poklesu preferencí. Přemýšlejte o tom, kluci.
Dále bych chtěl poděkovat všem, kteří vydrželi před úřadem vlády až do středy a před poslaneckou sněmovnou si ještě jednou zabouřili a zahulákali. Ono se řekne, že demonstrace nic nezmění, ale povšimněte si té symboliky. Vláda přesunula svoje zasedání ze Strakovky do poslanecké sněmovny kvůli pár lidem, kteří nic nerozbili, nikoho nezranili, jen v ruce drželi plakátky. Upřímně… kdybych byl premiér či ministr a potřeboval si upevnit otřesenou politickou pozici, tak bych šel k hentěm zátarasům a řekl demonstrantům, že se jich nebojím, že respektuju jejich právo na prostest, ale že jsou pomýlení a Rajchl je přivede na scestí. Nechal bych se natočit Českou televizí a hned bych to pustil placenou reklamou na fejsbůku ODS.
Demonstranti by sice pískali, ale každý líbodémo volič by viděl, že máme vládu, která si před někým na zadek nesedne a nějakých dezolátů se nebojí. Vítek Rakušan na sociálních sítích či v televizi mluví o tom, jak nebude mít slitování, či jiná silná slova, ale když pak dojde na alespoň symbolický čin, tak nic. Fiala vyslal jasný signál… Před Strakovkou za Strakovkou nikdo nesmí stát, nebo nebudu hrát. I ten Kalousek měl alespoň odvahu postavit se před dav. Kde jsou ti všichni Zdechovští, co se fotí se samopalem v ruce? Kde je naše kriegsministryně? Také se fotila s kvérem… co takhle alespoň trochu skutečné odvahy?
Nesmím také zapomenout na video, které se na fejsbůku už dávno rozšířilo… jak Jindra Rajchl vyškolil intervjuka z České televize. Což o to, on Jindra tohle umí. Jestliže jsem o Zemanovi říkal, že je Starý ještěr z Hradu, tak Rajchl je rétorický chřestýš. Všichni to vědí, on není žádný nováček, umí šermovat slovy jako málokdo…. A Česká televize proti němu postaví takového břídila. Sotva tasil, už dostal nakládačku. To tam na Kavkách nemají nějakou těžší váhu? Něco zkušenějšího, arogantnějšího, sečtělejšího a protřelejšího? Aha, já zapomněl, oni mňoukají, bossingují a jsou na nemocenské… No, co se dá dělat, tož poslali mladého reportéra na jistou smrt… Veškerá podobnost s jistým konfliktem nedaleko od nás je čistě náhodná.
A na závěr přidám to, co jsem včera řekl v rozhovoru pro Parlamentní listy. Teď je čas, aby se ukázali kritici Rajchlova počínání. Není jich málo. Ring je volný. Máte možnost ukázat, že to umíte lépe a radostněji. Máte možnost dělat jiné iniciativy jiným způsobem. Máte možnost tlačit na vládu z jiné strany, máte možnost ukázat, že nás povedete přímější a rychlejší cestou. V této chvíli není ze strany PRO žádných překážek. Ukažte se, ať si máme z čeho vybírat. Nestane-li se tak, Jindra se toho zase ujme…
Pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Každý, kdo Institut podpoří částkou alespoň 350,- Kč si může v objednací aplikaci na Vidlákových kydech zadat adresu pro zaslání knihy. Platby jsou už spárovány s aplikací. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“ Všem dárcům děkuji.
- Log in to post comments
Komentáře
Babiš
Nevím, proč do toho motáte Babiše.
Ale budiž. Můžete mi napsat nějakou lež, co se o Babišovi šířila?
Odpovím, jestli jsem viděl a jestli ji věřil. Netvrdím, že to nemohlo stát, není v lidských silách v dnešní informacemi zahlcené době ověřovat vše.
Exkluzivní rozhovor
https://www.youtube.com/watch?v=FdHBDZwsh8A
https://www.youtube.com/watch?v=2EIc-XM3HvQ
https://www.youtube.com/watch?v=RNe3ealBFhM
Petr Pavel o motorkách
https://www.youtube.com/watch?v=cMiUoCKbbYo
zelenskyho sociopat
ale přesně proto si ho jeho voliči zvolili!
Mají stejnou víru jako tenhle bolševický parchant z bolševický rodiny.
Víru o své vlastní nadřazenosti nad jinými.
Dneska je prezident záškodník Pavel na výletě v palácích Bruselu a podá si toho vůdce Norské Národní dělnické strany, čili šéfdirektora NATO Stoltenberga.
Takže, kluci a holky od 18 do 55 let, začněte dělat dřepy, kliky, běhy, ať to v přijímači ukrajinských mazáků na Libavé nemáte tak krvavé.
a potom: Vzhůru do Ruských bažin kolem Dněpru!
Jen blbě plácáš a strašíš…
Jen blbě plácáš a strašíš. Je tady dost důvěřivých a naivních lidí, tak fakt moc nepřeháněj. Jinak bych se vůbec nedivil, kdybys u těch bolševiků byl dřív ty sám.
Radim
Radime, ulahodí oku tvému, když ti napíšu, abys šel do háje a furt neotravoval? Chápeš, co ti píšu? Ne? To jsem si myslela
souhlasím s vaší definicí voličů - u nás jsou to
voliči agenta Pávka a především ods a top - jsou přesvědčeni, že tím, že tyto volí, se zařazují mezi ty "úspěšné" - a vůbec nejsou schopni pobrat, že tyto strany jimi totálně pohrdají a smějí se jim, že jsou to hloupé ovce, které se nechají zmanipulovat tak, že volí proti svým vlastním zájmům. ODS a top totiž na nějakou po uši zadluženou tzv střední třídu zvysoka ... - pro ty jsou hlavní koně nadnárodní korporace , za které kopou, a vysocí politici ze západu, vůči nimž jsou servilní klidně až ke zničení vlastní země, protože tam čuchají možné budoucí přeplacené posty pro sebe nebo aspoň toleranci vůči jejich zlodějnám.
Kdyby ovšem říkaly tyto strany pravdu, tak je nikdo volit nebude (jak na rovinu řekl svého času Topolánek před volbami - na dotaz co plánujete po volbách odpověděl - když vám to řeknu, tak nás nikdo nebude volit ), protože korporace ani úředníci z Bruselu a ami ambasády nemají volební právo.
A tak vypouštějí kecy o tom, že je volí bohatí, vzdělaní, úspěšní z měst - a přesně vědí, na jakou strunu uhodit - jejich voličům tyto kecy velmi konvenují . Ovšem pokud někdo potřebuje sebepotvrzení své nějaké hodnoty tím, že se nechá zblbnout propagandoutak, že volí proti svým vlastním zájmům - a nechá se zahnat do požadované konformity s pocitem, že tím je "in", tak je opravdu jako jedinec dost ubohý - jak co se týče inteligence, tak schopnosti samostatného myšlení - a často ta tzv "střední třída" je jenom jejich zbožné přání - do smrti zadlužení, zahypotékovaní lidé ze satelitů........
Výše popsané se hezky potvrdilo v posledních volbách - kdy "úspěšní a chytří" voliči tzv konzervativní pravice volili ods , i když věděli, že bude posléze vládnout s extrémní levicí - piráty. A vůbec jim to nepřipadalo divné :))
A ta samá parta volila Pávka - přitom jsou to většinou verbální fanatičtí komunistobijci - a není jim divné zvolit si kovaný komunistický kádr, navíc z komunistických silových složek
Synapse
Synapse, jako vždy, genialně napsané. Pravda, jak. má vypadat, ale to je to, co tady těm rádoby "kritikům" Vidláka a spol,.prostě nedojde. Točí se na debilních slovíčkách a podstata , jim uniká. Prostě, klasika, vzdělanci, cha, ovládající perfektně vyhledavač všeho, ale souvislosti, mají na háku. Tak, se obdivují, až, jsou směšní. Díky Vám, je tady soudnost a trocha zdravého rozumu, jinak, by si člověk pšřpadal, že mluvi s hotentoty. Mějte se .A teda urputní jsou, to teda jo.
Velký obdiv, sanapse, líp už…
Velký obdiv, sanapse, líp už to říct nelze. Je to excelentní vyjádření, trefné a naprosto pravdivé.
Jak z partesu!
synapse
Váš komentář jsem si uložila a s dovolením tady občas zopakuji,
protože je škoda, aby jen tak zapadl, mělo by si přečíst víc lidí.
Tohle přece nemohl říct…
Tohle přece nemohl říct...takhle pitomý nemůže být :-(( Jako IQ 107 není žádná sláva, ale tohle vypadá spíš na IQ 100- :-(( Vždyť ani kolikrát nepochopil, na co se ho ten dotyčný ptá :-(((( A Černochovou místo Stoltenberga přece nemůže myslet vážně...a jestli ano, chce to okamžitý přesun na psychiatrii :-(((
Vrchní guru Ukrajiny
https://preview.redd.it/ten-pocit-kdy%C5%BE-tohle-za%C4%8Dnou-sd%C3%ADl…
NATO "importovalo" demokracii
https://www.youtube.com/watch?v=tlWZl0EZyxc
Demonstrace Česko proti bídě
https://www.youtube.com/watch?v=0ILMG8fGaD8
>Jakožto zastupitelé by měli…
>Jakožto zastupitelé by měli právo nahlížet, kontrolovat, zjišťovat, rozporovat… a třeba i něco najít…
Už jsem to zmiňoval Sterziku, ale existuje zákon o svobodném přístupu k informacím. Člověk nemusí být zastupitel aby se dostal k informacím :)
Tak přestaňte zbaběle okopávat Novotnému paty bez jakýchkoliv důkazů a ukažte ty "smlouvičky, nestandardní dohody, firmičky a dotace".
A mimochodem nemažte příspěvky, pokrytče :)
Anonym
Pokud někdo pronese větu o tom, že české ženy a děti by se měly podřezávat a místo nich by tu raději měl Ukrajince,
nezaslouží nic jiného než kriminál. A pohrdání.
K tomu netřeba smluv žádných.
Pro jednou s Vámi souhlasím…
Pro jednou s Vámi souhlasím. Nenapadá mě jediné slovo jakým popsat Novotného a nebýt vulgární.
Jenom říkám, že díky zákonu číslo 106 nemusí být člověk v zastupitelstvu aby mohl odhaloval nepravosti. Hodně jej používají například lidé z fóra 30kmh.cz na zjišťování informací ohledně provozu radarů, nehodovosti atd.
Pro alternativu mocná zbraň a člověk nemusí být ani právník.
Tohle vědět je D Ů L E Ž I…
Tohle vědět je D Ů L E Ž I T É - mění to zcela pohled na situaci Rusko/Ukrajina.
Konečně to někdo sdílel na FB. Věděl jsem, že to někde je, ale nehledal jsem dost dlouho.
Opět se ukazuje doslova moudrost V Putina, když tak dlouho upozorňoval ostatní vítěze 2. světové války na tento stav na UA, marně. Nakonec nezbylo, než udělat pořádek sám...
Články 106 a 107 Charty OSN nezná ani její šéf.
Generální tajemník OSN António Guterres nevěřil, když se od Putina dozvěděl, že Charta OSN obsahuje článek, povolující zvláštní ruskou operaci na Ukrajině.
RUSKO MÁ PRÁVO LIKVIDOVAT NACISTY VŠUDE (z Charty OSN) Norimberský tribunál prohlásil za zločince všechny, kteří vykonávali genocidu. Největší genocida byla provedena proti sovětskému lidu.
Charta OSN v článcích 106 a 107 dává právo vítězům druhé světové války SSSR, USA, Velké Británii a Číně, aby uplatňovali všechna opatření vůči zemím, které proti nim bojovaly, aby zabránili akcím zaměřeným na revizi druhé světové války.
To zahrnuje použití vojenské síly proti těmto zemím. K tomu stačí oznámit to ostatním třem vítězným státům, není třeba k tomu získat jejich povolení či souhlas.
Silový nátlak na ty státy, které chtějí revidovat systém Jalta - Postupim v Evropě může provádět i Rusko, které je právním nástupcem SSSR.
Rusko může zastavit pokus o oživení nacismu v Německu, Maďarsku, Rumunsku, Rakousku, Bulharsku, Finsku, Chorvatsku, Slovinsku a České republice - která se ve válečných letech projevovala jako protektorát Čechy a Morava.
Poznámka:
Rusko podle Charty OSN může jako každá vítězná mocnost zasáhnout vůči kterémukoli státu s fašistickým směřováním, například tam, kde se vyznamenávají nacisté, zdraví se nacistickým pozdravem na nejvyšším postu, ekonomicky, politicky a morálně se podporují neonacistické režimy a jejich nacističtí vůdci (bez ohledu za jaké fráze se skrývají), a to i bez souhlasu jiných mocností.
V Chartě OSN není zmínky, že neonacismus se toleruje u toho státu, který je v jakémkoli společenství.
Ach jo...
Paní včelko, celá charta je k dispozici i v češtině na stránkách OSN: https://osn.cz/osn/charta-osn/
V PDF pak konkrétně zde: https://osn.cz/wp-content/uploads/2022/07/Charta-OSN-2019.pdf
Může si ji přečíst úplně každý i Vy.
Na straně 54 jsou pak tyto přísně tajné články č. 106 a 107. Cituji:
KAPITOLA XVII
PŘECHODNÁ OPATŘENÍ BEZPEČNOSTNÍ
Článek 106
Dokud nenabudou účinnosti takové zvláštní dohody, zmíněné v článku 43, které Radě bezpečnosti podle jejího mínění umožní, aby začala plnit své úkoly podle článku 42, strany zúčastněné na Deklaraci čtyř států, podepsané v Moskvě dne 30. října 1943, a Francie se poradí podle odstavce 5 této Deklarace navzájem, a bude-li toho podle okolností třeba, i s jinými členy Organizace spojených národů, o takové společné akci jménem Organizace, jež by byla
nutná k udržení mezinárodního míru a bezpečnosti.
Článek 107
Jde-li o akci proti státu, který byl za druhé světové války nepřítelem kteréhokoli signatáře této Charty, nic v této Chartě nečiní takovou akci neoprávněnou, ani jí nebrání, jestliže ji jako důsledek této války podnikly nebo schválily vlády, které mají odpovědnost za takovou akci.
Bohužel jste naletěla na rok starý hoax: https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/osn-charta-rusko-ukrajina-valka-ho…
Demonstrace
https://www.youtube.com/watch?v=u88jQ0qeStA
Dotaz na pana Vidláka
To video s Rajchlem jsem si pustil a nakládá dobře redaktorovi čt, ale chci něco říct:
Fiala v březnu 2022 a na jaře, že nebude stropovat, pak stropoval... atd.. vše pozdě...
Orbán prý to dělá špatně. Jenže jaká byla inflace v minulých letech v Maďarsku a jaká u nás? Z jaké úrovně cen a platů vycházíme? A kdo to porovnává? Západní agentury nebo někdo nezávislý?
Protože nejde jen o to, kolik je za rok inflace, ale z jaké výchozí pozice vycházíme, jaké jsou platy a ceny u nich a u nás? Porovnával to někdo? Jak u potravin, tak u ropy a plynu...
Z toho vycházíme dost špatně a to jsme stropovali málo...
Takže může snad stropování za inflaci v Maďarsku, i když u nás se nestropovalo skoro vůbec a jsme na tom taky asi nejhůře z EU?
A ve Francii stropovali víc a mají levnější energie. A tam to šlo. Ale nedělal to "zlej Orbán", tak to nevadí... najednou Macron stropovat víc může a Orbán ne?
Chci prostě říct: jaká byla inflace u Orbána v letech i před válkou a jaká u nás a z jakých průměrných platů a cen vycházíme?
Pak jsme na to jistě hůře než Maďaři...
Maďarsko je na tom obecně…
Maďarsko je na tom obecně dlouhodobě hůře než my. Vyšší inflace, zřetelně nižší HDP/mzdy (naše HDP/obyv je cca 40 000 USD), vyšší nezaměstnanost, slábnoucí měna, pokles populace. Viz např.:
https://www.google.com/search?q=Ma%C4%8Farsko+inflace+2020&client=firef…
Zajímavé je i srovnání vývoje počtu obyvatel. V roce 1989 mělo Maďarsko 10,48 mil. obyvatel, ČR 10,36 mil. V roce 2020 již mělo Maďarsko jen 9,7 mil. obyvatel, zatímco ČR 10,7 mil. obyvatel.
Maďarsko narozdíl od ČR obecně není úspěšná země. Za posledních 10 let Orbánovy vlády se jeho situace dále zhoršila.
nevidím tam to co tvrdíte
Já v těch propočtech nevidím to co tvrdíte, chtělo by to srovnání od nezávislo agentury: Benzín byl po většinu roku mnohem levnější u nich, plyn taky. Potraviny pokud vím taky. Se mzdama nevím, ale Maďarsko se hodně zadlužilo za levicových vlád před Orbánem. Takže nevím, jak se s tím vyrovnávají. Ale Západ se s tím obecně vyrovnává blbě, to nebude jen ORbán...
nevidím tam to co tvrdíte
S tím úbytkem obyvatel: ono jde o to, kdo přibývá tady u nás... co je to za kvalitu, nejde jen o to, že jsme přibyli - ale kdo tvoří ten přírůstek..
nevidím tam to co tvrdíte
Ve Francii i Německu i Švédsku přibyli díky čmoudům a černochům co tam dělají bordel. Původní obyvatelé vymírají... takže čísla nemluví o ničem dobrém...
Že někde někdo přibyl? Jde o to kdo přibyl...
To raději ať ubýváme než aby tady přibývalo to obyvatelstvo co ve Francii či Švédsku... (u nás to budou spíš Slováci a Ukrajinci a Vientamci, což ujde, ale ti tak nemaj extra porodnost)
Ohledně vývoje počtu…
Ohledně vývoje počtu obyvatel si můžete srovnat tabulky ve wiki https://cs.wikipedia.org/wiki/Obyvatelstvo_Ma%C4%8Farska a https://cs.wikipedia.org/wiki/Obyvatelstvo_%C4%8Ceska. Je tam vidět, že dlouhodobě máme vyšší porodnost (i když nedostatečnou) a u nás narozdíl od Maďarska nad negativní bilancí přirozené výměny obyvatel převažuje přistěhovalectví. Jde zejména o nám blízké národy (Slováci, Ukrajinci) a Vietnamce (na které jsme také zvyklí). V Maďarsku výrazně přibývá Romů (téměř na dvojnásobek mezi lety 2001 a 2011), jinak se tam nikomu moc nechce. Vývoj počtu obyvate ukazuje, že tady lidé chtějí narozdíl od Maďarska žít.
Pokud jde o mzdy: průměrná mzda v Maďarsku byla v roce 2022 cca 31 600 CZK (po přepočtu), v ČR 40 353 CZK. Pokud porovnáme ceny třeba benzínu, tak dle https://www.mbenzin.cz/Ceny-benzinu-a-nafty-v-evrope máme benzín nyní nepatrně levnější (Maďarsko 1,62 EUR/ČR 1,60 EUR). Další ceny se dle http://hikersbay.com/prices/hungary?lang=cs od našich až na výjimky (oběma směry) příliš neliší.
Závěr: Maďarsko je na tom ve srovnání s námi dost bídně.
no, že u nás chtějí žít statisíce Ukrajinců
nepovažuji za výhru - ti, kteří zde byli před válkou, sem přijeli pracovat a procházeli výběrem. Ti, co se sem nahrnuli ze západních částí Ukrajiny , často jen pod záminkou útěku před válečnou zónou - o těch Rakušan ani netuší, co to je zač. To jejich oslavování nacistického Azova v naší zemi také není žádná hitparáda, stejně jako jejich párty, oslavující válečného zločince Banderu. To, že si to zatím na veřejnosti už trochu hlídají, protože zatím nesmí naštvat většinu Čechů, neznamená, že tak nepřemýšlejí, že to nejsou jejich "hodnoty".
Není vůbec vyjímečné, že lidé s překvapením zjišťují, že mají ve svém domě přihlášené nějaké Ukrajince - a zjistí to až po roce, kdy jim přijde navýšená částka plateb za odpad. A podstupují docela složitý proces, aby ty podvodné parazity mohli ze svých domů odhlásit.
Jak si někteří Ukrajinci dokáží pěkně zorganizovat vysávání naší státní kasy přes dávky pro Ukrajince, kteří zde nikdy ani nebyli, už se také občas provalí.
Rozhovory s ukrajinkami na našich webech také nic moc - třeba - zatím neumíme jazyk, tak musíme dělat podřadné práce - a za to by nám měli být Češi vděční......Až se jazyk naučíme, zabereme Čechům jejich kvalifikovaná místa - s tím se musí smířit........
A povýšená arogance mnohých sem příchozích "pro pomoc" je tristní - přesvědčení nemalé části z nich, že oni v naší republice rozkazují a my máme pokorně držet pusy a nechat si to líbit, je tedy někdy fakt síla. Jak chování některých v ordinacích lékařů, tak chování agresivních part ua mladíků (Liberec, Plzeň....), jejich chování na silnicích, drzé parkování na invalidech atd...........
Jak mají jednotlivé odnože ua mafie dnes rozparcelovanou naši republiku už policajti celkem přesně ví - zatím své mafiánské manýry zaměřují na sdírání Ukrajinců, co bude dál, až se tu zcela etablují a zavedou sem plně své mafiánsko-korupční ua manýry - žádná hezká představa. Policajti, co pamatují ua mafii u nás z devadesátých let říkají, že to byl docela masakr a dostat je odsud byla fakt fuška.
Poslední parádní ukázka ua argoance a drzosti byla na v Událostech komentářích, kde byl Bendl, šéf naší agroorganizace a ua zemědělský podnikatel - který se pochlubil, že má své změdělské podnikání jak v ČR, tak na východní i západní Ukrajině - tedy ua zbohatlík , žijící v ČR . Jednalo se o podvodný dovoz ua zemědělských komodit do Evropy, které měly povolení bez cla a kontrol pouze tranzitovat . Ovšem Ukrajinec v ČT kázal, že naši zemědělci se musí uskrovnit (aby letos oseli méně ploch, aby se sem mohlo všechno exportovat z UA !!), ty případné závadné až jedovaté komodity z UA si dle něj máme sami kontrolovat - a jako vrchol byl jeho požadavek, aby Brusel (tedy my všichni) přispívali na dopravu pro ua zemědělské komodity do Evropy - přitom ten pořad byl o tom, že evropské státy tu ty ukrajinské komodity ve velkém nechtějí. Tomu říkám drzost.
Tedy ua zbohatlík v zemědělském podnikání bezostyšně požadoval jeho dotování z peněz EU a s výkřiky, že se tím bojuje za naši bezpečnosti požadoval zahlcení evropského trhu ua zemědělskými produkty (které neodpovídají EU normám) bez jakékoholiv omezení - s tím, že se evropští zemědělci "mají uskromnit".
Není to žádná vyjímka - oni tak přemýšlí, tak se chovají - jsou přesvědčení o tom, že oni jsou ti "vyvolení" a nikdo z Evropy se jim neodváží odporovat.
Když jej člověk poslouchal, jediné, co jej napadlo bylo - ty drzej hajzle jeden
Ve finiši bez jakéhokoliv zemědělského kontextu tam kádroval, káral a urážel Maďarsko.
Synapse
Viděla jsem to a jsem zhnusena stejně,jako Vy. A ti dva trpajzlíci,co tam byli s ním, tak kjeden, mu nadšeně přitakával a tendruhý, asi s agrární komory mlčel, protož věděl, že až se vrátí ke svým nakopou mu zadek, jak hájil nehájil, jejich zájmy. Tento stát, je posraný z Ukrajiny,až, se mi chce blejt!!
Ono nebude dlouho trvat a…
Ono nebude dlouho trvat a zdejší ukrofilové zapláčou. To sem pak už psát nebudou svoje zblitky, protože nebude, za koho by kopali.
Samozřejmě, že se zatím "drží", aby nenaštvali všechny (i když normální lidi štvou už dávno), ale až si tady budou jistí v kramfekách, to bude mazec, kam se na ně bude hrabat naše česká mafie.
S tím, jak jsou zde navezení, s tím pak už těžko něco udělá jakákoliv vláda. To bude mazec, jaký jsme ještě neviděli.
Krize na Ukrajině: Podkarpatská Rus za Masaryka a dnes
V súčasnej situácii veľmi zaujímavé video. Zaujímavé aj komentáre pod videom. A najzaujímavejšie bude vrátiť sa k tomuto videu o pár rokov a znova sa zamyslieť.23. 2. 2014
https://www.youtube.com/watch?v=5ZSLTnKR_-w
Již se sestavuje vláda
https://twitter.com/i/status/1648665251657728000
Správní reforma v roce 1850
Možná by jsme se měly poučit
https://www.youtube.com/watch?v=bFAJOQKX4cM
A co noveho u vas v pokrokove ČSSD
nějaké novinky nebo je to zatim tajné?
PRO Jan Howen
Milí Jene, Eu je fašistický projekt, těžko v něm lze nalézt pár PROlidských ideí. Člověk je pro ně jen výrobní nástroj jako vrtačka, soustruh, podložka, nebo řidič, kerej sem vozí šmakulády ze fšech nechutných továren. Podnikání je vskutku zajímavý fenomén. Je to držba povolení vydírat obyvatelstvo svými cenami, byť sou neopodstatněné, ale mají prý mandát vytvářet ceny všeho, keré koncem konců musí zaplatit ten chudák, kerej byl okraden o podíl půdy po předcích, byl odstrčen od podílů z kasy celé země a byl vyhnán a je odháněn každej den sprostými řečmi o demosgrácyi, že prý pár blbců může rozhodovat o všech, od srozhodování o vlastní zemi. Tedy alespoň se říká že Česko nebo Česká republika ( republika to je taky poser) jim eště jako patří. Ale jak to vypadá, vy už ste ten mimoň kerej je všude doma, nic ho netrápí, svůj mačkací navigátor s videama má dycky s sebou a má na neomezené používání. Neustále se sním mazlíte, každou fteřinu se s ním olizujete. Je to tak?
Tak sem se odhodlal nechat…
Tak sem se odhodlal nechat se poučit mladší generací.
UčíSmažka 01 - 1945 - 1948 v Československu
https://www.youtube.com/watch?v=hCnRBxfNMEQ
To je zajímavý, pré…
To je zajímavý, pré maturitní dikťák..
To se eště neviděl..Muheeeeee
EP158 - didakťák 5/2021 - výsledky
https://www.youtube.com/watch?v=1zJEWx7vgd4
Všechny spojuje strach
Všechny spojuje strach – strach z toho, že přijdou o moc a o vše na čem stojí jejich
hodnoty. Velmi dobře si uvědomili, že kapitalismus již neexistuje. Co to ovšem znamená,
že KAPITALISMUS již neexistuje? Znamená to, že musí být zformulována nová ideologie,
nový politický systém a nové hodnoty života člověka, skupin a celé společnosti. Když se
podíváme do historie, taková změna nastala při přechodu z feudalismu na kapitalismus.
Změnil se politický systém, změnily se hodnoty člověka, skupin a celé společnosti. Ti, kdo
na to doplatili byla feudální elita, která přišla o všechno, mnohdy i o svůj život.
Rada pro inkluzivní kapitalismus se zabývala přesně tímhle problémem, protože se jich
osobně dotýká. Vědí, že mohou být vyměněni jako feudálové.
Elita seděla v papežské univerzitě v Římě a rozjímala. Říkali si, co všechno mají. Vlastní
dluh celého světa, který nejde splatit, přes akciový trh vlastní klíčovou výrobní kapacitu na
planetě a najednou si uvědomí, že oni přece vlastní planetu. Říkali si, nejsme my vlastně
Bůh? Velmi symbolicky se na stole objevila esej Římského klubu “The Limits to Growth”
(Meze růstu).
A právě z této eseje se začala rodit nová ideologie. Klasický kapitalismus založený na
růstu a expanzi již není udržitelný, protože dosáhl svých cílů a vyčerpal možnosti dalšího
rozvoje. Elita, která z něj vzešla, si stále ještě drží svou moc. Nicméně poučena historií a
reálnými hrozbami, které jí hrozí, musí být nekompromisní a bezohledná...
http://www.stripkyzesveta.cz/public/img/stripky/10_5/redukce_.pdf
Ale ta nová revoluce tady už samozřejmě je
Ale ta nová revoluce tady už samozřejmě je, je to spíš dlouhodobý přerod než krátkodobý intenzivní požár, který spálí to staré, co už nevyhovuje. Je to multipolární svět, který střídá ten unipolární, co realizoval vůli jediného hegemona a zajišťoval mu zisky na úkor ostatních. Ten multipolární svět se rychle rozrůstá a sílí, nejen, že do něho dnes patří velká většina zemí světa s ještě větší většinou obyvatelstva, ale rychle sílí i ekonomicky, jeho ekonomika se dnes již vyrovná ekonomice toho unipolárního. Ale trendy jsou protichůdné, ten multipolární roste a ekonomika toho unipolárního upadá. Upadá v důsledku jeho deindustrializace, protože v jeho nynější poslední fázi převzala moc finanční oligarchie, která dává přednost hromadění předraženého majetku, před investováním do podniků a činností, které přinášejí reálný zisk a rozvoj. Tím si podřezává větev na které sedí.
Multipolární svět je a bude smíšený, ideologie tam hraje podružnou roli, důležitá je vzájemně výhodná spolupráce, přinášející růst a rozvoj. I když záleží na každém ze zúčastněných států pro jaký se rozhodne hospodářský model. Zdá se, že hospodářsky nejefektivnější je ten Čínský - smíšený. Stát si zachová roli centrálního plánování s výhledy na dlouhou dobu (dnes má Čína plán do roku 2049) a stát převezme bankovní systém. Jednak tím padají jakékoliv kasinové finanční hrátky, dále budou k dispozici finanční prostředky pro investice sloužící k rozvoji země a v případě neúspěchu dílčího projektu může stát dluh odepsat, aniž by to vedlo k bankrotům a hromadění nesplatitelných částek.
Pro USA i Evropu je v multipolárním systému místo. V projektu nové Hedvábné stezky vede Severní koridor stále do Rotterdamu, nikdo ty plány zatím nepřekreslil. Čeká se na novou generaci evropských a amerických politiků, která pochopí, že cesta v před vede přes spolupráci a ne přes harašení zbraněmi.
Inza
Co slovo, to perla, ale pro amíky, nemožné. Jsou tak namistrovaní, že je svět přijme nakonec mezi sebe, až přestanou chrastit svými zbraněmi na celém světě a toho, kdo se jim nelíbí, ušlapou sankcemi. Proto ,že se to NIKDY nestane, musí prostě hrát druhé housle a sjednocená většina, jim to musí důrazně EKONOMICKY vysvětlit, že na války, není nikdo zvědavý.
Až na to, že válku na…
Až na to, že válku na Ukrajině začalo Rusko :)
No jo, tady jsi na území…
No jo, tady jsi na území proruských noků.
vy si fakt myslíte, že jste svým příspěvkem
zasadil argumentační ránu? Nikdo na to nereaguje, protože i mírně retardovaní znají - Srbsko, Írák, Syrie, Lybie, Afgánistán...........A všechny tyto země na hranicích s USA a amíky vyloženě vojensky ohrožovaly :))))))))))
Po pádu východního bloku měly tzv západní demokracie 30 let na to, aby vybudovaly lepší svět - kde se budou mít lidé dobře, kde se bude férově obchodovat k oboustrannému prospěchu, kde bude mír a nebude žádné válečné vraždění. A co udělaly? Ožebračení lidé, předlužené státy, válečné vraždění pořád a všude, povinná nenávist vždy k nadiktovanému státu, touha zničit jej i s jeho obyvateli, zbídačit sankcemi (které jsou mj proti mezinárodnímu právu, o čemž jste asi nikdy neslyšel, že ?) K tomu šílený green deal , 100 pohlaví a klečení před černochy.
Západ už předvedl, jak si ten svět představuje - nejvyšší čas, aby skončil.
>Srbsko, Írák, Syrie, Lybie,…
>Srbsko, Írák, Syrie, Lybie, Afgánistán...........A všechny tyto země na hranicích s USA a amíky vyloženě vojensky ohrožovaly :))))))))))
Vážně si myslíte, že jsou všechny tyto konflikty srovnatelné? A ještě navíc s Ukrajinou? Nejsou. Pokud o nich mluvíte, tak byste to měl vědět.
>zbídačit sankcemi (které jsou mj proti mezinárodnímu právu, o čemž jste asi nikdy neslyšel, že ?)
Sankce jsou odpověď na ruskou agresi na Ukrajině.
>Západ už předvedl, jak si ten svět představuje - nejvyšší čas, aby skončil.
Vlhké sny.
synapse
To je přesná formulace - "povinná nenávist vždy k nadiktovanému státu, touha zničit jej i s jeho obyvateli...."
Ale bohužel, žijeme tu s těmi, kteří si klidně kleknou jak před černochy, tak před Zelenským i před fašistickými symboly.
O tom, jak Jindra Rajchl vyškolil intervjuka
Tak opět zase trocha toho uvádění na pravou míru:
1. Novotný samozřejmě žádné ochrany mocných nepožívá. Mimochodem, o které mocné má jít a v čem konkrétně se ta ochrana projevila? Novotný nemá žádnou vládní funkci, nemá ani žádnou volenou funkci v ODS a pokud vím, tak v ODS dlouhodobě balancuje na hraně vyloučení. A je obecně známo, že Novotný prohrál i nějaké civilní i trestní soudy. To příliš o nějaké ochraně mocných nevypovídá.
2. Novotný je starostou už druhé volební období a pochybuji, že je to díky tomu, že mluví vulgárně nebo jezdí multikárou na ruskou ambasádu. V Praze Řeporyjích (3.431 voličů) získal 884 hlasů. Pro srovnání, pan Vidlák ve zhruba stejně veliké obci (Miroslav - 2388 voličů) získal hlasů 159 (a zvolen do zastupitelstva nebyl). A opozici v zastupitelstvu samozřejmě má, byť to není SPD (která v Praze Řeporyjích ani nepostavila kandidátku).
3. Pan Rajchl pochopitelně nikoho nevyškolil. Ten údajný "intervjuk" totiž podle mne nebyl vůbec žádný moderátor ani redaktor České televize. Spíše to byl jen nějaký technický pracovník ČT. Pokud by ten mládenec byl redaktor ČT, tak by neměl ruce kapce, ale měl bych v nich mikrofon a kladl by nějaké otázky. A docela by mne zajímal celý začátek tohoto videa, ze kterého by bylo zřejmé, kdo a jak ten dialog začal :-).
Milkman
Takže je poněkud zavádějící z tohoto povídání
Jiní sedí za daleko mírnější výroky
než co obsahoval ten jeho projev o podřezávání, znásilňování a podobně. Davic Svoboda dostal několik trestů za pár vět v souladu s názorem předsedy MOV. Řeporyjec nad sebou má velmi mocnou ochrannou ruku, jinak by už byl dávno za mřížemi vězení nebo odvykačky.
Reakce na Tymákovan (neověřeno) dne Čt, 20. 04. 2023, 01:28
A mohu se zeptat, kdo a za co sedí (=tj. vykonává trest odnětí svobody za nějaký trestný čin)? Štvanici na Davida Svobodu (a kohokoliv jiného, který má na konflikt mezi UA a RF jiný, názor, než tlačí Černochová) samozřejmě odsuzuji a dost mi to obecně vadí.
Milkman
Třeba jeden z té dvojice Tušl, Čermák,
vím že to není zatím pravomocné, ale i tak je to šílené. Nevím zda té učitelce nebyl také navržen trest za účelově sestřihaný záznam. Myslím, že jsem slyšel i o dalších. V této atmosféře je pro mne fakt, že se nic neděje okolo řeporyjce je neuvěřitelné, hlavně že mlčí ODS.
Rozporovala snad samotná…
Rozporovala snad samotná Bednářová nějak, že tyto věci řekla? Rozporovala jenom to, že by za ně měla být vyhozena. Pokud by byl záznam účelově sestříhaný, tak by nesouhlasila se samotným obsahem. Což neudělala. Proč asi? :)
Navíc na záznam si může každý udělat názor sám. Jednoduše je jasné co řekla.
https://www.stream.cz/teren/v-kyjeve-se-nic-nedeje-tvrdila-ucitelka-det…
anonym
Ty, ses teda vydařil, chce se mi zvracet...