V dnešním článku se ještě vrátíme k novému paragrafu na konečné řešení dezolátské otázky, který formou přílepku dodal poslanec Exner za STAN… to víte, vrána vráně oči nevyklove. Už jsme si zde prokydali gumovost celého návrhu a srovnali ho s někdejším paragrafem na rozvracení republiky, který svým podpisem zrušil normalizační disident Václav Havel poté, co se stal prezidentem. No a nyní paragraf takřka totožného znění opět podepíše normalizační komouš Petr Pavel. Kruh se tím uzavře. Jak vidíte, totalitu nemusíte mít jen díky vedoucí úloze KSČ, ale také díky vedoucí úloze EU a dostatku zkaženého charakteru, který chce demokracii bránit tím, že ji nedemokraticky omezí…
Ale tohle všechno jsme už probrali a ještě mnohokrát probereme. Já se dnes chci zaměřit na jiný aspekt. Ono to totiž vzniklo hrozně ve spěchu, ke kterému v principu nebyl žádný důvod. Přidalo se to jako přílepek k zákonu na ochranu ukrajinských uprchlíků, který spěchá a pokud nechce vláda přijít o svoji prioritu, podporovat Ukrajinu, tak musí zákon vejít v platnost co nejdřív, jinak by ukrajinští uprchlíci přišli o výhody. Vláda si klidně tu dezolátskou otázku mohla schválit samostatně a poslat do sněmovny jako samostatný zákon. Ale byl by přijat o několik měsíců později.
Proč vláda potřebuje paragraf o činnosti pro cizí moc co nejdřív? Proč jí nestačí, aby existoval od května či června? Volební kampaň začne až v té době a zavřít jím hubu opozici, se přímo nabízí. Možná je to jednodušší – prostě věděli, že by to sněmovnou samostatně neprošlo a tak to přilepili k té ukrajinské pomoci, protože tu si senát nedovolí vrátit a prezident nepodepsat. Ale je tu také možnost, že se neoblíbená vláda s ještě neoblíbenějším premiérem prostě připravuje na nepokoje.
Fiala je podobně neoblíbený jako jihokorejský prezident a ten také chtěl svůj rating řešit zavedením výjimečného stavu. Blbci přemýšlejí všichni stejně, takže by mě vlastně nepřekvapilo, kdyby vládní mafiáni prostě chystali něco podobného.
On nám totiž ubývá plyn, víme? A čím víc ubývá, tím víc zdražuje. Pokud bude stále ubývat tak rychle jako doteď, budou zásobníky prázdné někdy kolem půlky února. V německu už úřady apelují na lidi, aby s plynem (i elektrikou) šetřili a fakt si nemyslím, že by Němci kvůli šajse čechen zavřeli část průmyslu, aby se podělili s kamarády v nouzi. Pokud odněkud ze západu nepřijde dostatečné množství plynu, ukáže se Fialovo neumětelství ve zcela novém světle a nic tak nevytříbí voličský mozek jako zima…
Do toho se začíná mluvit o tom, že v únoru přijede Donald Trump na státní návštěvu Slovenska. Má totiž s Ficem něco společného. Také po něm stříleli. Lidé z Donaldova okolí mluví o Ukrajině jako o nejzkorumpovanější zemi a žádají vyšetřování, jak se tam nakládalo s americkými penězi. Petr Fiala tam také poslal hodně peněz i materiálu a teď by se mohlo ukázat, že tam s tím nenakládali s péčí řádného hospodáře. A tak by bylo pro vládu lepší, kdyby takové informace byly trestně postižitelné. Představte si, že by Trump svou první návštěvu Evropy začal na Slovensku a Maďarsku a světový lídr by ostrouhal a ještě by se mu vysmáli.
A aby toho nebylo málo, vrabci si cvrlikají o nové ukrajinské ofenzívě do Ruska. Teď, co nejdřív, aby ještě do Trumpovy inaugurace ukrojili nějaké to ruské území, aby bylo o čem jednat. Rusové už prý ukrajinskou hranici bombardují klouzavými bombami, ale ani jedna strana samozřejmě neříká nic určitého. Jen přicházejí zvěsti o koncentraci ukrajinských sil v Sumské oblasti a naopak o oslabení na Donbase, kde Rusové opět zrychlují svůj postup.
Jiné jazyky tvrdí, že i Rusové se připravují na zimní ofenzívu a jejich jednotky dostávají rozsáhlé posily. Zase jim nedošel vojenský materiál ani lidé ani munice ani tanky ani nafta ani jídlo. V poslední době prý hojně rabují čipy ze západních Leopardů, aby je dávali do svých praček…
Každopádně to vypadá, jako poslední dějství války na Ukrajině, než Trump začne s Putinem mluvit a budou si rozdělovat sféry vlivu. Vzhledem k tomu, že Fiala nám vsadil na špatného koně a začíná být jako kůl v plotě, doufá, že svůj nevyhnutelný konec oddálí náhubkovým zákonem. Koneckonců, adeptů na kamarádšoft s Trumpem je tady dost a pokud Donald pokyne, nebude mít nouzi o lidi, kteří s radostí budou pracovat pro tuto cizí moc a tvrdit, že být s Amerikou na věčné časy, už je zase košér, protože tam konečně vládne ten správný kapitalismus.
Do německé volební kampaně se zapojil Elon Musk, zatímco George Soros poněkud stagnuje. V Rakousku se Nehammerovi nepodařilo udělat koalici, protože liberálové z NEOSu jsou podobně blbí jako u nás Olga Richterová… díky vyjednávání s těmito rakouskými Hřiby Nehammerovi klesla popularita až skoro k Fialovi a Svobodní nemusejí dělat nic. Jen čekat. Sám Nehammer usoudil, že nemá cenu dělat blbečka rakouskému prezidentovi a oznámil, že rezignuje na post předsedy rakouských Lidovců i kancléře.
Nedivil bych se, kdyby vláda s náhubkovým zákonem tak spěchala, protože tuší, jaký bordel tu za měsíc bude.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
- Log in to post comments
Komentáře
Pochybuju...
... že kdyby opravdu došel v Česku plyn, že ovečky udělají něco jiného, než že si obléknou dva svetry a s nadšením budou propagovat studený odchov.
Minimálně někteří něco…
Minimálně někteří něco udělali... založili tenhle web, začali se angažovat, jiní to začali finančně podporovat, začali jsme se sdružovat... A je nás víc než to vypadá.
Také by se mohlo šlápnout na krk tepelným..
.. čerpadlům v domech po babičce, vrátit se ke kotlům na dřevo a uhlí..
Já sice mám Profesní kvalifikaci montéra FVE, ale nedělám to, protože mi to nedává smysl. Jako revizní technik nezreviduji žádnou FVE kterou jsem nedělal já či ji alespoň nenavrhoval. A to jsem skalní příznivce Fotovoltaiky i Elektromobility prakticky celý svůj dospělý život. Ale takhle to prostě nejde..
FVE má smysl jako krytina na střeše, má smysl její baterie využít v požárně-bezpečnostních zařízeních, a jako úložiště a záložní zdroj, až nám zelení ëköblbci začnou vypínat na část dne celá města a čtvrti, aby elektrárny, co zbyly, stíhaly vyrábět.
Elektromobil jen jako druhé či třetí auto ve městě či v příměstském satelitu, ve svém baráku s pergolou jako stáním pro elektromobil.
Všechny tyto šílenosti mohou do konce zimy vzít za své.. To je můj sen..
Až u tebe bude hořet
přijedou hasiči, uvidí FVE na střeše a zase odjedou...Proč? Protože voda je vodivá a FVE pod proudem.
Už jsem o tom viděl zprávu -z "místa činu".
A teď tohle -jako na zavolanou:
Psst. The Renewable Crash Test Dummy Nation je v práci.
Austrálie.
Nové solární panely jsou stále dotovány, i když se již pracuje na tom, jak odstavit přebytečné panely, které již máme.
https://www.abc.net.au/news/2024-12-02/aemo-demands-emergency-backstop-to-switch-off-solar/104670332
Organizace zodpovědná za zajištění napájení v největších australských sítích hledá nouzové prostředky pro vypnutí nebo omezení střešní solární energie ve všech státech. Cílem je lépe zvládat každodenní záplavu elektřiny z milionů systémů.
Lidé kroutí hlavou, proč, když k tomu byli nabádáni -a vypínání v době, kdy je nejlepší slunce?! Byznys je v háji...
Celý případ zde:
https://joannenova.com.au/2024/12/solar-power-is-so-good-the-govt-needs-emergency-powers-to-switch-your-panels-off-in-case-they- crash-the-national-grid/
Možná jedno z nejdůležitějších novoročních předsevzetí:
Nenechte se stejně jako loni naštvat všemi šílenci, kteří se obnažují na veřejných prostranstvích!
Ale jak?
Když nesmyslů, které nás obklopují, stále rychlejší revoluce v začarovaném kruhu šílenství těch, co se tísní v politické aréně, bude pro vás příliš, nemůžete už dále tolerovat nesmysly, které se každý den šíří jako „zprávy“ , média jsou prostě plná nesmyslů o změně klimatu, o ptačí chřipce H5N1 už nemůžete ani slyšet, z opičích neštovic je vám k zblití, Ukrajina by mohla zmiznout v poušti a s ní všechno, co se inscenuje jako politická klauniáda, pak tu máme to pravé k odpočinku, video, které vás vrátí do kontrolního rozmezí normálního srdečního rytmu a rozumu...
Bavte se...
a nenechte se rozrušit svými bližními!
Příslušné video k relaxaci zde
https://sciencefiles.org/2025/01/04/entspannen-mit-sciencefiles/
".. čipy ze západních Leopardů ... do praček ... "
" ... prý hojně rabují čipy ze západních Leopardů, aby je dávali do svých praček…" ;-) DOBRÉ :-D
A teď vážně. Že jsou velké metropole jako je Paříž, Londýn, Berlín a většina dalších západních velkoměst ztraceno, protože je tam bezpečnostní situace naprosto katastrofální, to už slyšíme delší dobu ( a zrovna dnes to Mája zmiňuje v 22:21h ). A v kontrastu s tím prozkoumejme, jak to je např. v Moskvě. Že je Moskva nádherné, čisté a bezpečné město už slýchávám mnoho roků. Kamarád mi poslal odkaz na prohlídku vánoční Moskvy ve vysokém, rozlišení ( díky Jirko ). Je to opravdu nádhera, vánoční Moskva mne doslova nadchla. Doporučuji shlédnout, než to bude označeno za ruskou propagandu, kremelskou lež a smazáno.
vánoční Moskva - krásné :-)
bobo
je to opravdu nádhera, která u nás nikdy nebyla-není a ani nebude. I kdyby jste založili 100 webů, na něco podobného je třeba vůdce s Putinovou hlavou a vlastenectvím, kteréto vlastnosti nikdo u nás neměl-nemá a mít nebude. Z jednoho prostého důvodu, Rusové si takového vůdce svou mentalitou zaslouží, my ne.
>menhira dne Ne, 05. 01. 2025, 09:3
Je fakt, že česká "lokajská mentalita" u podstatné části obyvatelstva, bude asi naším největším limitem i v budoucnu.
Mimaka
Musíme "pracovat" s tím co máme a co jsme. Tím neříkám, že mě to též poměrně často neštve:-), ale zrovna tak mě štve to časté "urážení" nás jako národa. Každý národ má svou "povahu". A jsou v něm lidé zlí a dobří, stateční a zbabělí, hloupí a moudří atd. A jsme na tom často i o dost líp než jiní. Pravdou ovšem je, že 30 let toho podivného cíleného marasmu to moc nevylepšilo?
Sebeurážení a sebehana českého národa mi také vadí..
.. a zde dvojnásob. Je to jen ubohý způsob, jak zamaskovat neschopnost opozičních politiků zaujmout národ.
Mýtus o zradě Čechů se svého času hodil poraženým Němcům i vítězným mocnostem při zakládání Republiky Československé. Je ale třeba druhým dechem dodat, že jsme dokázali v rámci odboje zabít nejvýše postaveného nacistického funkcionáře ("strýček" Reinhard), a že jsme přinesli i nejvyšší oběť z řad politických vůdců - viz popravený předseda vlády, generál Alois Eliáš.
Věřím, že "hovoříte" nejen z mé duše!
Naprostý souhlas. Ta povaha nám umožnila přežít silnou germanizaci atd. atd.
Richard, ZdeDa
Souhlas s oběma. Naše historie, kultura, um je bohatá a významná. Vždycky jsme měli "ve světě jméno". Ale momentálně jsme v situaci, kdy se roky vše rozkrádalo, to co se vytvořilo bylo z velké části zničeno a zmizeno. A jak už jsem výše psala, roky cíleného marasmu se podepisují nejen na všem a nejen na nás. Ale věčně nás "shazovat" není řešení, je to hloupé, tak doufám že zas bude líp. Je to tak nějak na nás. Já jsem hrdá Češka:-)
BoBo
Děkuji za zprostředkování:-)! Poklidné, půvabné i překrásné:-)!
Vymklo se to z rukou
Máme za sebou jedny ze dvou zásadních křesťanských svátků, a především v Německu je muslimové doslova sabotovali...Na mnohem místech hořelo, lidé umírali nebo byli zraněni. Mainstream o tom nehovoří, nicméně Němci mají skutečné problémy.
...Jestliže Velká Británie připomíná Babylon s jeho směsicí národů a řečí, přičemž ve vedení státu i měst vidíme Indy, Araby, Syřany a další příslušníky mimobritských civilizací, tam už to považují za normální, pak Německo se začíná k Anglii blížit... Běžní němečtí občané, především z východní části státu, se tak sžívají s úplně novým způsobem existence vedle nepřizpůsobivých, agresivních, fanatických a často primitivních jedinců či skupin... Merkelová připravila své zemi peklo a její nástupci v tom dokázali akorát tak pokračovat.
...Švédsko bývalo proslulé bezpečností, vstřícností a svobodou. Současný stav, kdy na ulicích vládnou gangy a blonďaté hřívy krásných Seveřanek jsou pro „jižně“ vypadající typy výzvou k sexuálnímu násilí, lze označit za tragický. Stejné zkušenosti mají ale i v Dánsku a dalších zemích. Je otázkou času, kdy se podobná rizika rozšíří i k nám... Evropa si zahrává. Pustila si domů obrovské množství problémů a absolutně není připravená na to s tím vším něco dělat. Hra na toleranci se nevyplatila a muslimové zaplavili porodnice, ždímají k nim velkorysý sociální systém a politici v roli vizionářů likvidují kontinent.
...Ke covidu se nemá cenu vracet, už dávno se ví, a bylo to i veřejně prezentováno, že byl zkouškou poslušnosti a ovladatelnosti lidstva. Je s podivem, že Leynovou si liberální politici zvolili opět do svého čela, protože její zodpovědnost za zdecimování části evropské populace je nepopíratelná a ve středověku by skončila na popravišti…Leyenová se obklopila dalšími zelenými mozky a Evropská komise tak představuje pro celý kontinent koncentrované zlo. Přitom jde jen o výkonnou exekutivu podřízenou globálním elitám. Větší slovo tak mají Klaus Schwab a jím vedené WEF, král Karel III., Rockefellerové, Rothschildové a další židovské elity a velké skupiny či fondy včetně Bildbergu, Black Rocku a Vanguradu. Leyenová jen plní příkazy vedoucí k další destrukci evropské civilizace...
...Jede se dle plánu, po jehož naplnění už nebude ta Evropa, kterou byla ještě na přelomu tisíciletí. Smutné je, že my pouze sedíme se založenýma rukama a tupě zíráme na vše, co nám je činěno.
Jindřich Kulhavý https://www.inadhled.live/clanky/vymklo-se-to-z-rukou/
Když psal mainstream o tom,
- že nám Rusko přestane dodávat svůj plyn, nazval to „vydíráním“.
Když nám pak ruský plyn stopnul Zelenskyj, nazvali to ti samí svazáci „porážkou Moskvy“.
A modrožluté stádo tomu nadšeně tleská a ještě si poslušně připlatí za západní LNG.
🇨🇿 Předseda PRO Jindřich Rajchl komentuje zastavení tranzitu ruského plynu přes ukrajinské území do Evropy a práci mainstreamových médií. @neCT24
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
🤦♂️ George Soros dostal od Bidena nejvyšší civilní vyznamenání medaili svobody.
Miliardář Elon Musk to označil za výsměch...
@neCT24
Nad Rajchla a lidové rčení
určitě nic není.
sorose měli utopit
v prasečí krvi
Gumový přílepek proti agentům Kremlu
Psal jsem včera na výzvu SOSP senátorům, abych se poptal, jak budou hlasovat. Dostal jsem jen tři odpovědi - dva budou hlasovat proti, třetí mi napsal, že je v něm tolik podmínek, že se zákon zneužít nedá takže asi bude pro.
Nicméně jsem si pak pro zajímavost nechal napsat zákon proti rozvraceni republiky od GPT modulu a překvapilo mě, že začínal zdůvodněním účelu, pak bylo definováno co je to činnost pro cizí mocnost a pozor- pak bylo definováno přesně co už činnost pro cizí mocnost není. Zajímavé je, že u tohoto skutečného zákona tyto úvodní odstavce úplně chybí (!!) , takže označení "gumový paragraf" v tomto novém světle sedí jako prdel na hrnec.
Jinak tu formu přílepku údajně zvolili proto, že zákon o ukrajincích (a tedy i přílepek) nemusi posuzovat tuším že ústavně-právní výbor, který by ho samozřejmě nedoporučil. Nedávno Ústavni soud zrušil lex Babiš, protože prý prošel jako přílepek bez řádného projednání a to je prý špatně. Takže pokud soudy pořád měří všem stejně, tak by měl následně zrušit i tento náš gumový přílepek. A pak tady zavládne konečně zase na chvíli klid a pohoda :-).........Howgh
Ten klid, který jsme probírali včera..
.. ale může mít i jiný důvod..
Lepší lidé se rozhodnuli, že nebudou plýtvat silami, a čekají, až jejich vysněný zákon vyjde ve Sbírce zákonů. Teprve pak začne to správné čóro-móro.
Už i mně nedávno jeden starý kamarád poslal odkaz na stránky ruského konzulátu - jak žádat o vízum do Ruska, abych prý mohl už konečně vyrazit do "toho svého ráje". Jestli něco zazlívám České televizi a médiím hlavního proudu, tak je to právě ta netolerance, kterou zaseli a celé roky zalévají a přihnojují.
Teď zrovna čtu něco o…
Teď zrovna čtu něco o Dlouhodobé sovětské strategii a o subverzi Západu. Jedná se o tajnou sovětskou strategii, kterou nezávisle na sobě potvrdili dva svědci v 80. tých letech (vysoce postavení agenti přeběhlíci) a která plánovala všechno co se teď děje. Zhroucení sovětského bloku byla pouze fingovaná operace, která měla ze Sovětského svazu udělat zdánlivého přítele Západu. Subverze Západu ale měla pokračovat dál, tentokrát ale neměl být důvod podezírat Rusko. Protože všichni mají věřit, že Rusko nemá se Sovětským svazem už nic společného (přestože zemi vede agent KGB). Už v době pádu komunismu měla KGB infiltrována všechna důležitá západní média a pomalu a trpělivě přinášela do mediálního prostoru všechny myšlenky, které dokáží způsobit morální a hospodářský úpadek. Pokud si totiž kvůli ušlechtilým teoriím vypneme elektrárny i plyn a budeme se zabývat bojem mezi bílými, homosexuály, lbgt, migranty a proruskými sviněmi, tak tu bude takový zmar, že ještě budeme děkovat Putinovi, že nás z toho marastu přijde osvobodit. A to přesně chtějí - získat celou Evropu bez boje. Prodávám jak jsem koupil a chápu že za takové myšlenky na tomto webu musím dostat spoustu jednoslepičáků :-) . Je to ale jen další pohled na to, proč jsme tady tak rozhádaní a co za tím vlastně stojí
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej!
A nejvíc to platí pro přeběhlíky -a věřit takovým je pošetilé. A ty bajky o snaze Ruska obsadit celou Evropu si nech pro Novinky. Co by dělali se zeměmi, kde nic není, mimo blbů a naivků?!
Ta"dlouhodobá sovětská strategie" je, dle mého soudu, hloupost..
.. naopak, byly to německé a britské tajné služby, a američtí finančníci, které stály za financováním Lenina a Trockého. Ne, že by to ruští bolševici neuměli, vojsk zahraničních interventů se zbavili jednoduše tím, že v domovských zemích interventů vyvolali revoluční nálady. Interventi tak museli narychlo začít látat domácí košile a na kabáty na Sibiři už jim nezbyly jehly ani nitě..
Spíše bych vinil z personálu KGB vzniklé zločinecké struktury, protože to, co se dělo v celém východním bloku mělo spíše povahu zločineckého rabování, než nějakého zvláště efektivně promyšleného plánu.
Zločineckou mentalitu popisuji zpravidla takto:
Na palubní desce BMW leží poloprázdná krabička cigaret Marllboro.
Zloděj vezme dlažební kostku a rozfláká přední sklo, aby mohl tu krabičku ukrást.
Způsobí škodu 50-100 tisíc, a získá osobní prospěch mezi 50-100 korunami.
Zisk z prodeje celé továrny odvezené do šrotu je analogem oné krabičky cigaret z palubní desky BMW.
To není modus operandi přemýšlivého stratéga, ale dementa, co potřebuje rychle hotovost na fet, děvky a alkohol.
iw23
Osobně se nedomnívám, že by Putin chtěl "zabrat" celou Evropu a už vůbec ne, že by k tomu používal prostředky a metody vlastní spíše jeho západním "prtnerům". Tím, ale nechci říct, že by byl proti, kdyby se opět plnily Jaltské dohody o poválečném uspořádání Evropy po II.SV, které nikdo nezrušil, pořád platí a které podepsaly všechny tři vítězné mocnosti! Jak je možné, že si USA pomalu, ale jistě berou (v rozporu s těmito dohadami) pod svá "ochranná" křídla jeden stát za druhým, které osvobodila Rudá armáda?! Co udělá zbytek států Evropy je druhá věc. Docela bych se nedivil, kdyby po vytlačení vlivu USA z Evropy přišli za Putinem s prosíkem. Ono ekonomický a obchodní princip "win - win" je docela lákavý nejen pro státy BRISC. A ve svéře vlivu USA platí bohužel jiné principy! P.S. Pro rýpaly a troly: Rusko převzalo téměř všechny mezinárodní závazky po rozpadu SSSR a je tudíž z hlediska práva nástupnickým státem po SSSR a proto se na Jaltské dohody může odvolávat.
Mame stesti, ze Nemecko je…
Mame stesti, ze Nemecko je ted tak v rozkladu. Kdyby Nemecko bylo silne, prosperujici a sebevedome tak by ceska rusofobie poslednich let a desetileti byla vlastne nabidkou "Vemte si nas (nebo aspon ty Sudety} zpet" pote, co jsme se s jedinou velmoci, ktera muze mit skutecny zajem na existenci samostatne Ceske republiky v jejich historickych hranicich takhle umyslne rozkmotrili. Pro Rusko jsme byli vystavnim regionem jejich rekneme (hlavne v te dobe jeste) zaostale rise (tim neomlouvam rok 1968 ale - bylo to dostatecne davno a na budoucnost ceskeho naroda v 21. a dalsich stoletich to melo/resp. mohlo by mit kdyby se z toho propagandou poslednich 35 let neudelal uhelny kamen nasi tisicilete historie mnohem mensi vliv nez roky 1938,39,45) - zatimco pro Nemecko jsme neco mezi jejich kolonii a potencialni dalsi spolkovou zemi. (Jasne, Prahu Nemci povazuji za krasne historicke nemecke mesto. Vsak s ni Hitler, Speer a dalsi meli velkolepe plany...) Pro Americany jsme pripadnym bojistem jejich valky proti Rusku (i kdyz nutno uznat, ze i Americanum se Prague libi - idealni destinace pri cestach do Evropy - a rozstriskat by si ji taky asi nechat nechteli
Nevím kdo se snaží Západ…
Nevím kdo se snaží Západ zničit (předpokládám, že to není Západ sám), ale je divné, že ten někdo nechce zničit také Rusko nebo Čínu. Tam se totiž multikulti nepropaguje, ani se tam neadorují lgbt lidé, nelegalizuje se pedofilie ani tam neprobíhá sexualizace dětí. To jsou fakta. Pak je ještě možné, že subverzi Západu provádí Globální sekta, ale proč tedy neprovádí také subverzi Globálního jihu? Kdo tedy chce zničit pouze Západní civilizaci?
Cui bono!
To jsou dvě zdánlivě nesouvisející věci. Ad.1. Komu prospěje když se dostane Rusku na kobylku a k jeho zdrojům? (Pak bude na řadě Čina.) Ad. 2 komu prospěje když k tomu opakovaně a již po několikáté použije nějaké užitečné idioty a jako vedlejší produkt oslabí, či zničí možnou konkurenci - Evropu? Ad.1 už je pravděpodobné passe, tak zbývá ad.2, ale to už díky nesplnění ad.1 nebude tak jednoduché. Vidle do tohoto procesu jsou již vrženy.
Gigantický průšvih spořitelny,
propojila účty spřízněných osob bez jejich souhlasu a dokonce jde u takto propojených účtů zadat příkaz a provede se. Jasně, vlastně co je za problém, když vaše manželka má pod kontrolou váš účet a může z něj čerpat (situace právě ted 23.OO ,4.1.2025, odzkoušeno) a za odměnu vy z jejího ne. Protože ona vidí na Váš účet a vy na její ne. Tohle je malér jako hrom a je vidět, že příprava na total kontrol a sociální kredit je mnohem dál, než si kdo dokázal představit.
Protože spořitelna musí mít databázi příbuzných osob a celý strom příbuzenstva. Takže pokud Vám budou chtít zablokavat účet, tak i všem blízkým. Jedním kliknutím provedou ekonomickou likvidaci celé rodiny. Tohle jen nějaký mrtafa prokliknul o něco dřív a prasklo to tímto způsobem.
Porušení x zákonů včetně onoho pověstného GDPR je jen třešničkou na dortu. Přátelé, my nesměřujeme do Brusele, my už tam jsme až na doraz.
Je zajímavé, že o maléru informovala televize (Nova nebo Prima, bohužel si to manželka nepamatuje) , internet na toto téma zatím mlčí. Asi funguje inet cenzura. Román 1984 byl vlastně až moc krotký, už jsme mnohem dál...
* MedaBeda
Já v ČS účet nemám, takže nemohu ověřit, ale údajně ČS informovala vlastníky účtu o zpřístupnění účtů (dalším) disponentům předem a to dokonce 3x - např. zde: https://www.penize.cz/bezne-ucty/466476-ceska-sporitelna-prekvapila-pozor-na-disponentska-prava. Začátek citace: „Klienty, kteří v minulosti udělili disponentská oprávnění svým rodinným příslušníkům či známým, aby mohli disponovat s jejich účty na pobočce, jsme v říjnu, listopadu a v prosinci upozornili e-mailem, zprávou v Georgi nebo dopisem, že jejich disponenti budou nově moci disponovat jejich účty také v internetovém a mobilním bankovnictví,“ vysvětluje mluvčí. Konec citace.
Takže otázka, jestli kecají, nebo jste avízo dostali a úspěšně ignorovali. Tohle se mi totiž jednou stalo. Taky pravidelně dostávám avíza o změně obchodních podmínek a spoléhal jsem na to, že avízo porývá všechny změny. Bohužel jsem zjistil, že v avízu jsou asi jen ty změny, které jsou (podle banky) nejvíce zajímavé. Protože některé (pro mě podstatné) věci v avízu nebyly. A pak jsem se divil - jak se říká - i ušima. Takže od té doby dohledávám kompletní seznam změn, nebo nové znění celých podmínek...
Krásný zbytek neděle všem.
www.hnutivize.cz
Do bojééééé...
Tak proválkové, máte zelenou, můžete se hlásit! Včera jsem zachytil zprávu, že PePa podepsal 40ti magorům možnost jít bojovat proti Rusku na Ukrajinu.
Tak neváhejte, hlaste se a přibalte si do kufru celou naší vládu. Jistě si vezmou na frontu i svoje dorůstající děti, přece je nenechají doma, že...
A nyní vážně. Chápete to ? Buď za to dostanou kufry plné peněz a riskují to. Nebo to jsou fakt vypatlaní magoři, kterých nebude škoda.
No a já abych se nyní bál vycházet z domu neozbrojen.
Milan Au.
40 magorů
a mezi nimi prý i 3 krávy. Inu, jistě se dočkají in memoriam slávy.
to je z toho,
že ve zdravotnictví se šetří a z blázinců vyhnali všechno, co se samo nažere lžící.
Nájemní vrazi nebo idioti?!
Spíš to prvé.
Ministr Jurečka: Důchod blízký průměru pobírá 70 procent lidí.
Fučík: Lidé, bděte!
Zauber: Lidé, dejte si majzla na černoprdelnického hajzla!
Pozoruhodný silvestrovský zážitek
...v aute s ukrajinskou posadkou. Popisuje ho dnes vlk
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2025/01/05/silny-opravdu-silny-silvestrovsky-zazitek/#more-1017925
Jestli je tento incident…
Jestli je tento incident pravdivý, tak mě znepokojuje ta zbraň v rukou Ukrajinců na našem území. Můžou uprchlíci mít vůbec v držení střelné zbraně? Zároveň pán popisuje, že se vše událo před policejní stanicí a tam budou asi kamery. Nebylo by těžké zjistit majitele auta a pravděpodobného držitele zbraně, ale to by musela být vůle to nahlásit a posléze vyšetřovat. Jestli ale ti uprchlící bydlí hned vedle policejní služebny, tak by to nebylo tak složité. Proč to tedy ten 77 letý muž nenahlásí? Mě mrazí z toho, že by kolem nás měli chodit ozbrojení uprchlíci jen tak.
Byt tim xx letym muzem asi …
Byt tim xx letym muzem asi bych taky vahal, kdyby mne policie - treba - vyzvala, at to vsechno prijdu blize vyjasnit - nejlepe treba na konfrontaci s osadkou toho auta na policejni sluzebne apod. No a kolik zbrani je v rukou Ukrajincu na nasem uzemi - to bude obecne asi ponekud "citlive" tema, ke kteremu nam sotva nekdo doda relevantni statistiky
Se světovým lídrem na věčné časy
Aneb čtyř-demolici si rozvracet nedáme.
Jestli to dobře chápu, tak novým paragrafem o rozvracení republiky si fialové čtyř-komando chce upevnit svojí vládu, aby de facto mohli rozvracet republiku, jak se jim zlíbí a nikdo na to nemohl ani poukázat?
Je vůbec možné podle toho zákona zavírat vládní činitele, nebo to platí jen pro opozici?
Nebo spoléhají na to, že ta cizí moc už nebude u moci, protože Trump, takže vlastně budou za vodou, protože budou pracovat čistě pro sebe?
Pouze poznámka k článku.
Cituji z něj: " Jak vidíte, totalitu nemusíte mít jen díky vedoucí úloze KSČ, ale také díky vedoucí úloze EU a dostatku zkaženého charakteru, který chce demokracii bránit tím, že ji nedemokraticky omezí…"
Na tom nevidím nic divného. KSČ i vedení EU mi přijdou dost totožné. Pěkně socialisticky naplánovat a umlčet opozici. Dokonce v soutěži, jak lidi dostat do co největších sraček, bych EK udělil zlatou a KSČ by se musela spokojit se stříbrnou.
Opět dodatek.
Nedávno jsem četl zajímavý postřeh. Že levičáci na západě pochopitelně viděli, že na východě se socialismus neosvědčil. Ale dle nich za to nemohla ta idea, ale to, že ve východní Evropě jsou blbečkové, kteří to dokurvili.
Tak to na západě prubli jinak a lépe. Výsledek, jsme ještě ve větších sračkách než předtím.
A co mě na tom všem nejvíc fascinuje? Že fůra lidí, levicově smýšlejících, nesouhlasí s tímto vedením a chtějí to vyřešit zase jiným, lepším a spravedlivějším socialismem. Tím pádem, dle mého, máme našlápnuto si nabít držky potřetí.
Osobně považuji socialismus za směr, který má hezké a vznosné myšlenky, ale v praxi svou funkčnost ještě nikdy a nikde nedokázal. Perpetuum mobile je taky hezká myšlenka, ale prubněte to sestrojit.
Berrnarde, nepochopils...
To tzv. levičáctví je ve skutečnosti akce pod false Flag, neboť skutečným cílem není komunismus nebo socialismus dle marxova učení: již v roce 1949 předpověděl rakouský ekonom Schumpeter plynulý přechod kapitalismu do socialismu nového typu, kde výrobní prostředky a distribuce zboží a služeb bude v rukou globálních koncernů (a ne společenským vlastnictvím) prostřednictvím vlád. Nikdo nebude hladovět, ale nikdo si nebude vyskakovat- čili čistý fašismus.
V roce 2012 popsal probíhající proces Američan Wolin v tlusté knize, nazvané "Převrácený totalitarismus". A ještě před ním jiný Amík, jménenem Rickards, zasvěcenec tajných služeb, vládních agentur a vysokých finačních kruhů, popsal proces jako "Road to Ruin" - a proroctví obou se naplňuje, i když Rickards psal hlavně o USA a Západě.
To, že existují nadnárodní společnosti,
které mají díky své ekonomické síle i větší moc politickou, než mnohé státy, je mi známo, ale tím jsi neodpověděl na mou kritiku socialismu.
Trochu mi tvá odpověď připomíná ten stařičký vtip, jak se ptá američan sověta:
Za jak dlouho si v sovětském svazu vydělá dělník na nové auto? No a co, vy zase bijete černochy.
To,co jsi popsal, je špatně, ale léčit to idealistickou neuskutečnitelnou myšlenkou, je schovat se před deštěm pod tři okapy, dva chrliče a u toho si stoupnout do louže.
Dodatek dodatku.
Socialismus. Vy tady držkujete nad omezováním svobody slova. Toto se mi taky nelíbí, ale pojďme si udělat nejúspěšnější socialistické vůdce v dějinách. Za mě je na stupně vítězů dávám asi takto:
Bronzová: Stalin. Kult osobnosti, statisíce lidí umučených v lágrech na Sibiři.
Stříbrná: Mao. Po jeho socialistickém řádění se odhaduje, že díky němu bylo popraveno a umučeno několik desítek milionů lidí.
Zlatá. Pol Pot. Tak jasně, desítky milionů nemohl vyvraždit, jelikož Kambodža je menší než Čína. Ale v poměru k počtu obyvatel, se našemu vítězi povedlo vyvraždit třetinu obyvatelstva své země.
Všichni tito tři ověnčení vítězové se hlásili k socialismu.
Socialismus, co to je?
To že se shora uvedení vůdcové formálně hlásili k socialismu, ještě neznamená že socialismus byl jejich cílem. Byli to prostě psychopati a podle toho jednali. Před nimi bylo spousta psychopatů kteří vraždili pro svou neomezenou moc a to v době kdy myšlenka socialismu ještě neexistovala.
Byl snad Čingischán socialista? Dějiny lidstva jsou dějinami válek. Sadističtí vrazi se přizpůsobí jakékoli myšlence.
Navíc se lidé neshodnou, co to ten socialismus vlastně znamená. Nezáleží na tom, jak se danému zřízení říká, ale jak v praxi funguje. Jak je schopno zorganizovat společnost, tak aby co nejvíc lidí prožilo spokojený život.
>Freud dne Ne, 05. 01. 2025, 13:57
" Navíc se lidé neshodnou, co to ten socialismus vlastně znamená. Nezáleží na tom, jak se danému zřízení říká, ale jak v praxi funguje. Jak je schopno zorganizovat společnost, tak aby co nejvíc lidí prožilo spokojený život. "
Tak, pokud je to "definice socialismu", pak jsem právě konvertoval k socialismu :-) .... a nebo jen prostě dávám přednost slušnosti, před vykořisťováním psychopaty. MMK
no, ale pokud
bys započítal řádění kapitalistů v koloniích.....
Ne, berrnarde, já nehodnotil tvůj postoj k socialismu
nýbrž jsem tě chtěl upozornit na fakt, že dnešní mainstreamová levice je ve skutečnosti užitečným idiotem úplně jiné ideologie. Já zde již psal, že osobně jsem se "společenským vlastnictvím" problémy neměl, s komunismem už ano, protože nechci, aby někdo určoval, co potřebuji, navíc jsou věci, které potřebuji, ale neméně důležité jsou věci, které chci. A to je to, co se teď děje -takže tento proces nemá se socialismem nic společného. Jo, mnohým se líbí zisky privatizovat a náklady "socializovat" -takže jakýsi socialismus napůl.
Rovněž jsem zde psal, že by mi vyhovoval model tzv. rýnského (sociálního) tržního hospodářství, protože vím, že mnoho lidé chce více, než soused.
Ovšem to, co vzniklo u nás - a poté i na Západě- je blíže manšester -kapitalismu než tomu rýnskému. Teď máme kapitalismus manažerský - bez vazby na národ či stát, bez odpovědnosti a bez morálky. Žádný Baťa či Lana není v dohledu. Ani Babiš jimi není.
02 - Brno.
Nedělní chvilka poezie:
Jó, Brňáci, kabrňáci, těm se v Brně žije, oni místo metra postaví si na náměstí pyje!
to je
Onderkova socha
Přidám trochu optimismu
Kdo by si pomyslel, že „Propozice 47“ bude opět opuštěna?!
Propozice 47 – podle které je krádež (v obchodě) v Kalifornii považována za trestný čin pouze v případě, že hodnota přesahuje 950 USD a která vedla ke skutečné epidemii krádeží – byla účinně zrušena Propozicí 36, protože byla opět zavedena nižší hranice trestnosti. .
O tom se zjevně hlasuje ve volbách a 68,4 % obyvatel Kalifornie údajně hlasovalo pro přísnější tresty za krádeže a obchodování s drogami .
Zdá se, že Kalifornie už také není tak nadšená z levicových perspektiv.
Ach, jak by to bylo hezké, kdybychom zde mohli hlasovat o zákonech přímo a nemuseli bychom dávat nějakým šaškům a podvodníkům všeobecnou pravomoc, dělat všechny ty jejich nesmysly po dobu čtyř let.
Americké znění propozice 36
https://vig.cdn.sos.ca.gov/2024/general/pdf/prop36.pdf
Převzato z
https://www.danisch.de/blog/2025/01/04/die-proposition-47-wurde-aufgehoben/#more-67488
CH-info-18: Děkuji, výborně! Slyšíš to, Vidláku?
Ach, jak by to bylo hezké, kdybychom zde mohli hlasovat o zákonech přímo ...
Kupodivu přímá demokracie není jen švýcarskou specialitou, kde má však největší tradici a možnosti na federální úrovni.
V USA občané 15 států využívají 3 nástroje přímé demokracie:
- zákonodárná iniciativa o legislativních úpravách
- ústavní iniciativa o doplnění a změnách článků ústavy
- referendum o zákonech přijatých parlamentem
Nejvyšší úroveň má zde přímá demokracie v Kalifornii, kde se v období 1911-2010 hlasovalo o 345 zákonodárných a ústavních inicitivách a 47 fakultativních referendech.
Přímé zákonodárství bylo v Kalifornii zavedeno v roce 1911 jako reakce omezující korumpující vliv ekonomických subjektů na politické strany a parlament. Hnací silou reforem bylo „Progresivní hnutí“, které mimo jiné úspěšně bojovalo za pracovní a sociální zákonodárství a za volební právo žen. John Haynes, lékař z Los Angeles, a Hiram Johnson, který vyhrál guvernérské volby v roce 1910, byli vedoucími postavami této široké aliance. 10. října 1911 se obyvatelé Kalifornie rozhodli v povinném ústavním referendu většinou 168 744 ku 52 093 hlasům zahrnout do své ústavy lidovou legislativu.
Kritici přímé demokracie poukazují na téměř každoroční problémy se schvalováním státního rozpočtu v Kalifornii. Občané mají sklon preferovat zvyšování státních výdajů a chtějí co možná nejnižší daňové odvody do státní kasy. Ve Švýcarsku se tomuto problému podařilo předejít ústavním článkem 126 o vyrovnaném státním rozpočtu.
Zdroj: Die Krise Kaliforniens – Die Schuld der direkten Demokratie? Krize v Kalifornii - je na vině přímá demokracie?
CH-info-seznam
Ps pro Vidláka:
Když zabojuješ a zařídíš Čechům švýcarskou demokracii, můžeš pak snadno sebrat 50 tisíc podpisů k hlasování o vetu zákona, který se ti nelíbí.
Národ má přece skoro vždy víc rozumu, než blbě zvolený prezident :-)