Před několika lety jsem ještě tuším na Kosu napsal článek o tom, že američtí prezidenti už v podstatě mají jen jeden jediný úkol. Nějak vysvětlit svému národu, že už nejsou pupek světa a že si nemohou dělat co se jim zlíbí. Všechno ostatní jsou jen tanečky kolem tohoto faktu se kterým nemohou nic udělat.
První na to přišel Geroge Bush mladší svými válkami. Udělal z největšího světového věřitele největšího světového dlužníka, horko těžko se popasovával s ekonomickou krizí a jestliže na začátku byly jeho projevy plné odhodlání a síly, na konci jeho prezidentování už věděl i on sám, že prakticky nic z toho co chtěl se nesplnilo.
Obama se také snažil, dokonce dostal nobelovku za mír ještě dřív než jakýkoliv mír zařídil. A nakonec nezařídil žádný, naopak - válek přibylo. Ale byl to právě on, který slavně vyhlásil ukončení války v Iráku, značné stažení vojáků, kteří se přesunuli na základny na dohled Číně, aby pak koukal na Islámský stát, který si vzal americké zbraně, americká auta a nechybělo moc, Irák by změnil majitele.
Obama si mohl užít dopadení a odstřelení arcilotra Usámy bin Ládina, ale jak vidno, nic to nakonec neznamenalo. Terorista byl promtně nahrazen jiným a můžou je zabíjet jak chtějí, vždycky se najde nový lídr zpravidla ještě tvrdší než jeho předchůdce. Navíc v Sýrii to Asad ustál, Libye je zhroucená a nikdo si nedovolí říci, že je to tam lepší než za Kaddáfího.
Trump je na tom stejně. Zbyla mu jen silácká rétorika, ale už žádné možnosti. Zatím se do žádné války uvrtat nenechal, ale všichni koukáme v přímém přenosu, jak se o to lidi v jeho okolí i u jeho spojenců snaží.
Proč to všechno píšu...
Víte zajímalo by mě, kdy jim to tam v Americe docvaklo, případně jestli jim to vůbec docvaklo.
Všimněte si... Ládin žil celé roky v Pákistánu, který je papírově americkým spojencem a dostává vojenskou pomoc. Ale když an to přišlo, pákistánské tajné služby američanům Ládina nenapráskaly. Co kdyby se někdy hodil...
Saúdové jsou také papírově spojenci a navíc ještě velmi bohatí. Ale klidně si řežou novináře, bojují v Jemenu, dělají zvěrstva a americký prezident už nemá žádné páky jim v tom zabránit. Může mít buď jejich peníze nebo jim může nařizovat. Obojí už nezvládne. Trump si vybral ty peníze... ale i kdyby si vybral jinak, americké moci rapidně ubylo.
Evropa už také nemá žádné pochopení pro s vého tranatlantického spojence a kdyby tu amíci neměli svoje novináře a svoje neziskovky, ani pes by po nich neštěkl.
Turci jsou sice v NATO, ale klidně si kupují ruské zbraně a jsou tak politicky emancipovaní, že se tomu až nechce věřit. A ani Trump s tím nemůže nic udělat.
Další diktátoři se už inspirovali... odboj proti USA se dá dělat a dá se i přežít. Už to není jako v roce 2000 nebo 1990. USA se už ze svých sil vydaly. Víc už jich nemají a naopak jim síly ubývají.
Stejně tak jsem si nevšiml, že by jakýkoliv ekonom či bloger nějak extra chválil Trumpovu politiku protekcionismu a cel. Ano, leckdo chválí jeho snahu vrátit výrobu z Číny domů, ale téměř vždycky je v tom i pachuť toho, jak nechce zdanit nadnárodní korporace a vlastně neznám nikoho, kdo by viděl v clech nástroj, kterým by se nad Čínou dalo vyhrát.
A američtí spojenci jsou spíš američtí prosebníci. I ti Poláci. Ti chtějí vlastně v bledě modrém to samé co Saúdové. Aby američani bojovali s úhlavním polským nepřítelem. Až poteče USA do bot, myslíte, že Poláci jim jako řádní spojenci pomohou?
Američtí politici a političtí poradci už dávno razili myšlenku, že velmoc nemá přátele, jen zájmy. Ano, podařilo se jim to. Jsou velmoc a nemají žádné opravdové přátele. Zato nepřátelé se houfují jak kobylky. Dokonce i ty maličké Marschallovy ostrovy se nechaly koupit Čínou a už neuznávají Tchajwan. Ani tak maličká zemička už se nebojí Ameriky a následků svého odpadnutí.
Tohle je ta skutečnost, se kterou se tam v Bílém domě i Pentagonu musejí vyrovnat. Nemají žádné opravdové přátele. Mají sice základny... ale jsou na nich stále více jako v obležení. Mají sice spojence, ale ti už dávno zjistili, že velmoc upřednostní vždycky své zájmy před nimi... a tak se emancipují. Mají sice obrovskou armádu, ale ta je tak roztahaná po světě, že to připomíná Limes Romanus. Mraky legií, které to ale stejně nedokáží ubránit.
Tohle je skutečná politika amerických prezidentů. Ustupovat a nějak politicky přežít to, že každý předchůdce byl větší a mohl si dovolit víc.
- Log in to post comments
Komentáře
Mě připadá vyjádření MZ…
Mě připadá vyjádření MZ konzistentní. V předvolební debatě řekl, že by se Babiš měl očistit před soudem a že abolici by mu neudělil. Babiš prošel soudním řízením, to vyhrál a rozsudek je pravomocný. Jenže se tu stále někdo snaží zvrátit toto rozhodnutí. A Zeman na základě toho řekl u Soukupa, že pokud by to Zeman (NSZ) neposvětil, tak už to není kauza trestní (Babiš vyhrál), ale zcela evidentně politická a proto by mu udělil abolici. To, že to někdo zcela účelově vykládá zase jinak, jsme si už v české kotlině mohli zvyknout. Je potřeba vědět co a jak Zeman prezident opravdu řekl a ne jak to interpretují média.
Noo
já být PaL, tak teď raději mlčím a modlím se, aby prokurátor Zeman byl proti zastavení, aby prezident Zeman musel použít abolici. To by teprve byla darda, a ne to, že prezident něco dopředu prohlásil...
Nehledě nato, že prokurátor Zeman je takový, řekl bych fanoušek PaL, podle toho, jak se vyjadřoval k neoficiálně zveřejněným stížnostem EU na střet zájmů AB, takže mu teď prezident docela nahrál na smeč
:-) Bingo!
Nemyslím, že by P.Z. rozhodl jinak, zatím jsem ho jako "hrdinu" nezaznamenala. V opačném případě bychom se však pobavili. A zrovna tak si nemyslím, že by prezident Zeman přemýšlel o tom, komu nahraje na smeč. On je podle mne prostě jen někdy ukecanější než baba.
pavt ve 14:43 a dříve - Jen se zeptám
Kolik případů je vaše 1% ? Cituji: „Výroční zpráva Nejvyššího státního zastupitelství za loňský rok uvádí, že státní zástupci loni zastavili stíhání proti celkem 4153 obviněným, což bylo o 300 více než předloni. Toto číslo představuje zhruba 11 procent všech stíhaných.“
Což zas není tak málo a slyšel jste někdy o jediném, kromě Babiše?
Podle čeho hodnotíte brutalitu? Jeden Babiš je pro vás brutálnější než v r. 1990 desetitisíce propuštěných kriminálníků a kamarádů (z 31 000 tehdejších věznů jich bylo propuštěno 23 000), nebo než prominutých 111 tisíc trestů především za hospodářskou kriminalitu v r. 2013 ?
A k čemu je podle vás termín "nabytí právní moci"?
Vlastně mi bude stačit, když odpovíte především sám sobě:-)
Co my víme.
A nenabídl se tak prezident Zemanovi číslo 2 a hlavně nám občanům, co už toho hysterčení (těch se svým máslem na hlavě) mají dost, třeba jako státotvorný "hromosvod" ?
Takto může Zeman (NSZ), rozhodnout jak chce, nejlépe beze strachu i potvrdit (ale po právu) a dav se zaměří tak jako tak už jinak....
Někdo už musí dostat rozum, jinak se tu začneme mlátit jako na té Ukrajině....
Pro mne je lidsky absolutně nepřijatelné, že dokonce veřejně činná osoba (naposledy jakýsi eurotrafikant Polčák, (nyní prý ve Stanu), se může beztrestně vysmívat zdravotnímu stavu prezidenta ČR, a není okamžitě zbavena všech funkcí
a nechodí kanálama. Co by na to řekli "soudruzi" v Europarlamentu, co komisaři, také by takovou nehoráznost a urážku člověka v letech jako evropsky hodnotovou schvalovali?
Kanadský premiér se za studií na nějaké maškarní taškařici převlíkl za černocha a dneska je z něj tím až rasista.
a tady toto chování by v EU institucích fakt nevadilo?
A i ti u nás, co rozhořčeně káží mravnost především, chyťte podfukáře, najděte paragraf, zkruťte ho, myslíte že stačí se jen od jeho (Polčákova) šíleného žvástu distancovat a lidé zapomeňte?
Jednoho zavřít a druhého pohřbít, takto si představujete politické soupeření.......pak leda nasrat!
https://www.lidovky.cz/domov/muzeme-si-jen-prat-ze-souboj-zeman-vs-zema…
abolice
nebo je to direkt demobloku a senátorům
za ústavní žalobu
Souhlasím
Ať jsme genderově vyvážení, tak Polčák je ženský i mužský pohlavní orgán, podle toho, jak to zrovna vidí vnější pozorovatel.
Dovedu si představit to peklo, kdyby například nějaký poslanec SPD přál smrt Polčákovi.
Na tuhle sortu lidí by…
Na tuhle sortu lidí by nemělo vliv ani deset Havlů s tím: "Nejsme jako oni". Tihle mají jen kousek k tomu, aby začali věšet lidi na lampy. Jsou to "slušňáci", Pussy Riot by jak MZ do češtiny nikdy nepřeložili.
Ebola není sranda
a ebolice už vůbec ne.
Zbytečná hysterie
Před volbou presidenta nemohl Zeman předpokládat, kam ho jeho odpůrci dotlačí, když volbu vyhraje. To by jistě nevolil tak jednoznačné tvrzení, že abolici nepoužije.
Situace, která nastala, ho přesvědčila o tom, že nemůže premiéra poslat k soudu a proto je ochotný, přes svoje prohlášení, abolici použít.
Opravdu hrozí, že by Babiš i přes to, že se jeho hnízdo dostane k soudu, vyhrál další volby. A to by pak vítěz voleb chodil napřeskáčku do sněmovny a k soudu několik let. Případně, by jen tak bokem, řídil novou vládu.
To už by se naše republika opravdu zesměšnila před celým světem.
Právo a morálka
jsou 2 různé věci. Právo slouží vládnoucí třídě k ovládání podřízené většiny a navozuje navenek zdání spravedlnosti. Morálka znamené všeobecnou (všech lidí) představu normálního a obecně přijímaného jednání ve společnosti. Právo může vládnoucí třída vymáhat, i když jde proti morálce. A to jde téměř vždy, bo jde o prachy. O prachy te ovládané většiny.
morálka
Morálka není u všech lidí stejná. Je ovlivněna náboženstvím a kulturou.
To vyplývá z její
podstaty.
Odvážná slova
Přečtěte si : https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Zlociny-statnich-zastup…
https://www.novinky.cz…
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/snad-souboj-zeman-vs-zeman-rozhodn…
Bez komentáře.
Jsme ještě demokratický stát?
Prokurátor Zeman nemá co soupeřit s prezidentem. Státní zástupci mají několikanásobně vyšší plat, než jiní vysokoškoláci s obdobnou kvalifikací. To není jen "bolestným" za to, že by neměli krást, ale také za to, že se vzdají jakékoliv politické aktivity.
Při prvním náznaku jakéhokoliv politického názoru projevovaného veřejně by měli být na hodinu propuštěni. Striktní oddělení justice od politických aktivit je jedním z pilířů demokracie. I když prokurátoři patří do moci výkonné.
Vyjádření europoslance Polčáka může svědčit o propojenosti prokurátora Zemana s opozičními politickými stranami a sám prokurátor Zeman by měl takovou možnost okamžitě dementovat.
Když politikaří už i Ústavní soud........
Všude samá nezávislost, samé pilíře moci, zatím máme oficiálně už tři:
-moc zákonodárnou
-moc výkonnou
-moc soudní
A neoficiální no pilíř spíš černou díru - média a ještě prokurátoři by chtěli státi se dalším novým ganz nezávislým ústavním pilířem čtvrtým...
Abychom pro samé budování pilířů nepřehlídli lidi....vždyť jsou tady a platí to vše lidi!
Abychom se neprobudili v soudco-prokurátoro kracii....
A tak se dílem žertem ptám:
Není to moc Antone Pavloviči..............či Pavle Zemanoviči....?
Včera jsem sem vložil dva…
Včera jsem sem vložil dva komentáře / úvahy na téma vzdělávání. Dnes se tomu samému věnuje i Fiala:
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/nejsou-lidi-ale-s-hlavou
Vyznění je stejné: Pozor, bliká červená kontrolka. Nebezpečí a blízko.
Ideopolicie
V nebo z ČSSD bude asi vylučovat, chtějí být do dalšího volebního kola 2020 vypraní úplně dočista.....
to je mladez
stovky tisic chteji protestovat proti klimatu, ale sami si nic neodpusti, protoze tomu prece rozumi
smula ze kdyz je nepritel pred branami tak mame k dispozici takoveto neschopne kadry, to se spolecnost rozlozi jedna radost
jako tato nestastnice, ktera se domniva ze vse je rizene internetem
elektrina, ani vyroba vody na internetu zavisle nejsou
https://nikolaborovickova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=728581
Den bez internetu? Naprostý nesmysl
20. 09. 2019
V sobotu 21. září bude opět Den offline. Naivní představa internetového detoxu, která by se měla jmenovat dnem odmítání rozumu a technologií. Je "Den offline" další snahou zdebilizovat masy lidí?
Než se pustím do hlubších úvah, tak bych ráda uvedla malý výčet toho, kde všude se objevuje internet a čeho všeho se musí člověk vzdát, aby byl opravdu offline. Zdaleka to není jen vypnutí sociálních sítí a internetového prohlížeče. Vodu z kohoutku si také nenatočíte, vodárny jsou dnes řízeny po internetu, čili jestli chcete dodržet den offline, tak si kafe budete muset udělat z balené vody nad kotlíkem, protože i elektrárny jsou dnes řízené internetem. A už vůbec nepočítejte se splachováním záchodu, do něj také teče voda. Značnou výhodu budou mít lidé s vlastní studní, tam ještě internet nedorazil. Pokud jste ovšem člověk z města, tak se musíte vzdát elektřiny, tekoucí vody, telefonování, automobilu, hasičů, záchranářů a vlastně čehokoliv co dnes používá internet, všechny dispečinky apod.
-----------
konce citace, nedoporucuji ke cteni povaham se slabsim srdcem
Re: alepro Tak tady vidíte, jak
jste starý, hloupý a škaredý. Jste řízen internetem a vůbec o tom nevíte.
Vlastně bych měl napsat "NEVÝTE", že jo...
No, dívčina si plete pojem, zájem, průjem a všechny ty další ...jemy. Myslí si, že když má šmrdlací tefanón, tak to je "ůplně ganc fšecko internet".
Kdo ví, co jste si myslel(a) v dívčiných letech. Tehdy se ještě síťově obcovat nedalo...
mate pravdu
Jsem starý, dívčina by řekla vrat se do hrobu
Jsem i hloupý mam na to oficiální posudek, inteligence pod průměrem
Jsem i skaredy, proto mam přes všechny zrcadla izolačku aby to pořad nepraskalo
Ono totiž nic co není na chytrephonu, ksichto knize, nebo juu trubce neexistuje.
Ale pracuju ve fabrice kde kinder coolin management řízený hynteligenty z male britanie a velkého Pákistánu dela vše proto abychom výpadkem internetu taky přestali vyrábět
Prostě mladí a nezkušení, zato taaak chytří a krásní, Ooo jak já jim závidím ten naraz do zdi v plné rychlosti
Řešení
Celkem jednoduché řešení.
Vyrazit na houby. S sebou teplé oblečení (ale opravdu teplé!), vyčkat na noc a v údolí Za Horama bez světelného smogu počkat na hvězdnou oblohu. Pak šup domů do tepla, po půlnoci už zase postaru.
:-)
...Oblohu a možná i na…
...Oblohu a možná i na jelena. Ten mi teď za okny řve jak česká demokratická opozice.
Babiš.
Tady jde o jinou věc,mnoho voličů se domnívalo,že Babiš dost věcí po Kalouskovi napraví a musím napsat,vůbec nic,jen toho využil.Něco se změnilo zásahem EU kolem dotací,ale jinak vše jede v kolejích navržených ODS,TOP.KDU-ČSL.a jak víme Zeman oposmlouvou to zazdil.
Re: zemedelec Pane zemědělče, vy jste naprosto
zešílel. Člověk, který přišel fakticky legalizovanými podvody k pohádkovému jmění, si má sám sobě vypustit rybník, v němž toto bohatství naloupil?
To nemyslíte vážně!
Víte, za co nás, obyčejné lidi, kteří chodí každý den hákovat do rachoty, považuje? Za potenciální zdroj bílkovin k semletí do psích granulí, které pak následně velmi výhodně prodá. Nedělejte si iluze, jak dopadneme, jen co budou další volby a ČSSD to prosere - pardon - projede. V tu ránu nás smečka ANO, ODS, ODS "B" - PARDON - Piráti a spol. rozervou na kusy. Z relativně sociálního státu nezbyde ani to pověstné hovno.
Jinak teda nevím, proč do toho taháte
Zemana. V době, kdy Kalousek protlačoval tyhle z hlediska Babiše luxusní zákony, Zeman objímal stromy na Vysočině. Za mě - je škoda, že tam nezůstal, nějaké to máslíčko má samozřejmě v účesu taky, ale je fakt, že jsou mnohem horší - třeba takový Šláfnberk se svými Sudetami a Kosovem...
Ty koleje už vytyčili…
Ty koleje už vytyčili někteří soudruzi před Listopadem. Např. Nová huť K. Gottwalda, národní podnik byla dle Wikip. přejmenována 28.6.1989 na Nová huť K. Gottwalda, STÁTNÍ PODNIK. Tohle začali dělat už od 87. roku, na Budvar asi zapomněli-:) Ten zůstal národním podnikem a tak stále patří státu.
možná
že kvůli oposmlouvě. Myslím, že ta to začala.
Re: rk Pindy o tzv. oposmlouvě náležejí do
pátého vydání Starých pověstí českých. Jste totál mimo mísu v čase a místě.
Buď se dovzdělejte, anebo spěte dál a nerušte.
Tisk 7.12. 1994 Zkráceně -…
Tisk 7.12. 1994
Zkráceně - investiční banka N. M. Rothschild and Son vytvořila společný podnik skupiny Rothschild group s Československou obchodní bankou (ta má 60%) s názvem Consilium. Rothschild banka působí u nás také jako poradce v soutěži o podíl v privatizování SPT Telecom.
SPT Telecom jako státní podnik vznikl 1.1.1993 (rozdělila se zvlášt pošta a zvlášt telekomunikace). 1.1.1994 se přeměnil státní podnik na akciovou společnost SPT Telecom - 26% akcií podniku se uvolnilo pro 2.vlnu kup. privatizace. 1995 - vstup zahraničního partnera na základě výběr. řízení (radí Rothschild). Akcie získává konsorcium TelSource. 1.1. 2000 - přejmenování na ČEský telecom. 1.7.2006 - sloučení s Eurotelem Praha a vytvoření společnosti Telefonica a pak prodej.
Eurotel vznikl v 1991 jako společný podnik SPT Telecom a amerického konsorcia Atlantic West. V 2003 Český Telecom (dřive SPT T.) odkoupil podíl společníka zpět
1. Od 1989 do 2007 byl ministrem hospodářství (pak průmyslu) V. Dlouhý. Za svou práci byl náležitě odměněn, u Goldman Sachs to začalo a další fondy, kde pracoval jsou na Wikip.
2. V 2003 byl ministrem informatiky V. Mlynář (a také u Tošenovského vlády) a po něm D. Bérová, tehdy manželka J. Dobrovského (kamaráda Mlynáře), v počátcích správce majetku u Karla Sch., pak u amer.právnické firmy jako lobista.
3. Střih, píše se rok 2014 a u Bakaly (v začátcích podnikal s Karel Sch.) je změna v majitelích Respektu (ten také vlastnil Karel Sch), Economie atd. ZB odchází z dozorčí rady Economie, dálé končí místopředseda Bessel Kok, Andrew Knight, jeho syn Casimir Knight a jiní.
Bessel Kok je holandský byznysmen, jeden ze zakladatelů společnosti pro mezibankovní platby Swff. Pracoval u nás pro TelSource, prý úspěšný manažér, který SPT Telecom pozvedl. Po ukončení práce u nás přešel na Ukrajinu.
Andrew Knight pracoval od 1966 v The Economist (Washington, Brusel), pak přešel ke skup. The Daily Telegraph do 1989. Od 90. pracoval jako pravá ruka R. Murdocha. Působil v přímých strukturách správy majetku Rothschilda (různé fondy jako např. jeden, který byl partnerem fondu Albright Capital). Působil v orgánech Oxfordu (voilà Sekyra a Halík).
Jojo, Rothschild, to je jen konspirační teorie... Za všechno může Zeman a Klaus...
Re: Fito Ó, nikoli, zase špatně. Každé malé dítě, které
bylo alespoň na jednom pátečním žůru nablblé Tety z Kréty, totiž Grety ze Švédska, dobře ví, že za všechny fauly a krádeže může třídní nepřítel - pardon - Putin z Moskvy.
Jinak jste staré, škaredé a hloupé oné, tohleto Fito, protože například já jsem velice rád platil za telefonní účty sahající vzhůru k výškám, jak zpívala soudružka Helenka. Platil jsem rád, protože jsem obdivoval tuhletu svobodu a možnost cestovat a podnikat a nechat se od soudruhů Ročildů svobodně okrádat.
Ta americká advokátní firma…
Ta americká advokátní firma se jmenuje Becker&Poliakoff a Alan Becker byl náš jediný nečeský honorární konzul, na Floridě. Firma měla také společnou konzultační firmu s Teličkou, Telička byl u Bakaly atd. Český hokejový svaz, Pražští filharmonici, co je nechtějí v Číně, tam zase sedí český zástupce firmy. Svět je malej a o náhody tu není nouze. Rozhovor je to moc pěkný.
https://www.euro.cz/byznys/honorarni-konzul-musi-byt-bohaty-782411
Nebo Karel Dyba, 68 až 70 studium v Kanadě, 73 kandidát věd, od 84 v Prognosťáku (oni to mají ti starší kluci političtí skoro všichni stejné), pak do 96 ministr hospodářské politiky, 97 - 98 v dozorčí radě Komerční vank a v Českých radiokomunikacích. A pak už soukromně radil v ekonomice . A byl asi moc sobrý, protože ho zaměstnala jedna z nejstarších a nejprestižnějších britských rodinných bank Robert Fleming (to byl dědeček autora Jamese Bonda). Poté od 2007 se stal velvyslancem ČR při OECD.
Dlouhý i Dyba jsou z obliga, oni nic, jen muzikant...
Targus má recht, máme výběr jen z horších a nejhorších.
Kluci, chlapi, pánové, dámy taky pokud vás to zajímá, snad Ála ty vrtulníky už nezaplatila, nakonec se možná ani nevyrobí nebo co.....☺, nenecháme si radši rovnou už ty ruské MIGy...stejně na ně zase dojde...opravovat to umíme...
To se pak blbě "westernizuje" armáda a plní ta procenta HDP, když se spojenec největší nezaručí...
https://www.e15.cz/domaci/riskantni-nakup-usa-armade-nezaruci-prodej-da…
Foldyna
Poche s Petříčkem a Maláčovou se pokusili vyloučit z ČSSD Foldynu. https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/foldyna-predsednictvo-cssd-vylouceni… Rozumím, že k němu mají výhrady, ale vylučovat za nedodržení stranické linie? Měli by si všichni tři zopakovat historii, co to byla stranická linie a za co se vylučovalo z KSČ.
Větší část vedení ale měla rozum a rozhodla se nezbavit voličů ČSSD, kteří Foldynu vnímají jako jediného politika v ČSSD, který ještě naslouchá názorům voličů.
Za sebe mohu říct, že ČSSD ve směru nastaveném Pochem s Petříčkem a Maláčovou pomohu tím, že jim nedám svůj hlas v žádných volbách, dokud minimálně duo Poche - Petříček (nebo jeho libovolnou polovinu) budou mít na kandidátkách. Je třeba jim pomoci v jejich cestě do pekel a opozice, možná se potom proberou. Ale spíše ne a v opozici bídně zahynou.
Bývalí voliči ČSSD jim byli hodně dlouho věrní a hodně ČSSD odpustili. Možná by ještě zvládli Maláčovou. Ale Pocheho s Petříčkem už opravdu ne.
5 ks vedení se buď nedostavilo,
či nehlasovalo, to nám nenapsali?
27 pro 29 proti vyloučení není 61 kusů socanských vedoucích soudruhů.
Takže ta "většina" není jistou a nedomnívám se, že to takto skončilo......
Předsudečná jinakost, stejně jako předsudečná nenávist, bude smrtelný EU hřích...
Budiž jim země těžká.
Budiž jim země těžká.
Foldyna k tomu: https://www…
Foldyna k tomu:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/cssd-ano-jaroslav-foldyna-babis-prag…
A za mně má recht.
Jsem soc. dem.
Soc. dem. je pro mě Foldyna.
Poche, Petříček, Maláčová , to jsou výhonky Trockého.
Nevím, kde ty komunisty furt ti novináři hledají, mají je přímo před nosem.
Ale vždyť je to součást plánu
těch, co emerikány drží pod krkem propagandou a úvěry. Říká se tomu tuším "deep state". Ten nemá žádnou vlast, ale považuje se za majitele světa. A dnes je to tak, že když máte v ruce tisk bankocetlí /ještě chvíli/, média a neomezené množství prostředků ke korupci plus armádu nových kněží /neziskovek/ a jejich líheň v globálně zglajchšaltovaném školském systému, máte vyhráno.
https://www.youtube.com/watch?v=Vv05BausEGs
Konspirace? Russo je 13 let po smrti a co z toho, co řekl je hoax a konspirace?