Kromě pondělního článku směřovaného místopředsedovi SPD Radimu Fialovi a jednoho článku o českých jarmarcích někdy z července jsem se Okamurovi vlastně moc nevěnoval. Byly to víceméně jen náznaky, k tomu pár provokací z mé strany, nijak jsem se netajil tím, že SPD nějak pořád nedokážu uchopit, pár drobných pochval a pár varování, takové panské rady od Vidláka, které nikam nesměřují a vlastně jen šlapou na kuří oka.
Nedivte se mi. Hlavní bitva letošních voleb se odehrává mezi Babišem a Piráty. To jsou těžké váhy letošního klání, podle jejich směřování a nastavení se poměřuje budoucnost a ať se nám to líbí nebo nelíbí, hesla z jejich kampaní zafungovala i na média a tak to vypadá, že budoucnost bude buďto pirátsky neomarxistická a nebo babišovsky oligarchická.
I zde na Kydech věnuju tomuto souboji dost prostoru. Jednak proto, že soupeře je možné projednou dobře odlišit nejen způsobem boje a taktikou, ale i hospodářskou politikou nebo cílením na různé skupiny obyvatelstva. Zároveň rovnou říkám, že po volbách oba soupeři obléknou dost podobné mundůry a možná brzy zjistíme, že je mezi nimi o dost menší rozdíl než se to teď jeví.
Dneska ale chci napravit svůj prozatím neseriózní pohled na SPD. Dnes se této straně pověnuji věcně, ale na pondělek rozhodně navážu.
Dnešním článkem chci více rozebrat to, co jsem už naznačil. Že kromě dvou velkých vojsk tu máme ještě několik menších jednotek na které není tolik vidět, které jsou možná úplně pod rozlišovací schopnost, ale které mohou těžit z urputnosti srážky těch velkých. Jedním z nich je bezesporu SPD, která má podle mě jednu velkou a prozatím nevyužitou výhodu:
Vezměte sto voličů ANO a sto voličů SPD. Postavte je vedle sebe a nechte je mluvit. Během krátké chvilky zjistíte, že se prakticky vůbec neliší. Ta podobnost jde dokonce tak daleko, že se neliší ani vzhledově. Podívejte se na fotky z kampaně u Babiše a podívejte se na fotky z kampaně u Okamury. S kým se Babiš fotí? S kým se fotí Okamura? Úplně stejní lidé. Lidi z menších měst a venkova, lidi z periferií, lidi vyššího věku a penzisté, bývalí dělníci, manuálně pracující, prostě lidi co dělají skutečnou práci. Musím zde škodolibě dodat, že prakticky všichni jsou bývalí voliči ČSSD, na které socani kdysi za Zamana a Paroubka cílili a kteří jí dělali těch 30% hlasů. A také jsou to prakticky všichni voliči komunistů, kteří představují dalších 10 - 15%.
Jak to kdysi psal Vlk? Socani vládnou, když je součet mandátů ČSSD a KSČM víc než sto.
Troufám si tvrdit, že voliči ANO a SPD se neliší příliš ani v tužbách a cílech. Štvou je opatření EU, předpokládají že Grýn dýl dopadne přímo na ně, potřebují funkční stát, protože nemají na soukromé ochranky a nežijí ve střežených čtvrtích, štve je, že někdo nesáhl celý život na práci a ještě dělá bordel, ale když se o tom mluví, tak je to rasismus. Mají hypotéky, některým lumpačí děti, potřebují funkční státní školství, protože na soukromé školy nemají, štvou je nikomu neodpovědné neziskovky a vědí, že každá změna je jen k horšímu. Vynechal jsem něco?
Odlišnost mezi voličem ANO a SPD není v tužbách, ale v tom, že ti první věří tomu, že schopný až všehoschopný oligarcha, který je v Evropě parvenu a kterému jdou všichni po krku, pro republiku něco udělá, protože nemá na výběr. Zároveň ten oligarcha rozumí velkému byznysu, je pragmatický a tak neudělá nějakou nebetyčnou kravinu, koneckonců náš polojaonec zatím za stát nepostavil ani psí boudu že ano? Ti druzí oligarchovi nevěří, protože vlk v rouše beránčím bude stále vlkem a kapři si rybník nevypustí. Okamura sice zatím nic nepostavil, ale je jediný, kdo alespoň deklaruje, nějaké to referendum a odpovědnost volených zástupců. Zároveň nemá majetky v Dojčlandu a nemá tak důvod s našimi milými krajany zacházet v rukavičkách.
Mimochodem - to bude první ukazatel letošních voleb - jestli ANO a SPD (a možná KSČM) dají dohromady těch 50% mandátů. Znamenalo by to, že se i přes generační obměnu vlastně nic neděje. Že svět je pořád stejný, že staří sice umírají, ale mladí se zase otrkávají a dostávají od reality přes hubu ala mladý Stropnický a jakmile vyplují z mamahotelu, zpravidla je přejde i důvod volit Piráty.
Malá odbočka, ale důležitá - Všimněte si, že stačilo, aby koronavirus trochu povolil. Stačilo, aby přestala být republika komplet zadrátovaná a Babiš má svoje voliče zpátky, ba dokonce i takový Kantar mu přisuzuje zřejmě ještě vyšší výhru než minule. Třicet procent voličů napříč republikou, napříč všemi regiony, napříč kraji a vymyká se jen Praha, Brno a Reichenberg Liberec. Třicet tisíc koronavirových mrtvých na tom nic nezměnilo. Ani všechny ty iniciativy proti covidu, rouškám a očkování na tom nic nezměnily.
Já nevím jak vy, ale pro mě to znamená, že koronavirus i očkování je mnohem slabší politické téma, než by si člověk myslel. Já sám jsem tu zjara tvrdil, že není možné, aby umřelo 30 tisíc lidí nad stav, aniž by to mělo politické důsledky. Ale tváří v tvář realitě musím říci, že jsem se zřejmě mýlil. Proto nepřipisuju Volnému prakticky žádný význam. Je monotématický i přes všechny pokusy, aby to tak nebylo. Volný nenabízí nic, co by nenabízel i Okamura nebo Babiš... tedy kromě covidu.
Když covid nebude, nebude ani Volný. Takhle jednoduché to je.
O demokracii, o civilizaci, o otroctví, o globální nadvládu šlo už dávno před covidem a šlo to i bez Volného. Že se tu ve Volném či Pekové objevila nějaká nová skutečná síla, to je podle mě jen zbožné přání . Ve skutečnosti se ve Volném objevil jen další Miroslav Sládek nebo Vladimír Železný. Jednotématická dočasná záležitost. Pokud Andrej udělá to, co si myslím, že udělá a vyhlásí týden před volbami sejmutí okovů, tak se většina Volného voličů vrátí zpátky k Okamurovi a Babišovi. A Vlastimil nám bude muset vysvětlit, kteří ilumináti mohou za to, že Volný pohořel jak papír i přes svoje lízátkové revoluce.
Ale zpátky k SPD...
Řekli jsme si, že Okamura a Babiš mají v podstatě totožné voliče. A Okamura není ušpiněný kolaboracemi s EU, Německem ani s Američany. Okamura nevyhlásil žádné Vrbětice, nepřivezl z Afghanistánu spojenecké kolaboranty, nepodepsal Zelený úděl, nelezl do řiti Trumpovi a pokud vím nelezl do řiti ani Putinovi.
Svým způsobem by mělo být přece snadné Andrejovi pár procent voličů odlákat. SPD má dneska plus mínus 15% hlasů. Díky dobře zvoleným jarmarkům a poměrně rozsáhlé kontaktní kampani si zřejmě do voleb nepohorší. (Pokud neudělají nějakou kardinální blbost, což už také předvedli). Kdyby SPD dokázalo hnutí ANO sebrat tak 7 - 9 % hlasů, tak by vlastně mohlo Andreje i předběhnout. Mohlo by se stát faktickým vítězem voleb, protože Pirátostánu bych v této chvíli už 20% hlasů netipoval a Trojkoalici také ne, obzvlášť když dává na billbórdy obličej svého protivníka a ještě deklaruje, jak se ho bojí. Okamura zároveň nepotřebuje lámat nějaké pravdoláskaře. Potřebuje jen přesvědčit méně radikální voliče, kteří chtějí vlastně totéž, co SPD slibuje.
Dovedete si představit Zemana, kterak s rozkoší plní svůj slib a jmenuje Okamuru premiérem, aby se pokusil sestavit vládu? Okamura totiž Zemanovi Koudelkovu hlavu dá. A rád. Nejspíš je totiž od BISky také sledovaný. Dovedete si představit Foldynův a Davidův ksicht, kterak jdou vstříc svému triumfu? Úplně si představuju Zemanův projev před kamerami ČT a Milku jak zase odchází, protože je zděšena.
Řekli jsme si, že ANO i SPD mají dost podobné voliče. Je pro SPD takový problém, aby bylo trochu jako hnutí ANO? Je pro Okamuru problém, aby trochu říkal lidem to co Babiš? Aby tak trochu byl Babiš? Je členská základna SPD dostatečně zralá a pragmatická, aby tohle dokázala pochopit? Nebo prostě musí jít na krev a pokud by Okamura řekl, že pokud budeme v EU hrát první housle, tak nemusíme vystupovat, tak by to nesnesli a obvinili by svého idola ze zrady?
Na tohle totiž dojíždí demoblok. Na neschopnost strávit jakoukoliv byť drobnou odchylku od víry. Drahoš mohl být prezidentem, kdyby mu jeho voliči dovolili alespoň trochu mluvit jako Zeman. To samé platí pro Piráty. Oni by mohli vyhrát, kdyby jim jejich členská základna a voliči dovolili být maličko jako Babiš.
Může tohle udělat SPD? Může si Ivan David, Jaroslav Foldyna, Radim Fiala i Tomio Okamura dovolit hrát si trochu na Babiše? Pochopí průměrný volič SPD, že je v tom kus pragmatismu, že se na volebním programu nic nemění, jen to přivede další voliče, kteří chtějí to samé, jen nechtějí být tak radikální? Je něco takového možné? Pokud to možné je, pak tvrdím, že Okamura může volby i vyhrát.
Zatímco se Babiš zaměřuje na Piráty jako své největší soupeře a nemá čas sledovat, co se děje vedle něho, může SPD hladce vylézt po Babišových zádech vzhůru. Může mu hladce sebrat voliče. Stačí k tomu, aby si Okamura mohl dovolit říct, že voliče hnutí ANO považuje za své a že chápe jejich menší radikálnost a chápe jejich obavy z příliš rychlého opouštění EU. Že hnutí ANO i přes problémy premiéra oligarchy považuje za své přirozené spojence, ne protože má rád Babiše, ne že se smířil s oligarchickými problémy, ale protože ANO má stejné voliče.
Je SPD něčeho podobného schopná? Nebo je to jen rubová strana pravdolásky, která soustředila stejně nenávistné voliče jako Piráti, jen na opačné straně barikády? Nehodnotím, jen se ptám. Voličů SPD je mezi čtenáři spousta, jak to vidíte vy? Je SPD schopna širšího rozkročení, aby nasála své přirozené voliče, kteří jen nejsou tak hr a potřebují jen uklidnit, že všechno je pod kontrolou a že to fakt nedopadne, že sice budeme z EU venku, ale jinak bude Unie všude kolem a všichni včetně Maďarů a Poláků nám rádi napaří cla?
V pondělí jsem výrazně provokoval. Provokoval jsem proto, abych si udělal obrázek, kolik potenciálních voličů Okamury je jako fanklub Sparty a nedopustí na svém milovaném politikovi žádnou pohanu. Kolik z nich dokáže pochopit, že politika není křížová výprava za ideály, ale spíš schopnost skládat dohromady malé střípky a schopnost se domluvit i s bývalými napřáteli? Musím říci, že to podle pondělní diskuse vidím 50/50. Z mého pohledu přes Kydy nedokážu říci, zda by si Okamura mohl rozkročení směrem k ANO dovolit aniž by přišel o své stávající voliče.
A teď řeknu, co z toho plyne...
Babiš totiž tohoto rozkročení kterýmkoliv směrem schopný je. Uvidíte ve volbách, že jeho voliči jsou tak všeobecně odevšad. Dokonce i mezi mladými bude mít svoje procenta. A pokud se Babiš umí rozkročit, tak že sežral voliče ČSSD i KSČM a trochu i ODS, tak se bude umět rozkročit i k SPD. Jeho voliči ho neopustí proto, že řekne na úkor EU něco radikálního. Babiš si může bez nebezpečí ohrožení preferencí dovolit říct něco tak troufalého, že si volič SPD promyslí, jestli třicetimandátový Okamura, který zase skončil v opozici a přišel o deset poslanců při domácí zabijačce, stojí za to, aby mu ten odchod z EU věřil. SPD je totiž po ČSSD a KSČM na řadě k vytunelování. Ne teď. Až po volbách. Koneckonců Evropská komise stále dělá Babišovi problémy a stále ho v EU nemají rádi. A jeho voliči EU nemilují. Je jen logické vykročit směrem k SPD a sebrat jí témata a s tématy i voliče.
Babišovi totiž může postačit i Šlachta. To je další jednotka mimo hlavní bojovou zónu. Taková speciální. Vyfutrovaná penězi, vyfutrovaná vybavením, vyfutrovaná profesionály. ANO + Přísaha + pár odpadlíků z SPD a ODS... je to nepředstavitelné? Nebo ANO, Přísaha a ODS... Nebo ANO, Přísaha a KSČM.
Přísaha je podle mě projekt na tyto volby. Nové Věci veřejné. Všimněte si, že Přísaha prakticky nijak neškodí hnutí ANO a cílí na ty voliče, co věří v nové tváře. Cílí na voliče, kterým vlastně nejde o program, ale hlavně aby tam nebyli ti staří profláknutí dinosauři. Hlavně aby nebyla korupce.... A aby to hnutí nebylo levicové. Když to bude protikorupční a pravicové, tak to budeme volit. Deset procent hlasů... Dohromady s Babišem 90 mandátů... těch jedenáct dalších se už někde sežene... koneckonců možná to Vojta Filip ustojí, dodá zbytek a ani nebude nutné korumpovat ODSácké a SPĎácké poslance.
Podle mě je SPD na rozcestí. Jedna cesta vede k možnému vítězství ve volbách a předpokládá riziko rozkročení směrem k ANO. Druhá cesta je takřka bez rizika na preference. Dělat to stejné co doteď. Ale dělat stejné věci bude znamenat i stejné výsledky - reálně jí hrozí, že skončí v opozici, kde se postupně ztratí rozdíl mezi SPD a Piráty. A musejí počítat s tím, že pokud Babiš nějak vládu složí a stane se premiérem, rozhodně nezapomene na to, že voliči SPD jsou jen takoví zdivočelí voliči ANO a napřáhne svojí bohatou a dobře dotovanou ruku...
SPD má měsíc na to, aby vyhrála volby. Má k tomu všechny předpoklady, ale není to bez rizika. A právě podle ochoty vedení SPD jít do boje o voliče ANO, podle toho je budu posuzovat. Budu sledovat, zda chtějí jen mandáty a za mandáty peníze a nebo zda chtějí vyhrát a díky vítězství fakt něco změnit.
Tak co Radime Fialo? Jak to dáváš dneska? Jaké máš voliče? Můžeš si dovolit lákat lidi od ANO? Nebo musíš říkat co chtějí slyšet a být rád, že jsi rád? Ukažte se. Máte všechny předpoklady zbořit statistiky a vyhrát. Stačí málo. Jen být trochu jako Babiš. Ostatně, co bych spekuloval... podívej se dnes do naší diskuse a hned budeš vědět, zda si něco takového můžete v SPD dovolit.
- Log in to post comments
Komentáře
Jarda
https://xtv.cz/x-talk/ockoval-bych-vsemi-vakcinami-valku-rozpoutalo-a-p…
A co jááááááááááááááá
Kandidáti pro Jihočeský kraj
1.
MUDr. Iveta Štefanová
37 let, lékařka
2.
Miloslav Rozner
44 let, poslanec, živnostník
Já pudu na kultůru.
I dovednost zabrušovat a…
I dovednost zabrušovat a vybrušovat je v parlamentu důležitá vlastnost.
Bašta je u SPD ?
Medialně nemožný, ale myslí mu to. A zdá se být upřímný.
Bašta SPD.
:-D))
Maneco, co je jím platné, že mají léta a tituly
znáte je osobně? Víte co dobrého udělali pro Česko? Zda jsou schopni dělat ministry?
Já jsem osobně mluvil pouze s Foldynou. No nic moč. Ti ostatní na mne neudělali nikdy žádný dojem mimořádnosti.
No jistě....
...to taková Venezuela nebo ten současný nešťastník na ZAMINI (o Petříčkovi ani nemluvě), to jsou jinačí borci. Metnar? Ken, Prymula, Ken(ještě tam byl vsunut další mezikus, ale neudržel jsem jméno)?
SPD vs. ANO
SPD vyhrát ani vládnout nechce. Okamurovým optimem je tak 11%. Kdyby dostal míň, upadal by do bezvýznamnosti, čemuž by každé další volby napomohly. Kdyby dostal víc, bylo by na jeho poslance (kromě tradiční rozeštvávačky zevnitř) tlačeno i stran "státotvornosti" a při veřejně známém zaměření pozornosti čučkařů sedmiprocentního jenerála existuje už teď na každýho i potenciálního poslance tákhle tlustej fascikl slabejch míst (žádný průsery, ale děti, starý rodiče, sourozenci, neoplocenej pozemek, klidně i oplocenej pozemek se včelama, ... ), který je možný v případě potřeby lehce použít. Jeden neprůstřelnej Blaško, na kterýho mají fakt už jen "proruský", to nevytrhne. Takže 15% a víc vede ke spolehlivějšímu rozpadu minimálně klubu, ale spíš celýho hnutí. A že se Okamurovi nechce dělat stejnou práci potřetí, se ani nedivím. Takže SPD nejen že nechce, ale v zásadě se ani nemůže pořádně rozkročit. Může si dovolit trvat na svém přesně do doby, než někdo jiný začne úplně to samé hlásat přesvědčivěji než Okamura a dokonce nebude mít (zřetelně viditelné) drobné pihy na kráse jako má on. A varianta SPD okolo 20%? Okamura není blbec a vidí, že si přes všechno svoje protisystémové nastavení žije jako v bavlnce. I jeho můžou navštívit pánové v tmavých brýlích a lehce nasměrovat jeho pozornost do Německa nebo Švédska, jak vypadá skutečná šikana nepohodlných stran nad hranicí hodnou zřetele. A to ani tam ještě nevypotřebovali všechny možnosti.
(Mimochodem, kdo ještě si všiml, že SPD má v programu svůj volební zánik? Populární odvolatelnost politiků systémem zrušit senát, snížit sněmovní místa na 81 a zavést tam většinový volební systém. Tato složitost ve skutečnosti znamená jednoduché zrušení Sněmovny. Ehm, kolik že má SPD senátorů? Strany tohoto typu mají šanci jedině v poměrném volebním systému. Takže tohle že opravdu chtějí? Ne, nechtějí, stejně jako nechtějí vládnout.)
Naproti tomu ANO se sice rozkročit může, ale směrem k SPD zas tolik nechce. Jednak Babiš SPD ve Sněmovně potřebuje. Je pro něj lepší, když tyto hlasy má Okamura, než kdyby propadly a půlku z nich dostali dredař s pekari. Pro případná hlasování to jsou pro něj sice hodně drahé hlasy, ale má jistotu, že pekari tyto hlasy nedostane nikdy - samozřejmě za předpokladu udržení SPD pod +- 13%. A dvak se Babiš nemůže k SPD rozkročit z toho důvodu, že až týden před volbami vypukne nějaký další, jak píše Vidlák, požár říšského skladu, tak se Babiš bude muset jednoznačně postavit za čučkařskou verzi, jako dosud pokaždé. Čímž by potenciálně přeběhlé voliče od SPD zase rychle ztratil.
Sakra Martine máte pravdu…
Sakra Martine máte pravdu... já úplně ve své úvaze zapomněl na případný požár říšského skladu... v tomto ohledu jste přesný. Pokud se něco takového stane, tak Babiš hlasy SPD prostě nemá šanci posbírat. Ale po volbách už to bude jiné...
Politická strana, která by vyhrála volby a jako první...
...krok by uzákonila , že lidé (respektive její voliči a voličky) mají možnost takovéto straně vyslovit přímo svou nedůvěru, taková strana ještě ani nevznikla...
Povolební zánik už má Okamura poměrně slušně otestovaný, zda se v tom bude pokračovat i po těchto volbách, to se uvidí.
Idealní stranou z mého pohledu by byla ta, která by vzápětí po vyhraných volbách zrušila nutnost volit strany , umožnila by lidem, aby mohli volit lidi. A ty také odvolávat.
Toto je však zatím mimo soutěž. Zatím se líbí mafianství (etymologicky : chvastounství). V kurzu jsou lidé mazaní, to je prostě zažité, že mazanost je v časech moderních náramně užitečná vlastnost. Mazaní lidé pak potřebují nějaký výtah k moci, a tím jsou zatím politické strany.
Politické strany jsou také takovým jakýmsi chlebem i tyátrem. Tedy hlavními potřebami mas.
Ano, to je příspěvek k jádru věci
Jak to udělat jinak, aby společnost fungovala ve prospěch svých členů. Je zřejmé, že systém politických stran to neumožňuje, protože vytváří systémovou osobní nezodpovědnost. Volit lidi místo stran je správné řešení. K tomu je zapotřebí průběžné hlasování o veřejných věcech.
Jenže k překopání systému vedou jen dvě cesty - parlamentní a revoluční. Já bych do toho šel. Prozatím navrhuji studovat a hledat věrozvěsty.
Já su na ty citace, však to každý tady ví, každá promine.
„Nová společnost je nemožná, pokud se nestane nutnou.“
(Jean Hipollyte Colins)
Taky jsem na něj narazil v Limanowski : Dějiny sociálního hnutí v XIX.století.
Před to studium bych ještě předřadil " hledat". Protože nastudovat se dá ledasjaká pitomost nebo zlotřilost.
Věrozvěsty...to spíše praktiky. Kteří už zkusili s lidmi společně dělat, ne jen jim odkudsi nařizovat či jen rozumovat.
Možná je i cesta parlamentně -revoluční, např. už jen rozlišovat mezi různými (už to, že jsou různé, by mělo ty pitomce a grázly ťuknout, ale oni asi mají jiné záměry) skupinami majitelů nemovitostí a parametrizovat dle toho daně z nemovitostí by bylo poměrně revoluční. Byť původně by to mělo být naprosto normální, běžné...
Asi nejdůležitější parlamentně-revoluční cestou (ale jinak opět naprosto normální, pro svobodného člověka) je i vládní či obecní podpora doplňkových , paralelních měn. Taková jakási revoluce pokradmu, postupné odebrání moci těm, kteří se kdysi rozhodli, že zotročení jednotlivců je jim málo, že by bylo výdělečnější i jistější zotročit si celé národy, možná i všecky národy. Ani by si toho nevšimli, zpočátku. No a pak už by to nezvládli zarazit (chudák Unterguggenberger byl totiž poměrně osamocen, už ani ten křivák Daladier za ním nestihl zaject ještě předtím, než mu velitelé rakouského lidstva klepli přes prsty a jeho úspěšný projekt přibili si na stěnu , jak když vykucháš a mumifikuješ hlavu lva).
Vůbec nevím proč kdysi komouši nazvali jisté praktiky (lidi) socialismu či komunismu " utopickými".
To spíš ten jejich zmatek a de facto bonapartismus bych nazval nepodařenou utopií. Chovali se jak monopolisti a imperialisti, všecko všude a co nejvíc a jen tak jak se nařídí. Oni zdiskreditovali (na nějaký čas, jen pitomci a příživové tvrdí že navěky.... humorné je, když to tvrdí hodnostáři Církve) v podstatě kdysi i fabrikanty a bankéři kladně přijímané myšlenky socialismu.
Dobrovolný komunismus pak uznávají i někteří libertariáni. Což je taky normální, svobodymilovní lidé by neměli ostatním zakazovat žít tak, jak se jim chce, samozřejmě pokud dodržují zejména to zlaté pravidlo. Což je univerzální pravidlo (transkulturní), ať se třeba pomocník učitele vztekne.
---------------
Příspěvkem k jádru věci je samozřejmě až praxe, já se však politikaření (někteří tomu stále říkají " soutěž politických stran" ) štítím a dále mám málo peněz k tomu, abych nějakou praxi dokázal demonstrovat tak, aby byla možným návodem, vodítkem. A to jsem, prosím pěkně, nikdy nedělal papaláše v belgické centrální bance. Takové rodinné štěstí jsem neměl.
:-D
Inspirace pro Admirála (a další) :-))
"Posíláme vám účet za svatební hostinu, pohrozili novomanželé nezúčastněným hostům"
https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/posilame-vam-ucet-za-svatebni-hos…
Neváhejte!
Tomio Okamura a cestovní kancelář pro plyšáky (2010) - DNES ÚSMĚVNÝ BIZÁR.
55 177 zhlédnutí
20. 4. 2018
Určitě se najde
i něco staršího. :-)
Já
SPD volit budu, přešel jsem k nim od zvolení trojského koně za předsedu (nemyslím současného) ve Straně Svobodných Občanů. A zatím nelituji. On Okamura až tak pravice není, ale kde má levicovější názory, tam se shoduji s ním i já.
Mně přijde tento článek od Vidláka zbytečným, ačkoliv jsem dal pět slepic. Všechny vývody, doměnky jsou O.K., ale základní premisa je špatná. Jsme členy Eurohitlerovské Unie. Zde Okamura mít více procent než Babiš prostě NEMUŽE. Kdyby se k něčemu podobnému schylovalo, zas praskne vodovod ve sčítací komisi, procenta začnou ubývat nebo se to udělá jinak. Kdysi již zmiňovaná SSO měla původně větší procenta než celí Piráti. Už jsem to zde psal. Rozhovory s Petrem Machem v Mladé Frontě, že má přítelkyni Topolánkovu dceru, hihihi, hahaha, jakmile nastoupili jasný kurs proti EU, už o nich ani slovo. Předvolební debaty jejich členové zásadně po desáté večer atp. I kdyby nám volby nezbidenovatěly, nějak se to zamotá jako na Slovensku. Koukal jsem jak puk, onehdá byl Kotleba (jak jinak - fašista, nacista atd., i když u něho je aspoň chlup pravdy na tomto tvrzení) snad třetí nejsilnější stranou v parlamentu, kdyžtak mě opravte. Výsledek ? Čistá nula. Jako kdyby nebyl. Ostatně i dnes, jestli se nepletu, Okamura měl v posledních volbách stejně procent jako udavačská vyfetla. O kom TV + tisk mele dokola ? O Okamurovi (pokud vynecháme kolovrátek FAŠISTA, NACISTA atd.) nebo o dredaři ?
Na Babiše se sice nadává v TV a tisku hodně, ale stále šlape EU brázdu, a jak správně vidlák píše - má co ztratit. Jak podniky v Německu, tak hromadu bruselských úplatků, nevím proč přejmenovaných na dotace. Takže ten je sice nepříjemnou osinou v Bruseli, ale dá se to přežít. Pokud by nedalo, měli jsme zářný příklad. Vrbětice. Kolik tupých hovad pak psalo do diskusí na iDnes, že sice Babiš byl blbcem a je stále, ale TEĎ by snad chtěl krýt i ruské vrahy !!! Takto se dělá EU politika.
Já třeba nevěřím na Czexit. Němčouři by nás zadupali do země, nechali ekonomicky zkolabovat, vyhladovět. Aby ukázali, zač je toho loket opouštět euroněmecké lůno. Aby každého dalšího vyděsili. Stačilo sledovat různá jednání s GB a to Británie za sebou měla USA.
Posrat se to musí prvně v Německu, aby nás, malé státy pustilo a už se mu nevyplácelo nás ždímat. Možná ještě, když by odešlo Maďarsko, Polsko (samozřejmě najednou). Ale stejně to dopadne, že budeme mezi posledními, kteří zhasnou. Jako minule.
Re: Auto Průser je v tom, že Čtvrtá Říše nás
nepustí nikdy, dokud odsud k Říši půjde byť jen jedna jediná korunka ročně. K tomu, abychom měli šanci na osvobození, by musela přijet znova Rudá armáda.
A k tomu zatím není důvod. Komu by pak Ivani prodávali svůj plyn?
Třeba by to šlo vyšvejkovat…
Třeba by to šlo vyšvejkovat. Neuděláme czexit, uděláme czechout. Dáme do ústavy, že usnesení evropských orgánů mají pouze poradní váhu, vypovíme Lisabon, budeme ignorovat Nový zelený švindl, proškrtáme zákony na čtvrtinu, do zahraničních firem posadíme státní dohled a přestaneme Brusli i Berlínu zvedat telefony. Dál ale zůstaneme v EU a budeme dělat jako nic. Zbytek bude na nich.
Nemám tušení, jak by to reálně dopadlo, ale hrozně mě láká vidět to na vlastní oči. Dají přednost naší podřízenosti, nebo naší energetické soustavě, dopravní infrastruktuře a levné pracovní síle? Bude se jim chtít jezdit z Berlína do Vídně oklikou? Pokusí se nás utlouct sankcemi a riskovat, že jim v zimě recipročně vypneme elektřinu? Pokusí se nás vyloučit i za cenu toho, že budou mít uprostřed území místo strategické křižovatky díru a potenciálně ruskou kolonii? Hrábne jim a pošlou na nás Bundeswehrmacht? Nebo to zahrají do ztracena a nechají vyhnít, protože bude jednodušší dělat na nás dvakrát ročně bububu, než nás nějak reálně řešit?
Postavme je před hotovou věc a nechme je, ať se s tím vypořádají. My to v každém případě nějak přežijem. Vždycky jsme to nakonec nějak přežili - a to bývali tenkrát v Německu jinačí sekáči.
Chrume,
nechcete mi říci budoucí výherní čísla Sportky, když už umíte číst myšlenky ??? Jen mi je trapné, že i moje. No jo, trochu se stydím, že mimo politiky asi i ty ostatní. Konec srandy. Bingo ! Umí Vidlák zařídit místo pěti slepic pět tisíc ? Zasloužíte si je.
Konec konců, mám pocit, že pomalinku, polehounku Orbán jede právě v těchto kolejích. Vlastně já jsem příznivce EU, jen nestačím zírat, do jaké Brusele se to dostalo. Ono to zcela jistě bylo i takto myšleno od začátku, vždyť Klaus st. vždy měl od samého počátku kopec výčitek, až jsem si říkal, co blbne. Holt, jako vrcholný politik do věci měl jistě daleko hlubší vhled než my, plebs.
Přesné! 1. Czexit je možný…
Přesné!
1. Czexit je možný jen v 2 případech a to při "dobrovolném" odevzdání moci viz Velká Britanie (např.v Indii) SSSR (v roce 1989-90 ve střed. Evropě) nebo třebas USA nyní vAfghanistánu; další možnost je jen v případě politického (válka/krize) zhroucení centralní moci a odstředivých tendencí na periferii (např. separátní mír Bulharska a tím pádem otevřená cesta na Vídeň na jaře roku 1918; dominový efekt od periferie do centra).
Jediné, co by Czexit umožnilo, tak nějaký charismatický vůdce alà Kim Čong Un, kde by 13tileté dívenky pištěly, jen co by uviděly, jeho nohu, jak vystupuje z auta...všichni ostatní by byli ochotni položit za něj život, odevzat snubní prstýnky, porcelánovpu sadu po prababičce, žrát kořínky v harmonogramu 7/24/365...takovým kříženec Mojžíše, Ježíše, Mohameda, Jana Husa a Bohuše Matuše zatím není na obzoru.
(Odchod VB z EU byl podmíněn už vstupními podmínkami...)
2. podle bodu 1. by muselo být Německo oslabené, aby EU skončilo. To zase s green dealem nemusí být takové sci-fi. Sice předpokládám, že zezelenají, ale se síly otočí. Je dobré si všimnout, že Němci v roce 2015 ustáli utečeneckou krizi, protože vláda měla pro každého něco: levné peníze na hypotéky pro střední vrstvu a pro prekariát, těm stačí levné žrádlo a Bundesliga. Tento sociální smír, jim vydržel. Mám však vážnou obavu, že green deal to zničí. Prostě ten zásah bude tak velký a masivní, že to otřese německou společností (nedokáži si představit Němce bez elektřiny pro široke masy, k čemuž oni směřují...). V tom bude šance i pohroma pro nás. Šance se vymanit z EU pokojně, nicméně, to že se pak objeví v Německu nový "Hitler" a bude chtít řešit domácí válku na cizím území, je také dost pravděpodobné.
Jako Češi bychom se podle mne měli bát více green dealu a toho, co to udělá s Německem (než uprchlíků nebo kovidu) a proti tomu mít připravené řešení. Němci zde byli v roce 1866 od Čech až po Moravu, Němci nás nahnali do války 1914-18, pak nás oloupili vyvražďovali od 1938-45, motory měli nastartované i v 1968. Prostě Německo představuje dobro i zlo v jednom, proto ta ostražitost...
Moc
pěkný popis situace. Jen bych chtěl podotknout, jak já a vy jsme zmiňovali Brexit, tak P.Hájek perfektně popsal situaci, kterou bych laicky zkráceně popsal bez EU, ale se vším hnusem, co EU představuje. Ohledně automobilismu jsou papežštější než papež - jejich vyhlášení, do kdy skončí spalovací motory, různé snědé vrahouny přijímají jako dříve, o závod, jen mají drobnou výhodu, že už jim je nemůže nacpat Bruseloberlín, v adoraci úchylů jsou prakticky světoví premianti. Čekal jsem, a teď se dotýkám trochu Vidlákova článku, že Farage po vítězství se chopí vlajky i vlády změní kormidlo dějin a v U.K. začne být normálním státem, ke kterému budeme vzhlížet. Vždyť referendum slíbil budoucí premiér právě kvůli hrůze, že mu Farage doslova vyluxuje drtivou většinu hlasů. Ačkoliv ono referendum opravdu HODNĚ nechtěl. A skutek utek. Farage v podstatě zmizel. A vlasatý blonďák není ani ryba ani rak. Jen o chlup lepší T.May. To se nám může stát i s Okamurou a vlastně s jakýmkoliv politikem. On vyhraje, ale buď politicky se vypaří nebo vůbec nebude prosazovat to, s čím šel do voleb. Máme třeba dvojici poslanců Strejček, Zahradil. Vždy jsem jim držel palce, trefně kritizovali EU a to, v co se přerodila. Až do Lisabonského Diktátu. Nevěřil jsem vlastním očím, kdy Zahradil chodil pomalu prosit jednotlivé poslance, aby byli PRO. Kurva ! Vždyť vždy kritizovali spoustu svinstva, která tento berlínský diktát následně umožňoval a umožňuje !
Helou evrybády, je to mimo…
Helou evrybády, je to mimo téma, myslím si však, že je to nutné si zapamatovat.
Každý z nás má povědomí o filmu Habermannův mlýn, financovaného, kromě fondů na podporu té správné kůltůry (samozřejmě z našich daní), také i spolky (naštěstí už bývalých) milých krajanů.
Totální blasfémie, nemá z historickou realitou nic společného.
Narazil jsem na článek o emigrantovi, co si v díle zahrál "štěk" a vyšlo najevo, že, s filmem objížděli německé školy kde to měli dítka povinně k shlédnutí:
"...Habermannův mlýn byl v Německu povinný pro všechny školy, hodně jsme se s ním tam najezdili. Stejně jsou tam povinné filmy o řádění Němců proti Židům za války,“...
https://www.krajskelisty.cz/praha/26118-k-prazskemu-jaru-byl-skepticky-…
Děsím
se, až to bude povinné i v našich školách. Ale ono to vlastně ani být nemusí. Tfuj. V čem to žijeme.
Jé,
který fašista na mě reagoval jako první ? Tedy myslím počet slepic...
Ještě pro p. Vlastimila&Co. ohledně vakcín
Všem odpůrcům očkování, jedno info: Israelská armáda se rozhodla (je to den dva) naočkovat 3. dávkou proti kovidu všechny své aktivní příslušníky (záložáci se maj dobrovolně kdesi hlásit, když budou chtít).
Řecnická otázka: asi si to dobře ti žiďáci posichrovali, že když naočkují armádu, tak z ní nebudou mít hromadu marodéru, ne?
...
https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/izrael-hlasi-rekord-ma-nejvic…
Nechtěl jsem už, "musel" jsem,
tak je to přiléhavé :
„ SPD
Jak na tom jsou?
Tomio Okamura může směle pomýšlet na 15% volební zisk. A hlavně na to, že se po volbách stane nepostradatelným partnerem pro vládnutí. Posledně rozložení sil ve Sněmovně Andreji Babišovi umožnilo SPD při sestavování vlády pominout. Dokázal totiž najít dostatek hlasů jinde. Teď se zdá téměř jisté, že bez SPD to Babišovi nevyjde. Tomio Okamura si tak může směle myslet na křeslo ve vládě, nebo při nejhorším na předsednictví Poslanecké sněmovny.
Co by měli udělat?
Nic. SPD má skvělou kampaň. To se pozná už jen z toho, že z Okamurových jarmarků může pražské kavárně prasknout žilka. Nepotřebuje už nic vymýšlet. Potřebují jen dojet do voleb. Pokud by se přece jen obávali, že jim nějací voliči mizí k Přísaze, mohli by trochu přitvrdit v protikorupční rétorice. Ale netřeba měnit něco, co funguje, a komunikace i kampaň fungují SPD skvěle.
Co by naopak dělat neměli?
Nepodléhat pokušení polemizovat s konkurencí. Orel much nelapá. Nejbližšími konkurenty SPD jsou koalice vedená Trikolórou a Volný blok. Obě tato uskupení se topí hluboko po čárou ponoru a byla by chyba, kdyby se SPD rozhodla začít je křísit tím, že s nimi začne polemizovat. Tím by akorát vytvářela dojem, že stojí za pozornost a že mají reálnou šanci uspět. „
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Cim-sestrelit-Petra-…
osobní dojem z VB
...tak jen naokraj: na mne je ten Volný blok, příliš "voňavej", příliš takovej, že každej nespokojenej tam najde něco, tu proti EU, tam proti imigrantům, tadyxněco proti kovidu. Samosebou, je to jen "technický" protikandidát na "pravé" straně, ale je to příliš cejtit disajnem
dovětek
a celý mi to připomína trochu tak 15 20 let starej vtip o německých neonacistech, že když ti se setkali, tak to bylo vlastně setkání důvěrníků tajných služeb...jak se tam na čele motají vojcli, policajti a podobní, ztrácí to důvěru, pác něco, jako bývalej vojcl nebo policajt neexistuje, stejně jako bejvalej cigán a podobně. Já neříkám, že ti lidé někam donášejí nebo jsou někým řízeni, ale ten vydírací potenciál je tam ohromný, tam bezpečnostní komunita je malá, všichni se znají...prostě, jako ten Šlachta, to je podobný příklad "technické" partaje s vazbami na bezpečnostní složky (ať chce nebo právě nebude chtít, tak aby "chtěl" nějakou tu (proti)službičku udělat...)
Z Port Artura jede fůra,…
Z Port Artura jede fůra,
vzadu sedí Okamůra.
Už se řítí do zatáčky,
brambory jsou za dvě kačky.
Manča jásá, to je krása.
pitomio naše spása.
rk
šmejd přitvrdil nebo rozkázal nižší šarži ?
Jejda, to je ftipné :-))
A to jako Vy sám/sama/samo?
Hádejte 3x komu prospívá…
Hádejte 3x komu prospívá tříštění sil na SPD, Trikoloru a Volný blok s ohledem na 5% hranici vstupu do sněmovny. Část poslanců se nechá zvolit za SPD a potom, když už mají své platy jisté, přejdou jinam a to i ke stranám, které se utvořily až po volbách a nikdo je do sněmovny nevolil a volit nemohl.
Situace KOLEM OČKOVÁNÍ
To nás čeká po volbách. V Kanadě to již jede naplno, Právě jsem to obdržel. Dnes jsem obdržel také
dopis ze zdravotní pojišťovny o očkování. Nyní jen čekám telefonát od praktického lékaře.
https://www.lifesitenews.com/news/breaking-ontarios-covid-19-passport/?…
info
Babiš, Bartoš, Hamáček a Jurečka se v debatě utkají na téma koronavirus
1. září 2021 20:01
Předvolební střet čtyř lídrů politických uskupení začíná ve 20:15 na CNN Prima News. Šéf ANO Andrej Babiš, předseda Pirátů a lídr jejich předvolební koalice Ivan Bartoš, předseda ČSSD Jan Hamáček a šéf lidovců Marian Jurečka se pokusí zaujmout voliče při debatě na téma pandemie koronaviru.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/predvolebni-debata-lidru-stran-cnn-p…
Jak to proběhlo?
Předpokládám, že Bartoš a Jurečka unisono "Vláda všechno udělala špatně, my bychom to udělali lépe", Hamáček "Navzdory Babišovi jsme spoustu věcí udělali dobře." a Babiš "Udělali jsme, co bylo potřeba, a s ohledem na mezinárodní i domácí okolnosti nejlépe, jak jen to bylo možné."
Nebo to snad proběhlo jinak?
Ještě
to běží.
s takovym
pořadem můžou jít
do pyhele tmavýho
Jen bezprostřední dojmy
Ti dva šli ještě mnohem dál - všechno jsme vymysleli a udělali my, vláda nám to jen vykradla a pokazila, protože to neuměla provést. Hamáček byl fakt dobrý, umí se ovládat, dokonce mluvil souhlasně s AB, nevytahoval si tak kšandy jako ti tři. Babiš byl moc implusivní (nedivím se mu, já bych ty dva neuvěřitelně drzé blby nedala), ale tím si bohužel škodí. I kdyby měl tisíckrát pravdu, tahle forma není pro televizi to pravé ořechové. A to nic není, tu smršť vykousaných výroků, otáčených ze všech stran co si teď užijeme, to budou zase v médiích vánoce :-) Dobrou noc
CNN Prima News ■ Zprávy…
CNN Prima News
■
Zprávy
Volby
Volby 2021
Bartoš o Babišovi: To je strašně nevychovanej člověk. V pandemii nezachránil nikoho
Téma: Volby 2021 Vojtěch Šeliga 1. září 2021 21:32
Křik v předvolební debatě…
Křik v předvolební debatě. Bartoš označil Babiše za nevychovaného
Dnes 22:10 – Praha
Klára Beranová, Novinky
Premiér a šéf ANO Andrej Babiš, předseda Pirátů Ivan Bartoš, šéf sociálních demokratů Jan Hamáček a předseda KDU-ČSL Marian Jurečka se ve středu střetli v předvolební debatě na CNN Prima News. Debatu provázely hádky, především Babiš skákal svým partnerům v diskuzi neustále do řeči, a Bartoš ho proto označil za nevychovaného člověka.
K tématu:
SPD je pro mne značně nečitelná.
V jejím programu je sice několik jednotlivostí, k nimž bych se přikláněl, ale celkově to je populistický program, k němuž chybí zdroje financování.
Nic pro mne.