S ještě více skřípajícími zuby

Autor

Tento článek jsem napsal ještě před večerní tiskovkou vlády. Nebudu na něm nic měnit, jen řeknu že Babiš každým slovem přišel o tisíc hlasů ve volbách. Oznámit, že Rosatom je ze hry, pak říct, že nešlo o útok proti našemu státu, ale proti bulharskému zboží, pak říct, že jsme žádali o solidaritu partnerů, ale Borrell to nepochopil a samozřejmě oznámit, že se nic zveřejňovat nebude.  Sakra, zbyl vůbec někdo, kdo by ještě Babiše mohl mít rád? 

A teď už můj text: 

Když se Andrej Babiš dal na politiku a měl svůj poměrně raketový vzestup, hodně lidí ho volilo nikoliv pro nějakou lásku k oligarchovi miliardáři, ale prostě proto, že nikoho lepšího neviděli. Když o tom tak přemýšlím, hnutí ANO nemělo nikdy moc skutečně přesvědčených voličů, kteří by šli se svojí stranou do statků a hrdel. 

Zde na Kydech řada diskutujících potvrdila, že Andreje volili, ale pokud vím, je tu jen Laco, který jasně deklaroval, že Babiše považuje za skutečně dobrého politika nikoliv jen za toho nejméně špatného. Všichni ostatní byli ve vyjádřeních podpory Andrejovi o dost zdrženlivější. Řekl bych, že díky tomu jsme mohli mít mezi diskutéry i lidi, kteří se netajili svým odmítavým postojem k Veľkému Bociánovi. V podstatě se v hodnocení Babiše shodovali s těmi, co ho volili, akorát ti, co Babiše volili, v těch negativech neviděli (v porovnání s konkurencí) tak hluboký problém.

Dovoluji si ale tvrdit, že skutečně oddaní voliči ANO dohromady pro svoje hnutí nevyrobí ani 10% ve volbách.  Já osobně jsem slyšel mnoho osobních svědectví od lidí, kteří Babiše volili, ale už mu to znovu nehodí a raději to dají Bartošovi, či Okamurovi. K mému vlastnímu překvapení bylo těch, co to hodí Bartošovi o dost víc než těch, co to hodí Okamurovi. Babiš prostě přestal vypadat jako ten nejméně špatný. To šlo ještě "jednom" o covid a 30 tisíc mrtvých. Teď od víkendu to vypadá jako naprostá a nepodstatná banalita... 

Jedním z důvodů, proč Babiš přicházel o voliče byl stále častěji slyšený argument, že je prostě měkej. Že se při skutečném tlaku sesype a že se sesypává pravidelně. Byl to argument Petra Hampla, který často opakoval, že máme premiéra, který se vždycky v zahraničí patřičně ohne i za cenu ztráty svých voličských preferencí. Že raději prohraje volby, než aby se vzepřel. 

Myslím, že právě tento argument začíná nabývat vrchu a nejméně špatný politik se teď propadá v žebříčku volitelnosti i u těch, kteří mu to skřípajíc zuby stejně chtěli hodit, protože to sice je stále horší, ale pořád to ještě jde.  

Nu a pak přišly Vrbětice. A je zcela v Andrejově zájmu, aby předvedl svým voličům naprosto neprůstřelné důkazy (které si vlastně ani neumím představit, protože výbuch i následné pyrotechnické očištění dost slušně celý prostor uklidilo). Pokud to neudělá, tak v podstatě právě podal téměř neprůstřelný důkaz svého ohnutí. Koudelka má Babiše zcela na lopatě. Stačí, aby nesouhlasil se zveřejněním a Andrej je odepsaný. Bez velkolepých důkazů si totiž každý jeho (bývalý) volič bude myslet, že se podělal. Bez ohledu na vrbětickou realitu. 

Už teď probleskují zprávy, že na zveřejnění právě v tuto chvíli tlačili Američané a musel to být zřejmě nevybíravý tlak. Včera už se mluvilo o tom, že naše jaderky mají palivo na tři roky dopředu, takže se nemusíme moc bát... ale tři roky uběhnou jak voda. Rusové navíc přitvrdili a v podstatě naše velvyslanectví v Moskvě zrušili - zůstalo jen vydávání papírů. Ekonomická diplomacie  a podobné věci jsou fuč. 

Pokud fakt Babiš nepřijde se slušným zveřejněným spisem, bude další debata jeho voličů zcela jednoduchá - zda se ohnul, protože má takovou povahu a nebo protože ten tlak byl k neunesení. Ovšem volební výsledek bude dost mizerný. V této chvíli tipuju hnutí ANO tak 8%. Možná ani to ne.

Otázka, proč se Babiš ohnul i se všemi riziky, které to pro něj bude mít, je velice závažná. Zkusím pár těchto otázek vznést: 

1. Budou ještě vůbec nějaké volby? Nebo už tam na vládě vědí, že se bude šturmovat na Moskvu a tak není důvod se zatěžovat takovými podružnostmi?  

2. Pokud volby budou a Andrej přesto udělal co udělal, bylo to z nevědomosti? Prostě se na svět také kouká přes svojí kamarilu a pražský výhled, takže neodhaduje situaci? Nebo se z něj už stal někdo, komu se pravda nedá říct, protože za to vyhazuje? 

3.  Má Andrej prostě takovou povahu? Podle vyprávěnek a našich firemních  urban legend to tak ale není. 

4. Nebo byl tlak tak nevybíravý, že ho prostě zlomili? Nebo zlomili všechny okolo a jemu už nic jiného nezbylo? 

5. Nebo došlo na přímé vyhrožování? 

6. Nebo byl koupen? Dostane beztrestnost a dotace potečou dál? 

7. Nebo je to všechno pravda a Babiš je prostě čestný a proto dal přednost pravdě před vlastní politickou kariérou? 

Něco podobného jsem řekl v případě amerických voleb - Trump bezprecedentně zpochybnil volby a proto musí následovat další bezprecedentní krok, jinak bude odejít, odepsán a časem i umlčen. Teď to říkám i v případu Vrbětice - bezprecedentním způsobem byly rozvráceny vztahy s Ruskem. Bezprecedentním způsobem se posunulo zahraniční směřování naší země. Bezprecedentním způsobem o nás bylo rozhodnuto na dlouhá léta dopředu. Pokud nebude následovat stejně bezprecedentní zveřejnění důkazů, bude Babiš prostě a jednoduše nezvolen, pak odejít a pak možná i zničen. A stejně jako v případě Trumpa tomu bude hodně lidí tleskat. A rovnou říkám, že si vůbec nejsem jistý, jestli vůbec lze dodat dostatečně neprůstřelné důkazy, aby to veřejnost víceméně uspokojilo. 

Podle mě žádné důkazy zveřejněny nebudou. Jen nám předhodí něco k věření. Jako v případě Skřípala. Stejně tak se ukáže, že nebude ani žádná jiná solidarita s Českem než hubou. Tímto vyhlašuju tipovačku o počet vyhoštěných diplomatů ve zbytku EU v rámci solidarity s námi. Já osobně tipuju, že ani jeden. 

Pokud to tak doopravdy bude a pokud budou volby, Babiš je definitivně pryč a nemá žádnou šanci s tím něco udělat. A nemá žádný smysl ho litovat. 

Ovšem... budeme si hledat nového lídra. A dost bych se přimlouval, aby statečnost hrála důležitou roli. Zřejmě to bude zapotřebí. Jestliže se tento tlak povedl, příště naši američtí soudruzi ještě přitvrdí. Hlavním kritériem začne být člověk, co se neposere. Sice si můžeme zvolit třeba Okamuru s ještě více skřípajícími zuby, ale aby se nám také nepodělal, až za ním přijde Koudelka... 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.7 (98 hlasů)

Komentáře

In reply to by Alex (neověřeno)

Trvalý odkaz

Alexi máte to to trochu popletený, SZ pro jmk uzavřel šetření a dal k soudu v roce 2016. Obžalovaní byli soudem osvobozeni. Kdy bylo zahájeno nové šetření a proč?
Jinak oba pánové na včerejší tk neřekli ani Ň co by se dalo vyložit jako jednoznačné potvrzení.

Průměrný počet slepic: 5 (19 hlasů)

Těžko, pokud nejvyšší státní zástupce o kauze mluví jako otevřené. Co tedy podle Vás vyšetřuje Útvar pro vyšetřování organizovaného zločinu a BIS? O jaké kauze píšete?

Průměrný počet slepic: 1.8 (5 hlasů)

In reply to by Alex (neověřeno)

Trvalý odkaz

nikdy nic nevyšetřovala, nevyšetřuje a vyšetřovat nebude, nejméně do doby, kdy bude mít předefinovány úkoly.

Stran vašeho povídání asi tolik. Pokud není vyšetřování skončeno - uzavřeno, určitě by se neměl politik formátu předsedy vlády ztrapňovat prohlašováním o nezvratných důkazech a odtajňování spisu. Už jenom proto, že se dopouští maření úředního výkonu - v tomto případě nezávislého vyšetřování.
Kuňkání Anďocha a Chlastáčka jsem již komentoval, proto se nebudu opakovat s dodatkem, že takovou neprofesionalitu jsem opravdu neočekával ani v tom nehorším snu.
Btw. Bulhar zapřel úplně všecko, takže asi tak...

Průměrný počet slepic: 4.6 (14 hlasů)

Targusi, na některé námitky odpovídat opravdu neumím. Vysvětlovat jak je s důkazy je na trochu delší povídání a to zejména při své schopnosti prsknout do něho nesmysl či při své neschopnosti přesné argumentace (a to je eufemizmus) raději nebudu. Ostatně už mnohokrát jsem se přesvědčil, na některých reakcích, že to smysl nemá. Třeba co je to revers nebo informovaný souhlas.
Stran toho Bulhara - jaká by byla Vaše reakce na obvinění i kdybyste byl viněn. Myslíte, že Al Capone kývnul na cokoli? Ten dokonce na nic. Dostali ho na daňové úniky, nukolo za trestné činy.

Průměrný počet slepic: 2 (5 hlasů)

In reply to by Alex (neověřeno)

Trvalý odkaz

Kauza Vrbětice - výbuch skladu. Stačí dohledat na webu.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

Dejte odkaz

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

U soudu "to" bylo úplně z jiného důvodu než výbuchu.
proto opatrně s těmito zprávami, pak se stane i sám autor nedůvěryhodným a to je škoda....

Řešily se soudně nějaké údajně zakázané (či ne) miny a ten soud skončil nakonec pro žalované zproštěním.

Pak byl ještě soud s lidmi, co po výbuchu chodili krást zbraně, rozeseté po areálu....tam to logicky skončilo odsouzením....

Co se ale toho výbuchu samotného týče, tam ještě žádný soud logicky *nebyl*.

Trestní řízení bylo prý zahájeno (dle stránek policie) 16. října 2014 zlínskými kriminalisty,
kteří oba případy předali (kdy nepíšou) policistům z útvaru pro odhalování organizovaného zločinu.

Ten útvar byl ale v 2016 při té slavné reorganizaci policie zrušen ( Šlachta ..)a věc tedy přešla pod novou NCOZ.

Trestní řízení se vedlo od počátku "proti neznámému pachateli pro zvlášť závažný zločin obecného ohrožení"
a zda došlo k právní překvalifikaci nevím.

Ale dle toho, jaké má NCOZ deklarované kompetence, tak "obecné ohrožení" tam běžně uvedeno nemají, terorismus ano, ale možná to bylo tehdy jinak, to já také nevím.

Vše ostatní je ale jen fabulace,
stejně tak, jako mi přijde totální a (opět tak nějak zpackaná) až šílená fabulace ten nyní nám podávaný příběh.
Účel to ale částečně plní a že účel světí prostředky, je známá věc!

Pokud by vyšetřování probíhalo "normálně",
tak by policie přece hledala svědky a žádala veřejnost v ČR o pomoc při pátrání po těch dvou Rusech
(o kterých prý se vědělo hned, ale netušilo se pouze a jen KDO že to je)
i po jejich pohybu v ČR již dávno
a ne až nyní v roce 2021 (a ještě s fotkami ze skripaliády.)
Nesehrál někdo v NCOZ jen roli "užitečného idiota", nebo mají snad ještě další připravené....?

Nyní to působí (eufemisticky řečeno) poněkud zpozdilým, nebojím se napsat až téměř směšným a na důvěryhodnosti NCOZ toto moc nepřidává.

P.S.
Německo (vědí o co jde asi moc dobře) si prý počká na závěr vyšetřování!
Tam to tedy účel neplní a to musí autory fabulace (zřejmě zpravodajské) dost štvát....☺

A tak spolu s Německem jsme velice zvědavá, jak to bude pokračovat.

Máme čin,
pátralo se po "neznámém pachateli", ale již prý (od kdy?) důvodně podezíráme dva Rusy,
kteří asi nečekají od konce roku 2014 někde v EU (ani v ČR) na to,
až je někdo s pomocí občanů najde, předvede a vyslechne...
Nebo že by se sami přihlásili?! ☺

Za sebe si jen nevěřícně říkám.
Stojí to NCOZ a Zemanovi (státnímu zástupci) za to,
vystupovat na tiskovkách a zaplést se do hnusných zpravodajských fabulací (nebo musí), naivní snad nejsou...?

Stojí to řadovým členům bezpečnostní služby BIS za to,
sehrát v této šílené hře stafáž boje "šéfa o křeslo" na další roky, či pro jeho další metál, nedej prezident povýšení?!

Koudelka na twitteru klidně pochválí Babiše, jak rychle a poslušně a svědomitě splnil jeho páteční "doporučení".....
Kdo v tom státě ČR řídí koho, že?

Je toto opravdu v zájmu "všeho lidu" ČR?

Odpověz si každý sám.

To je to, nad čím já kroutím hlavou.

Že politici v předvolebním boji vřískají o terorismu, lžou, vyhlašují bez zveřejněného jasného a neprůstřelného důkazu válku nenáviděnému Rusku ..., to je jejich vizitka (či možné služba páníčkovi.)

Ale tito nepolitičtí profesionálové se v očích NEJEN veřejnosti, ale zejména odborníků i ze světa
stanou a musí přece stát nedůvěryhodnými a nebojím se říci až směšnými!

Průměrný počet slepic: 5 (22 hlasů)

Bohužel se mi maže historie při každem zavření prohlížeče, a nedohledal jsem kde jsem četl o tom ," žalovaní zapříčinili výbuch skladováním nepovolené munice" - munice však byla (asi) zneškodněna a proto soud osvobodil.To je dle mne výsledek šetření výbuchu. Byl to delší článek s právním rozborem ale bohužel dnes zkouším projet své tradiční stránky a nic .Asi jsem někde proved úkrok bokem. Alexovi se tak pokorně omlouvám. Pokud dohledám pošlu odkaz jindy.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

In reply to by Alex (neověřeno)

Trvalý odkaz

To asi víte, když je Vaše manželka prokurátorka. Jednou z těch zásad je presumce neviny, tedy na podezřelého, později obviněného je hleděno jako na nevinného, dokud není jeho vina jednoznačně prokázána. Další zásada je: in dubio pro reo, tedy vina není prokázána, pokud jsou o ní nějaké pochybnosti či jinak řečeno: v pochybnostech ve prospěch obviněného. Andy s Jeníkem porušili obě tyto zásady a provedli akci, která nás bude stát velice moc. Bude nás stát prestiž, bude nás stát peníze, bude nás stát životy lidí.
Jak jsem již napsal jinde, státní zástupci u nás mají velice špatnou pověst, protože pracují velice špatně. Často mnoho let stíhají někoho. kterého nakonec soudy osvobodí. Státní zástupci rovněž zneužívají institutu vazby k nevybíravému nátlaku na obviněné v případech, kdy nemají dostatek objektivních důkazů. Takže nemůžete chtít, abych státním zástupcům jen tak bez důkazů věřil. Nevěřím panu Zemanovi nic. Jedním z důvodů je nedostatek kontroly jejich práce. Státní zástupci si v podstatě dělají co chtějí, protože jsou nepostižitelní.
Z toho, co zatím prosáklo na venek je jasné, že žádné dobré důkazy nejsou. Vše se opírá o fotogragie údajných důstojníků GRU, které dodala MI6, v nějaké spojitosti s think tankem Bellingcat. Bellingcat je svým charakterem úplně stejná organizace, jako je Bezpečnostní centrum Evropské hodnoty. Tedy nějaká parta lidí, která se živí desinformacemi, cenzurou, vydíráním. Takový důkaz je krajně nevěrohodný a nezávislý soud by jej ani neměl přijmout. Jiný důkaz o spojení výbuchu není.
Kromě toho, Bellingcat je přes Atlantic Council napojen na Burisma Holdings Limited, který je ve vlastnictví ukrajinského oligarchy Mykoly Zločevského. To je ta společnost, pro kterou pracoval Hunter Biden. Nevyloučil bych tedy tu možnost, že se jednalo o samého začátku o akci pod falešným praporem (false flag operation). Bellingcatu, což je ve skutečnosti parta amatérů, mohl být nějaký prefabrikovaný důkaz i podstrčen, takže mohli působit v dobré víře.
Máme věřit naprostým nesmyslům, jako že operativci GRU jedou spáchat sabotáž do Česka a na facebookový profil pověsí fotku z Prahy. Nevěřím tomu, že operativci GRU mají facebookové profily, ani tomu, že si tam věší fotografie míst, kde se pohybovali při sabotážní akci.
Dále máme věřit, že cílem byla likvidace zastaralé munice a pěchotních zbraní, které byly určeny pro Ukrajinu. Tomu nevěřím, protože v Sovětském svazu používají od 70. let u pěchotních zbraní ráži 5,45, zatímco naše samopaly vz. 58 a kulomety vz. 59 jsou ráže 7,62.
Máme věřit tomu, že zbraně na Ukrajinu měli být vyváženy prostřednictvím bulharského obchodníka. Proč bychom to dělali, když nám nic nebránilo zbraně vyvážet přímo? Žádné omezení na vývoz zbraní na Ukrajinu u nás nebylo. Tím ovšem padá to nejdůležitější, a to je motiv. Proč by Rusko likvidovalo naprosto nedůležité množství munice (v prvním případě 57-58 t, ve druhém případě 13 t), která by stejně pro Ukrajinu neměla žádný smysl? Navíc Ukrajina měla těchto zbraní a munice dostatek a dokonce je vyvážela a vyváží do různých oblastí světa, zejména do Afriky.
Máme věřit tomu, že operativci GRU pošlou e-mailem žádost o vstup do skladu, který chtějí vyhodit do povětří. Tomu přeci nemůže věřit ani malé dítě, tohle by neobtálo ani v nejlevnější detektivce.
Věrohodnost celého příběhu naprosto zpochybňuje doprovodná pohádka o sérii nepovedených útoků jedním z nejprudších jedů, které lidstvo zná. Který rozhodně nelze napatlat někomu na spodky, nebo na kliku od dveří, nebo jej stříknou nějakým sprejem. Z jednoduchého důvodu - útočník by měl malou šanci přežít, ledaže by měl k dispozici přetlakový ochranný oděv a dekontaminační linku. Protože po kontaktu s takovým jedem ze sebe nemůžete ani stáhnout ochranný oděv, abyste se nekontaminoval.
Abych to shrnul, nevěřím tomu, že věrohodné důkazy jsou a odmítám, aby dalekosáhlé dopady na celou společnost byli založeny na víře v pana Zemana, nebo plukovníka Koudelku, o Andym a Jeníkovi už vůbec nemluvě.

Průměrný počet slepic: 5 (26 hlasů)

To je celkem přesný výraz. "Spisek" = v polštině Spiknutí, Intrika, Komplot.

Průměrný počet slepic: 4.7 (6 hlasů)

Andy řekne že byl podveden. Tenhle výstřel bude mít pěknej zpětnej ráz

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)
Trvalý odkaz

vyjádření slovenského Fica k naší současné krizi, jen žádám zdejší ctěné kydaře aby si poslechli alespoň posledních patnáct-dvacet sekund videa - ta slova sedí jako prdel na hrnci na českou vládu a demoblog, byť jsou mířena na současnou vládu slovenskou.
https://www.youtube.com/watch?v=rRGl2YsUcOA&t=3s

Průměrný počet slepic: 4.8 (23 hlasů)

Zdá se, že Slováci mají volbu, škoda, že na naší politické scéně nikdo není, je nějaký náznak Šlachty, ale o tom nic nevím a co sem viděl v TV sprincipu nevěřím, že je realita o něm,,,

Průměrný počet slepic: 3.9 (10 hlasů)

Tak podle zasloužilých soudruhů s ODS je Šlachta největším nebezpečím pro naši 30 let budovanou kleptokracii, takže já mu to hodím :)
https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/SMS-o-Slachtovi-Ta-svine-t…

Průměrný počet slepic: 4.3 (12 hlasů)

No, tragické u těchto alternativ je, že hlasy pro ně, nebude-li jich významné množství, jsou hlasy pro ty, jimž to člověk vyloženě dát nechce. Ale jak mají mít dost hlasů na to, aby hlasy pro ně nebyly reálně pro ty ostatní, když jim člověk ze strachu o význam svého hlasu svůj hlas nedá?

No, zapeklitý ořech...

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

jen nebýt slepý a ovlivnitelný mainstreamem a ČT.
Už jenom v Poslanecké sněmovně není jen oněch sedm prosystémových prounijních proamerických protiruských protilidových stran, ale stran devět. Kandidovat budou i uskupení ryze vlastenecká, ale tam je problém se ztracenými haly (pod 5 %).
Ale já vím : kdyby něco mohly volby u nás ovlivnit už dávno by byly zrušeny. Možná i ty letošní budou ...

Průměrný počet slepic: 5 (11 hlasů)

In reply to by Petrpavel (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ten projev Fica je skutečně skvělý, zejména jeho věty „Směr vnímá oprávněné obavy našich českých přátel …..“
V té obecné rovině je ještě srozumitelnější tady.
https://www.youtube.com/watch?v=ycES6R19Wj4
Takto si tu nedovolí promluvit nikdo. Možná proto, že Směr byl právě proto předmětem jednání o vyloučení z frakce socdem v EU.
A stran vakcín Směr vystupuje a skvěle takto.
https://www.youtube.com/watch?v=Yy7Uz17pIuc

Průměrný počet slepic: 4.7 (14 hlasů)

In reply to by Alex (neověřeno)

Trvalý odkaz

Vlk stran posledních voleb na Slovensku hovořil otevřeně o tom, že Slováci nevědí jakého měli ve Ficovi politika a nechají se zmanipulovat. Výsledek je na Slovensku setsakra vidět.

Průměrný počet slepic: 4.5 (16 hlasů)

In reply to by Alex (neověřeno)

Trvalý odkaz

Takže jinýma slovama zaznělo v rozhovoru, že Babiš mohl fakt vyměnit beztrestnost, prostě nemá kooule jako Fico :D
On možná věří, že USA někdy dodrželi sliby a neodměnili všechny dodatečně jinak než byla dohoda :D

Průměrný počet slepic: 3.3 (3 hlasů)

Fico hned na počátku dí:
Směr vnímá OPRÁVNĚNÉ obavy našich českých přátel. Slovensko musí poskytnout ČR veškerou pomoc (při vyšetřování), aby se PODEZŘENÍ související s výbuchem muničního skladu v roce 2014 řádně vyšetřilo. Pokud se PODEZŘENÍ potvrdí, jde o mimořádně vážnou situaci, pokud se nepotvrdí …. předčasné kroky povedou k nesmyslné eskalaci vztahů s Ruskem (smysl )
Nejvyšší státní zástupce na své tiskovce podezření potvrdil. Podezření, o němž Fico mluví. Ve chvíli, kdy nemá jiné informace (před potvrzením podezření ze strany českého nejvyššího státního zástupce) než ty, že ČR vyhošťuje. Varuje před neuváženými kroky Slovenska - bez informací
Ale to bychom se asi dostal k vyhoštění diplomatů u kauzy Skripal, která důvěryhodná nebyla. A k vysvětlování, proč to česká strana tehdy a jak je to s diplomatickými zvyklostmi, atd, atd. Věci jsou assi opravdu trochu složitější. Že s tou poslední větou neuspěju, toho jsem si vědom. To je to osobní nastavení.

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

In reply to by Alex (neověřeno)

Trvalý odkaz

je stejně důvěryhodná, jako Skřípal otrávený novičokem.
A soudruzi z druhého břehu řeky Moravy nechť si laskavě prošetří výbuchy ve svých muničních skladech, stejně jako manko v muničácích nevybuchlých.
Pokud si dobře pamatuju, prosákla ven číslovka 50 - slovy padesát v souvislosti s hračkou nazývanou RPG-7, nepočítaje v to další srandy, jako útočné pušky a hromady střeliva.
https://cs.wikipedia.org/wiki/RPG-7

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)

Targusi, pro někoho je ta kauza nedůvěryhodná, pro někoho ne. Prezentujete tu své vidění. Mám holt jiné. Proč většina z Vás jaksi předpokládá, že ten druhý to musí vidět právě vašima očima? A pokud ne, tak se strašně divíte. Vždyť je to normální.
Jistě kauza Skripal pro mne byla prezentována také nedůvěryhodně. Tady se mi to jeví jinak.

Průměrný počet slepic: 1 (3 hlasů)

In reply to by Alex (neověřeno)

Trvalý odkaz

A kde rozporuju cokoliv z toho co jsi napsal? Maximálně si dovolím upřesnit/neoushlasit , že nejvyšší nepotvrdil podezření, ale "že je podezření" ;)

Tak jasný, že život není černá/bílá, ale jaksi ten rozhovor je o "setkání s velvyslancem a následky", na což reaguji, že má koule ho poslat někam, na což jsi nereagoval ani čárkou, jenom na něco co jsem nenapsal ;)

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)

assi, tak má reakce myšlena nebyla. Nevěděl jsem zda konstatujete nebo ironizujte, a tak jsem reakci využil k úplné citace pro každého čtenáře Kydů. Nebyla mířena apriori vůči Vám.

Průměrný počet slepic: 1 (1 hlas)

Až se nechce věřit, že ještě existují ve střední Evropě (bohužel, ne u nás) politici s mozkem v hlavě, kteří se nebojí a dokážou jasně a srozumitelně vyjádřit svůj názor. Kéž bychom měli tady v Česku takového našeho Fica.

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)
Trvalý odkaz

(apropos, skoro zacinam mit pocit, ze tohle je normalne zoufaly pokus udrzet americky penezovod do Evropy otevreny, kdyz se to ted doma nejak sype. jestli toho kozla z Minneapolis neobetuji, tak bude ve statech neveselo. co by Navalny za takove revolucni gardy dal...)

Průměrný počet slepic: 4 (11 hlasů)
Trvalý odkaz

a žádný vyhlášení války Rusku se nekoná.
Spíše se zprávy týkaly cirkusu kolem NS2, kde se vypichoval datum 2024.
Proč?
Inu proto, že tím datumem končí smlouva na přepravu plynu přes Ukrajinu. ( 38mld m3 ) To není nic moc zajímavého.
Ale zajímavé na těch zprávičkách kolem NS2 bylo nenápadné zdůraznění omezení kapacity NSI a NSII na 75% ( 82 mld m3) přepravní kapacity podle pravidel co si vydupala EU.
A když se zkombinuje rok 2024 a omezení kapacity?
A NIKDE se nikdo nezmiňuje o Jamalu, tedy kromě našich snílků a blouznivců.
Tohle je téma které EU zajímá!

Průměrný počet slepic: 4.6 (19 hlasů)

kontrolují, kolik plynu vlastně trubkami proteklo.
Ostatně když bude zima a nebude se svítit, všechna pravidla půjdou do prdele více než střelhbitě.

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

V

Průměrný počet slepic: 1.4 (9 hlasů)

In reply to by scallop (neověřeno)

Trvalý odkaz

Hlavně, proč mají tak srandovní jména?

Průměrný počet slepic: 4.5 (11 hlasů)

Rusové to prostě se jménama umí.

Třeba si vzpomínám, že by se v historii ruského hokeje dala sestavit "ušní" sborná, myslím, že tam měli Zajceva, Ušakova, Četveruchina, Bezuchova...

Průměrný počet slepic: 5 (9 hlasů)

Šadrin, Vicedrin, Efedrin, za dnů hluboké nenávisti....

Průměrný počet slepic: 4 (8 hlasů)

In reply to by scallop (neověřeno)

Trvalý odkaz

...ve smokingu kliku u dveří novičokem a odešel se pak na hambáč a cocacolu? Jsem 007, tak o tom musím něco vědět....

Průměrný počet slepic: 4.9 (12 hlasů)

V

Průměrný počet slepic: 1.5 (8 hlasů)

In reply to by scallop (neověřeno)

Trvalý odkaz

Dát otázku a sámsi odpovědět můžeš hned, když tě stejně nezajímaí odpovědi druhých ;)

Průměrný počet slepic: 4.1 (9 hlasů)

T

Průměrný počet slepic: 1.8 (5 hlasů)

In reply to by scallop (neověřeno)

Trvalý odkaz

Tak na otázku co dával asmysl si si odpovědl sám, to máme vyřízeno ;)

A této "Ta odpovězte, mě opravdu zákona odpověď. Ano nebo ne?" bohužel nerozuím, nechápuji ;)
mě to fakt nedává smysl co jsi napsal ;)

Průměrný počet slepic: 5 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Babiš by měl jít do útoku, možná posledního, a to požádat o vyslovení důvěry. Všichni by museli otevřít karty a to by nemusel dopadnou hůř než dopadne na podzim při volbách. V boji je nutné mít iniciativu a nenechat se zastrašit. Nemyslím si, že je zbabělec, ale připomeňme si, že v Moskvě 1968 byl jen jeden statečný.

Průměrný počet slepic: 4.5 (24 hlasů)

In reply to by strejda (neověřeno)

Trvalý odkaz

O té moskvě sem slyšel tolik urbalegent, že něvěřím ve statečnost jednoho... Až někdo řekne skutečný příběh co se tam odehrál, tedy bez keců o nějakém zvacím dopise, který podepsal Dubček měsíce předtím a všem vůdcům východu...

Průměrný počet slepic: 4.3 (26 hlasů)
Trvalý odkaz

Včera ema položila otázku, co tedy měl Babiš podle mě dělat, když jsem napsala, že jako obvykle jednal zbrkle a nerozvážně a že za pár dní jako obvykle začne couvat a kroutit se, až mu začne docházet, že zase skočil na špek.
Tutéž otázku pak položila Imanueli Kantovi a ten odpověděl, že měl Babiš rezignovat.

Moje odpověď je, že měl Babiš suše zveřejnit sdělení BISu a sám za sebe měl říct to, co řekl Okamura.
Tedy, že to bude vážné odhalení, pokud se předloží jasné důkazy. Do té doby to bude stále jen "důvodné podezření" jak sdělila BIS.
Dále měl Babiš říct, že v případě, že se dokáže, že to byla organizovaná akce za strany Ruska, zváží česká strana adekvátní sankce.
Tož tak. Toť vše. Howgh. Hotové.

Největší Babišova chyba je, že při takových politických provokacích se vždycky lekne jak surikata, konečník mu cvaká drát trojku a on vyplašeně a překotně zapřahá vůz před koně.

Babiš prostě neměl jako první ze všeho vyhošťovat 18 ruských diplomatů, i když ten tlak ze strany bruselské pětky byl obrovský. Měl jim říct ať zklidní hormony a měl tvrdě pragmaticky požadovat doložit reálný příběh a ne reagovat jak nějaká drbna na v podstatě bulvární nesmysly.

Většina Kydařů zde připouštěla, že než volit někoho z bruselské pětky, se kterou je budoucnost naší země jasně v euro-atlantické prdeli, tak to raději to zase hodit tomu Babišovi... jenže

teď jsem začala mít pocit, že když nám "jádro" EU například nachystá náklaďáky s "předvybranými" nelegálními připrchlíky, tak že se Babiš zase stejně poleká a pokaká a že se za nás stejně nepostaví. Takže sorry jako, Babiši.

Už zůstal jen Okamura a KSČM.

Průměrný počet slepic: 4.7 (51 hlas)

v čí je to pravomoci. Kdyby vláda, tak to nemohlo být, protože vláda se nesešla- až dnes. A podle I dnes i jinde , všude Hamajda jen já ,já a já a já. Je fakt že je v současnosti jak nejvyšší policajt tak šéf Zamini.. ale v koho pravomoci to vlastně je?hmm

Průměrný počet slepic: 4.2 (17 hlasů)

V ČR rozhodnutí o vyhoštění diplomatů přísluší ministru zahraničních věcí.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Persona_non_grata
****
Po poradě s prezidentem a premiérem jsem se rozhodl vyhostit všechny pracovníky ambasády Ruské federace v Praze, kteří byli našimi tajnými službami jasně identifikováni jako důstojníci ruských služeb GRU a SVR.
https://www.mzv.cz/jnp/cz/udalosti_a_media/tiskove_zpravy/vyjadreni_min… diplomatů přísluší ministru zahraničních věcí.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

Už je to tady, Babiš už couvá. Překlasifikoval akci ve Vrběticích ze "státního terorismu" na "útok na zboží" (zde přestává legrace a začíná sranda...).

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kdyby-nekdo-sejmul-Babise…

No a od kdy se, pane premiére, vykazuje ze země 18 zahraničních diplomatů za "útok na zboží" ???
Kdo bude hradit nedozírné a zřejmě i nevratné následky tohoto zbrklého aktu?

Průměrný počet slepic: 4.9 (25 hlasů)

Tak nevím, zda na to existují nějaké tabulky (1 tuna vybuchlého zboží = půl diplomata nebo tak podobně), ale on i podobný útok na zboží bez kooperace s oprávněnými orgány je naprosto bezprecedentní zásah do suverenity země. To jsme jen tak nějak okoralí ze všech těch UK/USA filmů a seriálů o agentech...
Já si každopádně včera řekl: Pavel Zeman a Andrej Babiš čtou kydy! ;)

Průměrný počet slepic: 3.4 (7 hlasů)

no jasně! Babiš tu dokonce hostuje v komentářích pod nickem scallop - a dokonce to vysvětluje i to jeho kvantum (tedá, jeho slovy dvě) ajpin - vždycky se přihlásí na kus žbleptu z kompu, který má po ruce. Holt každý relaxuje jak umí - Zeman becheří, Makron se ve svém volnu vzdělává, Merkela se třese, no a Babiš se sem tam kukne na kydy a prudí.

Průměrný počet slepic: 2.5 (8 hlasů)

musím se přiznat, že to asi přichází věkem. Celej život mi nechutnala, nevím proč. Asi tak před dvěma roky nám co by aperetiv prcka dali, kupodivu zvládla a od té doby rozšířila a je stálým prostředkem spolu s dalšími. A to navzdory tomu, že tím přispívám jeho jasnosti. Ony asi tam jsou opravdu bylinky co časem z těla odcházejí a je nutno je doplňovat. :-)

Průměrný počet slepic: 4.7 (6 hlasů)

Bezvýhradný souhlas. Já k tomu přidávám, že anestezie je nutná.

Průměrný počet slepic: 4.5 (2 hlasů)

In reply to by návštěvou u Polyféma (neověřeno)

Trvalý odkaz

jézus, doufám že nemyslíte anestezii tím becherem! Prcka po obědě pochopím, ale zmrtvit se tím truňkem?..

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

vskutku pouze frtíka, jednoho před jídlem nebo po jídle.
Zmrtvit se, to ne, ale náladička z vínečka je příjemná.

Zatím bez slepic

Hm, pokud to příjde věkem, tak snad se toho taky dožiju. Zatím mi teda becherovské bejlí moc nechybí. Ale sem tam si pro doplnění hladiny krevního herbáře dám decku zubrowky, výjmečně samozřejmě. Pokud teda becheření udělá z člověka ještěra... funguje to podobně i u té zubrowky?

Průměrný počet slepic: 2.5 (2 hlasů)